Показати схожі тендери

Закупівля Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товару ДП "Глухівський агролісгосп" від ГЛУХІВСЬКЕ ДОЧІРНЄ АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЛУХІВСЬКИЙ АГРОЛІСГОСП".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-06-007894-a
Id Tender 8fee97670290499588f43319f4dc4c0a
План UA-P-2025-06-06-009206-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 06.06.2025 14:15
Остання зміна 27.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 931 600 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
29 316 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.06.2025 14:14 до 17.06.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 06.06.2025 14:14
до 14.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.06.2025 14:14
до 14.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.06.2025 09:00
до 21.07.2025 15:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.06.2025 14:31
до 27.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 21.07.2025 15:57
-
Період уточнень
з 06.06.2025 14:14 до 14.06.2025 00:00
Період оскарження
з 06.06.2025 14:14 до 14.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.06.2025 09:00 до 21.07.2025 15:57
Період кваліфікації
з 17.06.2025 09:00 до 21.07.2025 15:57
Основні параметри
Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товару ДП "Глухівський агролісгосп"
Для здійснення господарської діяльності підприємства
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
2 931 600 грн.
Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товару ДП "Глухівський агролісгосп"
Назва предмета закупівлі
Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товару ДП "Глухівський агролісгосп"
Примітки
Для здійснення господарської діяльності підприємства
Очікувана вартість
2 931 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
29316,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
87 948
Позиція
Опис предмета закупівлі
Перевезення лісоматеріалів, пиломатеріалів та інших вантажів
Код ДК 021:2015
60180000-3 - Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів
Кількість
7 329
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.07.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Перевезення лісоматеріалів, пиломатеріалів та інших вантажів
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Перевезення лісоматеріалів, пиломатеріалів та інших вантажів
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЗЕЛИК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
2 931 600 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.06.2025 14:15
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії оцінки
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Трубчик Олена Василівна
Електронна пошта
Телефон
+380663229654
Замовник
ЄДРПОУ
23637196
Повна назва
ДП "ГЛУХІВСЬКИЙ АГРОЛІСГОСП"
Поштовий індекс
41422
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
с.Уланове
Адреса
вул.Успенська, буд.40
Кваліфікація
Лот № 1 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товару ДП "Глухівський агролісгосп"
Період вимог/скарг з 23.06.2025 14:31 по 29.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.06.2025 09:00 по 25.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.06.2025 14:31
Довідка НАЗК
23.06.2025 14:31
Повідомлення про рішення
23.06.2025 14:26
Пропозиція, що перемогла
17.06.2025 09:00
Витяг з ЄДР
17.06.2025 09:00
Витяг з ЄДР
17.06.2025 09:00
Витяг з ЄДР
17.06.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 21.07.2025 15:57 по 27.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.07.2025 11:02 по 26.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
переможець процедури закупівлі надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей
Зміст
переможець процедури закупівлі надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей
Документи кваліфікації
21.07.2025 15:57
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
18.07.2025 11:02
Витяг з ЄДР
18.07.2025 11:02
Витяг з ЄДР
18.07.2025 11:02
Витяг з ЄДР
18.07.2025 11:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 14:14
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
Довільної форми
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 14:14
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка
Опис
Довільної форми
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-14-000033
Дата створення проекту
14.07.2025 14:05
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
15.07.2025 09:20
Дата публікації висновку про результати
29.07.2025 09:53
Дата завершення усунення порушень
13.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
06.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 54) 222-46-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127036
Назва
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Суми
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.07.2025 №82-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 14.07.2025 №82-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2025-06-06-007894-a 06.06.2025 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.07.2025 00:00
Документи рішення
15.07.2025 09:20
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 17.05.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Глухівського дочірнього агролісогосподарського підприємства «Глухівський агролісгосп» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.05.2025 (протокол № 07), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 17.06.2025, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Зелик Юрія Володимировича (далі – ФОП Зелик Ю.В., учасник), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 20.06.2025 №6, протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю від 23.06.2025, повідомлення про намір укласти договір від 23.06.2025, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 21.07.2025. 1. За результатами моніторингу процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником ФОП Зелик Ю.В. у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією. Так, відповідно до вимог Розділу 1 «Перелік документів, що вимагаються від учасника» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» до тендерної документації учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» повинен надати інформаційну довідку в довільній формі про наявність мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для надання послуг), а саме: водії транспортних засобів пристосованих для перевезення деревини – не менше 1 особи. Крім того, для підтвердження наявності мінімальної кількості працівників, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: копії наказу про прийняття на роботу або копію повідомлення про прийняття на роботу (з копією квитанції про отримання); для підтвердження кваліфікації водіїв транспортних засобів пристосованих для перевезення деревини надаються копії посвідчень тракториста-машиніста або посвідчення водія категорії C або CE. У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Зелик Ю.В. надано, зокрема, Довідку від 09.06.2025 №21 (файл «довідка робітники(1).pdf»), в якій зазначений водій – Кривонос Роман Миколайович, проте в повідомленні про прийняття працівника на роботу та в посвідченні водія зазначений Кривонос Роман МИХАЙЛОВИЧ. Отже, наявна невідповідність в частині ПІБ водія, зазначених в довідці та в підтверджуючих документах. 2. Відповідно до підпункту 4 пункту 47 Особливостей Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що учасник ФОП Зелик Ю.В. (індивідуальний номер платника податків 3085415771) внесений до «Зведених відомостей про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу», які розміщені на офіційному вебпорталі Антимонопольного комітету України за посиланням: https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/zvedeni-vidomosti-shchodo-spotvorennya-rezultativ-torgiv/zvedeni-vidomosti-shchodo-spotvorennia-rezultativ-torhiv-za-2025-rik (рішення Тимчасової адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 03.06.2025 №4-р/тк). Абзацом другим підпункту 1 пункту 44 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей. Однак, Замовник на порушення абзацу другого підпункту 1 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ФОП Зелик Ю.В. через наявність підстави, визначеної підпунктом 4 пункту 47 Особливостей та 23.06.2025 визначив його переможцем торгів. З огляду на викладене, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 16.07.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень. На зазначений запит Управління Замовник 21.07.2025 надав пояснення в якому повідомив про прийняття «рішення про відмову від визначення переможця та скасування процедури укладання договору», оприлюднив в електронній системі закупівель протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції від 21.07.2025, а також розмістив рішення уповноваженої особи Замовника від 04.07.2025 (протокол № 7) щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Зелик Ю.В. Слід зазначити, що абзацом другим пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893, визначено, що у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Отже, днем прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Зелик Ю.В. є 21.07.2025 – дата формування Замовником протоколу відхилення тендерної пропозиції/пропозиції в електронній системі закупівель. Відповідно до підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично відмінені електронною системою закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення абзацу другого підпункту 1 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
_
Дата висновку
28.07.2025 00:00
Дата публікації
29.07.2025 09:53
Документи висновку
29.07.2025 09:53
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товару ДП "Глухівський агролісгосп», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-06-007894-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Зелик Ю.В. (далі – учасник) з огляду на те, що: 1) учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надано Довідку від 09.06.2025 №21 (файл «довідка робітники(1).pdf»), в якій зазначений водій – Кривонос Роман Миколайович, при цьому в повідомленні про прийняття працівника на роботу та в посвідченні водія зазначений Кривонос Роман МИХАЙЛОВИЧ; 2) учасник ФОП Зелик Ю.В. (індивідуальний номер платника податків 3085415771) внесений до «Зведених відомостей про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу» (https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/zvedeni-vidomosti-shchodo-spotvorennya-rezultativ-torgiv/zvedeni-vidomosti-shchodo-spotvorennia-rezultativ-torhiv-za-2025-rik). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі якщо оприлюднення інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
16.07.2025 15:28
Орган перевірки
22.07.2025 00:00
Документи повідомлення
16.07.2025 15:29
-
Відповідь
Скасування рішення про визначення переможця
Внаслідок порушення учасником торгів законодавства уповноваженою особою ДП "Глухівський агролісгосп" було прийняте рішення про відмову від визначення переможця та скасування процедури укладання договору.
Рішеня
21.07.2025 14:44
Замовник
Документи повідомлення
21.07.2025 14:56
Повідомлення про рішення
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 931 600 грн.
Період подання пропозицій
до 17.06.2025 09:00
Замовник:
ДП "ГЛУХІВСЬКИЙ АГРОЛІСГОСП"
Контактний телефон:
+380663229654
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 931 600 грн.
Період подання пропозицій
до 17.06.2025 09:00
Замовник:
ДП "ГЛУХІВСЬКИЙ АГРОЛІСГОСП"
Контактний телефон:
+380663229654
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності