Звернення:
За тендером : Послуги з постачання спеціалізованого аналітичного програмного забезпечення (згідно специфікації)
Тема:
Зміни (приміщення)
Зміст:
- 8. Договір оренди офісу та / або складських / виробничих приміщень, що вказані в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2025р. (у разі якщо приміщення не є власністю Учасника). Або документ підтверджуючий право власності, якщо приміщення є власністю учасника.
У пункті 8 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником договору оренди офісу та/або складських/виробничих приміщень терміном не менше ніж до 31.12.2025 р., або документа, що підтверджує право власності на відповідне приміщення.
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є необґрунтованою та такою, що обмежує коло потенційних учасників. Нормативно-правові акти, які регулюють здійснення відповідних послуг, не містять обов’язку мати власні або орендовані офісні/складські/виробничі приміщення для виконання зобов’язань за договором. Послуги можуть бути надані безпосередньо на об’єкті замовника, дистанційно або із залученням мобільних бригад, що підтверджено чинною практикою на ринку.
Просимо вилучити або змінити зазначену вимогу, передбачивши можливість надання послуг учасниками, які не мають у власності чи оренді відповідних приміщень, а також зазначити, що підтвердження наявності приміщень не є обов’язковим критерієм для участі у закупівлі, якщо це не суперечить суті послуг, які закуповуються.
У разі невнесення відповідних змін, зазначена вимога може розцінюватися як дискримінаційна та така, що безпідставно обмежує конкуренцію.
Дата оприлюднення звернення:
11.06.2025 13:53
Шановний учасник! Повідомляємо, що Закон України Про публічні закупівлі не містить вимог до способу документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону, та вказує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям (роз’яснення Мінекономіки № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017).
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, з огляду на специфіку предмета закупівлі, з урахуванням частини 4 статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині 1 статті 5 Закону.
Дата оприлюднення відповіді:
13.06.2025 15:34