Показати схожі тендери

Закупівля Лічильники банкнот (мультивалютні) з функцією контролю справжності - 30132200-5 від Національний Банк України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-06-004590-a
Id Tender 8645b4865d73418b9f74363c5d0356da
План UA-P-2025-05-12-001600-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 06.06.2025 11:57
Остання зміна 27.06.2025 13:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 266 440 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
22 000 грн. (0,97 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.06.2025 11:56 до 19.06.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 06.06.2025 11:56
до 16.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.06.2025 11:56
до 16.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 20.06.2025 13:37
-
Залишилось 1 днів 15 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.06.2025 10:31
до 03.07.2025 00:00
Період уточнень
з 06.06.2025 11:56 до 16.06.2025 00:00
Період оскарження
з 06.06.2025 11:56 до 16.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.06.2025 13:37
Основні параметри
Лічильники банкнот (мультивалютні) з функцією контролю справжності - 30132200-5
Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 2 “Специфікація” до тендерної документації. Місце поставки товарів: Україна, 02232, м. Київ, вул. Пухівська, 7. Строк поставки товарів: не більше 90 (дев’яноста) календарних днів від дати підписання договору уповноваженими особами сторін. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками: - з технічних питань: Погоняй Олег Володимирович, головний фахівець відділу організації автоматизованого оброблення готівки управління автоматизації та механізації технологічних процесів готівково-грошового обігу Департаменту грошового обігу, телефон: (044) 230-16-83, електронна адреса: [email protected]. - з організаційних питань: Архіпова Світлана Михайлівна, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель, телефон (044) 521-89-08, електронна адреса: [email protected]
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 266 440 грн.
Лічильники банкнот (мультивалютні) з функцією контролю справжності - 30132200-5
Назва предмета закупівлі
Лічильники банкнот (мультивалютні) з функцією контролю справжності - 30132200-5
Примітки
Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 2 “Специфікація” до тендерної документації. Місце поставки товарів: Україна, 02232, м. Київ, вул. Пухівська, 7. Строк поставки товарів: не більше 90 (дев’яноста) календарних днів від дати підписання договору уповноваженими особами сторін.
Очікувана вартість
2 266 440 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
22000,0
0,97 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.06.2025 13:02
Закінчення аукціону
20.06.2025 13:37
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лічильники банкнот (мультивалютні) з функцією контролю справжності
Код ДК 021:2015
30132200-5 - Купюрорахувальні машини
Кількість
22
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, м. Київ, вул. Пухівська, 7
Дата постачання по
09.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до розділу 4. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ проєкту договору (Додаток 7 до тендерної документації), а саме: п. 4.1. Оплата здійснюється за фактично отриманий та прийнятий товар протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами документів, що підтверджують факт поставки товару (видаткові накладні).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДІІП 2000"
Пропозиція:
1 738 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ОЛІЙНИК ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
1 339 140 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БАНКІВСЬКІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Пропозиція:
1 506 120 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ""
Пропозиція:
879 991.2 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.06.2025 13:02
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.06.2025 11:57
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Скічко
Електронна пошта
Телефон
+380442540108, +380677908565
Сайт:
http://bank.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
00032106
Повна назва
Національний Банк України
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Інститутська, 9
Кваліфікація
Лот № 1 Лічильники банкнот (мультивалютні) з функцією контролю справжності - 30132200-5
Період вимог/скарг з 27.06.2025 10:31 по 03.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.06.2025 13:37 по 28.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
27.06.2025 10:31
Повідомлення про рішення
20.06.2025 13:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 11:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 11:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
20.06.2025 13:37
Надати до
24.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.06.2025 10:31 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.06.2025 12:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 11:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 11:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: У тендерній пропозиції учасника ФОП “ОЛІЙНИК ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ” на закупівлю “ Лічильники банкнот (мультивалютні) з функцією контролю справжності - 30132200-5” (UA-2025-06-06-004590-a), виявлені наступні невідповідності, а саме: у складі тендерної пропозиції учасника надано технічну документацію виробника (файл «Брошура.pdf»), що складена іноземною мовою та не містить автентичного перекладу українською мовою, як це передбачено вимогами п. 7 “Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції” розділу І. “Загальні положення” та Додатком 1 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. У разі надання учасником документів, що вимагаються цією тендерною документацією, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Переклад повинен бути засвідчений підписом учасника (якщо учасником є фізична особа/фізична особа-підприємець – підписами перекладача та учасника-фізичної особи/фізичної особи-підприємця). Визначальним є текст, викладений українською мовою. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Автентичний переклад на українську мову технічної документації виробника (файл «Брошура.pdf»), що надана учасником у складі тендерної пропозиції.
Створено
27.06.2025 11:59
Надати до
28.06.2025 11:59
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 266 440 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 11:00
Замовник:
Національний Банк України
Контактний телефон:
+380442540108, +380677908565
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 266 440 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2025 11:00
Замовник:
Національний Банк України
Контактний телефон:
+380442540108, +380677908565
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності