Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з проведення технічного обстеження вхідної групи будівлі на предмет оцінки доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань) від Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-05-011787-a
Id Tender 5d4a50bf5777497d8a05c6aafd1dfd8a
План UA-P-2025-06-05-014393-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.06.2025 16:13
Остання зміна 07.07.2025 11:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
24 810 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
124.05 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.06.2025 16:12 до 13.06.2025 16:03
Завершено
Період уточнень
з 05.06.2025 16:12
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.06.2025 16:12
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.06.2025 14:14
до 23.06.2025 14:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.06.2025 14:13
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.06.2025 14:13
до 07.07.2025 11:48
Період уточнень
з 05.06.2025 16:12 до 10.06.2025 00:00
Період оскарження
з 05.06.2025 16:12 до 10.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.06.2025 14:14 до 23.06.2025 14:13
Період кваліфікації
з 16.06.2025 14:14 до 23.06.2025 14:13
Основні параметри
Послуги з проведення технічного обстеження вхідної групи будівлі на предмет оцінки доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики відповідно до діючих норм на даний вид послуг. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення відповідає кошторисним призначенням на 2025 рік. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі визначена, як середньоринкова вартість на даний вид послуг
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
24 810 грн.
Послуги з проведення технічного обстеження вхідної групи будівлі на предмет оцінки доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань)
Назва предмета закупівлі
Послуги з проведення технічного обстеження вхідної групи будівлі на предмет оцінки доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань)
Очікувана вартість
24 810 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
124,05
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.06.2025 13:45
Закінчення аукціону
16.06.2025 14:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення технічного обстеження вхідної групи будівлі на предмет оцінки доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м. Київ, вул. Володимирська, 13
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
V. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ РОЗРАХУНКІВ 5.1. Замовник здійснює оплату Послуг Виконавцю протягом 10 (десяти) робочих днів після їх приймання Замовником, у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України. 5.2. Розрахунок за надані Послуги здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленого Акту, відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України. 5.3. Усі розрахунки за Договором проводяться у гривнях в безготівковій формі. 5.4. У разі відсутності або затримки бюджетного фінансування, розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Сторони при цьому досягли згоди, що відповідальність, передбачена ст. 625 Цивільного кодексу України, не застосовується.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АЗОВ-ГАРРЕТ"
Пропозиція:
9 755.95 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКРО ІНЖИНІРИНГ"
Пропозиція:
4 990 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Бюро технічної інвентаризації та експертиз
Пропозиція:
18 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.06.2025 13:45
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.06.2025 16:13
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анастасія Моркотенко
Електронна пошта
Телефон
+380442783698
Замовник
ЄДРПОУ
38620155
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Володимирська, 13
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з проведення технічного обстеження вхідної групи будівлі на предмет оцінки доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань)
Період вимог/скарг з 23.06.2025 14:13 по 29.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 14:14 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.06.2025 14:13
Довідка НАЗК
23.06.2025 14:13
Повідомлення про рішення
16.06.2025 14:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 16:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 16:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
16.06.2025 14:14
Надати до
18.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: І- вимога: 1.1. У складі тендерної пропозиції Замовником вимагалося надання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції та укладання (підписання) договору про закупівлю. У разі наявності в установчих документах учасника певних обмежень (за строком, сумою тощо) учасник надає документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі. Учасник надав статут я кому існують обмеження на право вчинення правочинів, якщо його сума перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства. Разом з тим відсутній дозвіл (Рішення загальних зборів) на право вчинення таких правочинів у 2025 році або підтвердження фінансової звітності, що вартість чистих активів за даною закупівлею не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства. 1.2. Надання вищевказаних документів та інформації вимагалось: відповідно до пункту 1 додатоку №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 1.3. Учасник повинен надати підтвердження на право вчиняти правочин: У разі наявності в установчих документах учасника певних обмежень (за строком, сумою тощо) учасник надає документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі. ІІ- вимога: 2.1. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформації та документи які вимагалися Замовником, а саме: Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ). Довідка або лист про те, що Учасник є платником податку на загальних підставах та не є платником ПДВ (для не платників ПДВ). 2.2. Надання вищевказаних документів та інформації вимагалось: відповідно до пункту 2 додатоку №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 2.3. Учасник повинен надати: Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ). Довідка або лист про те, що Учасник є платником податку на загальних підставах та не є платником ПДВ (для не платників ПДВ). ІІІ- вимога: 3.1. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформації та документи які вимагалися Замовником, а саме: Витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). 3.2. Надання вищевказаних документів та інформації вимагалось: відповідно до пункту 3 додатоку №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3.3. Учасник повинен надати: Витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). ІV- вимога: 4.1. У складі тендерної пропозиції Учасника вимагалося надання документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договорів. Учасник надав довідку що містить інформацію про виконання аналогічних договорів №374 від 12.06.2025 в якій зазначено договір від 11.07.2022 №254 та копію зазначеного договору, разом з тим відсутні документи, що підтверджують факт його виконання у повному обсязі (акт виконаних робіт, акт наданих послуг). 4.2. Надання інформації та документів вимагалося: в пункті 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) додатку №2 до тендерної документації. 4.3. Учасник повинен надати: - довідка, що містить відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) за період 2021-2024 роки, а саме: найменування підприємств (організацій, установ, тощо), постачався (із зазначенням їх номерів телефонів та місцезнаходження), предмет договору, номер та дата укладання договору, сума за договором, скановану(і) копію(ї) аналогічного(их) договору(ів), зазначену(их) у вищевказаній довідці; До довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) необхідно надати: - скан-копію не менше, ніж одного повністю виконаного договору (з додатками до нього), вказаного у довідці про досвід виконання аналогічного договору; - скан-копію (ї) акту (ів) здачі-приймання робіт/послуг за цим Договором, що підтверджує (ють) його повне виконання, або іншого (их) документу (ів), що підтверджує (ють) виконання Договору, якщо такий (такі) передбачено умовами Договору (ів). V-вимога: 5.1. У складі тендерної пропозиції Учасника вимагалося надання документального підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник надав довідку від 12.06.2025 №380 в якому зазначено власне обладнання, разом з тим на вищевказане майно (власне) НЕ надано балансову виписку, що вимагалася Замовником. 5.2. Надання інформації та документів вимагалося: 2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій до додатку №2 тендерної документації. 5.3. Учасник повинен надати: - на обладнання та матеріально-технічну базу, що знаходиться у власності надаються документи, що підтверджують власність (договір, акт та/або накладні та балансова виписка). VI-вимога: 6.1. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформації та документи які вимагалися Замовником, а саме: документального підтвердження наявністі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід про наявність в штаті - експерта з технічного обстеження будівель і споруд, не менше 1 (одного) з кваліфікаційним сертифікатом (з технічного обстеження будівель і споруд), який перебуває з Учасником у трудових відносинах. Учасником надано довідку від 12.06.2025 № 375 в якій зазначено - експерт з технічного обстеження Болюк Сергій Васильвич на якого НЕ надано підтвердження трудових відносин з Учасником, що вимагалося Замовником (на підтвердження надати копію наказу про призначення або трудовий договір або цивільно-правову угоду або копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу). 6.2. Надання інформації та документів вимагалося: в пункті 3. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку №2 до тендерної документації. 6.3. Учасник повинен надати: - довідка, складена в довільній формі, про наявність в штаті - експерта з технічного обстеження будівель і споруд, не менше 1 (одного) з кваліфікаційним сертифікатом (з технічного обстеження будівель і споруд), який перебуває з Учасником у трудових відносинах (на підтвердження надати копію наказу про призначення або трудовий договір або цивільно-правову угоду або копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу); - для підтвердження надати копію(ї) кваліфікаційного сертифікату експерта з технічного обстеження будівель і споруд та копію свідоцтва про підвищення кваліфікації (за необхідності проходження підвищення).
Створено
19.06.2025 13:52
Надати до
20.06.2025 13:52
Договір
UA-2025-06-05-011787-a-a1
Підписаний і діє
Номер
75Г/07-25
4 990 грн.
4 990 грн.
Без ПДВ
Підписано
07.07.2025
Строк дії договору з
07.07.2025
по
15.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з проведення технічного обстеження вхідної групи будівлі на предмет оцінки доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Номенклатура
Послуги з проведення технічного обстеження вхідної групи будівлі на предмет оцінки доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38620155

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКРО ІНЖИНІРИНГ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКРО ІНЖИНІРИНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42590106

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.07.2025 11:48
-
07.07.2025 11:47
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
24 810 грн.
Період подання пропозицій
до 13.06.2025 16:03
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Контактний телефон:
+380442783698
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
24 810 грн.
Період подання пропозицій
до 13.06.2025 16:03
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Контактний телефон:
+380442783698
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності