Закупівля Виготовлення містобудівної документації: розроблення із застосуванням геоінформаційних технологій комплексного плану просторового розвитку території Гречаноподівської сільської територіальної громади з подальшою можливістю розміщення (імпорту) матеріалів у геоінформаційній системі (код за ДК 021:2015 – 71410000-5 Послуги у сфері містобудування) від Виконавчий комітет Гречаноподівської сільської ради.
Виготовлення містобудівної документації: розроблення із застосуванням геоінформаційних технологій комплексного плану просторового розвитку території Гречаноподівської сільської територіальної громади з подальшою можливістю розміщення (імпорту) матеріалів у геоінформаційній системі (код за ДК 021:2015 – 71410000-5 Послуги у сфері містобудування)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Виготовлення містобудівної документації: розроблення із застосуванням геоінформаційних технологій комплексного плану просторового розвитку території Гречаноподівської сільської територіальної громади з подальшою можливістю розміщення (імпорту) матеріалів у геоінформаційній системі
Очікувана вартість
10 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
50000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
300 000
Аукціон
Cтарт аукціону
31.07.2025 15:17
Позиція
Опис предмета закупівлі
Виготовлення містобудівної документації: розроблення із застосуванням геоінформаційних технологій комплексного плану просторового розвитку території Гречаноподівської сільської територіальної громади з подальшою можливістю розміщення (імпорту) матеріалів у геоінформаційній системі
Код ДК 021:2015
71410000-5 -
Послуги у сфері містобудування
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
53732, Україна, Дніпропетровська область, с. Гречані Поди, вулиця Степова , 1 Б
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
10
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
з дня підписання відповідного Акту приймання-передачі наданих послуг обома сторонами
Документи та інформація, що підтверджують наявність у учасника обладнання та матеріально - технічної бази
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 14:14
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Для підтвердження наявності в Учасника ОМТБТ, Учасник надає в складі власної тендерної пропозиції довідку довільної форми про ОМТБТ які буде використовувати в рамках надання послуг та які є необхідними для надання послуг, із зазначенням: назв ОМТБТ, їх кількості та правових підстав використання таких ОМТБТ. Для підтвердження наявності в Учасника власного ОМТБТ, зазначеного в довідці, Учасник у складі власної тендерної пропозиції надає: скан-копії з оригіналів або належним чином засвідчені копії оборотно-сальдової відомості складеної відповідно до вимог бухгалтерського обліку/видаткових накладних/договору (договорів) купівлі-продажу із відповідним актом (актами) передачі-приймання обладнання, або інші документи, що відповідно до чинного законодавства підтверджують право власності учасника на зазначені в довідці ОМТБТ. Для підтвердження наявності в Учасника орендованого (або такого, що знаходиться у користуванні на інших підставах) ОМТБТ, зазначеного в довідці, Учасник у складі власної тендерної пропозиції надає: скан-копії з оригіналів або належним чином засвідчені копії чинних договорів оренди/лізингу/суборенди або інших договорів користування у повному обсязі з відповідними актами приймання-передачі обладнання, або інші документи, що відповідно до чинного законодавства підтверджують право власності учасника на зазначені в довідці ОМТБТ.
Учасник надає в складі власної тендерної пропозиції надає підтвердження наявності наступного ОМТБТ:
- комп’ютери – не менше 1 одиниці на кожного співробітника, залученого до надання послуг;
- спеціалізоване ліцензоване програмне забезпечення для роботи з вказаними в технічному завданні у якості результатів форматами файлів *.gdb, *xml – не менше 1 одиниці на кожного співробітника, залученого до надання послуг;
- ліцензоване програмне забезпечення для роботи із файлами формату *.pdf – не менше 1 одиниці;
- ліцензоване програмне забезпечення для роботи із текстовими та графічними форматами файлів – не менше 1 одиниці.
Для підтвердження відповідності Учасника п.7. ст. 1 Закону України «Про НІГД», п.38,39 Порядку функціонування НІГД (Постанова КМУ від 26.05.21 р. № 532), Порядку впровадження системи безпеки інформації в державних органах, на підприємствах, організаціях, в інформаційно-комунікаційних системах яких обробляється інформація, вимога щодо захисту якої встановлена законом та не становить державної таємниці (надалі – Порядок НД ТЗІ 3.6 -004-21), Учасником в складі власної тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі про наявність в Учасника служби захисту інформації (із підтверджуючими документами відповідності Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України) або стосовно впровадженої на підприємстві Учасника системи безпеки інформації (разом із відповідним Положенням про систему безпеки інформації, що відповідає Порядку НД ТЗІ 3.6 -004-21), або щодо призначеної на підприємстві Учасника особи, на яку покладається забезпечення захисту інформації та контролю за ним (разом із відповідним Положенням про особу, на яку покладається забезпечення захисту інформації та контролю за ним, що відповідає Порядку НД ТЗІ 3.6 -004-21).
Для підтвердження відповідності Учасника п.28 Порядку функціонування НІГД, затвердженого Постановою КМУ від 26.05.21 р. № 532, п.5 Розділу 3 Технічних вимог та методів забезпечення інтероперабельності і сумісності наборів геопросторових даних та геоінформаційних сервісів, затверджених Наказом Мінагрополітики від 10.11.21 року № 347, Учасником в складі власної тендерної пропозиції надається Положення про обов’язкове застосування Учасником в процесі виконання робіт власного класифікатору (класифікаторів) у вигляді каталогів класів геопросторових об’єктів та їх атрибутів (баз даних топографічної основи), розробленого відповідно до національних стандартів ДСТУ ISO 19110:2017 та ДСТУ 8774:2018.
Учасником в складі власної тендерної пропозиції надаються стосовно програмного забезпечення відповідні довідки від ліцензіара (ліцензіарів) або офіційного дистриб’ютора такого програмного забезпечення, із зазначенням ідентифікатору закупівлі.
Документи, що підтверджують наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 14:14
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Документи та інформація, що підтверджують наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (надалі – ПВК).
Для підтвердження наявності в Учасника ПВК, Учасник надає в складі власної тендерної пропозиції довідку довільної форми про ПВК які будуть працювати над наданням послуг та які є необхідними для надання послуг, із зазначенням: ПІБ, посад, освіти, досвіду роботи за спеціальністю ПВК, в тому числі: не менше одного сертифікованого інженера-землевпорядника працевлаштованого в Учасника за основним місцем роботи; не менше одного сертифікованого архітектора; не менше одного інженера-геоінформатика.
На підтвердження кваліфікації і досвіду зазначених в довідці ПВК, Учасник надає в складі власної тендерної пропозиції наступні документи:
1) щодо кожного зазначеного в довідці сертифікованого інженера-землевпорядника – скан-копії з оригіналів або належним чином засвідчені копії наступних документів:
- кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника;
- свідоцтво про підвищення кваліфікації сертифікованого інженера-землевпорядника (надається в разі настання обов’язку підвищення кваліфікації таким спеціалістом у встановлений законом строк);
- документ (диплом) про освіту спеціаліста або магістра за спеціальністю та/або кваліфікацією у галузі землеустрою/землевпорядкування;
- наказ про прийняття на роботу (вступ на посаду) та квитанція від контролюючого органу про прийняття повідомлення про прийняття на роботу;
- трудова книжка (перша сторінка та остання сторінка із записом про прийняття на роботу до Учасника).
2) щодо кожного зазначеного в довідці сертифікованого архітектора – скан-копії з оригіналів або належним чином засвідчені копії наступних документів:
- кваліфікаційний сертифікат архітектора;
- свідоцтво про проходження підвищення кваліфікації архітектора (надається в разі настання обов’язку підвищення кваліфікації таким спеціалістом у встановлений законом строк);
- документ (диплом) про освіту спеціаліста або магістра за спеціальністю та/або кваліфікацією у галузі архітектури;
- наказ про прийняття на роботу (вступ на посаду)/ суміщення посад/ сумісництво або цивільно – правова угода між спеціалістом та Учасником, укладена на весь період надання послуг за даною процедурою закупівель.
3) щодо кожного зазначеного в довідці інженера-геоінформатика – скан-копії з оригіналів або належним чином засвідчені копії наступних документів:
- документ (диплом) про освіту спеціаліста або магістра за спеціальністю та/або кваліфікацією у галузі геоінформатики;
- наказ про прийняття на роботу (вступ на посаду)/ суміщення посад/ сумісництво або цивільно – правова угода між спеціалістом та Учасником, укладена на весь період надання послуг за даною процедурою закупівель.
На виконання п. ґ) ч. 2 ст. 28 Закону України «Про землеустрій», Учасник у складі власної тендерної пропозиції надає підтвердження страхування своєї професійної відповідальності перед замовниками документації із землеустрою та третіми особами за даною закупівлею, у вигляді договору страхування професійної відповідальності (діяльності) або страхового полісу страхування професійної відповідальності (діяльності), із зазначенням ідентифікатору даної закупівлі.
На виконання ч. 1 ст. 6, ст.20, ст. 40 Кодексу цивільного захисту України, Учасник в складі власної тендерної пропозиції надає підтвердження проходження керівником Учасника (або керівником члена об’єднання учасників) навчання у відповідному навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності, а саме відповідне посвідчення про проходження навчання у відповідному навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності.
Документи, що підтверджують наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних предмету закупівлі договорів
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 14:14
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Документи та інформація, що підтверджують наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів.
Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, Учасник надає в складі власної тендерної пропозиції довідку за формою відповідно до Таблиці 1 нижче.
До зазначеної довідки Учасник надає в складі власної тендерної пропозиції копії засвідчених підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки Учасника (у разі її використання учасником) наступних документів:
1. Виконаний аналогічний договір за предметом: конвертація (або конвертування) існуючої топографічної зйомки у формат (або до бази геоданих) геоінформаційної системи ArcGIS (не менше ніж 1 договір*) (в такому аналогічному договорі Замовником має виступати державний орган або орган місцевого самоврядування, міститися інформація щодо передачі Замовнику електронних файлів у форматах *gdb та *shp).
2. Виконаний аналогічний договір за предметом: розробка (розроблення) одночасно містобудівної документації на місцевому рівні та землевпорядної документації (тобто, договір на розробку (розроблення) комплексного плану просторового розвитку території або генерального плану або детального плану території) (не менше ніж 1 договір*) (в такому аналогічному договорі Замовником має виступати державний орган або орган місцевого самоврядування, міститися інформація щодо виконання документації відповідно до ДБН Б.1.1-14:2021 та передачі Замовнику електронних файлів у форматах *gdb та *shp. Учасником надається підтвердження виконання такого аналогічного договору у вигляді відповідного Витягу з Державного земельного кадастру щодо документації та Рішення про затвердження документації).
3. Виконаний аналогічний договір за предметом: постачання геоінформаційного програмного забезпечення (не менше ніж 1 договір*) (за таким аналогічним договором кінцевим користувачем геоінформаційного програмного забезпечення має бути орган державної влади або орган місцевого самоврядування).
Для підтвердження виконання аналогічних договорів Учасник процедури закупівлі надає (окрім вказаного вище): скан-копії у кольоровому вигляді з оригіналу або належно завіреної копії зазначеного у довідці виконаного договору (договорів), включно зі всіма додатками/невід’ємними частинами до такого договору (договорів), актами виконаних робіт/послуг тощо, а також скан (скани) оригіналу або належно завіреного листа-відгуку та/або інформаційного листа щодо виконання такого договору (договорів) від замовника (замовників), вказаних у довідці.)
Таблиця 1.
№ з/п Найменування предмету Договору Замовник-контрагент Дата та номер Договору Відсоток виконання Договору
*З метою розширення кола потенційних учасників закупівлі:
- в предметі аналогічного договору слова «розроблення», «розробка», «створення» є аналогічними слову «виготовлення», а слово «конвертація» є аналогічним слову «конвертування»;
- у разі участі в закупівлі об’єднання учасників, вважається що документально підтверджений досвід окремого члена об’єднання учасників є документально підтвердженим досвідом всього об’єднання учасників як Учасника закупівлі;
- якщо учасник набув досвід як член об’єднання учасників, досвід такого об’єднання учасників вважається власним досвідом учасника;
- при підтвердженні об’єднанням учасників досвіду виконання аналогічних договорів, об’єднання учасників може надавати договори, виконані членами об’єднання учасників у складі інших об’єднань. Про це об’єднання учасників надає письмове підтвердження, і в такому випадку документально підтверджений досвід члена об’єднання учасників у складі інших об’єднань вважається власним досвідом члена об’єднання учасників.
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 14:14
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Учасник для підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за 2024 рік повинен надати копії підтверджуючих документів*, а саме:
- Баланс (форма №1)
- Звіт про фінансові результати (форма №2)
- Звіт про рух грошових коштів (форма №3)
*Форми документів встановлені Наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності».
У разі якщо учасник є суб’єктом малого підприємства, для підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник надає: фінансові звіти малого підприємства в складі Балансу (форма №1-м) і Звіту про фінансові результати (форма №2-м) за 2024 рік; або фінансову звітність мікропідприємства (форми № 1-мс, 2-мс) за 2024 рік.
- для фізичних осіб-підприємців – податкова декларація за 2024 рік.
** Зазначені вище документи надаються з відміткою про отримання органом статистики або квитанцією №2 у разі подання електронної звітності.
Сума доходу (виручки) учасника, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника (форма №2, рядок 2000) за 2024 рік має бути не менше 99% очікуваної вартості цієї закупівлі.
*У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. Учасники, що працюють менше одного року, надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). Учасники, які почали свою діяльність після останнього завершального звітного періоду для складання фінансової звітності та складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (І квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), мають надати передбачену вище фінансову звітність за кожний завершальний звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув. У випадку, якщо Учасником на законних підставах не складається чи не складалася уся частина передбаченої цією документацією для такого Учасника фінансової звітності, Учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції лист із відповідними поясненнями.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 14:14
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії, у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим(и) електронним(и) підписом(ами) (КЕП) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Форма та зміст банківської гарантії обов'язково повинні відповідати вимогам Цивільного кодексу України; Постанови НБУ «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15.12.2004 № 639; Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 300 000,00 грн. (триста тисяч гривень 00 копійок), що складає не більше ніж 3% від очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У разі оформлення Учасником банківської гарантії: така банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої банківської гарантії, така банківська гарантія повинна бути оформлена в банку, в якому в учасника відкрито рахунок; на підтвердження наявності грошового покриття за такою банківською гарантією Учасником в складі тендерної пропозиції надається довідка з банку-гаранта про наявність повного грошового покриття (завірена підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити банківської гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, інформацію про строк розміщення покриття на весь строк дії такої банківської гарантії та свідчити про забезпечення такої банківської гарантії повним грошовим покриттям); разом із такою банківською гарантією Учасником в складі тендерної пропозиції надається копія ліцензії, виданої банку, що надає таку банківську гарантію, копія документа про повноваження особи, яка підписує таку банківську гарантію, копія платіжної інструкції з зазначенням номеру такої банківської гарантії або номеру та дати договору до неї, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення (покриття за такою банківською гарантією). Забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії може бути видана страховою організацією. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання Учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України.
Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника, про що учасником надається лист-гарантія.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 14:14
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 14:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 14:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 14:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 14:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
У зв’язку з отриманням листа від Національної поліції України Департамент стратегічних розслідувань Управління стратегічних розслідувань в Дніпропетровській області № 68153/103-2025 від 12.06.2025 року (додається), щодо порушень чинного законодавства, а саме ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», встановлено, що частина вимог є дискримінаційними. Для того, щоб уникнути порушення законодавства Замовник вирішив скасувати закупівлю. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправи
У зв'язку з рішенням Гречаноподівської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області №2464-56/VIII від 24.07.2025 року «Про внесення змін до рішення сільської ради № 2246-49/VIII «Про бюджет Гречаноподівської сільської територіальної громади на 2025 рік» було внесено зміни до кошторису та плану асигнувань на 2025 рік, за яким скорочено видатки на Закупівлю.
Виконавчий комітет Гречаноподівської сільської ради
Поштовий індекс
53732
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
с. Гречані Поди
Адреса
вул. Степова, 1 Б
Виготовлення містобудівної документації: розроблення із застосуванням геоінформаційних технологій комплексного плану просторового розвитку території Гречаноподівської сільської територіальної громади з подальшою можливістю розміщення (імпорту) матеріалів у геоінформаційній системі (код за ДК 021:2015 – 71410000-5 Послуги у сфері містобудування)
Тендер:
UA-2025-06-06-007917-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-06-06-007917-a.a1
Дата:
20.06.2025 17:11
Стан:
Порушення усунуто
СКАРГА
в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022
Неправомірне рішення Замовника про відміну торгів по причині неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути.
Оскаржуване рішення Замовника не відповідає вимогам Закону України
«Про публічні закупівлі» та Постанові КМУ від 12.10.2022 за № 1178
Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товар
Виконавчий комітет Гречаноподівської сільської ради (далі – Замовник торгів) проводить процедуру закупівлі «Відкриті торги з особливостями», згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) - Виготовлення містобудівної документації: розроблення із застосуванням геоінформаційних технологій комплексного плану просторового розвитку території Гречаноподівської сільської територіальної громади з подальшою можливістю розміщення (імпорту) матеріалів у геоінформаційній системі (код за ДК 021:2015 – 71410000-5 Послуги у сфері містобудування).
13 червня 2025 року Замовником оприлюднено інформацію в електронній системі закупівель про відміну торгів та Протокольне рішення (Протокол) № 165 від 13.06.2025 року відповідно до якого Уповноваженою особою Замовника прийнято рішення про відміну відкритих торгів на Закупівлю відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
У електронній системі закупівель зазначено наступну причину відміни: «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель» та відповідний коментар щодо відміни: «У зв’язку з отриманням листа від Національної поліції України Департамент стратегічних розслідувань Управління стратегічних розслідувань в Дніпропетровській області № 68153/103-2025 від 12.06.2025 року (додається), щодо порушень чинного законодавства, а саме ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», встановлено, що частина вимог є дискримінаційними. Для того, щоб уникнути порушення законодавства Замовник вирішив скасувати закупівлю. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправи».
Аналогічна інформація міститься у Протоколі відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся UA-2025-06-06-007917-a, який сформовано 13.06.2025 року електронною системо закупівель.
ПІДСТАВОЮ ПОДАННЯ СКАРГИ Є:
Неправомірне рішення Замовника про відміну торгів по причині неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути.
Оскаржуване рішення Замовника не відповідає вимогам Закону України
«Про публічні закупівлі» та Постанові КМУ від 12.10.2022 за № 1178
Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
ТОВ «АРХІЗЕМ ГЕО», як потенційний учасник закупівлі, має право розраховувати на те, що Замовник діятиме і прийматиме рішення виключно в рамках Закону. Проте, фактичні дії та рішення Замовника вказують на протилежне.
Виходячи зі змісту інформації від 13.06.2025 року про відміну відкритих торгів та оприлюдненого Протоколу, вважаємо, що рішення Замовника торгів від 13.06.2025 року про відміну закупівлі не містить належного обґрунтування та підтвердження обставин, а тому є протиправним, незаконним, таким, що порушує права Скаржника та підлягає скасуванню з огляду на наступне.
ЩОДО ПРАВОВОЇ ПІДСТАВИ ВІДМІНИ ЗАКУПІВЛІ:
Відповідно до пункту 50 Особливостей:
Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Тобто, у разі відміни відкритих торгів замовник зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення та опис таких порушень.
Як те вже вказувалося вище, підставою прийняття рішення про відміну торгів слугувало «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель» та вказано описом таких порушень: «У зв’язку з отриманням листа від Національної поліції України Департамент стратегічних розслідувань Управління стратегічних розслідувань в Дніпропетровській області № 68153/103-2025 від 12.06.2025 року (додається), щодо порушень чинного законодавства, а саме ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», встановлено, що частина вимог є дискримінаційними. Для того, щоб уникнути порушення законодавства Замовник вирішив скасувати закупівлю. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправи».
До Протокольного рішення (Протокол) № 165 від 13.06.2025 року Замовником торгів було додано лист від Національної поліції України Департамент стратегічних розслідувань Управління стратегічних розслідувань в Дніпропетровській області № 68153/103-2025 від 12.06.2025 року у якому зазначено, що при вивченні інформації, яка міститься на сайті авторизованого електронного майданчику, за вказаною процедурою закупівлі Управління стратегічних розслідувань в Дніпропетровській області, встановлено, що частина вимог замовника є дискримінаційними.
У листі № 68153/103-2025 Управління стратегічних розслідувань в Дніпропетровській області вказується, що дискримінаційні вимоги встановлені у підпунктах 2.1, 2.2 та 2.4 додатку 3 до тендерної документації, зокрема в частині вимог до кваліфікаційних критеріїв «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю».
Скаржник вважає, що Замовником при прийнятті рішення про відміну відкритих торгів та його оприлюдненні порушено положення пункту 50 Особливостей, оскільки не зазначено причини неможливості усунення порушень, а також не надано опису таких порушень законодавства, що виникли через порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути.
Більше того, підставою для відміни торгів, згідно інформації яка розміщена в електронній системі закупівель, є інформація яка вказана у листі Управління стратегічних розслідувань в Дніпропетровській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України.
Згідно статті 19 Конституції України, Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно частини 4 статті 7 «Державне регулювання, контроль у сфері закупівель та громадський контроль» Закону України «Про публічні закупівлі», Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
Підпунктом 3 пункту 4 Положення про Державну аудиторську службу України, що затверджене Постановою КМУ від 3 лютого 2016 р. № 43, Держаудитслужба відповідно до покладених на неї завдань реалізує державний фінансовий контроль, зокрема через здійснення перевірки закупівель та моніторингу закупівель
Абзацом восьмим підпункту 4 пункту 4 Положення про Державну аудиторську службу України передбачено, що Держаудитслужба відповідно до покладених на неї завдань здійснює контроль за дотриманням законодавства про закупівлі
Однак, в Україні наявні суб’єкти владних повноважень, до компетенції яких входить здійснення контролю за дотриманням законодавства про закупівлі, а саме Рахункова палата, Антимонопольний комітет України чи центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю (Держаудитслужба).
У свою чергу Управління стратегічних розслідувань в Дніпропетровській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України не наділене повноваженням здійснювати контроль у сфері закупівель, а тим більше визначати умови тендерної документації такими, що є дискримінаційними
Також Замовником у рішенні № 165 від 13.06.2025 року вказано, що ним відмінено закупівлю «Для того, щоб уникнути порушення законодавства Замовник вирішив скасувати закупівлю», але при цьому ж не наведено жодного посилання на законодавство про закупівлі або ж інше законодавство, уникнути порушення якого Замовник намагається шляхом скасування закупівлі.
Окрім того, за нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» процедура закупівлі має здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
За ч. 6 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа замовника під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об'єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.
У свою чергу, дії замовника є неприпустимими і повністю дискредитують добросовісність процедури торгів та вказують на зневагу до прагнень держави запровадити прозору та відкриту процедуру закупівлі.
Безпідставна відміна процедури закупівлі позбавляє Скаржника можливості безперешкодної участі в закупівлі, та у подальшому укладенні договору про закупівлю, перешкоджає його законній господарській діяльності.
На думку Скаржника, Замовник торгів умисно вказав «наявність порушень», хоча вказані «порушення» жодним чином не стосуються чинного законодавства у сфері публічних закупівель, та неправомірно здійснив заходи щодо відміни даної процедури закупівлі.
Окрім того, згідно ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2025-06-06-007917-a, кінцевим строком подання тендерних пропозицій було встановлено до 16 червня 2025 року - 00:00 год.
З метою участі у закупівлі UA-2025-06-06-007917-a, Скаржником у відповідності до ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2025-06-06-007917-a та умов тендерної документації, було отримано усі необхідні документи для участі у такій закупівлі, зокрема оформлено забезпечення пропозицій учасників у формі «Електронна гарантія» у розмірі 300 000,00 UAH - СТРАХОВА ГАРАНТІЯ В№ 472389 від 12.06.2025 року та внесено грошове покриття за такою гарантією, що підтверджується платiжна_інструкція_№_258.
Відмінивши процедуру закупівлі, Замовник порушив права та законні інтереси Скаржника, які можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну закупівлі.
ТОВ «АРХІЗЕМ ГЕО» вважає, що рішення замовника про відміну процедури закупівлі № UA-2025-06-06-007917-a є необґрунтованим, передчасним, порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості, зокрема:
1. Прийняття Замовником Рішення про відміну Закупівлі:
• порушує вимоги пункту 50 Особливостей;
• не містить опис порушень, які неможливо усунути
• не містить посилання на виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути;
• не містить належного обґрунтування необхідності скасування Закупівлі;
• не містить документального підтвердження реальних негативних наслідків для процедури Закупівлі, що виникли внаслідок обставин які наводить Замовник;
• є дискримінаційним стосовно учасників конкретної Закупівлі, свідчить про те, що Замовник прийняв рішення про відміну закупівлі необґрунтовано.
2. Замовник не надав чіткої правової аргументації, у чому саме полягає неможливість усунення виявлених порушень — адже відповідно до законодавства про публічні закупівлі, зокрема, пунктом 54 Особливостей - внесення змін може здійснюватися з ініціативи замовника, у разі усунення порушень законодавства, за результатами звернень учасників або на підставі рішення органу оскарження. Замовник має право внести зміни в тендерну документацію до закінчення строку подання пропозицій.
3. Лист поліції не є документом обов’язкового характеру, який прямо зобов’язує Замовника скасовувати закупівлю — його можна було використати як підставу для внесення змін, а не для повного скасування процедури. Також Управління стратегічних розслідувань в Дніпропетровській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України не наділене повноваженням здійснювати контроль у сфері закупівель, а тим більше визначати умови тендерної документації такими, що є дискримінаційними
4. Замовник ухилився від обов’язку забезпечити добросовісну конкуренцію та ефективне використання бюджетних коштів.
Разом з тим, ТОВ «Архізем Гео» подало тендерну пропозицію у межах встановленого строку відповідно до вимог оголошеної процедури закупівлі, а саме до 16 червня 2025 00:00 (знімок екрану додається до скарги, зазначаємо, що цінова пропозиція прихована з міркувань конфіденційності до моменту розкриття, щоб уникнути ознайомлення з нею іншими учасниками). Скаржник мав намір взяти участь в електронному аукціоні, укласти договір за результатами процедури, належним чином виконати всі зобов’язання перед Замовником та отримати дохід від його виконання.
Додатково зазначаємо, що у межах виконання майбутнього договору ТОВ «Архізем Гео» планувало залучити субпідрядника в обсязі менш як 20% від вартості закупівлі, а саме — ТОВ «Архізем» (ЄДРПОУ: 40219780, адреса: 65026, Україна, м. Одеса, вул. Грецька, 44, офіс 304). Залучення передбачало надання доступу до ліцензійного програмного забезпечення та участь профільних фахівців — архітектора та інженера-геоінформатика (відповідний запит додається).
Для цього було попередньо зарезервовано відповідні ресурси та персонал, що створило зобов’язання в межах господарської діяльності. Тому передчасне припинення процедури без достатніх підстав негативно впливає на ділову репутацію Скаржника, створює ризики втрати партнерських відносин із субпідрядною організацією та порушує внутрішні виробничі плани.
Зокрема, для участі Скаржником було взято забезпечення тендерної пропозиції, а саме «Страхова гарантія В№ 472389 від 12.06.2025 р.» (ПЛАТIЖНА_ІНСТРУКЦІЯ_№_258 від 13/06/2025 р. додається), що підтверджує серйозність намірів та спричинило відповідне фінансове навантаження.
Скасування процедури закупівлі до завершення строку подання пропозицій, без розкриття змісту або характеру «виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель», позбавило Скаржника можливості повноцінної участі в конкурентній процедурі, укладення договору та повернення понесених витрат. Такі дії суперечать принципам відкритості, добросовісної конкуренції, прозорості та недискримінації учасників.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну закупівлі.
Отже, звертаємо увагу та наголошуємо, що жодних документальних та/або істотних підтверджень «аргументам» про неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель і про те, що описані підстави для відміни процедури закупівлі є «порушеннями законодавства у сфері публічних закупівель» Замовником НЕ надано ані у Протоколі, ані в електронній системі закупівель.
Рішення Замовника про відміну відкритих торгів по закупівлі є безпідставним і необґрунтованим, оскільки Замовник не довів та документально не підтвердив наявність порушень законодавства у сфері публічних закупівель , що стали підставою для прийняття рішення про відміну відкритих торгів.
Враховуючи інформацію, наведену у Скарзі та розміщену в електронній системі закупівель, Замовник неправомірно відмінив відкриті торги з особливостями з підстав, наведених у інформації від 13.06.2025 року про відміну відкритих торгів та оприлюдненого Протокольне рішення (Протокол) № 165 від 13.06.2025 року.
Неправомірно відмінивши відкриті торги з особливостями, Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей, принципи публічних закупівель, права та законні інтереси Скаржника.
Враховуючи вищевказане, керуючись Особливостями та ст.18 Закону
Додаток 4 - лист від Національної поліції України Департамент стратегічних розслідувань Управління стратегічних розслідувань в Дніпропетровській області № 68153/103-2025 від 12.06.2025 року;
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну відкритих торгів з особливостями, оформлене Протокольне рішення (Протокол) № 165 від 13.06.2025 року по процедурі UA-2025-06-06-007917-a.
Автор:
41307694, ТОВ "АРХІЗЕМ ГЕО"
65026, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ ГРЕЦЬКА, будинок 44, офіс 304
Коментар замовника щодо виконання рішення органу оскарження
Виконавчим комітетом Гречаноподівської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області скасовано рішення № 165 від 28.07.2025 щодо відміни процедури закупівлі Виготовлення містобудівної документації: розроблення із застосуванням геоінформаційних технологій комплексного плану просторового розвитку території Гречаноподівської сільської територіальної громади з подальшою можливістю розміщення (імпорту) матеріалів у геоінформаційній системі (код за ДК 021:2015 – 71410000-5 Послуги у сфері містобудування) на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
Виготовлення містобудівної документації: розроблення із застосуванням геоінформаційних технологій комплексного плану просторового розвитку території Гречаноподівської сільської територіальної громади з подальшою можливістю розміщення (імпорту) матеріалів у геоінформаційній системі (код за ДК 021:2015 – 71410000-5 Послуги у сфері містобудування)
Тендер:
UA-2025-06-06-007917-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Дата оприлюднення з часом
13.06.2025 09:33
Кінець періоду оскарження з часом
24.06.2025 00:00
Стан
скасовано
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
У зв’язку з отриманням листа від Національної поліції України Департамент стратегічних розслідувань Управління стратегічних розслідувань в Дніпропетровській області № 68153/103-2025 від 12.06.2025 року (додається), щодо порушень чинного законодавства, а саме ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», встановлено, що частина вимог є дискримінаційними. Для того, щоб уникнути порушення законодавства Замовник вирішив скасувати закупівлю. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправи
Виготовлення містобудівної документації: розроблення із застосуванням геоінформаційних технологій комплексного плану просторового розвитку території Гречаноподівської сільської територіальної громади з подальшою можливістю розміщення (імпорту) матеріалів у геоінформаційній системі (код за ДК 021:2015 – 71410000-5 Послуги у сфері містобудування)
Тендер:
UA-2025-06-06-007917-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Дата оприлюднення з часом
28.07.2025 11:36
Кінець періоду оскарження з часом
08.08.2025 00:00
Стан
період оскарження
Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
У зв'язку з рішенням Гречаноподівської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області №2464-56/VIII від 24.07.2025 року «Про внесення змін до рішення сільської ради № 2246-49/VIII «Про бюджет Гречаноподівської сільської територіальної громади на 2025 рік» було внесено зміни до кошторису та плану асигнувань на 2025 рік, за яким скорочено видатки на Закупівлю.