Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт (санація) Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу «ЗІРОЧКА» по вул. Каштанова, 5 в м. Обухів Київської області. Коригування (код 45450000-6 згідно ДК 021:2015 Інші завершальні будівельні роботи). від УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ПОСЛУГ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-06-004115-a
Id Tender 120caf4244cb405cb7211d8a719cb09b
План UA-P-2025-06-05-011993-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 06.06.2025 11:29
Остання зміна 17.07.2025 17:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
27 613 590 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
138 067.95 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.06.2025 11:28 до 27.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.06.2025 11:28
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.06.2025 11:28
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.06.2025 15:09
до 10.07.2025 10:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.07.2025 11:38
до 16.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.07.2025 10:16
-
Період уточнень
з 06.06.2025 11:28 до 24.06.2025 00:00
Період оскарження
з 06.06.2025 11:28 до 24.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.06.2025 15:09 до 10.07.2025 10:16
Період кваліфікації
з 27.06.2025 15:09 до 10.07.2025 10:16
Основні параметри
Капітальний ремонт (санація) Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу «ЗІРОЧКА» по вул. Каштанова, 5 в м. Обухів Київської області. Коригування (код 45450000-6 згідно ДК 021:2015 Інші завершальні будівельні роботи).
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
27 613 590 грн.
Капітальний ремонт (санація) Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу «ЗІРОЧКА» по вул. Каштанова, 5 в м. Обухів Київської області. Коригування (код 45450000-6 згідно ДК 021:2015 Інші завершальні будівельні роботи).
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт (санація) Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу «ЗІРОЧКА» по вул. Каштанова, 5 в м. Обухів Київської області. Коригування (код 45450000-6 згідно ДК 021:2015 Інші завершальні будівельні роботи).
Очікувана вартість
27 613 590 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
138067,95
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.06.2025 14:46
Закінчення аукціону
27.06.2025 15:09
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт (санація) Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу «ЗІРОЧКА» по вул. Каштанова, 5 в м. Обухів Київської області. Коригування (код 45450000-6 згідно ДК 021:2015 Інші завершальні будівельні роботи).
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
08700, Україна, Київська область, Обухів, вул. Малишка, будинок 6
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 65,0 %
Порядковий номер: 2
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД"
Пропозиція:
27 331 946.74 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВАЖМАШБУД"
Пропозиція:
27 543 050.42 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.06.2025 14:46
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.06.2025 11:29
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Володимир Федчишин
Електронна пошта
Телефон
380663754741
Замовник
ЄДРПОУ
45682351
Повна назва
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ПОСЛУГ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
08700
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Обухів
Адреса
вул. Малишка, будинок 6
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт (санація) Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу «ЗІРОЧКА» по вул. Каштанова, 5 в м. Обухів Київської області. Коригування (код 45450000-6 згідно ДК 021:2015 Інші завершальні будівельні роботи).
Період вимог/скарг з 07.07.2025 11:38 по 13.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.06.2025 15:09 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Згідно протоколу № 70/ТД (додається)
Документи кваліфікації
07.07.2025 11:38
Повідомлення про рішення
documentType.award.eligibilityDocuments
27.06.2025 15:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 11:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.06.2025 11:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відсутня копія документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю (копію паспорта (сторінки 1-2 та сторінки 3-6 за наявності записів, сторінку із зазначенням реєстрації місця проживання, для паспорта громадянина України, оформленого у вигляді книжечки, або дві сторони для паспорта громадянина України у формі картки, що містить безконтактний електронний носій) такої уповноваженої особи). (- п. 1.4. додатку 10, - п.п. 10 п. 1 розділу ІІІ) 2. Відповідно до порядку підтвердження наявності в Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі передбаченого п.п. 5.1. п. 5 розділу ІІІ тендерної документації та додатком 5 до тендерної документації, якщо Учасник НЕ є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання послуг. Учасником надано Довідку про наявність Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі вих. № 24-06-25-8 24.06.2025 р. (файл «8. Довідка про наявність МТБ.pdf») в якій зазначено про залучення на умовах послуг наступної матеріально-технічної бази: - Екскаватор АТЕК-4321; - Автокран Palfmger sany STC 120; - Бурильно-кранова машина SKYMAN DS-1956A; - Навантажувач HELI ETL956II; - Міні-навантажувач BOBCAT S750; - Гідравлічний підіймач ZP150; - Щогловий підіймач будівельний Н-83 м. Учасником надано документ Договір № 09/01/24-1-г про надання послуг будівельними механізмами від 09.01.2024 р. (файл «8.2. Договір надання послуг будівельними механізмами.pdf») укладений із ТОВ «ЮНІДОРБУД». У складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують право власності відповідного власника - ТОВ «ЮНІДОРБУД» на матеріально-технічну базу, що планує використовувати ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД" під час надання послуг. (п. 2.1. додатку 10, - п.п. 5.1. п. 5 розділу ІІІ) 3. Відсутні документи про документальне підтвердження досвіду виконання 2-х аналогічних договорів: - Довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. До довідки не додані скан-копії підтвердних документів: -- аналогічних договорів (за наявності) та підтвердження виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в, або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість) . -- листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва. (- п. 2.3. додатку 10 - пп 5.3 п. 5 Розділу ІІІ - додаток 7) 4. Умовами Технічного завдання (додаток 3 до тендерної документації) передбачене виконання наступних робіт: Перевезення сміття до 30 км (рядок 561). Згідно вимог пункту 6 Розділу ІІІ теднедної документації для підтвердження застосування заходів із захисту довкілля учасник має надати в складі пропозиції гарантійний лист про застосування заходів із захисту довкілля згідно форми у додатку 3-А цієї документації та діючий договір по вивезенню відходів. Учасником у складі пропозиції надано: 1) Договір на транспортні послуги № 01/01-25/1 від 01.01.2025 укладений між ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД" та ФОП Сич В.С. про надання послуг з вивозу будівельного сміття (відходів) автомобільним транспортом; 2) Договір на приймання і захоронення відходів (куби) №611141/36 від 26.12.2022 укладений між ФОП Сич В.С. (як Замовник) та ПАТ «Київспецтранс» (як Виконавець). Згідно п. 2.2. Договору на приймання і захоронення відходів (куби) № 611141/36 від 26.12.2022 надання Послуг Виконавець здійснює на Полігоні. У пункті 1.1. Договору на приймання і захоронення відходів (куби) №611141/36 від 26.12.2022 надані визначення термінів, що наведені у даному договорі, зокрема: Полігон - полігон Великогабаритних та Будівельних Відходів №6 (м. Київ, вул. Пирогівський шлях, 94-96). У той же час, відстань між місцем надання послуг ДНЗ КТ «ЗІРОЧКА» (вул. Каштанова, 5 в м. Обухів Київської області) та полігоном Будівельних Відходів №6 (м. Київ, вул. Пирогівський шлях, 94-96), що має подолати автомобільний транспорт (спецтехніка) для вивезення відходів становить понад 30 км. Учасник має надати пояснення щодо невідповідності наданих документів технічному завданню та наданій кошторисній документації або надати уточнюючі документи. (- п. 6 Розділу ІІІ,- п. 3.1. додатку 10,- додаток 3)
Створено
02.07.2025 15:16
Надати до
03.07.2025 15:16
Період вимог/скарг з 10.07.2025 10:16 по 16.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.07.2025 11:38 по 15.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 44 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Згідно з пунктом 44 Особливостей учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Відповідно до норм пункту 44 Особливостей та умов тендерної документації необхідно здійснити перевірку інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, щодо наявності / відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі визначених пунктом 44 Особливостей. Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, є додатком до Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, що затверджене Постановою Уряду від 21.10.2015 № 835 (далі — Перелік № 835 та Положення № 835 відповідно). До відкритих єдиних державних реєстрів, в тому числі віднесено: — Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; — Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; — Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Додатково варто переглянути дані, які оприлюднюються на веб-порталі Антимонопольного комітету України, стосовно наявності/відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Учасником в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування. З моменту початку перевірки Учасника, станом на дату цього протоколу, Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство та Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення не функціонують в частині отримання відомостей, розміщених у них, що не стосується запитувача. Тому отримати відомості з цих реєстрів неможливо. Щодо Учасника було перевірено інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а також дані стосовно наявності / відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках визначених пунктом 44 Особливостей. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку щодо абзацу чотирнадцятого пункту 44 Особливостей, відповідно до якої відсутні підстави для відмови Учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, в т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Під час розгляду другого питання порядку денного: Враховуючи інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника, на підставі статті 33 Закону та пункту 46 Особливостей наявні підстави для визнання Учасника переможцем Закупівлі. Під час розгляду третього питання порядку денного: Відповідно до пункту 46 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Відповідно до частини 1 статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. На виконання норм пункту 46 Особливостей, статті 33 Закону та задля виконання функцій, покладених на уповноважену особу Замовника, необхідно прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме з Учасником. Жодних підстав для неприйняття такого рішення немає. Відповідно до пункту 46 Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. ВИРІШИЛА: 1. Визначити Учасника переможцем щодо Закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем щодо Закупівлі, а саме Учасником. 3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем щодо Закупівлі, а саме Учасником, в електронній системі закупівель. Протокол №71/ТД (Додається)
Документи кваліфікації
10.07.2025 10:16
Довідка НАЗК
10.07.2025 10:16
Повідомлення про рішення
07.07.2025 11:38
Витяг з ЄДР
07.07.2025 11:38
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-06-004115-a-b1
Очікує підписання
27 543 050.42 грн.
27 543 050.42 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт (санація) Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу «ЗІРОЧКА» по вул. Каштанова, 5 в м. Обухів Київської області. Коригування (код 45450000-6 згідно ДК 021:2015 Інші завершальні будівельні роботи).
Номенклатура
Капітальний ремонт (санація) Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу «ЗІРОЧКА» по вул. Каштанова, 5 в м. Обухів Київської області. Коригування (код 45450000-6 згідно ДК 021:2015 Інші завершальні будівельні роботи).
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ПОСЛУГ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ПОСЛУГ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45682351

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВАЖМАШБУД"
Повна назва
ТОВ "ВАЖМАШБУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01236963

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
27 613 590 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ПОСЛУГ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380663754741
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
27 613 590 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ПОСЛУГ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380663754741
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності