Показати схожі тендери

Закупівля Легковий автомобіль типу седан від ДКП "Луцьктепло".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-05-010516-a
Id Tender 9899639fb7804a388eef507dcf77c4e3
План UA-P-2025-06-05-012260-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.06.2025 15:49
Остання зміна 19.06.2025 12:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 240 953 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 204.77 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.06.2025 15:49 до 13.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.06.2025 15:49
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.06.2025 15:49
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.06.2025 00:00
до 13.06.2025 15:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2025 15:15
до 19.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.06.2025 15:15
до 19.06.2025 12:14
Період уточнень
з 05.06.2025 15:49 до 10.06.2025 00:00
Період оскарження
з 05.06.2025 15:49 до 10.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.06.2025 00:00 до 13.06.2025 15:15
Період кваліфікації
з 13.06.2025 00:00 до 13.06.2025 15:15
Основні параметри
Легковий автомобіль типу седан
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 240 953 грн.
Легковий автомобіль типу седан
Назва предмета закупівлі
Легковий автомобіль типу седан
Очікувана вартість
1 240 953 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6204,77
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Легковий автомобіль типу седан
Код ДК 021:2015
34110000-1 - Легкові автомобілі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
43004, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Гулака-Артемовського, 20
Дата постачання по
07.07.2025 15:33
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 3 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата вартості отриманого за Договором Товару здійснюється Покупцем протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту підписання Акту прийому-передачі, шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Продавця.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПРОМТЕХСЕРВІС"
Пропозиція:
1 240 953 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.06.2025 15:49
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
05.06.2025 15:29
Тендерна документація
05.06.2025 15:29
Тендерна документація
05.06.2025 15:29
Проект договору
05.06.2025 15:29
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Петраш Олександр Миколайович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380332283064
Замовник
ЄДРПОУ
30391925
Назва (англійською мовою)
Lutskteplo
Повна назва
ДКП "Луцьктепло"
Повна назва (англійською мовою)
Lutskteplo
Поштовий індекс
43004
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Луцьк
Адреса
вул. Гулака-Артемовського, 20
Кваліфікація
Лот № 1 Легковий автомобіль типу седан
Період вимог/скарг з 13.06.2025 15:15 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.06.2025 00:00 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 15:15
Довідка НАЗК
13.06.2025 15:15
Повідомлення про рішення
13.06.2025 15:12
Пропозиція, що перемогла
13.06.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-05-010516-a-b1
Підписаний і діє
Номер
349/25
1 240 953 грн.
1 034 127.5 грн.
З ПДВ
Підписано
19.06.2025
Строк дії договору з
19.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Легковий автомобіль типу седан
Номенклатура
Легковий автомобіль типу седан
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 7 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДКП "Луцьктепло"
Повна назва
ДКП "Луцьктепло"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30391925

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПРОМТЕХСЕРВІС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПРОМТЕХСЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21737822

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.06.2025 12:14
Повідомлення про договір
19.06.2025 12:11
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-03-000002
Дата створення проекту
03.07.2025 09:41
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
03.07.2025 10:19
Дата завершення моніторингу
25.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 192-36-82
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.07.2025 № 46-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 02.07.2025 № 46-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-06-05-010516-a 05.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель ( доручення Держаудитслужби від 24.06.2025 №003100-18/7830-2025)
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.07.2025 00:00
Документи рішення
03.07.2025 10:19
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Легковий автомобіль типу седан» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-05-010516-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
04.07.2025 10:49
Орган перевірки
10.07.2025 00:00
Документи повідомлення
04.07.2025 10:50
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 240 953 грн.
Період подання пропозицій
до 13.06.2025 00:00
Замовник:
ДКП "Луцьктепло"
Контактний телефон:
+380332283064
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 240 953 грн.
Період подання пропозицій
до 13.06.2025 00:00
Замовник:
ДКП "Луцьктепло"
Контактний телефон:
+380332283064
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності