Показати схожі тендери

Закупівля Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Меденицької селищної територіальної громади Дрогобицького району Львівської області від Виконавчий комітет Меденицької селищної ради Дрогобицького району Львівської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-06-009553-a
Id Tender c6cb8473af274a919f3668df12d7a34a
План UA-P-2025-06-06-011714-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.06.2025 15:16
Остання зміна 10.07.2025 19:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 073 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 365 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.06.2025 15:15 до 16.06.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 06.06.2025 15:15
до 13.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.06.2025 15:15
до 13.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.06.2025 15:00
до 19.06.2025 12:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.06.2025 12:18
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.06.2025 12:18
до 10.07.2025 19:30
Період уточнень
з 06.06.2025 15:15 до 13.06.2025 00:00
Період оскарження
з 06.06.2025 15:15 до 13.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.06.2025 15:00 до 19.06.2025 12:18
Період кваліфікації
з 16.06.2025 15:00 до 19.06.2025 12:18
Основні параметри
Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Меденицької селищної територіальної громади Дрогобицького району Львівської області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 073 000 грн.
Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Меденицької селищної територіальної громади Дрогобицького району Львівської області
Назва предмета закупівлі
Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Меденицької селищної територіальної громади Дрогобицького району Львівської області
Очікувана вартість
1 073 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5365,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
30 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Меденицької селищної територіальної громади Дрогобицького району Львівської області
Код ДК 021:2015
71340000-3 - Комплексні інженерні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
82160, Україна, Львівська область, Меденичі, вул.Незалежності, 52
Дата постачання по
29.08.2025 15:19
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовником, за наявності відповідних бюджетних асигнувань, проводяться розрахунки в безготівковій формі шляхом перерахування на поточний рахунок Виконавця відповідної суми грошових коштів впродовж 30 (тридцяти ) календарних днів з моменту підписання Сторонами Актів приймання-передачі наданих послуг із зазначенням фактично наданих послуг. При цьому, якщо у Замовника відсутні відповідні бюджетні асигнування та ним не може бути виконана своєчасно оплата наданих Виконавцем послуг за цим Договором, Замовник зобов’язаний повідомити про це Виконавця впродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання від Виконавця рахунку на оплату із зазначенням граничного терміну проведення розрахунків.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТзОВ "Західземлепроект плюс"
Пропозиція:
1 008 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.06.2025 15:16
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Скоропад Володимир Віталійович
Електронна пошта
Телефон
+380984856978
Замовник
ЄДРПОУ
44505253
Повна назва
Виконавчий комітет Меденицької селищної ради Дрогобицького району Львівської області
Поштовий індекс
82160
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Меденичі
Адреса
вулиця Незалежності 52
Кваліфікація
Лот № 1 Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Меденицької селищної територіальної громади Дрогобицького району Львівської області
Період вимог/скарг з 19.06.2025 12:18 по 25.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 15:00 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.06.2025 12:18
Довідка НАЗК
19.06.2025 12:18
Повідомлення про рішення
16.06.2025 15:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-06-009553-a-c1
Підписаний і діє
Номер
37
1 008 000 грн.
840 000 грн.
З ПДВ
Підписано
10.07.2025
Строк дії договору з
10.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Меденицької селищної територіальної громади Дрогобицького району Львівської області
Номенклатура
Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Меденицької селищної територіальної громади Дрогобицького району Львівської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 29 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Виконавчий комітет Меденицької селищної ради Дрогобицького району Львівської області
Повна назва
Виконавчий комітет Меденицької селищної ради Дрогобицького району Львівської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44505253

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТзОВ "Західземлепроект плюс"
Повна назва
ТзОВ "Західземлепроект плюс"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41027977

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.07.2025 19:30
Повідомлення про договір
10.07.2025 19:29
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-01-000051
Дата створення проекту
01.07.2025 14:59
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
01.07.2025 15:49
Дата публікації висновку про результати
14.07.2025 17:28
Дата завершення усунення порушень
29.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
23.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.07.2025 №183 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 01.07.2025 №183. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-06-06-009553-a, 06.06.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.07.2025 00:00
Документи рішення
01.07.2025 15:49
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчий комітет Меденицької селищної ради Дрогобицького району Львівської області (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-04-14-005915-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; оприлюднене звернення за роз’ясненнями щодо процедури закупівлі та відповідь Замовника на таке звернення; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Західземлепроект плюс» (далі – ТОВ «Західземлепроект плюс»); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «Західземлепроект плюс» як переможцем тендеру документи; договір від 10.07.2025 №37; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 10.07.2025 №147; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Також, відповідно до вимог пункту 3 Особливостей №1178 під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих особливостей. У частині першій статті 25 Закону визначено, що у разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції, у тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Частиною третьою статті 25 Закону визначено підстави, за яких забезпечення тендерної пропозиції не повертається, серед яких: ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Згідно з частиною шостою статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Однак, за чинними нормами Особливостей №1178 перелік підстав, відсутність яких повинен документально підтвердити переможець тендеру, та строк надання таких документів визначені у пункті 47 Особливостей №1178, та відрізняються від вимог, визначених у частині шостій статті 17 Закону. Норма частини шостої статті 17 Закону у період дії Особливостей №1178 не застосовується. Так, у пункті 47 Особливостей №1178 визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Моніторингом встановлено, що у пункті 5.1 Розділу 5 Додатку 1 тендерної документації Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 1 пункту 3.4 Розділу 3 тендерної документації відшкодувати кошти у сумі 30 000,00 грн забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 5.3 Розділу 5 Додатку №1 до тендерної документації. У підпункті 3 пункту 3.4. Розділу 3 тендерної документації серед підстав неповернення (стягнення) забезпечення тендерної пропозиції вказано: ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Водночас, у пункті 5.7 Розділу 5 Додатку 1 тендерної документації зазначено, що до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та до ч.3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни не було внесено, під означенням «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;» слід розуміти «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47 Особливостей №1178, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей №1178. Таким чином, Замовником під час здійснення досліджуваної процедури закупівлі застосовано положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей №1178. Водночас, моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «Західземлепроект плюс» у складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію №218-25Г, видану 12.06.2025 Акціонерним товариством «РВС Банк», яка містить умову її неповернення «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону», без зазначення у ній врахування норм Особливостей №1178. Отже, надання забезпечення тендерної пропозиції учасником ТОВ «Західземлепроект плюс» здійснено без урахування чинних норм Особливостей №1178 (без урахування норм пункту 47 Особливостей №1178), що не відповідає умовам пункту 5.7 Розділу 5 Додатку 1 тендерної документації Замовника. Відповідно до норм пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, згідно з нормами пункту 43 Особливостей №1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). З врахуванням вищевикладеного, на порушення вимог пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178 Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Західземлепроект плюс» не оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення вищевказаних невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Західземлепроект плюс» та не надано учаснику можливості виправити таку невідповідність. Слід зазначити також, що у разі надання ТОВ «Західземлепроект плюс», як переможцем тендеру документального підтвердження відсутності підстав для відхилення його тендерної пропозиції згідно з абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей №1178 у строк, що не перевищує 10 днів (відповідно до частини шостої статті 17 Закону), однак перевищує 4 дні (встановлений пунктом 47 Особливостей №1178 строк) з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю Замовник втратив би можливість стягнути (не повернути) забезпечення тендерної пропозиції в сумі 30 000,00 гривень. У наданому під час моніторингу поясненні Замовник, зокрема, зазначив, що в наказ Мінекономіки України від 14.12.2020 №2628 станом на сьогоднішній день змін до форми банківської гарантії не внесено, зокрема і в частині повернення\не повернення забезпечення тендерної пропозиції, таким чином, ні замовник, ні будь-хто інший не вправі самостійно вносити зміни до вимог забезпечення тендерної пропозиції та до самої форми, а отже, подаючи банківську гарантію, учасник в частині підстави не повернення банківської гарантії, як вимагалося в тендерній документації, надав її згідно форми, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628. Також, у поясненні Замовника зазначено, що надана банківська гарантія відповідає формі та основним вимогам, встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628, а саме є безумовною, безвідкличною та такою, що забезпечує інтереси Замовника, формулювання гарантії щодо підстав для її виконання по суті відповідає вимогам пункту 47 Особливостей №1178, оскільки об’єктивно відображає ризик ненадання переможцем процедури закупівлі відповідних документів, а також що враховуючи відсутність офіційних роз’яснень Міністерством економіки України щодо обов’язковості дослівного посилання на п.47 Особливостей №1178, Замовник керувався принципами добросовісності, пропорційності та недискримінації учасників. Водночас, за імперативною нормою пункту 3 Особливостей №1178 під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники повинні застосовувати положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих особливостей. Відповідно до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель. При цьому Закон встановлює, що особливості на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування визначаються Урядом. З огляду на зазначене, оскільки відповідно до пункту 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту, надання забезпечення тендерної пропозиції у період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, здійснюється з урахуванням цих Особливостей. Отже, вимоги в тендерній документації, у тому числі ті, що стосуються забезпечення тендерної пропозиції, повинні встановлюватися замовником з дотриманням законодавства в цілому. Замовником при складанні тендерної документації дотримано вищевказані норми пункту 3 Особливостей №1178, адже у пункті 5.7 Розділу 5 Додатку №1 тендерної документації вказано, що зважаючи на те, що до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 зміни не було внесено, тому під означенням «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;» слід розуміти «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей.». Таким чином, електронна банківська гарантія учасника повинна бути оформлена у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 з урахуванням положень Особливостей №1178. З врахуванням вищенаведеного у поданих учасником ТОВ «Західземлепроект плюс» документах тендерної пропозиції наявні невідповідності, які підлягали виправленню в порядку пункту 43 Особливостей №1178. Однак, на порушення норм пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не встановлено до учасника ТОВ «Західземлепроект плюс» вимоги щодо виправлення такої невідповідності.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Західземлепроект плюс» встановлено порушення вимог пунктів 3 та 43 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) недопущення у подальшому порушення вимог пунктів 3, та 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерної пропозиції. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
14.07.2025 00:00
Дата публікації
14.07.2025 17:28
Документи висновку
14.07.2025 17:28
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Повідомляємо, що Замовником взято до уваги вказану у Висновку інформацію. Вказана інформація буде врахована під час проведення подальших процедур закупівель, що здійснюватимуться замовником. Крім того, замовником проведено роз’яснювальну роботу, а Уповноваженою особою здійснено навчання щодо підвищення кваліфікації із публічних закупівель. Документальним підтвердженням вказаної інформації є Сертифікат про проходження навчання.
Дата публікації
17.07.2025 12:09
Документи інформації про усунення порушення
17.07.2025 12:09
-
Повідомлення
Запит
Про надання інформації
Дата: 03.07.2025 Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-06-06-009553-a, яка проводиться Виконавчим комітетом Меденицької селищної ради Дрогобицького району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до пункту 5.1 Розділу 5 Додатку 1 тендерної документації Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 1 пункту 3.4 Розділу 3 тендерної документації відшкодувати кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 5.3 Розділу 5 Додатку №1 до тендерної документації. Слід зазначити, що відповідно до пункту 5.7 Розділу 5 Додатку 1 тендерної документації зазначено, що до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та до ч.3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни не було внесено, під означенням «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;» слід розуміти «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47 Особливостей №1178, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей №1178. Водночас, моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «Західземлепроект плюс» у складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію №218-25Г, видану 12.06.2025 Акціонерним товариством «РВС Банк», яка містить умову її неповернення «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону», без зазначення у ній врахування норм Особливостей №1178. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Надати інформацію, чи враховано Замовником при розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Західземлепроект плюс» подання банківської гарантії, яка містить умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції, що не відповідають нормам пункту 3 Особливостей №1178 щодо застосування положення статті 25 Закону з урахуванням пункту 47 Особливостей №1178. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
03.07.2025 16:34
Орган перевірки
09.07.2025 00:00
Документи повідомлення
03.07.2025 16:35
-
Запит
Про надання пояснення
Дата: 07.07.2025 Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-06-06-009553-a, яка проводиться Виконавчим комітетом Меденицької селищної ради Дрогобицького району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Так, в ході проведення моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 6.5 Розділу 6 (Результати торгів та укладання договору про закупівлю) тендерної документації Замовника забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. Разом з тим, за умовами пункту 12.5. Проєкту договору, що міститься у Додатку 3 до тендерної документації зазначено, підтвердженням забезпечення виконання договору про закупівлю є: 1) оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю); 2) копія банківської ліцензії видана банком (або витяг з Державного реєстру банків про право банків на здійснення банківської діяльності); 3) копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації, учасником ТОВ «Західземлепроект плюс», зокрема, надано: банківську гарантію (забезпечення виконання договору) №240-25Г, видану 23.06.2025 Акціонерним товариством «РВС Банк», копію банківської ліцензії №277; копію витягу з Державного реєстру банків про право банків на здійснення банківської діяльності (оприлюднено 23.06.2025). Водночас, копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії в електронній системі закупівель, відсутня. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Пояснити причини невідповідності пункту 6.5 Розділу 6 тендерної документації Замовника та пункту 12.5. Проєкту договору (Додатку 3) до тендерної документації. 2. Надати інформацію, яким чином ТОВ «Західземлепроект плюс» дотримано вимоги підпункту 3 пункту 12.5. Додатку 3 до тендерної документації. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
07.07.2025 16:28
Орган перевірки
11.07.2025 00:00
Документи повідомлення
07.07.2025 16:28
-
Відповідь
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Відповідь на запит Держаудитслужби України 03.07.2025 Державною аудиторською службою України (далі – ДАСУ) під час здійснення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Меденицької селищної територіальної громади Дрогобицького району Львівської області, ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-06-009553-a (далі – Закупівля) оприлюднено Запит замовнику на пояснення (далі – Запит). Виконавчий комітет Меденицької селищної ради Дрогобицького району Львівської області (далі –Замовник,), з дотриманням строку, встановленого частиною п`ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з метою виконання Запиту, надає через електронну систему закупівель відповідні пояснення, а також інформацію та документи, зазначаючи наступне. 1. Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета Закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовано відповідно до потреб Замовника, вимог чинного законодавства, нормативних методик, а також на основі даних, які використовуються при проведенні оцінки (ДЗК, топографічна основа, містобудівна документація, межі населених пунктів тощо). Вимоги є оптимальними та достатніми для досягнення мети закупівлі — розроблення актуальної технічної документації для забезпечення земельної, фінансової та просторової політики громади. Закупівля стосується виготовлення нормативної грошової оцінки усіх земель, розташованих в межах території Меденицької селищної територіальної громади, загальною площею 285,8 км?. Документація має охопити всі категорії земель, включаючи землі населених пунктів, сільськогосподарського, лісогосподарського, промислового та іншого призначення, відповідно до вимог Методики нормативної грошової оцінки земель, затвердженої постановою КМУ від 03.11.2021 №1147. Крім того, технічна документація є ключовим інструментом для ефективного управління землями комунальної власності, планування територій, наповнення місцевого бюджету, а також забезпечення відкритості та цифровізації у сфері земельних відносин. Нормативна грошова оцінка проводиться обов'язково у випадках, коли це передбачено законом, зокрема, при відчуженні земельних ділянок державної та комунальної власності, при визначенні розміру земельного податку, орендної плати та інших платежів, а також у разі зміни цільового призначення землі. Технічні та якісні характеристики сформовані Замовником на підставі: 1. Рішення селищної ради від 13.02.2025 №3437, яким надано дозвіл на розроблення зазначеної документації. 2. Методики нормативної грошової оцінки земель, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.2021 №1147, а також інших чинних нормативно-правових актів у сфері землеустрою. 3. Реальних потреб територіальної громади у забезпеченні актуальних показників для оподаткування, встановлення орендної плати, формування відкритих кадастрових даних та просторового планування. 4. Вихідних даних, необхідних для надання послуг, а саме меж території Меденицької територіальної громади, а також меж населених пунктів (сіл), що входять до складу Меденицької громади на підставі: відомостей Державного земельного кадастру, проектів формування території і встановлення меж сільських, селищних рад, матеріали попередньої нормативної грошової оцінки земель населеного пункту, матеріали опорних планів генеральних планів населених пунктів, детальних планів території), матеріали топографо-геодезичного знімання, технічна документація із загальнонаціональної (всеукраїнської) нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення, розроблена на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 року № 105 «Про проведення загальнонаціональної (всеукраїнської) нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України». Щодо визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі: Джерело фінансування Закупівлі – місцевий та обласний бюджет. Під час визначення очікуваної вартості Замовник керувався: - Регіональною програмою розвитку містобудівного кадастру та просторового планування на 2025 рік, затвердженою розпорядженням начальника Львівської ОВА від 07.04.2025 №368/0/0-25ВА. - Результатами попереднього моніторингу цін, отриманих шляхом направлення запитів комерційних пропозицій до потенційних постачальників товару. При проведенні попереднього моніторингу Замовником отримано цінові пропозиції (у вигляді комерційних пропозицій, далі – КП) та визначено очікувану вартість за найбільш економічно вигідною вартістю із врахуванням наступної інформації та отриманих КП: - КП ТзОВ «Юридично-землевпорядна фірма» (Код ЄДРПОУ 38425029) від 28.05.2025 року № 23 – 1 088 600,00 грн.; - КП ПП «ЕКСПОЗЕМ» (Код ЄДРПОУ 34207086) від 03.06.2025 №06/01 – 1 080 000,00 грн.; - КП ТзОВ «ЗАХІДЗЕМЛЕПРОЕКТ ПЛЮС» (Код ЄДРПОУ 41027977) від 30.05.2025 №30/05-3 – 1 073 150,74 грн. За результатами моніторингу ринку очікувана вартість Закупівлі визначена за ціною мінімальної комерційної пропозиції у розмірі 1 073 000,00 грн. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме, застосовувався метод обрахування очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, 2. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета Закупівлі: Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710, зі змінами, внесеними 16.12.2020р, з метою ефективного та раціонального використання коштів більшості замовників рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Інформуємо, що обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Меденицької селищної ради, за посиланням: https://medenycka-gromada.gov.ua/news/1751609675/, в розділі Відділ правового забезпечення/Публічні закупівлі. 3. У відповідь, стосовно відповідності банківської гарантії, наданої ТОВ «Західземлепроект плюс», вимогам тендерної документації та положенням пункту 47 постанови КМУ №1178 від 12.10.2022, повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 5.1 Розділу 5 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен був надати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до постанови Правління Національного банку України №639 від 15.12.2004 та з урахуванням вимог тендерної документації. ТОВ «Західземлепроект плюс» надало банківську гарантію №202-25Г від 02.06.2025, видану АТ «РВС Банк». У гарантії зазначено, що обов’язок настає, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної) документів у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначаємо, що відповідно до пункту 5.7 Розділу 5 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником було зазначено, що положення Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України ( зараз – Міністерство економіки України) №2628 та ч.3 ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі» залишаються чинними. При цьому під частиною шостою статті 17 слід розуміти положення пункту 47 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178. Банківська гарантія покриває підставу «ненадання переможцем у строк, визначений ч. 6 ст. 17 Закону, документів про відсутність підстав», що за суттю відповідає змісту пункту 47 Особливостей №1178. Отже, гарантія зберегла свою функцію забезпечення відповідальності. Отже, формулювання гарантії не вплинуло на результати закупівлі, а також на кінцевий її результат. Надана банківська гарантія відповідає основним вимогам постанови Правління Національного банку України № 639 від 15.12.2004 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України ( зараз – Міністерство економіки України) № 2628 від 14.12.2020. Також Виконавець послуг надав довідки, які підтверджують відсутність підстав для відхилення, у строки за п.47 Особливостей, а саме – 4 дні з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, а також надав забезпечення виконання умов договору до підписання самого договору. Відповідно до чого обов’язок у Виконавця залишився той самий, а отже гарантія виконує ту ж саму функцію, а саме гарантує сплату у разі не виконання учасником умов тендерної документації. Враховуючи те, що чинне законодавство України не містить вимог щодо дослівного посилання на п. 47 Особливостей, це не може вважатись підставою для відхилення, оскільки така вимога не передбачена жодним обов’язковим нормативно-правовим актом. Враховуючи викладене, Замовник під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Західземлепроект плюс» дійшов висновку, що: 1. Надана банківська гарантія відповідає формі та основним вимогам, встановленим Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України ( зараз – Міністерство економіки України) №2628,а саме є безумовною, безвідкличною та такою, що забезпечує інтереси Замовника. 2. Формулювання гарантії щодо підстав для її виконання по суті відповідає вимогам пункту 47 Особливостей №1178, оскільки об’єктивно відображає ризик ненадання переможцем процедури закупівлі відповідних документів. 3. Враховуючи відсутність офіційних роз’яснень Міністерством економіки України щодо обов’язковості дослівного посилання на п.47 Особливостей №1178, Замовник керувався принципами добросовісності, пропорційності та недискримінації учасників. Таким чином, дії Замовника при розгляді пропозиції та прийнятті банківської гарантії ТОВ «Західземлепроект плюс» були правомірними та такими, що відповідають чинному законодавству та принципам публічних закупівель.
Рішеня
08.07.2025 12:12
Замовник
Відповідь
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Замовником під час підготовки тендерної документації закупівлі було передбачено вимогу щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю, про що зазначено в пункті 12.5 проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації). У цьому пункті детально викладено умови та порядок надання банківської гарантії, що відповідає законодавству України у сфері публічних закупівель. У пункті 6.5 Розділу 6 тендерної документації, за технічної помилки, під час корегування тендерної документації, залишилось формулювання, про те, що забезпечення виконання договору не вимагається. Дана неузгодженість не вплинула на загальний зміст і не змінила суть вимоги, встановленої Замовником, оскільки вимога щодо забезпечення чітко зазначена в проєкті договору, який є невід’ємною частиною тендерної документації відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».Тож усі учасники мали повноцінний доступ та достовірність інформації щодо умов виконання договору, зокрема — щодо надання такого забезпечення про виконання умов договору. Усі тендерні пропозиції, що приймались, розглядались з урахування тендерної документації в цілому, а не окремих її розділів. А оскільки жоден з потенційних учасників процедури закупівлі не звертався до Замовника із запитання про уточнення цієї вимоги, вказує на те, що вимога була зрозумілою і чіткою. Виходячи з вище перерахованого, дане формулювання не може розцінюватись як порушення вимог чинного законодавства чи принципів публічних закупівель, оскільки вона не змінила зміст та суть закупівлі, не призвела до дискримінації учасників та не спотворила конкуренцію, а також не порушувала права чи інтереси сторін. Також повідомляємо, що з технічних причин Переможець на момент подання документів у складі тендерної пропозиції не долучив копію довіреності, виданої банком на уповноважену особу, яка підписала банківську гарантію. Про те, зазначений документ було надано Замовнику разом з оригіналом банківської гарантії в паперовій формі, що вказує про відповідність змісту гарантії вимогам тендерної документації та чинного законодавства. З урахуванням того, що договір про закупівлю на даний момент ще не укладено, такий документ може бути довантажений Переможцем до електронної системи закупівель у складі і забезпечення виконання умов договору про закупівлю. Відповідно до вищенаведеного, Замовник вважає, що наявність усіх передбачених документів підтверджено, а вимоги тендерної документації виконано в повному обсязі.
Рішеня
09.07.2025 16:05
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 073 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.06.2025 15:00
Замовник:
Виконавчий комітет Меденицької селищної ради Дрогобицького району Львівської області
Контактний телефон:
+380984856978
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 073 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.06.2025 15:00
Замовник:
Виконавчий комітет Меденицької селищної ради Дрогобицького району Львівської області
Контактний телефон:
+380984856978
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності