Показати схожі тендери

Закупівля код ДК 021:2015 – 39290000-1 Фурнітура різна (Табличка інформаційна тактильна з шрифтом Брайля ""Виклик персоналу"" з кнопкою виклику) від ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-09-003903-a
Id Tender 061ddc3cadbc40ac99cb0813a31e63ec
План UA-P-2025-06-09-004977-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 09.06.2025 11:42
Остання зміна 09.06.2025 11:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
57 500 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
575 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 4 днів 10 год. )
з 09.06.2025 11:42 до 18.06.2025 18:00
Залишилось 16 год. 15 хв.
Період уточнень
з 09.06.2025 11:42
до 15.06.2025 00:00
Залишилось 16 год. 15 хв.
Період оскарження
з 09.06.2025 11:42
до 15.06.2025 00:00
Період уточнень
з 09.06.2025 11:42 до 15.06.2025 00:00
Період оскарження
з 09.06.2025 11:42 до 15.06.2025 00:00
Основні параметри
код ДК 021:2015 – 39290000-1 Фурнітура різна (Табличка інформаційна тактильна з шрифтом Брайля ''Виклик персоналу'' з кнопкою виклику)
Більш детальна інформація в тендерній документації.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
57 500 грн.
код ДК 021:2015 – 39290000-1 Фурнітура різна (Табличка інформаційна тактильна з шрифтом Брайля ''Виклик персоналу'' з кнопкою виклику)
Назва предмета закупівлі
код ДК 021:2015 – 39290000-1 Фурнітура різна (Табличка інформаційна тактильна з шрифтом Брайля ''Виклик персоналу'' з кнопкою виклику)
Очікувана вартість
57 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
575,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.06.2025 14:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
Табличка інформаційна тактильна з шрифтом Брайля ''Виклик персоналу'' з кнопкою виклику
Код ДК 021:2015
39290000-1 - Фурнітура різна
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 30 (тридцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу _________________ повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 30 (тридцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 30 (тридцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.06.2025 11:42
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Зарицький Олег
Електронна пошта
Телефон
380443097735
Замовник
ЄДРПОУ
43665271
Повна назва
ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
57 500 грн.
Період подання пропозицій
до 18.06.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443097735
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
57 500 грн.
Період подання пропозицій
до 18.06.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443097735
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності