Показати схожі тендери

Закупівля З_25Т-055_44810000-1 Фарби (Фарби, фарби для дорожньої розмітки в асортименті) від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-06-007566-a
Id Tender 8905bd896c174c5bafcf2b8a02e05139
План UA-P-2025-06-06-009244-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.06.2025 14:05
Остання зміна 29.07.2025 16:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
176 594.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 500 грн. (1,98 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.06.2025 14:01 до 14.06.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 06.06.2025 14:01
до 11.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.06.2025 14:01
до 11.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.06.2025 13:50
до 17.07.2025 14:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.06.2025 09:47
до 23.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.07.2025 14:19
до 29.07.2025 16:45
Період уточнень
з 06.06.2025 14:01 до 11.06.2025 00:00
Період оскарження
з 06.06.2025 14:01 до 11.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.06.2025 13:50 до 17.07.2025 14:19
Період кваліфікації
з 16.06.2025 13:50 до 17.07.2025 14:19
Основні параметри
З_25Т-055_44810000-1 Фарби (Фарби, фарби для дорожньої розмітки в асортименті)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
176 594.4 грн.
44810000-1 Фарби (Фарби, фарби для дорожньої розмітки в асортименті)
Назва предмета закупівлі
44810000-1 Фарби (Фарби, фарби для дорожньої розмітки в асортименті)
Очікувана вартість
176 594.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3500,0
1,98 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.06.2025 13:15
Закінчення аукціону
16.06.2025 13:50
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 500 (кілограми)
Фарба для дорожньої розмітки, жовта
Опис предмета закупівлі
Фарба для дорожньої розмітки, жовта
Код ДК 021:2015
44811000-8 - Фарби для дорожньої розмітки
Кількість
500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
82424, Україна, Львівська область, Стрийський район, с.Угерсько
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №2 420 (кілограми)
Фарба для дорожньої розмітки, біла
Опис предмета закупівлі
Фарба для дорожньої розмітки, біла
Код ДК 021:2015
44811000-8 - Фарби для дорожньої розмітки
Кількість
420
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
82424, Україна, Львівська область, Стрийський район, с.Угерсько
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №3 300 (кілограми)
Фарба для дорожньої розмітки, червона
Опис предмета закупівлі
Фарба для дорожньої розмітки, червона
Код ДК 021:2015
44811000-8 - Фарби для дорожньої розмітки
Кількість
300
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
82424, Україна, Львівська область, Стрийський район, с.Угерсько
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №4 200 (кілограми)
Фарба для дорожньої розмітки, зелена
Опис предмета закупівлі
Фарба для дорожньої розмітки, зелена
Код ДК 021:2015
44811000-8 - Фарби для дорожньої розмітки
Кількість
200
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
82424, Україна, Львівська область, Стрийський район, с.Угерсько
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата по факту поставки протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання видаткової накладної або акту приймання – передачі товару та пред’явлення Постачальником рахунку на оплату.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ІМЕКС ХІМГРУПП"
Пропозиція:
113 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК"
Пропозиція:
100 000.02 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ГРУПА "СІОПЛАСТ"
Пропозиція:
154 176 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АЛЬТ-С"
Пропозиція:
100 000.01 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.06.2025 13:15
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лариса Сніцарук
Електронна пошта
Телефон
+380322440093
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Кваліфікація
Лот № 1 44810000-1 Фарби (Фарби, фарби для дорожньої розмітки в асортименті)
Період вимог/скарг з 27.06.2025 09:47 по 03.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 13:50 по 15.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
Замовником, згідно пункту 43 Особливостей, в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в строк до 25.06.25, 13:35 год. Учасником, у відведений строк для виправлення невідповідностей, не завантажено до електронної системи закупівель документи та інформацію, що вимагалися у повідомленні про усунення невідповідностей. Отже, Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
27.06.2025 09:47
Повідомлення про рішення
19.06.2025 12:02
Електроний протокол про продовження строку
16.06.2025 13:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 14:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 14:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів у зв’язку з необхідністю детального опрацювання кваліфікаційної та технічної інформації поданої в тендерній пропозиції учасника та отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації учасника, а також, враховуючи можливу ймовірність оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей.
Дата продовження строку розгляду
19.06.2025 12:02
Дата кінця розгляду
15.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: учасником в складі тендерної пропозиції завантажено документ «Довідка про виконання аналогічних договорів оновлена» від 02.06.2025 Вих. №0206 (далі – Довідка), (файл «дов. аналог. з додатками 2023-2024 онвлено.rar», розміщений 14.06.2025 року о 14:33 годин). В довідці не зазначено ЄДРПОУ замовників за договорами. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: підпункт 1.1. пункту 1 розділу 1.1. частини І додатку №1 до тендерної документації «Надається скан-копія довідки/листа в довільній формі про виконання аналогічного договору* із зазначенням інформації про замовника за договором: найменування, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон. * Аналогічний договір – це договір поставки фарби або емалі». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: оновлену довідку/лист в довільній формі із зазначенням ЄДРПОУ замовників за договорами. 2. Перелік виявлених невідповідностей: учасником надано довідку про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/ Ісламською Республікою Іран, (файл «довідка повяз. з РФ.pdf», розміщений 14.06.2025 року о 14:32 годин), яка не містить всієї необхідної інформації, передбаченої тендерною документацією, а саме відсутній п.4. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 7 частини II додатку №1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: оновлену довідку про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/ Ісламською Республікою Іран відповідно до вимог п.7 частини II додатку №1 до тендерної документації. 3. Перелік виявлених невідповідностей: учасником не надано довідку із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності або сам звіт про фінансовий стан за цей період. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: додаток №1.1 до тендерної документації «Учасник, організаційно-правова форма якого є товариство з обмеженою відповідальністю або акціонерне товариство, для визначення застосовності/незастосовності положень статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 106 Закону України «Про акціонерні товариства», надає довідку у довільній формі із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (для товариства з обмеженою відповідальністю), вартості своїх активів за даними останньої річної фінансової звітності (для акціонерного товариства) або сам звіт про фінансовий стан за цей період». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідку із зазначенням вартості своїх чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності або сам звіт про фінансовий стан за цей період. 4. Перелік виявлених невідповідностей: на виконання вимог тендерної документації учасник надав документ «Опитувальник Контрагента – юридичної особи» (далі – Опитувальник), (файл «Додаток №5 Опитувальник Контрагента - юридичної особи.pdf», розміщений 14.06.2025 року о 14:32 годин), заповнений не в повному обсязі, а саме не надана відповідь в розділі 4 Опитувальника (щодо наявності дочірніх підприємств) та в пункті 6а не зазначено ПІБ. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 1 частини ІІ додатку №1 до тендерної документації «Додаток №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» (надається учасниками-юридичними особами)». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: заповнений в повному обсязі Додаток №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи».
Створено
24.06.2025 13:35
Надати до
25.06.2025 13:35
Період вимог/скарг з 04.07.2025 10:14 по 10.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.06.2025 09:47 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
На виконання вимог тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції надано додаток №3 до тендерної документації (файл «13.1.Інформація про необхідні технічні та .... без частини 2.pdf»), в якому за позицією 2 у вимогах до предмету закупівлі (фарби) Учасником зазначено тип фарби – однокомпонентна акрилова. Замовником вимагалася: тип фарби – однокомпонентна акрилова емаль, АК-501 або еквівалент. Отже, Учасник не підтвердив відповідність запропонованого товару вимогам тендерної документації (емаль, АК-501 або еквівалент). Згідно з п. 1 частини ІІ додатку №3 до тендерної документації на підтвердження відповідності запропонованого учасником товару встановленим вимогам Замовника вимагалося надати «Надається Скан-копія паспорта та/або іншого аналогічного за змістом документу на запропонований товар від виробника, який/які підтверджують інформацію про технічні характеристики запропонованого товару (предмет закупівлі), що зазначена учасникам в ч.1 Додатку №3. Враховуючи, що документи про якість на продукцію оформляються за фактом виготовлення Товару, допускається надання сертифікатів або паспортів на запропонований товар партія якого була поставлена Учасником або виготовлена Виробником раніше». На виконання вимог п.1 частини ІІ додатку №3 до тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції надано сертифікати якості (файл «14.Сертифікати якості.pdf»), в яких не міститься інформації про те, що запропонований тип фарби – емаль. Отже, запропонований Учасником товар не відповідає вимогам тендерної документації.
Документи кваліфікації
04.07.2025 10:14
Повідомлення про рішення
27.06.2025 12:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 14:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 14:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 17.07.2025 14:19 по 23.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.07.2025 10:14 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.07.2025 14:19
Довідка НАЗК
17.07.2025 14:19
Повідомлення про рішення
09.07.2025 10:17
Електроний протокол про продовження строку
04.07.2025 10:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 14:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 14:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів у зв’язку з необхідністю детального опрацювання кваліфікаційної та технічної інформації поданої в тендерній пропозиції учасника та отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації учасника, а також, враховуючи можливу ймовірність оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей.
Дата продовження строку розгляду
09.07.2025 10:16
Дата кінця розгляду
02.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі тендерної пропозиції завантажено документ «Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» від 12.06.2025 вих. № 12-06/04 (далі – Довідка) файл: «Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору.pdf», розміщений 12.06.2025 року о 15:43 годин. В довідці не зазначено контактні телефони замовників за аналогічними договорами. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: підпункт 1.1. пункту 1 частини І додатку №1 до тендерної документації «Надається скан-копія довідки/листа в довільній формі про виконання аналогічного договору* із зазначенням інформації про замовника за договором: найменування, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати оновлену довідку/лист в довільній формі із зазначенням контактних телефонів замовників за аналогічними договорами.
Створено
10.07.2025 13:35
Надати до
11.07.2025 13:35
Договір
UA-2025-06-06-007566-a-b1
Підписаний і діє
Номер
1411/ЛГВ/25
112 978.8 грн.
94 149 грн.
З ПДВ
Підписано
28.07.2025
Строк дії договору з
28.07.2025
по
30.11.2025
Номенклатура
500 (кілограми)
Фарба для дорожньої розмітки, жовта
Номенклатура
Фарба для дорожньої розмітки, жовта
Кількість
500
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
420 (кілограми)
Фарба для дорожньої розмітки, біла
Номенклатура
Фарба для дорожньої розмітки, біла
Кількість
420
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
300 (кілограми)
Фарба для дорожньої розмітки, червона
Номенклатура
Фарба для дорожньої розмітки, червона
Кількість
300
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
200 (кілограми)
Фарба для дорожньої розмітки, зелена
Номенклатура
Фарба для дорожньої розмітки, зелена
Кількість
200
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30019775

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ІМЕКС ХІМГРУПП"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ІМЕКС ХІМГРУПП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36584093

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.07.2025 16:45
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
176 594.4 грн.
Період подання пропозицій
до 14.06.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380322440093
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
176 594.4 грн.
Період подання пропозицій
до 14.06.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380322440093
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності