Показати схожі тендери

Закупівля КОД ДК 021:2015 42960000-3 - СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ТА КОНТРОЛЮ, ДРУКАРСЬКЕ І ГРАФІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ ТА ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ОФІСУ Й ОБРОБКИ ІНФОРМАЦІЇ (СИСТЕМА ЗБОРУ ДАНИХ З ПРИЛАДІВ ОБЛІКУ ВОДИ ТА КОНТРОЛЮ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПАРАМЕТРІВ) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-05-010761-a
Id Tender 44922e595fa545039576726363dc14f4
План UA-P-2025-06-05-011479-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 05.06.2025 15:48
Остання зміна 25.08.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
12 540 235.1 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
62 701.18 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.06.2025 15:46 до 18.06.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 05.06.2025 15:46
до 15.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.06.2025 15:46
до 15.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.06.2025 08:00
до 26.06.2025 10:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.06.2025 10:08
до 02.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 26.06.2025 10:08
-
Період уточнень
з 05.06.2025 15:46 до 15.06.2025 00:00
Період оскарження
з 05.06.2025 15:46 до 15.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.06.2025 08:00 до 26.06.2025 10:08
Період кваліфікації
з 18.06.2025 08:00 до 26.06.2025 10:08
Основні параметри
КОД ДК 021:2015 42960000-3 - СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ТА КОНТРОЛЮ, ДРУКАРСЬКЕ І ГРАФІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ ТА ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ОФІСУ Й ОБРОБКИ ІНФОРМАЦІЇ (СИСТЕМА ЗБОРУ ДАНИХ З ПРИЛАДІВ ОБЛІКУ ВОДИ ТА КОНТРОЛЮ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПАРАМЕТРІВ)
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
12 540 235.1 грн.
КОД ДК 021:2015 42960000-3 - СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ТА КОНТРОЛЮ, ДРУКАРСЬКЕ І ГРАФІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ ТА ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ОФІСУ Й ОБРОБКИ ІНФОРМАЦІЇ (СИСТЕМА ЗБОРУ ДАНИХ З ПРИЛАДІВ ОБЛІКУ ВОДИ ТА КОНТРОЛЮ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПАРАМЕТРІВ)
Назва предмета закупівлі
КОД ДК 021:2015 42960000-3 - СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ТА КОНТРОЛЮ, ДРУКАРСЬКЕ І ГРАФІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ ТА ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ОФІСУ Й ОБРОБКИ ІНФОРМАЦІЇ (СИСТЕМА ЗБОРУ ДАНИХ З ПРИЛАДІВ ОБЛІКУ ВОДИ ТА КОНТРОЛЮ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПАРАМЕТРІВ)
Примітки
Предмет даної закупівлі не ділиться на лоти. Учасник подає тендерну пропозицію до предмета закупівлі в цілому
Очікувана вартість
12 540 235.1 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
62701,18
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
50 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Система збору даних з приладів обліку води та контролю технологічних параметрів
Код ДК 021:2015
42961200-2 - Системи диспетчерського керування та збору даних (SCADA) чи еквівалентні системи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49001, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Троїцька, 21А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Подання заявки
Тип оплати: Аванс
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
Передоплата у розмірі 50% від суми замовленого Товару перераховується на рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів, з дати подання заявки Замовником
Порядковий номер: 1
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
Остаточний розрахунок у розмірі 50% перераховується на рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання видаткової та/або товарно-транспортної накладної
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП НВФ "ЕРГОМЕРА ІНВЕСТ"
Пропозиція:
12 540 235.08 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.06.2025 14:38
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
05.06.2025 15:36
Тендерна документація
05.06.2025 15:36
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
05.06.2025 15:36
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Скасування
25.08.2025 00:00
Станом на сьогоднішній день, договір з переможцем процедури закупівлі ПП НВФ "ЕРГОМЕРА ІНВЕСТ" так і не було укладено. Враховуючи, що строк на укладання договору, визначений абзацом 4 пункту 49 Особливостей сплинув, та у зв’язку з відсутністю обґрунтування, продовжений не був, то дана закупівля підлягає відміні з підстави неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
14.08.2025 16:02
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Геннадій Михайлович Деменін
Електронна пошта
Телефон
+380567199376
Сайт:
http://vodokanal.dp.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03341305
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49001
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Троїцька, 21 А
Кваліфікація
Лот № 1 КОД ДК 021:2015 42960000-3 - СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ТА КОНТРОЛЮ, ДРУКАРСЬКЕ І ГРАФІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ ТА ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ОФІСУ Й ОБРОБКИ ІНФОРМАЦІЇ (СИСТЕМА ЗБОРУ ДАНИХ З ПРИЛАДІВ ОБЛІКУ ВОДИ ТА КОНТРОЛЮ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПАРАМЕТРІВ)
Період вимог/скарг з 26.06.2025 10:08 по 02.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.06.2025 08:00 по 17.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.06.2025 10:08
Довідка НАЗК
26.06.2025 10:08
Повідомлення про рішення
24.06.2025 15:23
Електроний протокол про продовження строку
18.06.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ уповноваженої особи КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 24.06.2025 м. Дніпро Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції – ПП НВФ "ЕРГОМЕРА ІНВЕСТ" (далі - Учасник) поданої для участі у відкритих торгах за предметом закупівлі КОД ДК 021:2015 42960000-3 - СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ТА КОНТРОЛЮ, ДРУКАРСЬКЕ І ГРАФІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ ТА ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ОФІСУ Й ОБРОБКИ ІНФОРМАЦІЇ (СИСТЕМА ЗБОРУ ДАНИХ З ПРИЛАДІВ ОБЛІКУ ВОДИ ТА КОНТРОЛЮ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПАРАМЕТРІВ) (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-06-05-010761-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих Особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації . Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи вищевикладене, та зважаючи на великий обсяг документів та інформації у складі тендерної пропозиції Учасника, для можливості оприлюднення переліку усіх невідповідностей необхідних для подання на виправлення (у разі, якщо такі будуть виявлені після розгляду всього пакету документів тендерної пропозиції Учасника), виникла необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШЕНО: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа ________________ підпис Геннадій ДЕМЕНІН
Дата продовження строку розгляду
24.06.2025 15:22
Дата кінця розгляду
17.07.2025 00:00
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-06-000028
Дата створення проекту
06.08.2025 15:02
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
06.08.2025 15:36
Дата публікації висновку про результати
21.08.2025 13:03
Дата завершення усунення порушень
05.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
28.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 719-35-16
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.08.2025 Одеса № 159 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 04.08.2025 № 003100-18/9610-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 06.08.2025. В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 06.08.2025 № 159 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 4 UA-2025-06-05-010761-a 05.06.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.08.2025 00:00
Документи рішення
06.08.2025 15:36
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 серпня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 05.06.2025 б/н, ТД (зі змінами), затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 13.06.2025 б/н, перелік змін до ТД, оприлюднений в електронній системі закупівель 13.06.2025, тендерну пропозицію приватного підприємства «Науково-виробнича фірма «Ергомера Інвест» (далі – ПП «НВФ «Ергомера Інвест»), електронний протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПП «НВФ «Ергомера Інвест», оприлюднений в електронній системі закупівель 24.06.2025, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 26.06.2025 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 26.06.2025 в електронній системі закупівель, пояснення та документи, надані Замовником 14.08.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель, інформацію про відміну відкритих торгів, оприлюднену в електронній системі закупівель 14.08.2025, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 14.08.2025 б/н про відміну відкритих торгів у зв’язку із неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ПП «НВФ «Ергомера Інвест» та визначив його переможцем (протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 26.06.2025 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 26.06.2025 в електронній системі закупівель). Відповідно до вимог абзацу четвертого пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Проте станом на 11.08.2025 у електронній системі закупівель відсутній договір про закупівлю, укладений між Замовником та переможцем процедури закупівлі ПП «НВФ «Ергомера Інвест», що перевищує термін укладання договору про закупівлю, встановлений абзацом четвертим пункту 49 Особливостей. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 11.08.2025 щодо укладання договору про закупівлю, Замовник 14.08.2025 надав пояснення, у якому зазначив про те, що станом на 14.08.2025 договір з переможцем процедури закупівлі ПП «НВФ «Ергомера Інвест» не укладений; враховуючи, що строк на укладання договору, визначений абзацом четвертим пункту 49 Особливостей сплинув та не був продовжений у зв’язку відсутністю обґрунтування, закупівля підлягає скасуванню. Отже, на порушення вимог абзацу четвертого пункту 49 Особливостей Замовник не уклав договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник 14.08.2025 оприлюднив інформацію про відміну відкритих торгів, а також оприлюднив в електронній системі закупівель протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 14.08.2025 б/н про відміну відкритих торгів у зв’язку із неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 49 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Дата висновку
21.08.2025 00:00
Дата публікації
21.08.2025 13:03
Документи висновку
21.08.2025 13:03
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи Замовника від 14.08.2025 б/н, Замовником відмінено відкриті торги щодо закупівлі КОД ДК 021:2015 42960000-3 - СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ТА КОНТРОЛЮ, ДРУКАРСЬКЕ І ГРАФІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ ТА ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ОФІСУ Й ОБРОБКИ ІНФОРМАЦІЇ (СИСТЕМА ЗБОРУ ДАНИХ З ПРИЛАДІВ ОБЛІКУ ВОДИ ТА КОНТРОЛЮ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПАРАМЕТРІВ).
Дата публікації
26.08.2025 10:35
Документи інформації про усунення порушення
26.08.2025 10:55
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Чи укладено Замовником договір про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі у строк, передбачений абзацом четвертим пункту 49 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами). У разі продовження строку для укладання договору про закупівлю до 60 днів, просимо надати відповідне обґрунтування. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
11.08.2025 17:32
Орган перевірки
15.08.2025 00:00
Документи повідомлення
11.08.2025 17:32
-
Відповідь
Відповідь на звернення
Відповідь на звернення у вкладенні
Рішеня
14.08.2025 15:36
Замовник
Документи повідомлення
14.08.2025 15:36
-
14.08.2025 15:36
-
14.08.2025 15:42
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
12 540 235.1 грн.
Період подання пропозицій
до 18.06.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380567199376
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
12 540 235.1 грн.
Період подання пропозицій
до 18.06.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380567199376
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності