Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з поточного аварійного ремонту системи водовідведення КЗ «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №22 Полтавської міської ради Полтавської області» (улаштування септику у межах земельної ділянки Замовника з підключенням до існуючої мережі водовідведення) за адресою: м. Полтава, вул. Низова, 8 від КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПОЛТАВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №22 ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-06-006897-a
Id Tender 83392c760deb44638db77fd2b257f246
План UA-P-2025-06-06-008212-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.06.2025 13:31
Остання зміна 27.06.2025 13:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.06.2025 13:29 до 14.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.06.2025 13:29
до 11.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.06.2025 13:29
до 11.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.06.2025 11:42
до 20.06.2025 14:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.06.2025 12:18
до 26.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.06.2025 14:07
до 27.06.2025 13:33
Період уточнень
з 06.06.2025 13:29 до 11.06.2025 00:00
Період оскарження
з 06.06.2025 13:29 до 11.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.06.2025 11:42 до 20.06.2025 14:07
Період кваліфікації
з 16.06.2025 11:42 до 20.06.2025 14:07
Основні параметри
Послуги з поточного аварійного ремонту системи водовідведення КЗ «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №22 Полтавської міської ради Полтавської області» (улаштування септику у межах земельної ділянки Замовника з підключенням до існуючої мережі водовідведення) за адресою: м. Полтава, вул. Низова, 8
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
500 000 грн.
Послуги з поточного аварійного ремонту системи водовідведення КЗ «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №22 Полтавської міської ради Полтавської області» (улаштування септику у межах земельної ділянки Замовника з підключенням до існуючої мережі водовідведення) за адресою: м. Полтава, вул. Низова, 8
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного аварійного ремонту системи водовідведення КЗ «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №22 Полтавської міської ради Полтавської області» (улаштування септику у межах земельної ділянки Замовника з підключенням до існуючої мережі водовідведення) за адресою: м. Полтава, вул. Низова, 8
Очікувана вартість
500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.06.2025 11:19
Закінчення аукціону
16.06.2025 11:42
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного аварійного ремонту системи водовідведення КЗ «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №22 Полтавської міської ради Полтавської області» (улаштування септику у межах земельної ділянки Замовника з підключенням до існуючої мережі водовідведення) за адресою: м. Полтава, вул. Низова, 8
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
36015, Україна, Полтавська область, м. Полтава, Низова, 8
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата наданих послуг здійснюється після фактичного надання послуг Виконавцем на підставі акта здачі-приймання наданих послуг протягом 30 календарних днів з дня отримання такого Акту Замовником. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання замовником бюджетних коштів на фінансування послуг на свій реєстраційний рахунок
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕР БАУ"
Пропозиція:
410 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ФОКА"
Пропозиція:
423 805.75 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.06.2025 11:19
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.06.2025 13:31
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Валентина Лещенко
Електронна пошта
Телефон
+380502678836
Сайт:
https://poltavaschool22.at.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
21065558
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПОЛТАВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №22 ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Поштовий індекс
36015
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
місто Полтава
Адреса
ВУЛИЦЯ НИЗОВА, будинок 8
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного аварійного ремонту системи водовідведення КЗ «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №22 Полтавської міської ради Полтавської області» (улаштування септику у межах земельної ділянки Замовника з підключенням до існуючої мережі водовідведення) за адресою: м. Полтава, вул. Низова, 8
Період вимог/скарг з 20.06.2025 12:18 по 26.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 11:42 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
20.06.2025 12:18
Повідомлення про рішення
16.06.2025 11:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 13:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 13:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Розглянувши надані Вами документи, виявлені невідповідності, які просимо виправити: 1. Додаток 2 наданий не в повному обсязі. 2. Модельний статут викладений у невідповідній формі (не завірені підписом уповноваженої особи учасника закупівлі) та не підтверджені повноваження представника. 3. В наданому «аналогічному договорі» відсутній код ДК 021:2015, предмет закупівлі не відповідає предмету закупівлі по тендерній документації. У Договорі немає посилання на Прозоро на закупівлю, що відбувалася. 4. У довідці про наявну матеріально-технічну базу зазначена не вся техніка, яка повинна бути залучена для виконання робіт по Підсумковій відомості ресурсів. 5. Немає підтвердження повноважень посадової особи учасника на підпис тендерної пропозиції. 6. Відсутні копії рішення загальних зборів учасника, згідно п. 4 Додатку 4 тендерної документації. 7. Відсутній гарантійний лист, згідно п. 2.2. Додатку 4 . 8. Невідповідність даних зазначених у документі, який визначає вартість чистих активів учасника станом на кінець останнього звітного періоду (Баланс) та довідці про працівників. 9. Лист-відгук від ТОВ «СВ-БІЛДІНГ» (ЄДРПОУ 42113252) підписано особою, яка не є директором згідно з даними з відкритих джерел. Лист відскановано не повністю. 10. Авраменко В.І. за наказом «виконроб», а згідно довідки про працівників «Головний інженер», виправити невідповідність.
Створено
18.06.2025 12:30
Надати до
19.06.2025 12:30
Період вимог/скарг з 20.06.2025 14:07 по 26.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.06.2025 12:18 по 28.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.06.2025 14:07
Довідка НАЗК
20.06.2025 14:07
Повідомлення про рішення
20.06.2025 12:18
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-06-006897-a-c1
Підписаний і діє
Номер
37
423 805.75 грн.
423 805.75 грн.
З ПДВ
Підписано
27.06.2025
Строк дії договору з
27.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного аварійного ремонту системи водовідведення КЗ «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №22 Полтавської міської ради Полтавської області» (улаштування септику у межах земельної ділянки Замовника з підключенням до існуючої мережі водовідведення) за адресою: м. Полтава, вул. Низова, 8
Номенклатура
Послуги з поточного аварійного ремонту системи водовідведення КЗ «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №22 Полтавської міської ради Полтавської області» (улаштування септику у межах земельної ділянки Замовника з підключенням до існуючої мережі водовідведення) за адресою: м. Полтава, вул. Низова, 8
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПОЛТАВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №22 ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПОЛТАВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №22 ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21065558

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "ФОКА"
Повна назва
ПП "ФОКА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40828005

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.06.2025 13:33
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПОЛТАВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №22 ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Контактний телефон:
+380502678836
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПОЛТАВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №22 ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Контактний телефон:
+380502678836
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності