Показати схожі тендери

Закупівля «ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони адміністративного приміщення по вул. Незалежної України, 46а у м. Запоріжжя (79713000-5 послуги з охорони об’єктів та особистої охорони))» від ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-05-012387-a
Id Tender 3dbde3f038f04627b29f25308f2cd815
План UA-P-2025-06-05-014799-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 05.06.2025 16:36
Остання зміна 27.06.2025 09:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
450 432 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 252.16 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.06.2025 16:34 до 14.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.06.2025 16:34
до 11.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.06.2025 16:34
до 11.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.06.2025 13:29
до 24.06.2025 14:19
Залишилось 2 днів 3 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.06.2025 12:55
до 30.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 24.06.2025 14:19
-
Період уточнень
з 05.06.2025 16:34 до 11.06.2025 00:00
Період оскарження
з 05.06.2025 16:34 до 11.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.06.2025 13:29 до 24.06.2025 14:19
Період кваліфікації
з 16.06.2025 13:29 до 24.06.2025 14:19
Основні параметри
«ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони адміністративного приміщення по вул. Незалежної України, 46а у м. Запоріжжя (79713000-5 послуги з охорони об’єктів та особистої охорони))»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
450 432 грн.
«ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони адміністративного приміщення по вул. Незалежної України, 46а у м. Запоріжжя (79713000-5 послуги з охорони об’єктів та особистої охорони))»
Назва предмета закупівлі
«ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони адміністративного приміщення по вул. Незалежної України, 46а у м. Запоріжжя (79713000-5 послуги з охорони об’єктів та особистої охорони))»
Очікувана вартість
450 432 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2252,16
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
5 000
Аукціон
Cтарт аукціону
16.06.2025 13:06
Закінчення аукціону
16.06.2025 13:29
Позиція
Опис предмета закупівлі
«ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони адміністративного приміщення по вул. Незалежної України, 46а у м. Запоріжжя (79713000-5 послуги з охорони об’єктів та особистої охорони))»
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
69126, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46а
Дата постачання з
01.07.2025 16:37
Дата постачання по
31.12.2025 16:37
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином акту наданих послуг, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок. За наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов’язання за Договором.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "ГРІЗЛІ"
Пропозиція:
325 061.76 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ"
Пропозиція:
322 853.76 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.06.2025 13:06
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.06.2025 13:33
Оголошення про проведення закупівлі
05.06.2025 16:32
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
05.06.2025 16:32
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чумак Олексій Олександрович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Chumak Alexey
Електронна пошта
Телефон
+380612237565
Замовник
ЄДРПОУ
38461952
Назва (англійською мовою)
Housing and Utilities Department of Zaporizhzhia City Council
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
Housing and Utilities Department of Zaporizhzhia City Council
Поштовий індекс
69126
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
Запоріжжя
Адреса
вул. Незалежної України, 46-а
Кваліфікація
Лот № 1 «ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони адміністративного приміщення по вул. Незалежної України, 46а у м. Запоріжжя (79713000-5 послуги з охорони об’єктів та особистої охорони))»
Період вимог/скарг з 23.06.2025 12:55 по 29.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 13:29 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
23.06.2025 12:55
Повідомлення про рішення
23.06.2025 12:52
-
16.06.2025 13:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 16:32
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 16:32
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду пропозиції Учасника було виявлено невідповідності в інформації та/або документах наступного змісту: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Довідка МТБ» з переліком обладнання та матеріально-технічної бази, що будуть залучатися до виконання договору, у якій учасник не зазначає кількість мобільних телефонів та радіостанцій. 2. Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Абонентські Славутич Запоріжжя.pdf», що підтверджує наявність дозволів УДЦР на експлуатацію радіостанції Hytera PD505 U(1), але учасник документально не підтверджує наявність даних рацій шляхом надання копій видаткових накладних на придбання. 3. Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Шлем+бронежилет+радіостанції.PDF», що документально підтверджує наявність рацій шляхом надання копій видаткових накладних на придбання Радіостанції портативної PD505, але у складі пропозиції відсутні дозволи УДЦР на експлуатацію даної радіостанції. 4. Учасником у складі тендерної пропозиції надано архів документів «Працівники-охоронники», у якому наявні документи щодо працівників учасника Богун Н.А., Грунська Н.І., Дегтяренко Н.Я. 4.1.1. Надано повідомлення про прийняття на працівника Богун Н.А. згідно наказу про прийняття №611 о/с від 09.05.2023 року, але не надано наказу про прийняття працівника №611 о/с від 09.05.2023 та відсутня відмітка територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності щодо повідомлення про прийняття працівника Богун Н.А. 4.1.2. Надано повідомлення про прийняття на працівника Грунська Н.І. згідно наказу про прийняття №265 о/с від 02.03.2023 року, але відсутня відмітка територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності щодо повідомлення про прийняття працівника Грунська Н.І. 4.1.3. Надано повідомлення про прийняття на працівника Дегтяренко Н.Я. згідно наказу про прийняття № 158 о/с від 06.02.2024 року, але не надано наказу про прийняття працівника № 158 о/с від 06.02.2024 та відсутня відмітка територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності щодо повідомлення про прийняття працівника Дегтяренко Н.Я. 4.2.1. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який підтверджує, що працівник-охоронник Богун Н.А. до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, який виданий не раніше 1 місяця до зарахування в штат учасника. 4.2.2. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який підтверджує, що працівник-охоронник Грунська Н.І. до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, який виданий не раніше 1 місяця до зарахування в штат учасника. 4.2.3. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який підтверджує, що працівник-охоронник Дегтяренко Н.Я. до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, який виданий не раніше 1 місяця до зарахування в штат учасника. 4.3. Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Довідка працівники», у якому некоректно зазначено роки народження працівників-охоронників: Дегтяренко Н.Я., Грунська Н.І. 4.4. Учасником у складі тендерної пропозиції надано медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду № 1-111 від 01.02.2025, № 1-110 від 01.02.2025, № 1-108 від 01.02.2025, у яких не зазначено найменування підприємства. 5. Учасником у складі тендерної пропозиції надає лист-відгук від ПрАТ «ЗАПОРІЖВОГНЕТРИВ» про належне виконання учасником договору №20/2060 від 01.01.2020, у якому відсутнє зазначення предмету та суми договору, який зазначено у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 6. Учасником у складі тендерної пропозиції надано нечинний Договір про проведення медичних оглядів №55/24 від 01.02.2024 року. Згідно п. 6. Строк дії договору, пп.6.1. договір діє до 31.12.2024 року, підтвердження, що договір пролонговано у складі пропозиції учасника не надано. У складі пропозиції учасником не надано свідоцтво медичного працівника. 7. Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Форма тендерна пропозиція», у якому п.3 Тендерної (цінової) пропозиції не зазначено інформацію про факс. 8. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано копії всіх документів (акти про надані послуги) про виконання договору №20/2060 від 01.01.2020 в повному обсязі. 9. Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Довідка ГШР», у якому некоректно зазначено по-батькові працівника Азімов Р.Е. У довідці з переліком працівників ГШР вказано Азімов Рустем Еюбханович, а в дозвільному документі на право володіння пристроєм вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії та довідці про проходження курсу з поводженням та застосуванням зброї, підписаний уповноваженим державним органом вказано Азімов Рустем Еюубханович. 10. Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Згода ПД працівники», у якому некоректно зазначено по-батькові працівника Азімов Р.Е. У згоді на обробку персональних даних вказано Азімов Рустем Еюбханович, а в дозвільному документі на право володіння пристроєм вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії та довідці про проходження курсу з поводженням та застосуванням зброї, підписаний уповноваженим державним органом вказано Азімов Рустем Еюубханович. 11. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано підтвердженої згоди з умовами проекту договору про закупівлю у довільній формі, викладеними у Додатку 4 до цієї тендерної документації. 2. Вимога тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. 1. Пункт 1.1. Додатку 3: 1.1. Довідку довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначається інформація про наявність основного обладнання та матеріально-технічної бази учасника, необхідної для виконання умов договору (а саме: наявність спеціальних засобів, засобів зв’язку та спеціального одягу зі знаками розрізнення та інше) за формою: № з/п Обладнання та матеріально-технічна база, що будуть залучатися до виконання договору Тип обладнання Кількість (шт.) Власне, орендується, за договором лізингу, власність субпідрядної організації тощо 1 2 3 4 5 2. Пункт 1.2. Додатку 3: 1.2. Документальне підтвердження наявності радіостанцій в кількості не менше 1 одиниці, потужністю не менше 2 Вт шляхом надання копій наступних документів: копій видаткових накладних на придбання та надати чинні дозволи на експлуатацію переносних засобів радіотехнічного зв’язку, встановленого зразка, згідно статті 42 Закону України «Про радіочастотний ресурс» (для документів отриманих до 31.12.2021 включно); або Відомостей з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот, згідно статті 42 Закону України «Про електронні комунікації» (для документів отриманих після 01.01.2022року), видані на право експлуатації радіостанцій у регіоні надання послуг. 3. Пункт 1.2. Додатку 3: 1.2. Документальне підтвердження наявності радіостанцій в кількості не менше 1 одиниці, потужністю не менше 2 Вт шляхом надання копій наступних документів: копій видаткових накладних на придбання та надати чинні дозволи на експлуатацію переносних засобів радіотехнічного зв’язку, встановленого зразка, згідно статті 42 Закону України «Про радіочастотний ресурс» (для документів отриманих до 31.12.2021 включно); або Відомостей з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот, згідно статті 42 Закону України «Про електронні комунікації» (для документів отриманих після 01.01.2022року), видані на право експлуатації радіостанцій у регіоні надання послуг. 4. Пункт 2.1. Додатку 3: 2.1. Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору, у кількості не менше трьох працівників-охоронників, для забезпечення охорони об`єктів згідно з технічними вимогами (Додаток 2), за формою: № з/п Прізвище, ім’я, по батькові Професія Вік працівника (вказати рік народження) Загальний стаж роботи по професії (років) 1 2 3 4 5 1 2 3 … До довідки надати документи на кожного працівника: • для підтвердження наявності працівників до вказаної довідки Учасник повинен надати скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту» та копія наказу про працевлаштування; • Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», які підтверджують, що зазначені в довідці працівники-охоронники до кримінальної відповідальності не притягувалися, незнятої чи непогашеної судимості не мають та в розшуку не перебувають, який виданий не раніше 1 місяця до зарахування в штат учасника. • Копії медичної довідки, яка підтверджує проходження обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та копії сертифікатів профілактичного наркологічного огляду, які дійсні на момент подання пропозицій (на кожну особу вказану у довідці) або копії довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма №100-2/о). • Копії документів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246), які видані не раніше 12 місяців до кінцевої дати подання пропозицій, яка видана не раніше 1 року до кінцевої дати подання пропозиції. • Копії свідоцтва та додатків до свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» 3 розряду та видані органом, який має ліцензію Міністерства освіти і науки України на присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» чинну на момент проходження навчання та видачі свідоцтва. Для підтвердження достовірності отримання працівниками, зазначених в п.2.1 Учасника документів державного зразку про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник третього розряду, Учасник повинен надати Виписку з Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО), згідно Наказу МОН України від 08.06.2018 № 620 на зазначених охоронників. Якщо документи про професійну (професійно-технічну) освіту видані працівникам до 2014 року Учасник повинен надати ліцензії або копії ліцензій завірені печаткою ліцензіата навчального закладу, в якому проходили навчання (підвищення) робітничої кваліфікації працівники Учасника та лист від навчального закладу в якому підтверджується інформація про навчання працівника. • Копії військових квитків або контрактів або довідок ТЦК або довідок з військового резерву станом на 2024 рік (крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації - в такому випадку надати лист роз’яснення). • Копії сертифікатів\дипломів\тощо про проходження навчання курсу із надання домедичної допомоги в умовах війни. 5. Пункт 3.4. Додатку 3: 3.4. Оригінал відгуку від замовника про належне виконання учасником договорів, зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, предмет та суму договору, інформації про належне виконання договору, завірений підписом представника замовника (в разі, якщо замовником послуг по аналогічному договору виступає Департамент з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради, відгук про виконання аналогічного договору надавати не потрібно). 6. Пункт 1.3. Додатку 3: - наявність штатного медичного працівника з наданням трудової книжки працівника, свідоцтва медичного працівника та журналу щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв з проходженням оглядів водіїв п.2.2 або в разі відсутності в штаті медичного працівника надати діючий договір, що підтверджує надання послуг з організації проведення щозмінних перед рейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів та свідоцтво медичного працівника; 7. Пункт 5 Додатку 6: 5. Заповненої тендерної пропозиції (цінова), оформленої згідно з Додатком 1 завіреної підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі наявності). 8. Пункт 3.3. Додатку 3: 3.3. Копії всіх документів (акти про надані послуги) про виконання договору в повному обсязі.. 9. Пункт 2.2. Додатку 3: 2.2. Суб’єкт охоронної діяльності, який надає охоронні послуги із залученням транспорту, для забезпечення охорони об’єкта під час нештатних ситуацій повинен мати висококваліфікованих охоронників групи швидкого реагування зі штатною екіпіровкою, спеціальними засобами, зброєю. Документально підтвердити в складі пропозиції шляхом надання довідки довільної форми з переліком осіб, які входять в склад екіпажу групи швидкого реагування (з розрахунку не менше 2 охоронників на 1 автотранспортний засіб), та які повинні бути забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. 10. Пункт 9 Додатку 6: 9. Підписаного уповноваженим представником учасника Листа-згоди на обробку персональних даних. Лист-згода також надається іншими суб’єктами персональних даних (зазначених учасником в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору (п. 2 додатку 3 до тендерної документації) згідно Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI, якщо їх персональні дані надаються учасником у складі тендерної пропозиції (Додаток 5). 11. Пункт 6 Додатку 6: 6. Підтвердженої згоди з умовами проекту договору про закупівлю у довільній формі, викладеними у Додатку 4 до цієї тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. З врахуванням виявлених невідповідностей Учасник повинен надати: 1. Довідку довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначається інформація про наявність основного обладнання та матеріально-технічної бази учасника, необхідної для виконання умов договору (а саме: наявність спеціальних засобів, засобів зв’язку та спеціального одягу зі знаками розрізнення та інше) із зазначенням кількості відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, що будуть залучатися до виконання договору за формою: № з/п Обладнання та матеріально-технічна база, що будуть залучатися до виконання договору Тип обладнання Кількість (шт.) Власне, орендується, за договором лізингу, власність субпідрядної організації тощо 1 2 3 4 5 2. Копію видаткової накладної на придбання не менше однієї одиниці радіостанції Hytera PD505 U(1). 3. Чинні дозволи на експлуатацію переносних засобів радіотехнічного зв’язку, встановленого зразка, згідно статті 42 Закону України «Про радіочастотний ресурс» (для документів отриманих до 31.12.2021 включно); або Відомостей з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот, згідно статті 42 Закону України «Про електронні комунікації» (для документів отриманих після 01.01.2022року), видані на право експлуатації радіостанцій у регіоні надання послуг щодо Радіостанції портативної PD505. 4.1.1. Скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту» та копія наказу про працевлаштування щодо працівника-охоронника Богун Н.А. 4.1.2. Скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту» щодо працівника-охоронника Грунська Н.І. 4.1.3. Скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту» та копія наказу про працевлаштування щодо працівника-охоронника Дегтяренко Н.Я. 4.2. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», які підтверджують, що працівники-охоронники Богун Н.А., Грунська Н.І., Дегтяренко Н.Я. до кримінальної відповідальності не притягувалися, незнятої чи непогашеної судимості не мають та в розшуку не перебувають, який виданий не раніше 1 місяця до зарахування в штат учасника. 4.3. Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору, у кількості не менше трьох працівників-охоронників, для забезпечення охорони об`єктів згідно з технічними вимогами (Додаток 2) із коректним зазначенням років народження працівників-охоронників. 4.4. Копії документів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246), які видані не раніше 12 місяців до кінцевої дати подання пропозицій, яка видана не раніше 1 року до кінцевої дати подання пропозиції. 5. Оригінал відгуку від замовника ПрАТ «ЗАПОРІЖВОГНЕТРИВ» про належне виконання учасником договору №20/2060 від 01.01.2020, зазначеного у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, предмет та суму договору, інформації про належне виконання договору, завірений підписом представника замовника. 6. Діючий договір, що підтверджує надання послуг з організації проведення щозмінних перед рейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів та свідоцтво медичного працівника. 7. Заповнену тендерну пропозицію (цінова), оформлену згідно з Додатком 1 завірену підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі наявності), у якій у п.3 Тендерної (цінової) пропозиції зазначити інформацію про факс. 8. Копії всіх документів (акти про надані послуги) про виконання договору №20/2060 від 01.01.2020 в повному обсязі. 9. Довідку довільної форми з переліком осіб, які входять в склад екіпажу групи швидкого реагування (з розрахунку не менше 2 охоронників на 1 автотранспортний засіб), та які повинні бути забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії та з коректним зазначенням по-батькові працівника Азімов Р.Е. 10. Лист-згоду на обробку персональних даних працівника Азімов Р.Е. з коректним зазначенням по-батькові. 11. Підтвердженої згоди з умовами проекту договору про закупівлю у довільній формі, викладеними у Додатку 4 до цієї тендерної документації.
Створено
19.06.2025 16:00
Надати до
20.06.2025 16:00
Період вимог/скарг з 24.06.2025 14:19 по 30.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.06.2025 12:55 по 01.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.06.2025 14:19
Довідка НАЗК
24.06.2025 14:19
Повідомлення про рішення
24.06.2025 14:17
-
23.06.2025 12:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 16:32
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 16:32
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником. 1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду № 4014 від 28.04.2025, № 4020 від 28.04.2025, № 3/3126 від 26.01.2025, у яких не зазначено найменування підприємства. 2. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, у якій невірно зазначено строк виконання договору. 2. Вимога тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. 1. Пункт 2.1. Додатку 3: 2.1. Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору, у кількості не менше трьох працівників-охоронників, для забезпечення охорони об`єктів згідно з технічними вимогами (Додаток 2), за формою: № з/п Прізвище, ім’я, по батькові Професія Вік працівника (вказати рік народження) Загальний стаж роботи по професії (років) 1 2 3 4 5 1 2 3 … До довідки надати документи на кожного працівника: • для підтвердження наявності працівників до вказаної довідки Учасник повинен надати скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту» та копія наказу про працевлаштування; • Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», які підтверджують, що зазначені в довідці працівники-охоронники до кримінальної відповідальності не притягувалися, незнятої чи непогашеної судимості не мають та в розшуку не перебувають, який виданий не раніше 1 місяця до зарахування в штат учасника. • Копії медичної довідки, яка підтверджує проходження обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та копії сертифікатів профілактичного наркологічного огляду, які дійсні на момент подання пропозицій (на кожну особу вказану у довідці) або копії довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма №100-2/о). • Копії документів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246), які видані не раніше 12 місяців до кінцевої дати подання пропозицій, яка видана не раніше 1 року до кінцевої дати подання пропозиції. • Копії свідоцтва та додатків до свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» 3 розряду та видані органом, який має ліцензію Міністерства освіти і науки України на присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» чинну на момент проходження навчання та видачі свідоцтва. Для підтвердження достовірності отримання працівниками, зазначених в п.2.1 Учасника документів державного зразку про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник третього розряду, Учасник повинен надати Виписку з Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО), згідно Наказу МОН України від 08.06.2018 № 620 на зазначених охоронників. Якщо документи про професійну (професійно-технічну) освіту видані працівникам до 2014 року Учасник повинен надати ліцензії або копії ліцензій завірені печаткою ліцензіата навчального закладу, в якому проходили навчання (підвищення) робітничої кваліфікації працівники Учасника та лист від навчального закладу в якому підтверджується інформація про навчання працівника. • Копії військових квитків або контрактів або довідок ТЦК або довідок з військового резерву станом на 2024 рік (крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації - в такому випадку надати лист роз’яснення). • Копії сертифікатів\дипломів\тощо про проходження навчання курсу із надання домедичної допомоги в умовах війни. 2. Пункт 3.1. Додатку 3: 3.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не менше одного (під аналогічним договором слід розуміти договір на охорону приміщень та території замовників та здійснення контрольно-пропускного режиму), за формою: № з/п Назва замовника, з яким було укладено договір, номер та дата договору П.І.П., посада, контактної особи (замовника), телефон Ціна договору (грн.) Строк та стан виконання договору Вид послуг, що надавалися 1 2 3 4 5 6 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. З врахуванням виявлених невідповідностей Учасник повинен надати: 1. Копії документів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246), які видані не раніше 12 місяців до кінцевої дати подання пропозицій, яка видана не раніше 1 року до кінцевої дати подання пропозиції. 2. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не менше одного (під аналогічним договором слід розуміти договір на охорону приміщень та території замовників та здійснення контрольно-пропускного режиму), за формою: № з/п Назва замовника, з яким було укладено договір, номер та дата договору П.І.П., посада, контактної особи (замовника), телефон Ціна договору (грн.) Строк та стан виконання договору Вид послуг, що надавалися 1 2 3 4 5 6
Створено
23.06.2025 13:07
Надати до
24.06.2025 13:07
Договір
UA-2025-06-05-012387-a-a1
Очікує підписання
325 061.76 грн.
325 061.76 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
«ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони адміністративного приміщення по вул. Незалежної України, 46а у м. Запоріжжя (79713000-5 послуги з охорони об’єктів та особистої охорони))»
Номенклатура
«ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони адміністративного приміщення по вул. Незалежної України, 46а у м. Запоріжжя (79713000-5 послуги з охорони об’єктів та особистої охорони))»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38461952

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "ГРІЗЛІ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "ГРІЗЛІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45252377

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
450 432 грн.
Період подання пропозицій
до 14.06.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380612237565
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
450 432 грн.
Період подання пропозицій
до 14.06.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380612237565
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності