Показати схожі тендери

Закупівля КОД ДК 021:2015 42960000-3 - СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ТА КОНТРОЛЮ, ДРУКАРСЬКЕ І ГРАФІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ ТА ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ОФІСУ Й ОБРОБКИ ІНФОРМАЦІЇ (СИСТЕМА ЗБОРУ ДАНИХ З ПРИЛАДІВ ОБЛІКУ ВОДИ ТА КОНТРОЛЮ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПАРАМЕТРІВ) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-05-010761-a
Id Tender 44922e595fa545039576726363dc14f4
План UA-P-2025-06-05-011479-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 05.06.2025 15:48
Остання зміна 26.06.2025 13:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
12 540 235.1 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
62 701.18 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.06.2025 15:46 до 18.06.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 05.06.2025 15:46
до 15.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.06.2025 15:46
до 15.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.06.2025 08:00
до 26.06.2025 10:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.06.2025 10:08
до 02.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 26.06.2025 10:08
-
Період уточнень
з 05.06.2025 15:46 до 15.06.2025 00:00
Період оскарження
з 05.06.2025 15:46 до 15.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.06.2025 08:00 до 26.06.2025 10:08
Період кваліфікації
з 18.06.2025 08:00 до 26.06.2025 10:08
Основні параметри
КОД ДК 021:2015 42960000-3 - СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ТА КОНТРОЛЮ, ДРУКАРСЬКЕ І ГРАФІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ ТА ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ОФІСУ Й ОБРОБКИ ІНФОРМАЦІЇ (СИСТЕМА ЗБОРУ ДАНИХ З ПРИЛАДІВ ОБЛІКУ ВОДИ ТА КОНТРОЛЮ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПАРАМЕТРІВ)
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
12 540 235.1 грн.
КОД ДК 021:2015 42960000-3 - СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ТА КОНТРОЛЮ, ДРУКАРСЬКЕ І ГРАФІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ ТА ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ОФІСУ Й ОБРОБКИ ІНФОРМАЦІЇ (СИСТЕМА ЗБОРУ ДАНИХ З ПРИЛАДІВ ОБЛІКУ ВОДИ ТА КОНТРОЛЮ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПАРАМЕТРІВ)
Назва предмета закупівлі
КОД ДК 021:2015 42960000-3 - СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ТА КОНТРОЛЮ, ДРУКАРСЬКЕ І ГРАФІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ ТА ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ОФІСУ Й ОБРОБКИ ІНФОРМАЦІЇ (СИСТЕМА ЗБОРУ ДАНИХ З ПРИЛАДІВ ОБЛІКУ ВОДИ ТА КОНТРОЛЮ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПАРАМЕТРІВ)
Примітки
Предмет даної закупівлі не ділиться на лоти. Учасник подає тендерну пропозицію до предмета закупівлі в цілому
Очікувана вартість
12 540 235.1 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
62701,18
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
50 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Система збору даних з приладів обліку води та контролю технологічних параметрів
Код ДК 021:2015
42961200-2 - Системи диспетчерського керування та збору даних (SCADA) чи еквівалентні системи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49001, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Троїцька, 21А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Подання заявки
Тип оплати: Аванс
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
Передоплата у розмірі 50% від суми замовленого Товару перераховується на рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів, з дати подання заявки Замовником
Порядковий номер: 1
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
Остаточний розрахунок у розмірі 50% перераховується на рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання видаткової та/або товарно-транспортної накладної
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП НВФ "ЕРГОМЕРА ІНВЕСТ"
Пропозиція:
12 540 235.08 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.06.2025 14:38
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
05.06.2025 15:36
Тендерна документація
05.06.2025 15:36
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
05.06.2025 15:36
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Геннадій Михайлович Деменін
Електронна пошта
Телефон
+380567199376
Сайт:
http://vodokanal.dp.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03341305
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49001
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Троїцька, 21 А
Кваліфікація
Лот № 1 КОД ДК 021:2015 42960000-3 - СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ТА КОНТРОЛЮ, ДРУКАРСЬКЕ І ГРАФІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ ТА ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ОФІСУ Й ОБРОБКИ ІНФОРМАЦІЇ (СИСТЕМА ЗБОРУ ДАНИХ З ПРИЛАДІВ ОБЛІКУ ВОДИ ТА КОНТРОЛЮ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПАРАМЕТРІВ)
Період вимог/скарг з 26.06.2025 10:08 по 02.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.06.2025 08:00 по 17.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.06.2025 10:08
Довідка НАЗК
26.06.2025 10:08
Повідомлення про рішення
24.06.2025 15:23
Електроний протокол про продовження строку
18.06.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ уповноваженої особи КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 24.06.2025 м. Дніпро Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції – ПП НВФ "ЕРГОМЕРА ІНВЕСТ" (далі - Учасник) поданої для участі у відкритих торгах за предметом закупівлі КОД ДК 021:2015 42960000-3 - СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ТА КОНТРОЛЮ, ДРУКАРСЬКЕ І ГРАФІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ ТА ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ОФІСУ Й ОБРОБКИ ІНФОРМАЦІЇ (СИСТЕМА ЗБОРУ ДАНИХ З ПРИЛАДІВ ОБЛІКУ ВОДИ ТА КОНТРОЛЮ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПАРАМЕТРІВ) (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-06-05-010761-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих Особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації . Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи вищевикладене, та зважаючи на великий обсяг документів та інформації у складі тендерної пропозиції Учасника, для можливості оприлюднення переліку усіх невідповідностей необхідних для подання на виправлення (у разі, якщо такі будуть виявлені після розгляду всього пакету документів тендерної пропозиції Учасника), виникла необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШЕНО: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа ________________ підпис Геннадій ДЕМЕНІН
Дата продовження строку розгляду
24.06.2025 15:22
Дата кінця розгляду
17.07.2025 00:00
Договір
UA-2025-06-05-010761-a-c1
Очікує підписання
12 540 235.08 грн.
12 540 235.08 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (штуки)
Система збору даних з приладів обліку води та контролю технологічних параметрів
Номенклатура
Система збору даних з приладів обліку води та контролю технологічних параметрів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03341305

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП НВФ "ЕРГОМЕРА ІНВЕСТ"
Повна назва
ПП НВФ "ЕРГОМЕРА ІНВЕСТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42817901

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
12 540 235.1 грн.
Період подання пропозицій
до 18.06.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380567199376
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
12 540 235.1 грн.
Період подання пропозицій
до 18.06.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380567199376
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності