Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту та технічного обслуговування службових автомобілів від СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-05-010387-a
Id Tender e9fb8c14c2ef49edabf569c42f2b2160
План UA-P-2025-06-04-011241-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.06.2025 15:24
Остання зміна 08.07.2025 10:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
988 800 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 888 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.06.2025 15:24 до 18.06.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 05.06.2025 15:24
до 15.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.06.2025 15:24
до 15.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.06.2025 16:06
до 01.07.2025 17:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.06.2025 16:55
до 07.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.07.2025 17:23
до 08.07.2025 10:56
Період уточнень
з 05.06.2025 15:24 до 15.06.2025 00:00
Період оскарження
з 05.06.2025 15:24 до 15.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.06.2025 16:06 до 01.07.2025 17:23
Період кваліфікації
з 19.06.2025 16:06 до 01.07.2025 17:23
Основні параметри
Послуги з ремонту та технічного обслуговування службових автомобілів
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
988 800 грн.
Послуги з ремонту та технічного обслуговування службових автомобілів
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту та технічного обслуговування службових автомобілів
Очікувана вартість
988 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9888,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.06.2025 15:37
Закінчення аукціону
19.06.2025 16:06
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту та технічного обслуговування службових автомобілів
Код ДК 021:2015
50112000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до умов проекту договору
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЄВРОМОТОРС"
Пропозиція:
649 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП - Автоцентр "ЛИГА"
Пропозиція:
650 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЗС АВТО ЦЕНТР"
Пропозиція:
643 764.71 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.06.2025 15:37
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.06.2025 15:24
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Адуканець Леся Василівна
Електронна пошта
Телефон
380382783250
Сайт:
https://km.restoration.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
25879878
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
29000
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Хмельницький
Адреса
вул. Свободи, буд. 77
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту та технічного обслуговування службових автомобілів
Період вимог/скарг з 25.06.2025 16:55 по 01.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.06.2025 16:06 по 27.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗС АВТО ЦЕНТР», яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі «Послуги з ремонту та технічного обслуговування службових автомобілів (50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, на відповідність вимогам тендерної документації та про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗС АВТО ЦЕНТР». 2. Про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗС АВТО ЦЕНТР» в електронній системі закупівель. Закупівля «Послуги з ремонту та технічного обслуговування службових автомобілів (50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)» зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-06-05-010387-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗС АВТО ЦЕНТР» виявлено невідповідності в інформації та документах учасника ТОВ «ЗС АВТО ЦЕНТР», поданих у складі тендерної пропозиції, щодо закупівлі «Послуги з ремонту та технічного обслуговування службових автомобілів (50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)». Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «ЗС АВТО ЦЕНТР». Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Прийнято рішення протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області № 37/2 від 20 червня 2025 року оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учаснику ТОВ «ЗС АВТО ЦЕНТР» відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями). Учасник ТОВ «ЗС АВТО ЦЕНТР» протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, виправляє невідповідності в інформації та документах шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів в електронній системі закупівель до 21 червня 2025 16:15. Учасник ТОВ «ЗС АВТО ЦЕНТР» наданої Довідки про наявність матеріально-технічної бази та обладнання (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), Таблиця 1, № 52/20 від 20.06.2025 не підтвердив інформацію про матеріально-технічної бази, тобто: - згідно наданого ДОГОВОРУ суборенди приміщень №4 від 15 жовтня 2024 року Учасником ТОВ «ЗС АВТО ЦЕНТР» не підтверджено наявність малярного цеху в кількісті 1 одиниця та приміщення для мийки автомобілів в кількості 1 одиниця, так як в пунктах 1.1., 2.1. та в АКТІ прийому – передачі офісного приміщення до договору суборенди приміщення № 4 від 15 жовтня 2024 року, зазначено, а саме: Отже, жодної конкретизації на те, що згідно ДОГОВОРУ суборенди приміщень №4 від 15 жовтня 2024 року передбачені наявність малярного цеху в кількісті 1 одиниця та приміщення для мийки автомобілів в кількості 1 одиниця. Таким чином, учасник ТОВ «ЗС АВТО ЦЕНТР» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЗС АВТО ЦЕНТР» підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗС АВТО ЦЕНТР» у строки, встановлені зазначеною нормою. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЗС АВТО ЦЕНТР». Уповноважена особа Леся АДУКАНЕЦЬ 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗС АВТО ЦЕНТР» в електронній системі закупівель. Уповноважена особа Леся АДУКАНЕЦЬ
Документи кваліфікації
25.06.2025 16:55
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
19.06.2025 16:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 15:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 15:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Вимогою тендерної документації № 37/1 від «04» червня 2025 року, передбачено: 1. ДОДАТОК № 1 до тендерної документації Інформація про Учасника 1. Повне найменування Учасника: __________________________________________________________________________ 2. Скорочене найменування Учасника: __________________________________________________________________________ 3. Юридична адреса: _________________________________________________________ 4. Фактична адреса:__________________________________________________________ 5. Форма власності: __________________________________________________________ (приватна, комунальна, державна) 6. Організаційно-правова форма: ___________________________________________________________________________ 7. Телефон: _____________________________________ Електронна пошта: _____________________________________ 8. Місце реєстрації ____________________________________ Рік реєстрації ____________________________________ 9. Код ЄДРПОУ ____________________________________ Розрахунковий рахунок, МФО, ІПН ____________________________________ 10. Керівництво (прізвище, ім’я та по батькові, посада): __________________________________________________________________________ 11. Учасник є суб’єктом ____________________________________ підприємництва. (мікро, малого, середнього, великого) 12. Уповноважений представник Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі ___________________________________________________________________________ 2. Вимогою тендерної документації № 37/1 від «04» червня 2025 року, Розділом 1. Загальні положення, пунктом 7 Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції, передбачено: Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Справжність перекладу (підпису перекладача) завіряється учасником. Офіційні документи, видані органом іноземної держави повинні бути легалізовані у встановленому в Україні порядку, або засвідчені шляхом проставлення апостилю, з додаванням завіреного у встановленому порядку перекладу цих документів на українську мову. Справжність перекладу завіряється нотаріально у спосіб як те передбачено частиною 7 Розділу 1 тендерної документації. Якщо документ не потребує легалізації/апостилюванню згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною, що видала документ, потрібно надати довідку (в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника-нерезидента або учасника об’єднання учасників, з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію) між Україною та країною, що видала документ Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший (інші) документ (документи), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги. 3. ДОДАТОК № 2 до тендерної документації ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Довідка про наявність матеріально-технічної бази та обладнання (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) згідно з таблицею: Довідка, складена згідно наданої форми Таблиці 1, що містить відомості про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника даної процедури закупівлі. Таблиця 1 № п/п Перелік обладнання та матеріально-технічна бази* Найменування обладнання та матеріально-технічної бази Кількість Примітка (власний, орендований тощо) 1 2 3 4 5 1 Підйомники автомобільні вантажопідйомністю 2-3 т та більше (не менше 6) 2 Шиномонтажне та балансувальне обладнання 3 Стенд регулювання кутів установки коліс 4 Стенд комп’ютерної перевірки ходової частини автомобіля (перевірки люфтів підвіски, перевірки працездатності амортизаторів підвіски) 5 Обладнання для діагностики, ремонту та чистки бензинових та дизельних систем 6 Обладнання для перевірки та чищення паливних форсунок 7 Дільниця комп’ютерної діагностики електрообладнання автомобілів; обладнання для діагностування та програмування електронних систем транспортних засобів 8 Прилад для перевірки та регулювання світла фар 9 Обладнання для ремонту та заправки кондиціонерів Учасник гарантує можливість застосування/використання наступного обладнання та механізмів: 10 Територія та/або приміщення для цілодобового та безкоштовного зберігання автомобілів Замовника під охороною** 11 Малярний цех 12 Рихтувальний стенд 13 Фарбувальна камера 14 Приміщення для мийки автомобілів 15 Евакуаційне авто або механізм для евакуації авто * До довідки включаються обладнання та матеріально-технічна база, які необхідно використовувати при надані послуг. Їх кількість має бути достатньою для забезпечення надання повного обсягу послуг. В графі 2 Таблиці 1 зазначено мінімально-необхідну кількість обладнання та техніки, яка обов’язково має бути в Учасника. ** Учасник має підтвердити наявність власної цілодобової охорони із числа працівників учасника (надається копія наказу про призначення на посаду; або накази про сумісництво; або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору; або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками) та/або чинну копію договору з усіма додатковими угодами та додатками на охорону території/приміщення. У підтвердження інформації, зазначеної в графі 3 Таблиці 1, Учасник процедури закупівлі надає копію бухгалтерської довідки про обладнання та матеріально-технічну базу, які знаходяться на обліку підприємства та/або копію відповідних договорів оренди/надання послуг/лізингу тощо. Учасник повинен забезпечити надання послуг за місцем знаходження найближчої станції техобслуговування (СТО), яка повинна знаходитись на відстані не більше 5 км від місцезнаходження замовника (вул. Свободи, 77, м. Хмельницький, Україна, 29000). У підтвердження інформації, Учасник надає довідку у довільній формі із зазначенням адреси станції техобслуговування (СТО) та зображенням схеми проїзду від Замовника до найближчої СТО (можливо використовувати загальнодоступний інструмент «Google Карти» або аналогічний). Учасником ТОВ «ЗС АВТО ЦЕНТР» на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: 1. Учасником ТОВ «ЗС АВТО ЦЕНТР» відповідно до наданої Інформації про Учасника №18/06-05 від 18.06.2025 відсутній ІПН, згідно вимог тендерної документації № 37/1 від «04» червня 2025 року, ДОДАТКУ № 1 до тендерної документації, пункту 9: Код ЄДРПОУ, Розрахунковий рахунок, МФО, ІПН. 2. Учасником ТОВ «ЗС АВТО ЦЕНТР» згідно наданої План-схеми розташування СТО №10/06-05 від 10.06.2025 не підтверджено схему проїзду від Замовника до найближчої СТО, так як згідно вимог тендерної документації № 37/1 від «04» червня 2025 року: мова тендерної пропозиції – українська, а Учасником ТОВ «ЗС АВТО ЦЕНТР» надано іншою мовою. 3. Учасником ТОВ «ЗС АВТО ЦЕНТР» згідно наданої у складі тендерної пропозиції Довідки про наявність матеріально-технічної бази та обладнання (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) згідно з Таблицею 1 № 18/06-29 від 18.06.2025 не підтвердив інформацію про найменування обладнання та матеріально-технічної бази з огляду на наступне: - в графі 3 «Найменування обладнання та матеріально-технічної бази» вказано загальні назви з графи 2 (загальна назва вказана самим Замовником в ДОДАТКУ № 2 до тендерної документації), а не кожне найменування, тобто словесне позначення (назва) конкретного виду обладнання, яке дозволяє ідентифікувати його серед інших видів обладнання/пристроїв, що виконує функцію ідентифікації конкретного виду обладнання, а тому Замовник не може ідентифікувати, яке саме обладнання має Учасник для надання послуг за предметом закупівлі; - згідно наданих ДОГОВОРУ суборенди приміщень №4 від 15 жовтня 2024 року та ДОГОВОРУ суборенди площадки №5 від 15 жовтня 2024 року Учасником ТОВ «ЗС АВТО ЦЕНТР» не підтверджено наявність: дільниця комп’ютерної діагностики електрообладнання автомобілів 1 одиниця, малярний цех 1 одиниця, приміщення для мийки автомобілів 1 одиниця; - за № п/п 7, 10, 11, 14, 15 Учасником ТОВ «ЗС АВТО ЦЕНТР» в графі 5 невірно вказано тип володіння/користування відповідного обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до наданих ДОГОВОРУ суборенди приміщень №4 від 15 жовтня 2024 року та ДОГОВОРУ суборенди площадки №5 від 15 жовтня 2024 року. Для усунення зазначеної невідповідності учаснику ТОВ «ЗС АВТО ЦЕНТР» необхідно надати у строк, визначений Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями): Учасник ТОВ «ЗС АВТО ЦЕНТР» має: 1. Привести у відповідність та надати ДОДАТОК № 1 до тендерної документації. 2. Привести у відповідність та надати довідку у довільній формі із зазначенням адреси станції техобслуговування (СТО) та зображенням схеми проїзду від Замовника до найближчої СТО (можливо використовувати загальнодоступний інструмент «Google Карти» або аналогічний), тобто План-схеми розташування СТО, згідно вимог тендерної документації № 37/1 від «04» червня 2025 року, Розділ 1. Загальні положення, пункт 7 Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. 3. Привести у відповідність та надати Довідку про наявність матеріально-технічної бази та обладнання (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), Таблицю 1 і підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази з підтверджуючими документами.
Створено
20.06.2025 16:15
Надати до
21.06.2025 16:15
Період вимог/скарг з 01.07.2025 17:23 по 07.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.06.2025 16:55 по 03.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЄВРОМОТОРС», яка визначена наступною найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі «Послуги з ремонту та технічного обслуговування службових автомобілів (50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями), у тому числі перевірку інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, щодо наявності / відсутності підстав для відмови учаснику ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЄВРОМОТОРС» в участі у закупівлі «Послуги з ремонту та технічного обслуговування службових автомобілів (50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)» відповідно до пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) та з урахуванням виправлення учасником виявлених невідповідностей відповідно до протоколу № 37/4 від 27 червня 2025 року. 2. Про визнання учасника ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЄВРОМОТОРС» переможцем закупівлі «Послуги з ремонту та технічного обслуговування службових автомобілів (50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)». 3. Про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Закупівля «Послуги з ремонту та технічного обслуговування службових автомобілів (50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)» зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-06-05-010387-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями), у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Згідно з пунктом 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями). Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями). Учасником ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЄВРОМОТОРС» в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель. Для перевірки учасника ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЄВРОМОТОРС» на предмет відсутності підстав для відмови учаснику ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЄВРОМОТОРС» в участі в закупівлі «Послуги з ремонту та технічного обслуговування службових автомобілів (50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)», визначених пунктом 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями), застосовано аналітичну систему YouControl, оскільки YouControl має змогу отримувати інформацію з ЄДР та ДРРП на основі офіційних договорів, укладених з адміністратором цих реєстрів — ДП «НАІС», YouControl отримує офіційну інформацію Мін’юсту. Це дає можливість перевіряти відповідні дані онлайн щодо учасника ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЄВРОМОТОРС», Рекомендація за результатами перевірки ділових партнерів Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області № 91/2025 на 2 аркушах додається. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції учасника ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЄВРОМОТОРС» на її відповідність вимогам тендерної документації та з урахуванням, що учасник ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЄВРОМОТОРС» виправив невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Прийнято рішення протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області № 37/4 від 27 червня 2025 року оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учаснику ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЄВРОМОТОРС» відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями). Учасник ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЄВРОМОТОРС» протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, виправляє невідповідності в інформації та документах шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів в електронній системі закупівель до 28 червня 2025 14:28. 27 червня 2025 16:09 учасник ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЄВРОМОТОРС» виправив невідповідності в інформації та документах, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів в електронній системі закупівель, а саме: - 27 червня 2025 16:09 3.1 Довідка_про_відеоспостереження_та_охорону.pdf; - 27 червня 2025 16:09 1.5 опис до статуту 26.05.2022.pdf; - 27 червня 2025 16:09 2.1 довідка_про_наявність_матер_техніч_бази_та_обладнання.pdf; - 27 червня 2025 16:09 1.1 Довідка про уповноважену особу.pdf; - 27 червня 2025 16:09 2.3 договір оренди №01.06.25 і акт.pdf; - 27 червня 2025 16:09 1.2 Пшеничний О.П. наказ про прийняття.pdf; - 27 червня 2025 16:09 1.7 Рішення ЄМ керівник 25-26.pdf; - 27 червня 2025 16:09 1.6 Рішення власника.pdf; - 27 червня 2025 16:09 2.5 акт_прийому_передачі_до_договору_№01_04_02.pdf; - 27 червня 2025 16:09 2.4 договір №01.01.25 І АКТ.pdf; - 27 червня 2025 16:09 1.4 Статут ПП Торговий дім Євромоторс 2022.pdf; - 27 червня 2025 16:09 1.3 Контракт ЄМ керівник 25-26.pdf, тим самим, надав ТРУДОВИЙ КОНТРАКТ від «01» червня 2025 року щодо призначення на посаду директора ПП «Торговий дім «Євромоторс» Пшеничного Олександра Петровича, НАКАЗ № 14-к (РОЗПОРЯДЖЕННЯ) про прийняття, Прийняти з «02» червня 2020 року, Рішення №06/06/25-1 Власника Приватного підприємства «Торговий дім «Євромоторс» код ЄДРПОУ 36830584 (надалі – Підприємство) від 06.06.2025 року, Рішення №31/05/25 власника приватного підприємства «Торговий дім «Євромоторс» (код ЄДРПОУ 36830584, надалі – Підприємство) від 31.05.2025 року, Довідку №111/1 від 16.06.25, СТАТУТ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЄВРОМОТОРС» (нова редакція) ЗАТВЕРДЖЕНОГО Рішенням 13/05/22 Власника Приватного підприємства «Торговий дім «Євромоторс» від «13» травня 2022 року, ОПИС документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань «Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу» Дата формування опису: 26.05.2022, Довідку про наявність матеріально-технічної бази та обладнання (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо): Таблиця 1 №108 від 16.06.2025, Акт-прийому передачі частини нежитлового приміщення до Договору №01-04/02 оренди частини нежитлового приміщення від 01 квітня 2019 року, ДОВІДКУ про відеоспостереження та охорону №113 від 16.06.2025. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЄВРОМОТОРС» повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у тому числі щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Під час розгляду другого питання порядку денного: Враховуючи інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЄВРОМОТОРС», на підставі статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) наявні підстави для визнання учасника ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЄВРОМОТОРС» переможцем закупівлі «Послуги з ремонту та технічного обслуговування службових автомобілів (50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)». Під час розгляду третього питання порядку денного: Відповідно до абзацу 1 частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями). Відповідно до пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» та цього пункту. Відповідно до частини 1 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. На виконання норм пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями), статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» та задля виконання функцій, покладених на уповноважену особу Замовника, необхідно прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем закупівлі «Послуги з ремонту та технічного обслуговування службових автомобілів (50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)», а саме з учасником ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЄВРОМОТОРС». Жодних підстав для неприйняття такого рішення немає. Відповідно до пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. ВИРІШИЛА: 1. Визначити учасника ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЄВРОМОТОРС» переможцем закупівлі «Послуги з ремонту та технічного обслуговування службових автомобілів (50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)». Уповноважена особа _______________ Леся АДУКАНЕЦЬ 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем закупівлі «Послуги з ремонту та технічного обслуговування службових автомобілів (50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)», а саме учасником ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЄВРОМОТОРС». Уповноважена особа _______________ Леся АДУКАНЕЦЬ 3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем закупівлі «Послуги з ремонту та технічного обслуговування службових автомобілів (50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)», а саме учасником ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЄВРОМОТОРС». Уповноважена особа _______________ Леся АДУКАНЕЦЬ
Документи кваліфікації
01.07.2025 17:23
Довідка НАЗК
01.07.2025 17:23
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.06.2025 16:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 15:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 15:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Вимогою тендерної документації № 37/1 від «04» червня 2025 року, передбачено в Розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, а саме: 1. Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - …; - документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників та/або наказ про призначення, та/або довіреність, та/або доручення або інший документ, що підтверджує повноваження); - учасниками-юридичними особами надається копія Статуту (для юридичних осіб) (в разі, якщо Статут знаходиться у вільному доступі на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України, учасник повинен також надати листа в довільній формі з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/content/get-documents з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг); - …. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується: 1. У разі якщо тендерна пропозиція подається учасником – резидентом, у складі пропозиції надається: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. Також, учасниками-юридичними особами надається копія Статуту (для юридичних осіб) (в разі, якщо Статут знаходиться у вільному доступі на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України, учасник повинен також надати листа в довільній формі з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/content/get-documents з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг);. 2. ДОДАТОК № 2 до тендерної документації ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Довідка про наявність матеріально-технічної бази та обладнання (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) згідно з таблицею: Довідка, складена згідно наданої форми Таблиці 1, що містить відомості про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника даної процедури закупівлі. Таблиця 1 № п/п Перелік обладнання та матеріально-технічна бази* Найменування обладнання та матеріально-технічної бази Кількість Примітка (власний, орендований тощо) 1 2 3 4 5 1 Підйомники автомобільні вантажопідйомністю 2-3 т та більше (не менше 6) 2 Шиномонтажне та балансувальне обладнання 3 Стенд регулювання кутів установки коліс 4 Стенд комп’ютерної перевірки ходової частини автомобіля (перевірки люфтів підвіски, перевірки працездатності амортизаторів підвіски) 5 Обладнання для діагностики, ремонту та чистки бензинових та дизельних систем 6 Обладнання для перевірки та чищення паливних форсунок 7 Дільниця комп’ютерної діагностики електрообладнання автомобілів; обладнання для діагностування та програмування електронних систем транспортних засобів 8 Прилад для перевірки та регулювання світла фар 9 Обладнання для ремонту та заправки кондиціонерів Учасник гарантує можливість застосування/використання наступного обладнання та механізмів: 10 Територія та/або приміщення для цілодобового та безкоштовного зберігання автомобілів Замовника під охороною** 11 Малярний цех 12 Рихтувальний стенд 13 Фарбувальна камера 14 Приміщення для мийки автомобілів 15 Евакуаційне авто або механізм для евакуації авто * До довідки включаються обладнання та матеріально-технічна база, які необхідно використовувати при надані послуг. Їх кількість має бути достатньою для забезпечення надання повного обсягу послуг. В графі 2 Таблиці 1 зазначено мінімально-необхідну кількість обладнання та техніки, яка обов’язково має бути в Учасника. ** Учасник має підтвердити наявність власної цілодобової охорони із числа працівників учасника (надається копія наказу про призначення на посаду; або накази про сумісництво; або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору; або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками) та/або чинну копію договору з усіма додатковими угодами та додатками на охорону території/приміщення. У підтвердження інформації, зазначеної в графі 3 Таблиці 1, Учасник процедури закупівлі надає копію бухгалтерської довідки про обладнання та матеріально-технічну базу, які знаходяться на обліку підприємства та/або копію відповідних договорів оренди/надання послуг/лізингу тощо. Учасник повинен забезпечити надання послуг за місцем знаходження найближчої станції техобслуговування (СТО), яка повинна знаходитись на відстані не більше 5 км від місцезнаходження замовника (вул. Свободи, 77, м. Хмельницький, Україна, 29000). У підтвердження інформації, Учасник надає довідку у довільній формі із зазначенням адреси станції техобслуговування (СТО) та зображенням схеми проїзду від Замовника до найближчої СТО (можливо використовувати загальнодоступний інструмент «Google Карти» або аналогічний). Учасником ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЄВРОМОТОРС» на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: 1. Учасник ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЄВРОМОТОРС» не підтвердив повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, а саме відсутні: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. Також, не надано копію Статуту (для юридичних осіб) (в разі, якщо Статут знаходиться у вільному доступі на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України, учасник повинен також надати листа в довільній формі з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/content/get-documents з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг). 2. Учасником ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЄВРОМОТОРС» згідно наданої у складі тендерної пропозиції Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 108 від 16.06.2025 не підтвердив інформацію про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази з огляду на наступне: - в графі 3 «Найменування обладнання та матеріально-технічної бази» за № п/п 3, 8, 9, 10, 11, 15 невірно вказано найменування обладнання та матеріально-технічної бази згідно наданих підтверджуючих документів; - в графі 5 «Примітка (власний, орендований тощо)» за № п/п 3 невірно вказано інформацію про відповідний наданий договір та за № п/п 8, 9, 10, 11, 15 відсутня інформацію про відповідний наданий договір; - за № п/п 15 «Територія та/або приміщення для цілодобового та безкоштовного зберігання автомобілів Замовника під охороною» не підтверджено інформацією та документами; № п/п 16 «Малярний цех» та 19 «Приміщення для мийки автомобілів» учасником ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЄВРОМОТОРС» не підтверджено наявність права оренди на дані об’єкти, так як згідно наданого ДОГОВОРУ № 01/04-2 оренди частини нежитлового приміщення від 01 квітня 2019 року в пункті 3.6., зазначено: «Об’єкт, що орендується, вважається переданим в орендне користування з моменту з моменту підписання акту прийому-передачі», отже не надано акт прийому-передачі перелічених об’єктів оренди. 3. Учасником ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЄВРОМОТОРС» в наданій ДОВІДЦІ про відеоспостереження та охорону № 113 від 16.06.2025 невірно вказано договір про надання послуг з охорони об’єкта згідно підтверджуючих документів. Для усунення зазначеної невідповідності учаснику ПП «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЄВРОМОТОРС» необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Підтвердити повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та надати Статут, а в разі, якщо Статут знаходиться у вільному доступі на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України, учасник повинен також надати листа в довільній формі з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/content/get-documents з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг. 2. Привести у відповідність та надати з підтверджуючими документами Довідку про наявність матеріально-технічної бази та обладнання (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). 3. Привести у відповідність та надати ДОВІДКУ про відеоспостереження та охорону.
Створено
27.06.2025 14:28
Надати до
28.06.2025 14:28
Договір
UA-2025-06-05-010387-a-c1
Підписаний і діє
Номер
65/25
649 000 грн.
540 833.33 грн.
З ПДВ
Підписано
08.07.2025
Строк дії договору з
08.07.2025
по
31.03.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з ремонту та технічного обслуговування службових автомобілів
Номенклатура
Послуги з ремонту та технічного обслуговування службових автомобілів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25879878

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЄВРОМОТОРС"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЄВРОМОТОРС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36830584

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.07.2025 10:56
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
988 800 грн.
Період подання пропозицій
до 18.06.2025 15:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380382783250
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
988 800 грн.
Період подання пропозицій
до 18.06.2025 15:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380382783250
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності