Показати схожі тендери

Закупівля "Капітальний ремонт скверу імені І.В.Гутніка-Залужного по вул. Товариська в м. Запоріжжі" (код ДК 021:2015-45200000-9 - Роботи, пов`язані з об`єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об`єктів цивільного будівництва) від Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-06-011860-a
Id Tender 7853b0dad9dd4ae4aecf65bffdd0e7d7
План UA-P-2025-06-06-014771-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.06.2025 21:18
Остання зміна 11.07.2025 11:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
29 406 649 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
147 033.25 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.06.2025 21:17 до 21.06.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 06.06.2025 21:17
до 18.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.06.2025 21:17
до 18.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.06.2025 01:00
до 01.07.2025 18:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.07.2025 18:20
до 07.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.07.2025 18:20
до 11.07.2025 11:25
Період уточнень
з 06.06.2025 21:17 до 18.06.2025 00:00
Період оскарження
з 06.06.2025 21:17 до 18.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.06.2025 01:00 до 01.07.2025 18:20
Період кваліфікації
з 21.06.2025 01:00 до 01.07.2025 18:20
Основні параметри
"Капітальний ремонт скверу імені І.В.Гутніка-Залужного по вул. Товариська в м. Запоріжжі" (код ДК 021:2015-45200000-9 - Роботи, пов`язані з об`єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об`єктів цивільного будівництва)
"Капітальний ремонт скверу імені І.В.Гутніка-Залужного по вул. Товариська в м. Запоріжжі" (код ДК 021:2015-45200000-9 - Роботи, пов`язані з об`єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об`єктів цивільного будівництва)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
29 406 649 грн.
"Капітальний ремонт скверу імені І.В.Гутніка-Залужного по вул. Товариська в м. Запоріжжі" (код ДК 021:2015-45200000-9 - Роботи, пов`язані з об`єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об`єктів цивільного будівництва)
Назва предмета закупівлі
"Капітальний ремонт скверу імені І.В.Гутніка-Залужного по вул. Товариська в м. Запоріжжі" (код ДК 021:2015-45200000-9 - Роботи, пов`язані з об`єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об`єктів цивільного будівництва)
Примітки
"Капітальний ремонт скверу імені І.В.Гутніка-Залужного по вул. Товариська в м. Запоріжжі" (код ДК 021:2015-45200000-9 - Роботи, пов`язані з об`єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об`єктів цивільного будівництва)
Очікувана вартість
29 406 649 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
147033,25
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
140 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
"Капітальний ремонт скверу імені І.В.Гутніка-Залужного по вул. Товариська в м. Запоріжжі" (код ДК 021:2015-45200000-9 - Роботи, пов`язані з об`єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об`єктів цивільного будівництва)
Код ДК 021:2015
45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Запорізька область, Запоріжжя, скверу імені І.В.Гутніка-Залужного по вул. Товариська в м. Запоріжжі
Дата постачання по
15.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
За письмовим зверненням Підрядника може надаватися попередня оплата (аванс) відповідно до «Порядку державного фінансування капітального будівництва», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764, у разі попереднього узгодження з Замовником на строк не більше трьох місяців у межах 30% від вартості річного обсягу робіт, яку Підрядник зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити використання попередньої оплати згідно з «Актом приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) та «Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУД-ПЛАТФОРМА"
Пропозиція:
29 392 083.93 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анна Мешкова
Електронна пошта
Телефон
+380673164070
Замовник
ЄДРПОУ
04054151
Повна назва
Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Поштовий індекс
69126
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м. Запоріжжя
Адреса
вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Кваліфікація
Лот № 1 "Капітальний ремонт скверу імені І.В.Гутніка-Залужного по вул. Товариська в м. Запоріжжі" (код ДК 021:2015-45200000-9 - Роботи, пов`язані з об`єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об`єктів цивільного будівництва)
Період вимог/скарг з 01.07.2025 18:20 по 07.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.06.2025 01:00 по 19.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.07.2025 18:20
Довідка НАЗК
01.07.2025 18:20
Повідомлення про рішення
27.06.2025 10:45
Електроний протокол про продовження строку
21.06.2025 01:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 21:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 21:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) з урахуванням п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку зі значним обсягом інформації щодо розгляду документів тендерної пропозиції учасника у процедурі закупівлі : UA-2025-06-06-011860-a "Капітальний ремонт скверу імені І.В.Гутніка-Залужного по вул. Товариська в м. Запоріжжі" (код ДК 021:2015-45200000-9 - Роботи, пов`язані з об`єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об`єктів цивільного будівництва) розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
27.06.2025 10:44
Дата кінця розгляду
19.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності матеріально-технічної бази надана відповідна довідка, в якій зазначена інформація щодо оренди транспортних засобів, однак на підтвердження надано договір про надання послуг. 2. У складі тендерної пропозиції учасником для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації надана відповідна довідка, в якій відсутня інформація щодо директора. 3. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надана відповідна довідка, в якій некоректно зазначена сума договору та строк виконання договору. 4. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надана Додаткова угода № 1 до договору №262/24 від 08.05.2024, в якій відсутня дата укладання та Договірна ціна. 5. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору відсутня Довідка про вартість виконаних робіт (КБ-3) від 16.05.2024 6. У складі тендерної пропозиції учасником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору наданий відгук, в якому некоректно зазначена сума договору. 7. У складі тендерної пропозиції надана Анкета учасника, в якій відсутня інформація про види діяльності. 8. У складі тендерної пропозиції учасником надана декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки паяльні роботи, яка містить неповну інформацію.
Створено
30.06.2025 18:15
Надати до
01.07.2025 18:15
Договір
UA-2025-06-06-011860-a-a1
Підписаний і діє
Номер
014/25/18
29 392 083.93 грн.
29 392 083.93 грн.
З ПДВ
Підписано
09.07.2025
Строк дії договору з
09.07.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
"Капітальний ремонт скверу імені І.В.Гутніка-Залужного по вул. Товариська в м. Запоріжжі" (код ДК 021:2015-45200000-9 - Роботи, пов`язані з об`єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об`єктів цивільного будівництва)
Номенклатура
"Капітальний ремонт скверу імені І.В.Гутніка-Залужного по вул. Товариська в м. Запоріжжі" (код ДК 021:2015-45200000-9 - Роботи, пов`язані з об`єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об`єктів цивільного будівництва)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 15 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Повна назва
Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04054151

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БУД-ПЛАТФОРМА"
Повна назва
ТОВ "БУД-ПЛАТФОРМА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43312821

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-11-000017
Дата створення проекту
11.07.2025 12:27
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
11.07.2025 14:14
Дата публікації висновку про результати
29.07.2025 16:49
Дата завершення усунення порушень
13.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
02.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 515-28-26
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.07.2025 № 189 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 липня 2025 року № 95-к «Про закордонне відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 36 UA-2025-06-06-011860-a 06.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.07.2025 00:00
Документи рішення
11.07.2025 14:14
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Управління капітального будівництва» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 06 червня 2025 року № 21, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУД-ПЛАТФОРМА» (далі – ТОВ «БУД-ПЛАТФОРМА»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 01 липня 2025 року № 21/2, вимогу про усунення невідповідностей до 01 липня 2025 року, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 01 липня 2025 року, договір підряду від 09 липня 2025 року № 014/25/18 (далі – Договір) на суму 29 392 083,93 грн з ПДВ, додаткову угоду від 09 липня 2025 року № 1, пояснення (інформація та документи) Замовника, отримані 18 липня 2025 року через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Абзацом першим пункту 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Разом з тим, вимогами пункту 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 (далі – Положення № 835) визначено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 11 липня 2025 року опубліковано Договір, предметом якого є роботи з капітального ремонту скверу імені І.В.Гутніка-Залужного по вул. Товариська в м. Запоріжжі та додатки до нього у форматі PDF та в машинозчитувальному форматі. Однак, опубліковані документи не містили додатку 1 до Договору «Договірна ціна з пояснювальною запискою щодо вартості показників, врахованих у Договірній ціні та документом, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси» у машинозчитувальному форматі. В поясненнях, наданих на запит Держаудитслужби з цього питання Замовник вказав про оприлюднення додатку 1 до Договору у машинозчитувальному форматі. Таким чином, на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель окремий додаток до Договору у машинозчитувальному форматі. Під час проведення моніторингу Замовник усунув виявлене порушення.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУД-ПЛАТФОРМА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом направлення на навчання осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Дата висновку
28.07.2025 00:00
Дата публікації
29.07.2025 16:49
Документи висновку
29.07.2025 16:49
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Комунальним підприємством «Управління капітального будівництва» в межах проведеного моніторингу закупівлі з "Капітального ремонту скверу імені І.В.Гутніка-Залужного по вул. Товариська в м. Запоріжжі" (код ДК 021:2015-45200000-9 - Роботи, пов`язані з об`єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об`єктів цивільного будівництва) ID: UA-2025-06-06-011860-aID: UA-2025, з приводу висновку оприлюдненого Держаудитслужбою повідомляємо наступне. Частиною 9 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) передбачено, що у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. Замовник зобов’язується дотримуватись вимог Закону, Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» з метою недопущення настання негативних наслідків, як для замовника та і для учасників. Замовником проаналізовані обставини викладені у висновку та вжиті відповідні заходи, зокрема, вирішено питання щодо направлення уповноваженої особи на додаткове навчання в сфері публічних закупівель, внаслідок як виявлених порушень так і з метою превентивної роботи по недопущенню таких порушень у майбутньому https://radnyk.academy/navchalni-prohramy/expert-z-publichnykh-zakupivel. Уповноважена особа Анна МЕШКОВА
Дата публікації
31.07.2025 13:01
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
01.08.2025 13:57
Інформація про результати по порушеннях
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту скверу імені І.В.Гутніка-Залужного по вул. Товариська в м. Запоріжжі (код ДК 021:2015-45200000-9 - Роботи, пов`язані з об`єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об`єктів цивільного будівництва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-06-011860-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 09.07.2025 № 1 до договору підряду від 09.07.2025 № 014/25/18 (далі – Договір). 3. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення додатку 1 до Договору «Договірна ціна з пояснювальною запискою щодо вартості показників, врахованих у Договірній ціні та документом, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси» у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
15.07.2025 14:24
Орган перевірки
19.07.2025 00:00
Документи повідомлення
15.07.2025 14:24
-
Відповідь
Відповідь на моніторинг
Комунальним підприємством «Управління капітального будівництва» в межах проведеного моніторингу закупівлі "Капітальний ремонт скверу імені І.В.Гутніка-Залужного по вул. Товариська в м. Запоріжжі" (код ДК 021:2015-45200000-9 - Роботи, пов`язані з об`єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об`єктів цивільного будівництва) номер ID: UA-2025-06-06-011860-a, з приводу наведених питань надає наступне пояснення та інформацію. 1.Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення очікуваної вартості на підставі обсягу робіт, що були включені до розробленої проектно-кошторисної документації яка пройшла експертизу проекту та отримала позитивний звіт від ТОВ "ПІВДЕНЬЕКСПЕРТПРОЕКТ" від 06.06.2025 р. №0096-25, назва об`єкта "Капітальний ремонт скверу імені І.В.Гутніка-Залужного по вул. Товариська в м. Запоріжжі" (код ДК 021:2015-45200000-9 - Роботи, пов`язані з об`єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об`єктів цивільного будівництва) відповідно настанови з визначення вартості будівництва. На підтвердження інформації надаємо проектно-кошторисну документацію та експертний звіт від 06.06.2025 р. №0096-25. 2.Додаткова угода №1 до Договору 014/25/18 від 09.07.2025 р. укладена з метою приведення у відповідність календарного плану до затвердженого плану фінансування 3. Вимоги пункту 10 частини першої статті 10 було виконано шляхом оприлюднення додатку 1 до Договору «Договірна ціна з пояснювальною запискою щодо вартості показників, врахованих у Договірній ціні та документом, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси» у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»)
Рішеня
18.07.2025 15:47
Замовник
Документи повідомлення
18.07.2025 15:47
-
18.07.2025 15:47
-
-
-
-
-
-
-
-
-
18.07.2025 15:47
-
18.07.2025 15:47
-
18.07.2025 15:47
-
18.07.2025 15:47
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
18.07.2025 15:47
-
18.07.2025 15:47
-
18.07.2025 15:47
-
18.07.2025 16:07
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
29 406 649 грн.
Період подання пропозицій
до 21.06.2025 01:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Контактний телефон:
+380673164070
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
29 406 649 грн.
Період подання пропозицій
до 21.06.2025 01:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Контактний телефон:
+380673164070
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності