Показати схожі тендери

Закупівля Харвестери від ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-06-011806-a
Id Tender 8bf2ced17e214a0788462d58ba461267
План UA-P-2025-06-06-014614-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 06.06.2025 20:09
Остання зміна 31.07.2025 15:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 355 000 EUR (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 775 EUR (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.06.2025 20:08 до 27.07.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 06.06.2025 20:08
до 24.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.06.2025 20:08
до 24.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.07.2025 18:00
до 31.07.2025 15:28
Залишилось 9 год. 24 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.07.2025 15:28
до 06.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 31.07.2025 15:28
-
Період уточнень
з 06.06.2025 20:08 до 24.07.2025 00:00
Період оскарження
з 06.06.2025 20:08 до 24.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.07.2025 18:00 до 31.07.2025 15:28
Період кваліфікації
з 27.07.2025 18:00 до 31.07.2025 15:28
Основні параметри
Харвестери
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без ПДВ. Питома вага критерію – 100%. З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій, учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну тендерної пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
1 355 000 EUR
Харвестери
Назва предмета закупівлі
Харвестери
Очікувана вартість
1 355 000 EUR
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6775,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Харвестери
Код ДК 021:2015
34144000-8 - Мототранспортні засоби спеціального призначення
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Київ, FCA (Free Carrier) Incoterms 2020, склад Постачальника.
Дата постачання по
30.11.2026 00:00
1. Створення передумов для сталого розвитку та модернізації
вітчизняної промисловості
Має надати підтвердження по критерію Учасник
Чого стосується критерій Номенклатура
Група вимог
За наявності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Ступінь локалізації виробництва товару, що є предметом закупівлі, перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому на відповідний рік
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 20:08
Значення, яке очікується
мін. 25,0
Група вимог
За відсутності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Товар походить з однієї з країн, що підписала Угоду про державні закупівлі Світової Організації торгівлі (GPA) або іншої країни з якою Україна має міжнародні договори про державні закупівлі
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 20:08
Значення, яке очікується

Австралія

Австрійська Республіка

Аруба

Велике Герцогство Люксембург

Грецька Республіка

Держава Ізраїль

Ірландія

Італійська Республіка

Канада

Князівство Ліхтенштейн

Королівство Бельгія

Королівство Данія

Королівство Іспанія

Королівство Нідерландів

Королівство Норвегія

Королівство Швеція

Латвійська Республіка

Литовська Республіка

Нова Зеландія

Особливий адміністративний район Китаю Гонконг

Португальська Республіка

Республіка Болгарія

Республіка Вірменія

Республіка Естонія

Республіка Ісландія

Республіка Кіпр

Республіка Корея

Республіка Македонія (колишня Югославська республіка)

Республіка Мальта

Республіка Молдова

Республіка Польща

Республіка Сингапур

Республіка Словенія

Республіка Фінляндія

Республіка Хорватія

Румунія

Словацька Республіка

Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії

Сполучені Штати Америки

Тайвань, провінція Китайської Республіки

Угорщина

Федеративна Республіка Німеччина

Французька Республіка

Чеська Республіка

Чорногорія

Швейцарська Конфедерація

Японія

Спосіб підтвердження
Назва
Підтвердження ступеня локалізації виробництва або підтвердження незастосування вимог щодо локалізації виробництва
Опис
Довідка в довільній формі з інформацією щодо запропонованого учасником товару (устаткування) згідно орієнтовної форми п. 4.2 Додатку 2 до Тендерної документації. В довідці зазначається: в графі 1 - номер за порядком, в графі 2 - Найменування Товару (устаткування), для товарів (устаткування), стосовно яких застосовуються положення щодо локалізації виробництва в графі 3 - ступінь локалізації виробництва* (%), та в графі 4 - ID Товара в Переліку**, для товарів (устаткування) походженням з країн – членів Угоди*** в графі 5 - країна походження товару (устаткування). * Ступінь локалізації виробництва товару (устаткування) повинен дорівнювати чи перевищувати 25 % у 2025 році. ** Перелік товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який формує та веде Уповноважений орган. *** Країни, які є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якими Україна уклала інші міжнародні договори, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”. Графи 3 і 4 зазначеної форми не заповнюються для товару (устаткування) за умови, що країною походження товару (устаткування) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”. На підтвердження незастосування вимог щодо локалізації виробництва учасник заповнює відповідним чином графу 5 форми та надає документ, що підтверджує країну походження такого товару (устаткування) – сертифікат походження товару. Для товарів (устаткування), стосовно яких застосовуються положення щодо локалізації виробництва, учасником заповнюються графи 3 і 4 форми (заповнення графи 5 не вимагається) та надається: - копія сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності (згідно з пунктом 131 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861). - сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено найменування і місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI).
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Відповідно до умов розділу 4. "Порядок розрахунків" договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації. 4.1.1. Перший платіж: аванс в розмірі 30% від вартості партії Товару, визначеної в Замовленні Покупця, - здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання рахунку на оплату, але не раніше дня надання Постачальником забезпечення повернення попередньої оплати (на суму першого платежу). Постачальник виставляє рахунок протягом 5 робочих днів після отримання замовлення Покупця на відповідну партію Товару. Постачальник має право розпочати поставку (виконання Замовлення) без отримання авансу, про що повідомляє Покупця у строк, встановлений для виставлення рахунку на оплату. У такому разі Постачальник не надає банківську гарантію повернення авансового платежу, перший платіж Покупцем не здійснюється.
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 60,0 %
Опис:
Відповідно до умов розділу 4. "Порядок розрахунків" договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації. 4.1.2. Другий платіж: аванс в розмірі 60% від вартості партії Товару, визначеної в повідомленні про готовність Товару до відвантаження за Замовленням Покупця (далі – Повідомлення), - здійснюється протягом 10 роб. днів з дати отримання рахунку на оплату, але не раніше дня надання Постачальником забезпечення повернення попередньої оплати (на суму другого платежу). Постачальник виставляє рахунок протягом 5 роб. днів після підтвердження отримання Покупцем Повідомлення. Покупець розглядає надане Постачальником Повідомлення та протягом 2 робочих днів надає підтвердження його отримання електр. поштою. Постачальник має право здійснити поставку Товару, зазначеного в Повідомленні, без отримання авансу, визначеного цим підпунктом Договору, про що повідомляє Покупця у строк, встановлений для виставлення рахунку на оплату. У такому разі Постачальник не надає банківську гарантію повернення авансового платежу, другий платіж Покупцем не здійснюється.
Порядковий номер: 2
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
Відповідно до умов розділу 4. "Порядок розрахунків" договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації. 4.1.3. Третій платіж за Товар: остаточний розрахунок за Товар в сумі різниці вартості Товару, узгодженої Сторонами в Акті приймання-передачі товару, з сумою, оплаченою авансами, Покупець сплачує на підставі рахунку на оплату, який Постачальник надає йому одночасно з Актом введення в експлуатацію Товару. 4.1.4. У разі ненадання Постачальником двох банківських гарантій - на повернення першого та другого авансових платежів та поставки Товару без сплати авансів, Покупець здійснює оплату за Товар шляхом проведення одного платежу у розмірі 100% вартості Товару, визначеної Актом приймання-передачі товару. 4.1.5. Оплата здійснюється Покупцем за кожною одиницею Товару, поставленого згідно з підписаним Сторонами Актом приймання-передачі товару, протягом 10 робочих днів з дати підписання Сторонами Акту введення в експлуатацію для відповідного Товару.
Порядковий номер: 3
Умови поставки
Здійснення оплати
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
Відповідно до умов розділу 5. "Порядок поставки товару" договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації. Поставка Товару виконується партіями згідно замовлень Покупця. Поставка першої одиниці Товару має бути здійснена впродовж 90 календарних днів з моменту сплати першого авансового платежу. Поставка решти Товару (в кількості, вказаній в замовленні Покупця) повинна бути здійснена протягом 180 календарних днів з моменту сплати першого авансового платежу на підставі поданого замовлення Покупцем, яке оформляється після поставки першої одиниці Товару. Умови поставки Товару, місце поставки Товару: FCA (Free Carrier) Incoterms 2020, склад Постачальника. Постачальник несе всі витрати і ризики, пов’язані з доставкою до місця призначення та відповідає за: поставку Товару, завантаження Товару в транспортний засіб перевізника, експортні митні формальності.
Порядковий номер: 4
Здійснення оплати
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
Відповідно до умов розділу 5. "Порядок поставки товару" договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації. Поставка Товару виконується партіями згідно замовлень Покупця. Поставка першої одиниці Товару має бути здійснена впродовж 90 календарних днів з моменту сплати першого авансового платежу. Поставка решти Товару (в кількості, вказаній в замовленні Покупця) повинна бути здійснена протягом 180 календарних днів з моменту сплати першого авансового платежу на підставі поданого замовлення Покупцем, яке оформляється після поставки першої одиниці Товару. Умови поставки Товару, місце поставки Товару: FCA (Free Carrier) Incoterms 2020, склад Постачальника. Постачальник несе всі витрати і ризики, пов’язані з доставкою до місця призначення та відповідає за: поставку Товару, завантаження Товару в транспортний засіб перевізника, експортні митні формальності.
Порядковий номер: 5
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Vimek AB
Пропозиція:
1 355 000 EUR
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.07.2025 11:34
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анісіфорова Світлана Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380505703033
Замовник
ЄДРПОУ
44768034
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул.Руставелі Шота, будинок 9А
Кваліфікація
Лот № 1 Харвестери
Період вимог/скарг з 31.07.2025 15:28 по 06.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.07.2025 18:00 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі Vimek AB (далі - Учасник) з урахуванням висновків, наданих службовою запискою начальника відділу матеріально-технічного забезпечення В. Сівак б/н від 31.07.2025 щодо цієї пропозиції, на її відповідність умовам тендерної документації. Відповідно до вимог пункту 3 додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі згідно розділу VII тендерної документації учасники мали надати документи: 3.1. заповнена технічна специфікація (розділ VII тендерної документації); 3.2. документ(и) від виробника на складові Товару або на Товар в цілому, що підтверджує(ють) відповідність технічним характеристикам та на який(і) Учасник посилається в заповненій технічній специфікації. На виконання вищезазначених вимог пунктів 3.1 та 3.2 додатку 2 до тендерної документації Учасником надана Технічна специфікація (файл Vimek AB_Вих. №2507-2025-01) не у відповідності до умов розділу VII тендерної документації, а саме: 1) в Таблиці 1.1 в стовпчику «Документ(и) від виробника на складові Товару або на Товар в цілому, що підтверджує(ють) відповідність технічним характеристикам та посилання на його (їх) положення (назва документу, пункт, сторінка, абзац, тощо)» відсутнє посилання на положення (пункт, сторінка, абзац, тощо) наведеного документу, вказані тільки назви документів. 2) в Таблиці 1.2 у стовпчику "Опції та комплектація запропонованого Товару" Учасником не підтверджено відповідність вимогам до опцій та комплектації Товару, встановленим у цій таблиці. Опція "Мова інтерфейсу" не заповнена. Щодо інших опцій Учасник в цій Таблиці посилається на "Керівництво з експлуатації Vimek", проте в тендерній пропозиції надано тільки «Інструкцію з експлуатації Vimek 470» (файли україномовна версія «922303-EN Operators manual 470 harvester_переклад» та англомовна версія «922303-EN Operators manual 470 harvester EN»). Водночас, цей наданий документ не містить інформації про такі опції як "Захист радіатора", "Комплектність однієї машини", "Можливість параметризації". 3) умови технічної специфікації за розділом 2 (за пункти 2.1 - 2.4) та розділом 3 (пункти 3.1 - 3.3), передбачені вимогами розділу VII тендерної документації, вилучено з документа Учасника Технічна специфікація (файл Vimek AB_Вих. №2507-2025-01) та надано в окремих документах (Vimek AB_Вих. №2507-2025-02, Vimek AB_Вих. №2507-2025-03, Vimek AB_Вих. №2507-2025-04, Vimek AB_Вих. №2507-2025-05, Vimek AB_Вих. №2507-2025-06, Vimek AB_Вих. №2507-2025-07, Vimek AB_Вих. №2507-2025-08). При цьому, на виконання вимог п. 3.2 додатку 2 до тендерної документації та відповідно до заповненої Таблиці 1.1. Технічної специфікації (файл Vimek AB_Вих. №2507-2025-01) Учасником в складі тендерної пропозиції мали надаватися документи від виробника на складові Товару або на Товар в цілому, що підтверджують відповідність технічним характеристикам, а саме: - по двигуну та базовій машині – «Інформаційний лист про продукт», - по трансмісії, габаритах та крану-маніпулятору харвестера – «Технічні характеристики Vimek», - по харвестерній головці - «Технічні розрахунки Vimek». Також, при заповненні Таблиці 1.2 Технічної специфікації Учасником вказано документ «Керівництво з експлуатації Vimek». Документи з назвами «Інформаційний лист про продукт», «Технічні характеристики Vimek», «Технічні розрахунки Vimek» та «Керівництво з експлуатації Vimek» відсутні в тендерній пропозиції. При цьому, в складі тендерної пропозиції міститься єдиний документ «Інструкція з експлуатації Vimek 470» (файли україномовна версія «922303-EN Operators manual 470 harvester_переклад» та англомовна версія «922303-EN Operators manual 470 harvester EN», далі - Інструкція). Водночас, надана Інструкція не містить документальне підтвердження усіх параметрів, запропонованих Учасником у Технічній специфікації (файл Vimek AB_Вих. №2507-2025-01), а саме: - по двигуну: за параметром "Максимальний крутний момент, Hм" відсутні відповідні дані в Інструкції, а за параметрами "Екологічний клас двигуна (emission stage) (згідно ЄС (EU) 2016/1628)" та "Об’єм паливного бака, л" наведено суперечливі дані (щодо екологічного класу в Технічній специфікації зазначено Stage V, проте в Інструкції - STEP V; щодо об’єму баку в Технічній специфікації - 65 л, проте в Інструкції - 62 л, що не відповідає встановленим Замовником вимогам); - по габаритам: за параметром «Кліренс, мм» не підтверджується наведений показник в Технічній специфікації (в Технічній специфікації зазначено 480, проте в Інструкції – 490); - по базовій машині: за параметром «Кут повороту середнього шарніра,°» відсутні відповідні дані в Інструкції; - по трансмісії: за параметром «Тягове зусилля, кН» відсутні відповідні дані Інструкції; - по складовим «Кран-маніпулятор харвестера» та «Харвестерна головка»: взагалі відсутні підтверджуючі дані в Інструкції щодо усіх наведених параметрів. Таким чином, Учасником допущено порушення вимог щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі згідно розділу VII тендерної документації, викладених у пунктах 3.1 та 3.2. додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Таким чином, відсутність інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, не є невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником відповідно до пункту 43 Особливостей. У відповідності до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 4.2 додатку 2 до тендерної документації на підтвердження незастосування вимог щодо локалізації виробництва учасник заповнює відповідним чином графу 5 форми та надає документ, що підтверджує країну походження такого товару (устаткування) – сертифікат походження товару. На виконання цієї вимоги Учасником надано гарантійний лист, підписаний Учасником, що товар виготовлений у Королівстві Швеція (файл Vimek AB_Вих. №2507-2025-05), та довідку з інформацією щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва (файл Vimek AB_Вих. №2507-2025-11), згідно з якою Vimek AB гарантує надати сертифікат походження товару після оформлення експорту. Таким чином, в порушення вимог зазначеного пункту 4.2 Учасником не надано документ, що підтверджує країну походження такого товару (устаткування) – сертифікат походження товару. Також, відповідно до вимог пункту 6 додатку 2 до тендерної документації учасники мали надати Відомості про учасника (згідно примірної форми розділу VIII тендерної документації). В тендерній пропозиції Учасника надано документ (файл «Vimek AB_Вих. №2507-2025-09»), в якому за пунктом 2 та пунктом 4 заповнені не повні дані щодо місцезнаходження та банківських реквізитів обслуговуючого банку, що не відповідає встановленій у цьому пункті вимозі. На виконання встановлених в пункті 1 додатку 2 до тендерної документації вимог щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасником в довідці, що містить інформацію про наявність такого досвіду (файл Vimek AB_Вих. №2507-2025-16), зазначено некоректну інформацію про поставку харвестера Vimek 470 без договору від 18.12.2023 р., замість «договору в усній формі», що не відповідає умовам тендерної документації. Водночас, на виявлені в тендерній пропозиції Учасника невідповідності в інформації та/або документах, що подані в його тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (зокрема за пунктами 1, 4.2 та 6 додатку 2 до неї), Замовником не розміщувалось в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей протягом 24 годин у зв’язку з наявністю інших вищеописаних підстав для відхилення. Отже, тендерна пропозиція Vimek AB підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Керуючись підпунктом 2 пункту 44 Особливостей та пунктом 6 розділу V тендерної документації, вирішено відхилити тендерну пропозицію Vimek AB.
Документи кваліфікації
31.07.2025 15:28
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 20:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 20:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 355 000 EUR
Період подання пропозицій
до 27.07.2025 18:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380505703033
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 355 000 EUR
Період подання пропозицій
до 27.07.2025 18:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380505703033
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності