Показати схожі тендери

Закупівля Морква гарнірна – код ДК 021-2015 (CPV) – 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі від Зіньківський дитячий будинок-інтернат імені О.В. Синяговського.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-05-013676-a
Id Tender 1e0ab911176c4e0bb656b3afddc479af
План UA-P-2025-06-05-016800-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.06.2025 19:30
Остання зміна 08.07.2025 16:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
47 250 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
472.5 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.06.2025 19:30 до 13.06.2025 06:00
Завершено
Період уточнень
з 05.06.2025 19:30
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.06.2025 19:30
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.06.2025 13:39
до 27.06.2025 17:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.06.2025 13:49
до 03.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.06.2025 17:35
до 08.07.2025 16:44
Період уточнень
з 05.06.2025 19:30 до 10.06.2025 00:00
Період оскарження
з 05.06.2025 19:30 до 10.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.06.2025 13:39 до 27.06.2025 17:35
Період кваліфікації
з 16.06.2025 13:39 до 27.06.2025 17:35
Основні параметри
Морква гарнірна – код ДК 021-2015 (CPV) – 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Закупівля проводиться за кошти місцевого бюджету. Категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у п. 1 і п. 2 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі») та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, зазначені у п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
47 250 грн.
Морква гарнірна – код ДК 021-2015 (CPV) – 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Назва предмета закупівлі
Морква гарнірна – код ДК 021-2015 (CPV) – 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Очікувана вартість
47 250 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
472,5
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.06.2025 13:16
Закінчення аукціону
16.06.2025 13:39
Позиція
Опис предмета закупівлі
Морква гарнірна
Код ДК 021:2015
15331110-1 - Оброблені коренеплідні овочі
Кількість
1 050
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
38100, Україна, Полтавська область, м. Зіньків, вул. Соборності, 91
Дата постачання по
31.12.2025 19:14
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка товару здійснюється, згідно з заявками Замовника, транспортом Постачальника чи транспортом перевізника за рахунок Постачальника протягом 5-ти робочих днів з 8.00 до 12.00 з моменту отримання заявки від відповідальної особи Замовника, яка передається телефонним зв’язком або електронною поштою. Заявка вважається отриманою Постачальником через дві години з моменту відправки Замовником електронного повідомлення.
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ПАВЛЮК АНАСТАСІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"
Пропозиція:
46 750 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "КОЗЛОВ РУСЛАН ОЛЕКСІЙОВИЧ"
Пропозиція:
39 795 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.06.2025 13:16
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Заєць Олександр Олександрович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380535331278
Факс
+380535331696
Сайт:
http://www.zdbi.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03189222
Повна назва
Зіньківський дитячий будинок-інтернат імені О.В. Синяговського
Поштовий індекс
38100
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Зіньків
Адреса
вул.Соборності, 91
Кваліфікація
Лот № 1 Морква гарнірна – код ДК 021-2015 (CPV) – 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Період вимог/скарг з 20.06.2025 13:49 по 25.06.2025 15:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 13:39 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.06.2025 13:50
Довідка НАЗК
20.06.2025 13:49
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
16.06.2025 13:39
Витяг з ЄДР
16.06.2025 13:39
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 25.06.2025 15:12 по 01.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.06.2025 15:00 по 03.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Зміст
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпункті 5 Особливостей, а саме: 1) не надав документ, що підтверджує відсутність підстав, про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України у формі витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» відносно фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі.
Документи кваліфікації
25.06.2025 15:12
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.06.2025 15:01
Витяг з ЄДР
25.06.2025 15:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 19:09
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 19:09
Період вимог/скарг з 27.06.2025 17:35 по 03.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.06.2025 15:12 по 03.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.06.2025 17:35
Довідка НАЗК
27.06.2025 17:35
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.06.2025 15:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 19:09
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 19:09
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями по предмету «Морква гарнірна – код ДК 021-2015 (CPV) – 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «15331110-1 - Оброблені коренеплідні овочі» ідентифікатор закупівлі «UA-2025-06-05-013676-a» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: в довідці про виконання Учасником аналогічного договору не зазначено строк/термін виконання договору; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 5.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» Тендерної документації, а також пункт 1 Додатку № 3 до Тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати оновлену Довідку про виконання Учасником аналогічного договору із зазначенням строку/терміну виконання договору.
Створено
25.06.2025 15:52
Надати до
26.06.2025 15:52
Угоди
UA-2025-06-05-013676-a-b2
Підписаний і діє
Номер
МГ-1
46 750 грн.
46 750 грн.
Без ПДВ
Підписано
08.07.2025
Строк дії договору з
08.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 050 (кілограми)
Морква гарнірна
Номенклатура
Морква гарнірна
Кількість
1 050
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
44.52
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Зіньківський дитячий будинок-інтернат імені О.В. Синяговського
Повна назва
Зіньківський дитячий будинок-інтернат імені О.В. Синяговського
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03189222

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ПАВЛЮК АНАСТАСІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"
Повна назва
ФОП "ПАВЛЮК АНАСТАСІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3646505424

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.07.2025 16:44
Повідомлення про договір
08.07.2025 16:42
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
47 250 грн.
Період подання пропозицій
до 13.06.2025 06:00
Замовник:
Зіньківський дитячий будинок-інтернат імені О.В. Синяговського
Контактний телефон:
+380535331278
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
47 250 грн.
Період подання пропозицій
до 13.06.2025 06:00
Замовник:
Зіньківський дитячий будинок-інтернат імені О.В. Синяговського
Контактний телефон:
+380535331278
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності