Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт (заміна вікон) в будівлях комунального некомерційного підприємства "Міська лікарня швидкої медичної допомоги" Кропивницької міської ради" по вул. Героїв-земляків, 56 від Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня швидкої медичної допомоги" Кропивницької міської ради".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-05-011255-a
Id Tender da2942f026774818a48a3a95d2bbd49d
План UA-P-2025-06-05-013335-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.06.2025 15:55
Остання зміна 10.07.2025 12:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 707 830 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
18 539.15 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.06.2025 15:54 до 20.06.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 05.06.2025 15:54
до 17.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.06.2025 15:54
до 17.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.06.2025 14:25
до 03.07.2025 14:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.06.2025 10:13
до 09.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.07.2025 14:09
до 10.07.2025 12:20
Період уточнень
з 05.06.2025 15:54 до 17.06.2025 00:00
Період оскарження
з 05.06.2025 15:54 до 17.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.06.2025 14:25 до 03.07.2025 14:09
Період кваліфікації
з 23.06.2025 14:25 до 03.07.2025 14:09
Основні параметри
Капітальний ремонт (заміна вікон) в будівлях комунального некомерційного підприємства "Міська лікарня швидкої медичної допомоги" Кропивницької міської ради" по вул. Героїв-земляків, 56
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 707 830 грн.
Капітальний ремонт (заміна вікон) в будівлях комунального некомерційного підприємства "Міська лікарня швидкої медичної допомоги" Кропивницької міської ради" по вул. Героїв-земляків, 56
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт (заміна вікон) в будівлях комунального некомерційного підприємства "Міська лікарня швидкої медичної допомоги" Кропивницької міської ради" по вул. Героїв-земляків, 56
Очікувана вартість
3 707 830 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
18539,15
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.06.2025 14:02
Закінчення аукціону
23.06.2025 14:25
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт (заміна вікон) в будівлях комунального некомерційного підприємства "Міська лікарня швидкої медичної допомоги" Кропивницької міської ради" по вул. Героїв-земляків, 56
Код ДК 021:2015
45421000-4 - Столярні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
25005, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вулиця Героїв-земляків, 56
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КРОПБУД"
Пропозиція:
3 547 946.85 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"
Пропозиція:
3 445 777 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.06.2025 14:02
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.06.2025 16:19
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Небесна
Електронна пошта
Телефон
+380669981901
Замовник
ЄДРПОУ
05493852
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня швидкої медичної допомоги" Кропивницької міської ради"
Поштовий індекс
25005
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
м. Кропивницький
Адреса
вул. Героїв-земляків, 56
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт (заміна вікон) в будівлях комунального некомерційного підприємства "Міська лікарня швидкої медичної допомоги" Кропивницької міської ради" по вул. Героїв-земляків, 56
Період вимог/скарг з 30.06.2025 10:13 по 06.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.06.2025 14:25 по 01.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
30.06.2025 10:13
Повідомлення про рішення
23.06.2025 14:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 15:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 15:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: - Учасник в тендерній пропозиції відповідно до Додатку № 3 (Проєкт договору про закупівлю) не надав інформацію, що міститься в Розділі 18 - додатки до договору, що є його невід’ємними частинами, а саме: 18. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ 18.1. Невід’ємною частиною цього Договору є: 18.1.1. Додаток № 1Договірна ціна 18.1.2. Додаток № 2 Календарний графік 18.1.2. Додаток № 3 Локальний кошторис 18.1.3. Додаток № 4 Дефектний акт Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Додаток 3 до тендерної документації (Проект договору про закупівлю). Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати (завантажити) розрахунки договірної ціни, календарний графік, локальний кошторис, дефектний акт виконання робіт.
Створено
27.06.2025 14:24
Надати до
28.06.2025 14:24
Період вимог/скарг з 03.07.2025 14:09 по 09.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 10:13 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.07.2025 14:09
Довідка НАЗК
03.07.2025 14:09
Повідомлення про рішення
30.06.2025 10:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 15:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 15:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником надано ДОГОВІР про надання послуг №20/01/25 від 20 січня 2025 року, в якому зазначено не вірно (помилково) строк дії договору, а саме до 31 грудня 2023 року (п.8.1. договору). 2. Учасником надано ДОГОВІР ОРЕНДИ НЕЖИТЛОВОГО ПРИМІЩЕННЯ №16 від 01 листопада 2023 року, в якому зазначається: 7.1. Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та скріплення їх печатками (в разі наявності) і діє до 01.11.2024 р. У випадку, якщо за 30 (тридцять) календарних днів до закінчення строку дії даного Договору жодна із Сторін не виявить бажання, шляхом направлення відповідного письмового повідомлення іншій Стороні, припинити дію цього Договору, він буде вважатись автоматично пролонгованим на тих самих умовах на наступні 5 (п'ять) календарних місяців. Відповідно до вказаного вище строк дії договору закінчився. 3. Учасником в складі тендерної пропозиції не надано (не завантажено) до п. 13 «Документи на підтвердження інших вимог Замовника» копію звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом сертифікації (органом з оцінки відповідності) або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження (видачі) якого в органі з сертифікації - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації (видачі) сертифікату ISO пізніше, ніж один рік від дати складання звіту). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Наданий Учасником скан ДОГОВОРУ про надання послуг №20/01/25 від 20 січня 2025 року. 2. Наданий Учасником скан ДОГОВОРУ ОРЕНДИ НЕЖИТЛОВОГО ПРИМІЩЕННЯ №16 від 01 листопада 2023 року. 3. П. 13 «Документи на підтвердження інших вимог Замовника» додатку №1 до тендерної документації. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати (завантажити) вірно зазначений строк дії ДОГОВОРУ про надання послуг від 20 січня 2025 року №20/01/25 (п.8.1. договору). 2. Надати (завантажити) вірно зазначений строк дії ДОГОВОРУ ОРЕНДИ НЕЖИТЛОВОГО ПРИМІЩЕННЯ №16 від 01 листопада 2023 року, або додаткової угоди при наявності. 3. Надати (завантажити) до п. 13 «Документи на підтвердження інших вимог Замовника» копію звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом сертифікації (органом з оцінки відповідності) або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження (видачі) якого в органі з сертифікації - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації (видачі) сертифікату ISO пізніше, ніж один рік від дати складання звіту).
Створено
02.07.2025 11:48
Надати до
03.07.2025 11:48
Договір
UA-2025-06-05-011255-a-c1
Підписаний і діє
Номер
190
3 547 946.85 грн.
2 956 622.37 грн.
З ПДВ
Підписано
09.07.2025
Строк дії договору з
09.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт (заміна вікон) в будівлях комунального некомерційного підприємства "Міська лікарня швидкої медичної допомоги" Кропивницької міської ради" по вул. Героїв-земляків, 56
Номенклатура
Капітальний ремонт (заміна вікон) в будівлях комунального некомерційного підприємства "Міська лікарня швидкої медичної допомоги" Кропивницької міської ради" по вул. Героїв-земляків, 56
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня швидкої медичної допомоги" Кропивницької міської ради"
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня швидкої медичної допомоги" Кропивницької міської ради"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05493852

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КРОПБУД"
Повна назва
ТОВ "КРОПБУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45031840

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.07.2025 12:20
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-14-000080
Дата створення проекту
14.07.2025 16:43
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
14.07.2025 17:38
Дата публікації висновку про результати
28.07.2025 14:40
Дата завершення усунення порушень
12.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
05.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 082-87-50
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Кропивницький
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 053-62-63
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Кропивницький
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 715-93-42
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Кропивницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.07.2025 № 67-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 14.07.2025 № 67-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-06-05-011255-a 05.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.07.2025 00:00
Документи рішення
14.07.2025 17:38
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» Кропивницької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протоколом уповноваженої особи від 09.06.2025 № 143, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ЖИЛ СІТІ БУД» (далі – ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД»), товариства з обмеженою відповідальністю «КРОПБУД» (далі - ТОВ «КРОПБУД»), протокольні рішення уповноваженої особи від 30.06.2025 № 147, від 03.07.2025 № 151, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 03.07.2025, договір про закупівлю послуг від 09.07.2025 № 190 на суму 3 547 946,85 грн (далі – Договір), укладений між Замовником та ТОВ «КРОПБУД», повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткова угода від 25.07.2025 б/н до Договору, пояснення надані 16.07.2025, 22.07.2025, 25.07.2025 Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» установлено наступне. Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 30.06.2025 № 147 Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» на підставі абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Так, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» розміщено в електронній системі закупівель 27.06.2025 повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, в якому зазначено: «Учасник в тендерній пропозиції відповідно до Додатку № 3 (Проект договору про закупівлю) не надав інформацію, що міститься в Розділі 18 - додатки до договору, що є його невід’ємними частинами, а саме: 18. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ 18.1. Невід’ємною частиною цього Договору є: 18.1.1. Додаток № 1Договірна ціна 18.1.2. Додаток № 2 Календарний графік 18.1.2. Додаток № 3 Локальний кошторис 18.1.3. Додаток № 4 Дефектний акт Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Додаток 3 до тендерної документації (Проект договору про закупівлю). Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати (завантажити) розрахунки договірної ціни, календарний графік, локальний кошторис, дефектний акт виконання робіт.». Однак, умовами тендерної тендерній документації не установлено вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції проекту договору з додатками. Відповідно до абзацу першого пункту 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На запит Держаудитслужби Замовником 25.07.2025 надано відповідь, якою підтверджено суть вищевказаного порушення. Отже, Замовник, на порушення вимог пункту 43 Особливостей, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» оприлюднив в електронній системі закупівель вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, подання яких не передбачалось тендерною документацією. Таким чином, на порушення вимог пункту 43 та підпункту 1 пункту 44 Особливостей безпідставно надав учаснику ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах та відхилив тендерну пропозицію вказаного учасника на підставі протокольного рішення уповноваженої особи від 30.06.2025 № 147. Різниця між остаточною ціновою пропозицією учасника ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД», тендерна пропозиція якого Замовником безпідставно відхилена та становить 3 445 777,00 грн, та остаточною ціновою пропозицією переможця торгів ТОВ «КРОПБУД», яка становить 3 547 946,85 грн, складає 102 169,85 гривень. Враховуючи наведене, Замовником також порушено принципи публічних закупівель, визначених частиною 1 статті 5 Закону, зокрема, максимальна економія, ефективність та пропорційність, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Крім того, Замовником надано вимогу про усунення встановлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель до 27.06.2025, тоді як до закінчення строку розгляду тендерної пропозиції (30.06.2025 5-й робочий день строку розгляду тендерної пропозиції) залишилось менш ніж два робочі дні, чим недотримано вимоги пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КРОПБУД» установлено наступне. Відповідно до пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Таблиці «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) до тендерної документації учасник повинен надати довідку, (згідно таблиці 1 зазначеної нижче), підписану уповноваженою особою Учасника та завірену печаткою (у разі наявності, ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), в якій зазначається наявність в учасника монтажника-складальника (не менше одного працівника), який пройшов перевірку знань з питань охорони праці під час робіт з інструментами та пристроями, що учасник повинен надати копію відповідного сертифікату та/або посвідчення на таку перевірку знань у такого працівника в складі тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КРОПБУД» надано довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 12.06.2025 № 63, в якій зазначено, що учасник має в наявності двох монтажників-складальників Беззадін Андрій Андрійович та Татаржинський Борис Сергійович. Однак, в складі тендерної пропозиції ТОВ «КРОПБУД» відсутня копія відповідного сертифікату та/або посвідчення на монтажника-складальника, який пройшов перевірку знань з питань охорони праці під час робіт з інструментами та пристроями. Проте, на порушення вимог пункту 43 Особливостей, у вимозі на усунення невідповідностей, Замовник не зазначив вищевказану невідповідність, виявлену в ході проведення моніторингу, серед переліку виявлених невідповідностей, натомість, згідно протокольного рішення уповноваженої особи від 03.07.2025 № 151, визнав учасника ТОВ «КРОПБУД» переможцем закупівлі. На запит Держаудитслужби Замовником 25.07.2025 надано відповідь, якою підтверджено суть вищевказаного порушення. За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Поряд з цим, пунктом 10 частини першої статті 10 Закону визначено, що договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) оприлюднюються в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону). Згідно із пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) машинозчитувальний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником у електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. Однак, 10.07.2025 Замовником в електронній системі закупівель оприлюднений Договір з усіма додатки до нього лише у форматі PDF. Таким чином, на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону, Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Договір та всі додатки до нього не у машинозчитувальному форматі. На запит Держаудитслужби Замовником 25.07.2025 надано відповідь, якою підтверджено суть вищевказаного порушення. В ході моніторингу Замовник оприлюднив додаткову угоду від 25.07.2025 № б/н до Договору та звіт про виконання договору про закупівлю, згідно з якими Договір розірвано, оплата за Договором не здійснювалась.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» установлено порушення вимог пункту 43 та підпункту 1 пункту 44 Особливостей, частини 1 статті 5 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КРОПБУД» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону, пункту 3 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення установлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Дата висновку
28.07.2025 00:00
Дата публікації
28.07.2025 14:40
Документи висновку
28.07.2025 14:40
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
КНП «МЛШМД» КМР» повідомляє, що з огляду на проведений моніторинг закупівлі ( UA-2025-06-05-011255-a), який був розпочатий управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області щодо виявлення органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, на підставі Вашого висновку нами вжиті заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому та будуть взяті до уваги питання відповідності при перевірці наступних тендерних пропозицій учасників за вимогами чинного законодавства.
Дата публікації
31.07.2025 11:05
Документи інформації про усунення порушення
31.07.2025 11:06
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
25.08.2025 14:13
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
25.08.2025 14:14
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт (заміна вікон) в будівлях комунального некомерційного підприємства "Міська лікарня швидкої медичної допомоги" Кропивницької міської ради" по вул. Героїв-земляків, 56» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-06-05-011255-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку сайту на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
15.07.2025 16:13
Орган перевірки
19.07.2025 00:00
Документи повідомлення
15.07.2025 16:13
-
Відповідь
щодо надання відповіді на звернення
Пояснення на запит Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області (в межах проведення моніторингу закупівлі) Ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-05-011255-a Предмет закупівлі «Капітальний ремонт (заміна вікон) в будівлях комунального некомерційного підприємства "Міська лікарня швидкої медичної допомоги" Кропивницької міської ради" по вул. Героїв-земляків, 56» У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне. 1. Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі «Капітальний ремонт (заміна вікон) в будівлях комунального некомерційного підприємства "Міська лікарня швидкої медичної допомоги" Кропивницької міської ради" по вул. Героїв-земляків, 56» код за ДК 021:2015 45421000-4 Столярні роботи визначено відповідно до рішення Кропивницької міської ради від 17 грудня 2024 року №2331 «Про бюджет Кропивницької міської територіальної громади на 2025 рік», за бюджетною програмою КПКВК 0717640 «Заходи з енергозбереження», за видатками КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів», джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету (план використання додається). 2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідають рішенням проєктно-кошторисної документації, розробленої відповідно до чинного законодавства, за результатами розгляду якої отримано позитивний експертний звіт № 12-0106/01-25 від 09.06.2025 р. (додається) Технічне завдання з детальним переліком та обсягом робіт, матеріалів та устаткування, що сформовано на підставі дефектних актів, зазначених у Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі». Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначена з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 № 281 відповідно до розробленої проєктно-кошторисної документації, на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку, та у межах затверджених кошторисних призначень. 3. Стосовно посилання на сторінку власного веб-сайту: Вимога щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 встановлена для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки. До суб’єктів господарювання державного сектору економіки Підприємство не відноситься (ст.22 Господарського кодексу України (далі – ГКУ). КНП є суб’єктом господарювання, який утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління; майно комунального унітарного підприємства перебуває у комунальній власності і закріплюється, зокрема за комунальним некомерційним підприємством на праві оперативного управління (ст. 78 ГКУ). Враховуючи викладене інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті не публікувалась.
Рішеня
16.07.2025 18:13
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт (заміна вікон) в будівлях комунального некомерційного підприємства "Міська лікарня швидкої медичної допомоги" Кропивницької міської ради" по вул. Героїв-земляків, 56» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-06-05-011255-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо обґрунтувати підстави надання учаснику ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" вимоги про усунення виявлених невідповідностей стосовно не надання (не завантаження) розрахунків договірної ціни, календарного графіку, локального кошторису, дефектного акту виконання робіт у складі тендерної пропозиції. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
17.07.2025 17:23
Орган перевірки
23.07.2025 00:00
Документи повідомлення
17.07.2025 17:24
-
Відповідь
Пояснення на запит Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області (в межах проведення моніторингу закупівлі)
Пояснення на запит Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області (в межах проведення моніторингу закупівлі) Ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-05-011255-a Предмет закупівлі «Капітальний ремонт (заміна вікон) в будівлях комунального некомерційного підприємства "Міська лікарня швидкої медичної допомоги" Кропивницької міської ради" по вул. Героїв-земляків, 56» У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне. На підставі Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовник в тендерній документації визначив перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, оформленої Додатком № 1 до тендерної документації, в розділі «Документи на підтвердження інших вимог Замовника»: п. 6 копії інших документів, що передбачені тендерною документацією та додатками до неї. У розділі 18 проєкту Договору пунктом 18.1. (Додаток № 3 до тендерної документації), невід’ємною частиною Договору є: - розрахунок договірної ціни, - календарний графік виконання робіт, - локальний кошторис, - дефектний акт. При розгляді тендерної пропозиції учасником не було надано вище зазначених документів, тому пропозиція ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» була відхилена і надано строк учаснику про приведення до відповідності пропозиції у строк визначений п. 43 Особливостей (Протокольне рішення від 27.06.2025 № 146). Разом з тим, учасником у складі тендерної пропозиції було надано окремий документ у форматі PDF з назвою «ПРОПОЗИЦІЯ РАЗОМ ЛИСТИ», який містить повну інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також технічну специфікацію. Цей документ повністю відповідає вимогам тендерної документації, тобто інформація про технічні характеристики предмета закупівлі була надана належно та в повному обсязі. Таким чином, вимога замовника про усунення невідповідностей не стосувалась технічної частини предмета закупівлі, а лише подання окремих додатків до проєкту договору, що не є інформацією про технічні чи якісні характеристики у розумінні пункту 43 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178. Ці документи є розрахунковими і не змінюють суть або параметри предмета закупівлі, тому їх подання в порядку усунення невідповідностей є правомірним та не суперечить законодавству. Враховуючи вищевикладене, дії замовника з направлення повідомлення про усунення виявлених невідповідностей були здійснені у межах вимог тендерної документації та у повній відповідності до положень чинного законодавства.
Рішеня
22.07.2025 13:22
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт (заміна вікон) в будівлях комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня швидкої медичної допомоги» Кропивницької міської ради" по вул. Героїв-земляків, 56» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-06-05-011255-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань. 1. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі? 2. Чому Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель (27.06.2025) у строк, який є меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій (30.06.2025)? 3. Замовником під час розгляд у тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» розміщено в електронній системі закупівель 27.06.2025 повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, в якому зазначено: «Учасник в тендерній пропозиції відповідно до Додатку № 3 (Проєкт договору про закупівлю) не надав інформацію, що міститься в Розділі 18 - додатки до договору, що є його невід’ємними частинами, а саме: 18. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ 18.1. Невід’ємною частиною цього Договору є: 18.1.1. Додаток № 1Договірна ціна 18.1.2. Додаток № 2 Календарний графік 18.1.2. Додаток № 3 Локальний кошторис 18.1.3. Додаток № 4 Дефектний акт Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Додаток 3 до тендерної документації (Проект договору про закупівлю). Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати (завантажити) розрахунки договірної ціни, календарний графік, локальний кошторис, дефектний акт виконання робіт.». Однак, ні у тендерній документації, ні у Додатку 3 до тендерної документації не установлено вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції проєкту договору з додатками. Чому Замовником розміщено ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: надати (завантажити) розрахунки договірної ціни, календарний графік, локальний кошторис, дефектний акт виконання робіт, в той час, як в тендерній документації не встановлено вимоги щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції вищевказані документи? 4. Відповідно до пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Таблиці «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) до тендерної документації учасник повинен надати довідку, (згідно таблиці 1 зазначеної нижче), підписану уповноваженою особою Учасника та завірену печаткою (у разі наявності, ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), в якій зазначається наявність в учасника монтажника-складальника (не менше одного працівника), який пройшов перевірку знань з питань охорони праці під час робіт з інструментами та пристроями на, що учасник повинен надати копію відповідного сертифікату та/або посвідчення на таку перевірку знань у такого працівника в складі тендерної пропозиції. У склад тендерної пропозиції учасника ТОВ «КРОПБУД» надано довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 12.06.2025 № 63, в якій зазначено, що учасник має в наявності двох монтажників-складальників Беззадін Андрій Андрійович та Татаржинський Борис Сергійович. В якому файлі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КРОПБУД» надано копію відповідного сертифікату та/або посвідчення перевірки знань з питань охорони праці під час робіт з інструментами та пристроями у вищевказаних працівників? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
23.07.2025 16:25
Орган перевірки
29.07.2025 00:00
Документи повідомлення
23.07.2025 16:25
-
Відповідь
щодо розірвання договору
У зв’язку з неможливістю усунення порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель Замовником було вирішено Розірвати Договір №190 від 09 липня 2025 року на закупівлю робіт «Капітальний ремонт (заміна вікон) в будівлях комунального некомерційного підприємства "Міська лікарня швидкої медичної допомоги" Кропивницької міської ради" по вул. Героїв-земляків, 56» за кодом CPV за ДК 021:2015 45421000-4 Столярні роботи, № UA-2025-06-05-011255-a, з ТОВ «КРОПБУД» за згодою двох сторін
Рішеня
25.07.2025 08:53
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 707 830 грн.
Період подання пропозицій
до 20.06.2025 08:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня швидкої медичної допомоги" Кропивницької міської ради"
Контактний телефон:
+380669981901
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 707 830 грн.
Період подання пропозицій
до 20.06.2025 08:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня швидкої медичної допомоги" Кропивницької міської ради"
Контактний телефон:
+380669981901
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності