Показати схожі тендери

Закупівля Розбудова державної мережі ГНСС-станцій для впровадження сервісів Системи координатно- часового та навігаційного забезпечення від ДЕРЖАВНЕ КОСМІЧНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-06-011367-a
Id Tender e53407129da140d18defc832f1bc3d70
План UA-P-2025-05-02-012096-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 06.06.2025 17:18
Остання зміна 26.08.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
167 130 500 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
835 652.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.06.2025 17:18 до 14.06.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 06.06.2025 17:18
до 11.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.06.2025 17:18
до 11.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.06.2025 13:22
до 20.08.2025 11:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.06.2025 10:46
до 26.08.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 20.08.2025 11:20
-
Період уточнень
з 06.06.2025 17:18 до 11.06.2025 00:00
Період оскарження
з 06.06.2025 17:18 до 11.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.06.2025 13:22 до 20.08.2025 11:20
Період кваліфікації
з 16.06.2025 13:22 до 20.08.2025 11:20
Основні параметри
Розбудова державної мережі ГНСС-станцій для впровадження сервісів Системи координатно- часового та навігаційного забезпечення
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
167 130 500 грн.
Розбудова державної мережі ГНСС-станцій для впровадження сервісів Системи координатно- часового та навігаційного забезпечення
Назва предмета закупівлі
Розбудова державної мережі ГНСС-станцій для впровадження сервісів Системи координатно- часового та навігаційного забезпечення
Очікувана вартість
167 130 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
835652,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.06.2025 12:59
Закінчення аукціону
16.06.2025 13:22
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розбудова державної мережі ГНСС-станцій для впровадження сервісів Системи координатно- часового та навігаційного забезпечення
Код ДК 021:2015
73300000-5 - Проектування та виконання НДДКР
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01010, Україна, Київська область, Київ, вулиця Острозьких Князів, будинок 8, корпус 30
Дата постачання з
27.06.2025 00:00
Дата постачання по
24.12.2025 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КМС"
Пропозиція:
143 600 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
АТ " КОСМІЧНІ СИСТЕМИ"
Пропозиція:
142 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.06.2025 12:59
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.06.2025 17:18
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ясинський Віталій Олександрович
Електронна пошта
Телефон
380681987204
Сайт:
http://www.nkau.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
00041482
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ КОСМІЧНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ
Поштовий індекс
01010
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Острозьких Князів, будинок 8, корпус 30
Кваліфікація
Лот № 1 Розбудова державної мережі ГНСС-станцій для впровадження сервісів Системи координатно- часового та навігаційного забезпечення
Період вимог/скарг з 19.06.2025 10:46 по 25.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 13:22 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КОСМІЧНІ СИСТЕМИ».
Документи кваліфікації
19.06.2025 10:46
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
16.06.2025 13:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 17:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 17:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Замовник у додатку 2 до тендерної документації (далі – ТД) вимагав «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Під аналогічним(ми) договором(ами) слід розуміти виконаний(і)/частково виконаний(і) договір(ори), за умовами якого(их) надано послугу/роботу з виконання ДКР за останні 5 років. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції (далі – ТП) надав довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання інших договорів, саме закупівлі/поставки, які не є аналогічними. 2. Надані Учасником аналогічні договори не є договорами від Учасника, а стосуються іншої організації. 3. Учасник в складі ТП не надав відомості про залучення співвиконавців. 4. Відповідно до розділу 3 ТД Учасник має надати інформацію щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей – Учасник таких відомостей не надав. 5. Учасник надав довідку в довільній формі, у якій зазначив згоду з вимогами висунутими у Технічній специфікації Замовника. Надана інформація не містить даних про конкретні технічні та програмні засоби, що не дає Замовнику змоги оцінити їх відповідність вимогам технічної специфікації.
Створено
17.06.2025 10:03
Надати до
18.06.2025 10:03
Період вимог/скарг з 20.06.2025 10:49 по 20.06.2025 14:10
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.06.2025 10:46 по 27.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити переможцем процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями послуги «Розбудова державної мережі ГНСС-станцій для впровадження сервісів Системи координатно-часового та навігаційного забезпечення» за кодом ДК 021-2015: 73300000-5 – «Проектування та виконання НДДКР» – Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «КМС». 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю та затвердити текст повідомлення про намір укласти договір (електронний вигляд) про закупівлю послуги «Розбудова державної мережі ГНСС-станцій для впровадження сервісів Системи координатно-часового та навігаційного забезпечення» за кодом ДК 021-2015: 73300000-5 – «Проектування та виконання НДДКР» з Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «КМС».
Документи кваліфікації
20.06.2025 10:49
Довідка НАЗК
20.06.2025 10:49
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
19.06.2025 10:46
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 20.06.2025 14:12 по 26.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.06.2025 14:10 по 28.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити переможцем процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями послуги «Розбудова державної мережі ГНСС-станцій для впровадження сервісів Системи координатно-часового та навігаційного забезпечення» за кодом ДК 021-2015: 73300000-5 – «Проектування та виконання НДДКР» – Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «КМС». 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю та затвердити текст повідомлення про намір укласти договір (електронний вигляд) про закупівлю послуги «Розбудова державної мережі ГНСС-станцій для впровадження сервісів Системи координатно-часового та навігаційного забезпечення» за кодом ДК 021-2015: 73300000-5 – «Проектування та виконання НДДКР» з Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «КМС».
Документи кваліфікації
20.06.2025 14:12
Довідка НАЗК
20.06.2025 14:12
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
20.06.2025 14:10
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 20.08.2025 11:20 по 26.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.08.2025 11:19 по 28.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «КМС».
Документи кваліфікації
20.08.2025 11:20
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
20.08.2025 11:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 17:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 17:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-04-000116
Дата створення проекту
04.08.2025 16:50
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
04.08.2025 18:03
Дата публікації висновку про результати
26.08.2025 15:05
Дата завершення усунення порушень
10.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
26.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 554-89-96
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127015
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Сєвєродонецьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.08.2025 № 34-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 04.08.2025 № 34-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 17 UA-2025-06-06-011367-a 06.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
04.08.2025 00:00
Документи рішення
04.08.2025 18:03
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 25 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного космічного агентства України (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 06.06.2025 № 28, тендерну пропозицію АТ «КОСМІЧНІ СИСТЕМИ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.06.2025 № 31 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника АТ «КОСМІЧНІ СИСТЕМИ», тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КМС» (далі – ТОВ «КМС»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.06.2025 № 32, щодо визначення переможцем ТОВ «КМС», повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.06.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.08.2025 № 41 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КМС», пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 07.08.2025, 12.08.2025 та 13.08.2025. Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. В ході моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено, що при складанні тендерної документації в пункті 6 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» розділу 3 та в пункті 6 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 тендерної документації Замовником не враховано зміни внесені Постановами КМУ № 131 від 09.02.2024 та № 382 від 02.04.2024 до пунктів 44 та 47 Особливостей. Також, в розділі 2 та 4 Додатку № 2 до тендерної документації зазначено, що учасники підтверджують відповідність вимогам, визначеним у статті 17 Закону, а переможець надає документи про відсутність підстав визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Тобто Замовником не враховано зміни внесені Постановою КМУ № 471 від 19.05.2023 та № 382 від 02.04.2024 до Особливостей, відповідно до яких учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), а переможець підтверджує відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункті 47 Особливостей. Також, моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КМС» встановлено, що відповідно до розділу 1 Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного(их)**, раніше укладеного(их), договору(ів) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); **Під аналогічним(ми) договором(ами) слід розуміти виконаний(і)/частково виконаний(і) договір(ори), за умовами якого(их) надано послугу/роботу з виконання ДКР за останні 5 років». На виконання наведеної вимоги учасник ТОВ «КМС» у складі тендерної пропозиції надав «Довідку про досвід виконання аналогічних договорів Код 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням», яка не містить графу «стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір)» та до якої включені три договори. В той же час відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-06-06-011367-a закупівля проводиться за Кодом ДК 021:2015: 73300000-5 - Проектування та виконання НДДКР. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах, як це передбачено абзацом першим пункту 43 Особливостей, та не надано учаснику можливості виправити невідповідності. Під час проведення моніторингу на запит органу державного фінансового контролю Замовником 12.08.2025 опубліковано пояснення, яке не спростовує вищезазначене порушення. Крім того, моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «КМС» встановлено наступне: - Відповідно пункту 5.3.6 «Вимоги до обладнання аварійного електроживлення» Технічної специфікації до предмету закупівлі, що є Додатком 3 до тендерної документації (далі Додаток 3) технічне обладнання аварійного електроживлення повинно відповідати вимогам, не гіршим ніж наведені в табл, а саме: ширина – 850-950 мм, довжина 1600-1700 мм, висота 1000-1200 мм. Однак у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "КМС" сторінка 15 файлу «Гарантійний лист Відповідність технічних характеристик» містить наступні параметри: ширина – 8500 мм, довжина 2260 мм, висота 1160 мм. Тобто довжина перевищує встановлені межі на 560 мм. - Відповідно пунктів 5.3.3.1, 5.3.4.1, 5.3.5.1, 5.4.2.1, 5.4.3.1, 5.4.4.1 «Вимоги до комп’ютерного обладнання» Додатку 3 комп’ютерне обладнання повинне відповідати вимогам, не гіршим ніж наведені в табл., а саме Джерело безперебійного живлення - APC Back-UPS 800VA (або аналог) з ефективною потужністю не менше 800 Вт. Однак у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КМС» сторінки 16, 23 файлу «Гарантійний лист Відповідність технічних характеристик» містить наступні пропозиції: Джерело безперебійного живлення АРС Easy UPS 800VA/480W (BV800I-GR). Тобто потужність є меншою на 320 Вт. - Відповідно пункту 5.5.3.4.1 «Вимоги до зарядної станції» Додатку 3 Зарядна станція повинна бути укомплектована: генератором бензиновим інверторним EcoFlow Smart Generator (або аналог) та сонячною панеллю складною на 220 Вт. Однак у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КМС» сторінка 31 файлу «Гарантійний лист Відповідність технічних характеристик» містить наступну пропозицію: генератор бензин+газ інверторний EcoFlow Smart Generator або аналог та сонячна панель складною на 400 Вт. На запит Управління Замовник 13.08.2025 оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, якою пояснив наступне: «Перевищення довжини пропонованого обладнання (до 560 мм) не є критичним для виконання ДКР, а перевага надана параметрам його економічності», «Замовник у тендерній документації вказав модель джерела безперебійного живлення APC Back-UPS 800VA (або аналог) з ефективною потужністю не менше 800 Вт. Ця вимога містить описку, де малось на увазі повна, а не ефективна потужність у 800 VA.», «Переможець у тендерній документації вказав «Генератор бензин+газ інверторний EcoFlow Smart Generator або аналог», який працює і на бензині, і на газу. Це не порушує вимоги тендерної документації, у якій вимагається генератор бензиновий, а має перевагу додатково використовувати газ, як пальне. Запропонована сонячна панель із потужністю 400 Вт по технічним та експлуатаційним характеристикам переважає сонячну панель із потужністю 220 Вт.». На що зауважимо учасник не звернувся через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, а надав тендерну пропозицію, яка не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам визначеним Замовником в тендерній документації. Щодо генератора бензинового інверторного EcoFlow Smart Generator (або аналог) та сонячної панелі складної на 220 Вт зазначимо, що тендерна документація не передбачала можливості запропонувати продукцію з відмінними (кращими тощо) характеристиками. Проте, Замовник на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «КМС» як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а оприлюднив повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.06.2025. В ході проведення моніторингу Замовник 20.08.2025 оприлюднив протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.08.2025 № 41 згідно якого через ненадання замовнику підписаного договору у строк тендерна пропозиція учасника ТОВ «КМС» відхилена згідно з частиною сьомою статті 33 Закону. Відповідно до підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями. Електронною системою закупівель автоматично протягом одного робочого дня з дати настання підстав для відміни відкритих торгів, визначених цим пунктом, оприлюднюється інформація про відміну відкритих торгів. В ході проведення моніторингу дану процедуру закупівлі Замовником відмінено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КМС» встановлено порушення вимог пункту 43 та абзацу другого частини другої пункту 44 Особливостей, За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції АТ «КОСМІЧНІ СИСТЕМИ» - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
25.08.2025 00:00
Дата публікації
26.08.2025 15:05
Документи висновку
26.08.2025 15:05
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Розбудова державної мережі ГНСС-станцій для впровадження сервісів Системи координатно- часового та навігаційного забезпечення» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-06-011367-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання: 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
05.08.2025 12:53
Орган перевірки
09.08.2025 00:00
Документи повідомлення
05.08.2025 12:53
-
Відповідь
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
1. Відповідно до закону України «Про космічну діяльність» , введений в дію Постановою ВР № 503/96-ВР від 15.11.96, ВВР, 1997, № 1, ст. 3 зі змінами, Державне космічне агентство України є центральним органом виконавчої влади, який забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері космічної діяльності. Згідно Положення про Державне космічне агентство України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 14.05.2015 № 281, до його повноважень входить забезпечення створення та експлуатації наземного і космічного сегментів супутникових систем координатно-часового та навігаційного забезпечення України. Необхідність розбудови мережі ГНСС-станцій визначена у рішенні Ради національної безпеки і оборони України від 23 грудня 2022 року «Про заходи з розвитку та використання вітчизняних систем супутникової навігації в інтересах безпеки і оборони держави» від 23 грудня 2022 року, уведеного в дію Указом Президента України від 23 грудня 2022 року № 884/2022 (далі – Рішення). У підпункті 4 пункту 2 зазначеного Рішення визначене завдання Кабінету Міністрів України у тримісячний строк забезпечити розбудову мережі ГНСС-станцій відповідно до визначених Генеральним штабом Збройних Сил України спільно з Державним космічним агентством України потреб. ДКА направило проект Концепції розбудови мережі ГНСС-станцій для впровадження сервісів Системи координатно-часового та навігаційного забезпечення України на погодження до Генерального штабу Збройних Сил України (вих. ДКА від 13.04.2023 № 106-09-3дск). Листом від 22.04.2023 № 300/1/С/4003 начальник Генерального штабу Збройних Сил України погодив зазначений проект Концепції без зауважень. Заходи із розбудови державної мережі ГНСС-станцій для впровадження сервісів Системи координатно-часового та навігаційного забезпечення України є заходами з питань зміцнення обороноздатності держави, що дозволить впровадити надання зазначених сервісів користувачам інших відомств зі складу сектору безпеки і оборони України. Метою проекту є розбудова захищеної мережі ГНСС-станцій для надання безперебійних сервісів Системи координатно-часового та навігаційного забезпечення України на всій території держави в інтересах користувачів сектору безпеки і оборони, насамперед Збройних Сил України. Закупівля послуг з виконання дослідно-конструкторської роботи (далі – ДКР) «Розвиток супутникових систем із використанням електронних комунікацій та навігації (розбудова державної мережі ГНСС-станцій для впровадження сервісів Системи координатно-часового та навігаційного забезпечення)», шифр «Навігація-Система» (UA-2025-06-06-011367-a) проводилась на виконання річного Плану науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт з розвитку космічної діяльності та виробництва космічної техніки на 2025 рік за бюджетною програмою КПКВК 6381020 «Виконання робіт за державними цільовими програми і державним замовленням у сфері космічної галузі, в тому числі Загальнодержавної цільової науково-технічної космічної програми України», затвердженого наказом ДКА від 29.04.2025 № 94. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі викладені у Технічному завданні на виконання ДКР шифр «Навігація-Система». 2. На офіційному вебсайті Державного космічного агентства України опублікований паспорт бюджетної програми 6381020 «Виконання робіт за державними цільовими програми і державним замовленням у сфері космічної галузі, в тому числі Загальнодержавної цільової науково-технічної космічної програми України» (https://www.nkau.gov.ua/ua/activity/zvity-pro-diialnist), який містить запитувану інформацію.
Рішеня
07.08.2025 11:12
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Розбудова державної мережі ГНСС-станцій для впровадження сервісів Системи координатно- часового та навігаційного забезпечення» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-06-011367-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання: 1. В ході моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено що: - в пункті 6 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 тендерної документації Замовником не враховано зміни внесені Постановою КМ № 131 від 09.02.2024 та Постановою КМ № 382 від 02.04.2024; - в пункті 6 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» розділу 3 тендерної документації Замовником не враховано зміни внесені Постановою КМ № 382 від 02.04.2024; - в розділі 2 та 4 Додатку № 2 до тендерної документації зазначено, що учасники підтверджують відповідність вимогам, визначеним у статті 17 Закону, а переможець надає документи про відсутність підстав визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Тобто Замовником не враховано зміни внесені Постановою КМ № 471 від 19.05.2023 та Постановою КМ № 382 від 02.04.2024 до Особливостей, відповідно до яких учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), а переможець підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункті 47 Особливостей. - в порушення вимог абзацу 10 пункту 28 перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі не оформлені як окремі додатки до тендерної документації. Чому Замовником при складанні та затвердженні тендерної документації не враховано зміни внесені до Особливостей? 2. Відповідно до розділу 1 Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного(их)**, раніше укладеного(их), договору(ів) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір);». На виконання наведеної вимоги учасник ТОВ "КМС" у складі тендерної пропозиції надав «Довідку про досвід виконання аналогічних договорів Код 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням», яка не містить графу «стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір)» та до якої включені три договори. В той же час відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-06-06-011367-a закупівля проводиться за Кодом ДК 021:2015: 73300000-5 — Проектування та виконання НДДКР. Надати пояснення щодо не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення до ТОВ "КМС" з вимогою про усунення вищезазначеної невідповідності. 3. Повідомлення про намір укласти договір з переможцем ТОВ "КМС" оприлюднено 20.06. 2025. Прошу надати пояснення щодо не оприлюднення договору станом на 07.08.2025, у випадку продовження строку для укладення договору надати обґрунтовані підстави. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
07.08.2025 13:48
Орган перевірки
13.08.2025 00:00
Документи повідомлення
07.08.2025 13:49
-
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Розбудова державної мережі ГНСС-станцій для впровадження сервісів Системи координатно- часового та навігаційного забезпечення» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-06-011367-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання: Щодо не відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ "КМС" умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: - Відповідно пункту 5.3.6 «Вимоги до обладнання аварійного електроживлення» Технічної специфікації до предмету закупівлі, що є Додатком 3 до тендерної документації (далі Додаток 3) технічне обладнання аварійного електроживлення повинно відповідати вимогам, не гіршим ніж наведені в табл, а саме: ширина – 850-950 мм, довжина 1600-1700мм, висота 1000-1200 мм. В тендерній пропозиції учасника ТОВ "КМС" сторінка 15 файлу «Гарантійний лист Відповідність технічних характеристик» містить наступні параметри: ширина – 8500 мм, довжина 2260мм, висота 1160мм. Тобто довжина перевищує встановлені межі на 560мм. - Відповідно пунктів 5.3.3.1, 5.3.4.1, 5.3.5.1, 5.4.2.1, 5.4.3.1, 5.4.4.1 «Вимоги до комп’ютерного обладнання» Додатку 3 комп’ютерне обладнання повинне відповідати вимогам, не гіршим ніж наведені в табл., а саме Джерело безперебійного живлення - APC Back-UPS 800VA (або аналог) з ефективною потужністю не менше 800 Вт В тендерній пропозиції учасника ТОВ "КМС" сторінки 16, 23 файлу «Гарантійний лист Відповідність технічних характеристик» містить наступні пропозиції: Джерело безперебійного живлення АРС Easy UPS 800VA/480W (BV800I-GR). Тобто потужність є меншою на 320 Вт. - Відповідно пункту 5.5.3.4.1 «Вимоги до комп’ютерного обладнання» Додатку 3 Зарядна станція повинна бути укомплектована: генератором бензиновим інверторним EcoFlow Smart Generator та сонячною панеллю складною на 220 Вт. В тендерній пропозиції учасника ТОВ "КМС" сторінка 31 файлу «Гарантійний лист Відповідність технічних характеристик» містить наступну пропозицію: генератор бензин+газ інверторний EcoFlow Smart Generator або аналог та сонячна панель складною на 400 Вт. Окрім того в пункті 5.5.3.4.1 «Вимоги до комп’ютерного обладнання» Додатку 3 до тендерної документації містить посилання на конкретну марку генератора бензинового інверторного EcoFlow Smart Generator без додаватися виразу "або еквівалент", чим порушено частину 4 статті 23 Закону. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
08.08.2025 15:33
Орган перевірки
14.08.2025 00:00
Документи повідомлення
08.08.2025 15:33
-
Відповідь
Відповідь на запит
1. В ході моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено що: - в пункті 6 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 тендерної документації Замовником не враховано зміни внесені Постановою КМ № 131 від 09.02.2024 та Постановою КМ № 382 від 02.04.2024; - в пункті 6 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» розділу 3 тендерної документації Замовником не враховано зміни внесені Постановою КМ № 382 від 02.04.2024; - в розділі 2 та 4 Додатку № 2 до тендерної документації зазначено, що учасники підтверджують відповідність вимогам, визначеним у статті 17 Закону, а переможець надає документи про відсутність підстав визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Тобто Замовником не враховано зміни внесені Постановою КМ № 471 від 19.05.2023 та Постановою КМ № 382 від 02.04.2024 до Особливостей, відповідно до яких учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), а переможець підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункті 47 Особливостей. - в порушення вимог абзацу 10 пункту 28 перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі не оформлені як окремі додатки до тендерної документації. Чому Замовником при складанні та затвердженні тендерної документації не враховано зміни внесені до Особливостей? При підготовці тендерної документації були допущені технічні помилки щодо неврахування змін до Особливостей. Однак, Учасники в період уточнення надавали документи відповідно до діючих Особливостей (зі змінами). Переможець (ТОВ «КМС») надав документи відповідно до діючих Особливостей з врахуванням всіх змін. Тому, допущені технічні помилки не є суттєвими та не впливають на результати проведення відкритих торгів з особливостями. 2. Відповідно до розділу 1 Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного(их)**, раніше укладеного(их), договору(ів) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір);». На виконання наведеної вимоги учасник ТОВ "КМС" у складі тендерної пропозиції надав «Довідку про досвід виконання аналогічних договорів Код 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням», яка не містить графу «стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір)» та до якої включені три договори. В той же час відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-06-06-011367-a закупівля проводиться за Кодом ДК 021:2015: 73300000-5 — Проектування та виконання НДДКР. Надати пояснення щодо не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення до ТОВ "КМС" з вимогою про усунення вищезазначеної невідповідності. ТОВ «КМС» у складі тендерної пропозиції надав «Довідку про досвід виконання аналогічних договорів Код 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням». Відповідно до розділу 1 Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного(их)**, раніше укладеного(их), договору(ів) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір);», у якому вказано, що «Під аналогічним(ми) договором(ами) слід розуміти виконаний(і)/частково виконаний(і) договір(ори), за умовами якого(их) надано послугу/ роботу з виконання ДКР за останні 5 років». Тобто, не вимагався досвід виконання договору за аналогічним кодом ДК 021:2015. Також, ТОВ "КМС" ТОВ «КМС» у складі тендерної пропозиції надав копію «Договір КМС 77_15_09», який засвідчує виконання аналогічного договору за останні 5 років, а також відгук контрагента «Відгук НЦУВКЗ №941», який свідчить про повноту та якість виконання зазначеного договору. Враховуючи положення, про те, що довідка надається у довільній формі, зазначеної у запиті невідповідності немає. 3. Повідомлення про намір укласти договір з переможцем ТОВ "КМС" оприлюднено 20.06. 2025. Прошу надати пояснення щодо не оприлюднення договору станом на 07.08.2025, у випадку продовження строку для укладення договору надати обґрунтовані підстави. Наданий ТОВ «КМС» проект договору містить ряд неточностей та потребує часу на виправлення. Відповідно до вимог п. 49 Особливостей у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Строки укладання договору з ТОВ «КМС» продовжені з огляду на ряд причин: перевірка всіх технічних та економічних розрахунків потребує розгляду зі сторони Київського Представництва Головного замовника ДКА; відпустки уповноваженої особи (обов’язки виконує одноосібно); виявлення ряду неточностей потребує часу на виправлення помилок. Обґрунтовані підстави продовження строку для укладання договору будуть оприлюднені в електронній системі закупівель разом з укладеним договором.
Рішеня
12.08.2025 16:14
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь на запит
Відповідно пункту 5.3.6 «Вимоги до обладнання аварійного електроживлення» Технічної специфікації до предмету закупівлі, що є Додатком 3 до тендерної документації (далі Додаток 3) технічне обладнання аварійного електроживлення повинно відповідати вимогам, не гіршим ніж наведені в табл, а саме: ширина – 850-950 мм, довжина 1600-1700мм, висота 1000-1200 мм. В тендерній пропозиції учасника ТОВ "КМС" сторінка 15 файлу «Гарантійний лист Відповідність технічних характеристик» містить наступні параметри: ширина – 8500 мм, довжина 2260мм, висота 1160мм. Тобто довжина перевищує встановлені межі на 560мм. ТОВ «КМС» запропонував обладнання аварійного електроживлення Hyundai DHY 22KSE+AT, яке є кращим по основним характеристикам: більша номінальна потужність, більший час безперервної роботи, нижчий шум і менше споживання палива. Перевищення довжини пропонованого обладнання (до 560 мм) не є критичним для виконання ДКР, а перевага надана параметрам його економічності. Відповідно пунктів 5.3.3.1, 5.3.4.1, 5.3.5.1, 5.4.2.1, 5.4.3.1, 5.4.4.1 «Вимоги до комп’ютерного обладнання» Додатку 3 комп’ютерне обладнання повинне відповідати вимогам, не гіршим ніж наведені в табл., а саме Джерело безперебійного живлення - APC Back-UPS 800VA (або аналог) з ефективною потужністю не менше 800 Вт В тендерній пропозиції учасника ТОВ "КМС" сторінки 16, 23 файлу «Гарантійний лист Відповідність технічних характеристик» містить наступні пропозиції: Джерело безперебійного живлення АРС Easy UPS 800VA/480W (BV800I-GR). Тобто потужність є меншою на 320 Вт. Замовник у тендерній документації вказав модель джерела безперебійного живлення APC Back-UPS 800VA (або аналог) з ефективною потужністю не менше 800 Вт. Ця вимога містить описку, де малось на увазі повна, а не ефективна потужність у 800 VA. Переможець пропонує модель джерела безперебійного живлення APC Easy UPS 800VA/480W, тобто таку, як і вимагалась у тендерній документації Замовника, а саме APC Back-UPS 800VA (або аналог) з потужністю не менше 800 VA. Відповідно пункту 5.5.3.4.1 «Вимоги до комп’ютерного обладнання» Додатку 3 Зарядна станція повинна бути укомплектована: генератором бензиновим інверторним EcoFlow Smart Generator та сонячною панеллю складною на 220 Вт. В тендерній пропозиції учасника ТОВ "КМС" сторінка 31 файлу «Гарантійний лист Відповідність технічних характеристик» містить наступну пропозицію: генератор бензин+газ інверторний EcoFlow Smart Generator або аналог та сонячна панель складною на 400 Вт. Переможець у тендерній документації вказав «Генератор бензин+газ інверторний EcoFlow Smart Generator або аналог», який працює і на бензині, і на газу. Це не порушує вимоги тендерної документації, у якій вимагається генератор бензиновий, а має перевагу додатково використовувати газ, як пальне. Запропонована сонячна панель із потужністю 400 Вт по технічним та експлуатаційним характеристикам переважає сонячну панель із потужністю 220 Вт. Окрім того в пункті 5.5.3.4.1 «Вимоги до комп’ютерного обладнання» Додатку 3 до тендерної документації містить посилання на конкретну марку генератора бензинового інверторного EcoFlow Smart Generator без додаватися виразу "або еквівалент", чим порушено частину 4 статті 23 Закону. Зауважимо, що п.5.5.3.4.1 Додатку 3 до тендерної документації має назву «Вимоги до зарядної станції» у складі п. 5.5.3.4 «Вимоги до обладнання електроживлення». Генератор бензиновий інверторний EcoFlow Smart Generator у п. 5.5.3.4.1 Додатку 3 до тендерної документації не містить додаткового виразу "або еквівалент". Проте, цей генератор є складовою «зарядна станція EcoFlow DELTA Max 2000 (або аналог)», яка містить вираз «або аналог».
Рішеня
13.08.2025 11:43
Замовник
Документи повідомлення
Торги не відбулися
Очікувана вартість
167 130 500 грн.
Період подання пропозицій
до 14.06.2025 18:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ КОСМІЧНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380681987204
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
167 130 500 грн.
Період подання пропозицій
до 14.06.2025 18:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ КОСМІЧНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380681987204
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності