Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт теплової мережі по вул. Калнишевського в м. Ромни Сумської області від Управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-05-011751-a
Id Tender 141c3a26e3554726846ee10546118624
План UA-P-2025-06-05-013904-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.06.2025 16:21
Остання зміна 16.07.2025 16:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 657 697.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
18 288.49 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.06.2025 16:20 до 20.06.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 05.06.2025 16:20
до 17.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.06.2025 16:20
до 17.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.06.2025 13:11
до 27.06.2025 08:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.06.2025 08:32
до 03.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.06.2025 08:32
до 16.07.2025 16:54
Період уточнень
з 05.06.2025 16:20 до 17.06.2025 00:00
Період оскарження
з 05.06.2025 16:20 до 17.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.06.2025 13:11 до 27.06.2025 08:32
Період кваліфікації
з 23.06.2025 13:11 до 27.06.2025 08:32
Основні параметри
Капітальний ремонт теплової мережі по вул. Калнишевського в м. Ромни Сумської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 657 697.2 грн.
Капітальний ремонт теплової мережі по вул. Калнишевського в м. Ромни Сумської області
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт теплової мережі по вул. Калнишевського в м. Ромни Сумської області
Очікувана вартість
3 657 697.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
18288,49
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.06.2025 12:48
Закінчення аукціону
23.06.2025 13:11
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт теплової мережі по вул. Калнишевського в м. Ромни Сумської області
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Атлант Інжинірінг"
Пропозиція:
3 299 999.99 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ТРАНСІНТЕРБУД"
Пропозиція:
3 298 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.06.2025 12:48
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лимар Юлія Петрівна
Електронна пошта
Телефон
385448542868
Замовник
ЄДРПОУ
03352981
Назва (англійською мовою)
Department of Housing and Communal Services of the Romny City Council
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Housing and Communal Services of the Romny City Council
Поштовий індекс
42000
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Ромни
Адреса
ВУЛИЦЯ АПТЕКАРСЬКА, будинок 19
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт теплової мережі по вул. Калнишевського в м. Ромни Сумської області
Період вимог/скарг з 27.06.2025 08:32 по 03.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.06.2025 13:11 по 01.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.06.2025 08:33
Довідка НАЗК
27.06.2025 08:32
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
23.06.2025 13:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
«Вимога про усунення невідповідностей: Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ПП «Трансінтербуд» були виявлені невідповідності в інформації та документах, поданих у складі цієї пропозиції, а саме: 1. Відповідно до пункту 2.1 Додатку 4 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (далі – Додаток 4) Учасник повинен надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою 2 Додатку 4 та відповідно пункту 2.2 Додатку 4 до довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/ субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). На виконання даної вимоги Учасником в складі його тендерної пропозиції було надано Довідку №192 від 19.06.2025 (файл «2.Довідка про працівників.PDF»), в якій зазначені прізвище, ім’я, по батькові працівників, посада, стаж працівників та підстава використання праці. На підтвердження інформації вказаної в Довідці, Учасник надав накази про прийняття на роботу працівників (файл «21.1 Копії наказу на директора.PDF»). Проте дані документи містять розбіжності стосовно інформації, що в них зазначена: - Згідно з довідкою Герасименко В.В. має стаж роботи на підприємстві 22 роки, але відповідно до наказу №1/2к від 23.01.2017 приступив до виконання обов’язків директора з 23 січня 2017 року. 2. Учасником не надана інформація відповідно до пункту 10 Додатку 4 до тендерної документації про те чи є учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах. 3. Учасником не надана інформація відповідно до пункту 12 Додатку 4 про всі необхідні дозволи та/або ліцензії та/або сертифікати на роботи, що є предметом даної закупівлі, та які повинні відповідати ДСТУ, ДБН, технічним умовам, вимогам чинного законодавства України тощо. 4. Учасником не надана інформація відповідно до пункту 25 Додатку 4 чи тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, та обов’язкові документи про створення такого об’єднання. 5. Відповідно до пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати Довідку за формою 1 Додатку 4 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На виконання даної вимоги Учасником в складі його тендерної пропозиції було надано Довідку №191 від 19.06.2025 (файл «1.Довідка про наявність обладнання. PDF») де в рядку 3 таблиці було вказано Компресор пересувний КСТ-50 Сталь, але відсутній акт введення в експлуатацію основних засобів на даний компресор. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати у строк, визначений Особливостями, вищевказані документи (свідоцтва про реєстрацію машини та дозвіл на експлуатацію вантажопідіймальних кранів та машин) що підлягають виправленню.»
Створено
26.06.2025 08:09
Надати до
27.06.2025 08:09
Договір
UA-2025-06-05-011751-a-b1
Підписаний і діє
Номер
244
3 298 500 грн.
2 748 750 грн.
З ПДВ
Підписано
16.07.2025
Строк дії договору з
16.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт теплової мережі по вул. Калнишевського в м. Ромни Сумської області
Номенклатура
Капітальний ремонт теплової мережі по вул. Калнишевського в м. Ромни Сумської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03352981

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "ТРАНСІНТЕРБУД"
Повна назва
ПП "ТРАНСІНТЕРБУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32174830

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.07.2025 16:54
-
16.07.2025 16:52
Підписаний договір
16.07.2025 16:52
Підписаний договір
Підписаний договір
16.07.2025 16:52
Підписаний договір
16.07.2025 16:52
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
16.07.2025 16:52
Підписаний договір
documentType.contract.contractNotice
16.07.2025 16:52
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
16.07.2025 16:52
Підписаний договір
16.07.2025 16:52
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 657 697.2 грн.
Період подання пропозицій
до 20.06.2025 10:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради
Контактний телефон:
385448542868
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 657 697.2 грн.
Період подання пропозицій
до 20.06.2025 10:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради
Контактний телефон:
385448542868
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності