Показати схожі тендери
Закупівля (ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи) – Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Івано-Франківської області (забезпечення функціонування та модернізація ліній зовнішнього освітлення, обслуговування світлофорних об`єктів та об`єктів автономного освітлення) від Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-05-010366-a
Id Tender 72322ddd13ad470d9b5c21bd7d371be8
План UA-P-2025-06-05-009728-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.06.2025 15:59
Остання зміна 01.07.2025 14:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
11 986 870 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
59 934.35 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.06.2025 15:58 до 16.06.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 05.06.2025 15:58
до 13.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.06.2025 15:58
до 13.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.06.2025 09:00
до 20.06.2025 15:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.06.2025 15:22
до 26.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.06.2025 15:22
до 01.07.2025 14:43
Період уточнень
з 05.06.2025 15:58 до 13.06.2025 00:00
Період оскарження
з 05.06.2025 15:58 до 13.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.06.2025 09:00 до 20.06.2025 15:22
Період кваліфікації
з 16.06.2025 09:00 до 20.06.2025 15:22
Основні параметри
(ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи) – Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Івано-Франківської області (забезпечення функціонування та модернізація ліній зовнішнього освітлення, обслуговування світлофорних об`єктів та об`єктів автономного освітлення)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
11 986 870 грн.
(ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи) – Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Івано-Франківської області (забезпечення функціонування та модернізація ліній зовнішнього освітлення, обслуговування світлофорних об`єктів та об`єктів автономного освітлення)
Назва предмета закупівлі
(ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи) – Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Івано-Франківської області (забезпечення функціонування та модернізація ліній зовнішнього освітлення, обслуговування світлофорних об`єктів та об`єктів автономного освітлення)
Очікувана вартість
11 986 870 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
59934,35
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
239 737.4
Позиція
Опис предмета закупівлі
(ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи) – Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Івано-Франківської області (забезпечення функціонування та модернізація ліній зовнішнього освітлення, обслуговування світлофорних об`єктів та об`єктів автономного освітлення)
Код ДК 021:2015
45310000-3 - Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник має право згідно належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів здійснювати попередню оплату послуг за Договором в розмірі, що не перевищує 30% від вартості річного обсягу послуг за цим Договором, що фінансуються за рахунок коштів Державного бюджету України, на строк не більше 3 місяців. Розмір і строк попередньої оплати можуть бути змінені на підставі рішення головного розпорядника бюджетних коштів та визначаються додатковими угодами.
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги. Замовник здійснює платежі за надані послуги на підставі “Акта приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг робіт” (форма №КБ-2в(УПВ)) і “Довідки про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат” (форма №КБ-3), складених Підрядником у відповідності з положеннями чинних стандартів з ціноутворення, та підписаних уповноваженими представниками Сторін.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Документи лота
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ РАУН
Пропозиція:
11 196 516 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.06.2025 15:59
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Будз Світлана Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
380673448918
Замовник
ЄДРПОУ
25825434
Назва (англійською мовою)
Service for restoration and development of infrastructure in Ivano-Frankivsk oblast
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області
Повна назва (англійською мовою)
Service for restoration and development of infrastructure in Ivano-Frankivsk oblast
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
вул. Є.Петрушевича, буд. 1
Кваліфікація
Лот № 1 (ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи) – Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Івано-Франківської області (забезпечення функціонування та модернізація ліній зовнішнього освітлення, обслуговування світлофорних об`єктів та об`єктів автономного освітлення)
Період вимог/скарг з 20.06.2025 15:22 по 26.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 09:00 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.06.2025 15:22
Довідка НАЗК
20.06.2025 15:21
Повідомлення про рішення
16.06.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 15:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 15:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: Згідно Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, та на підтвердження Додатку №3 Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям виявлено невідповідність в інформації та документах наданих Учасником, а саме: Учасником надана Довідка згідно Таблиці №3.1 проте інформація, зазначена у Дoвiдцi, не підтверджена сканкопіями документів Учасника, а саме, на працівників які будуть виконувати роботи на висоті Учасник не надав сканкопії посвідчення з допуском до виконання робіт на висоті або іншого документу, що підтверджує допуск до виконання робіт на висоті, видані уповноваженим на це органом та чинні на дату подання тендерних пропозицій. Згідно Додатку №11 Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, Розділу Інші документи від Учасника, Учасником не надано довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК №3 Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник в складі тендерної пропозиції надає інформаційну довідку згідно форми Таблиці №3.1 з інформацією про ключові посади працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг. • розрахункова кількість інженерно-технічних працівників ключових посад: Назва Кількість, люд. Головний інженер aбo інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації 1 Виконавець робіт aбo майстер 1 Інженер - енергетик 1 Інженер інформаційно-комунікаційних систем aбo інша особа, яка здійснює вказану роботу 1 • розрахункова кількість робітників-монтажників повинна бути не меншою за 5 людей. • розрахункова кількість машиністів/водіїв/операторів повинна бути достатньою для керування машинами i механізмами, зазначеними в розрахунку щодо транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів та обладнання, але не меншою за 3 людей. Таблиця №3.1 № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівників Посада Освіта/ найменування учбового закладу/ спеціальність* Штатний/ цивільно-правова угода 1 2 3 4 5 *Графа 4 не є обов’зковою для заповнення щодо робітників-монтажників, машиністів/водіїв/операторів Інформація, зазначена у Таблиці №3.1 має бути документального підтверджена учасником та надано: - сканкопії наказів про призначення на посаду або наказів про сумісництво (за наявності таких) або цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, передбачені чинним законодавством України, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. На працівника(ів) який(і) буде(уть) виконувати роботи в електроустановках Учасник додатково надає: - сканкопії посвідчення та витягу з протоколу про проходження перевірки знань з електробезпеки або іншого документу, що підтверджує допуск до виконання робіт в електроустановках, видані уповноваженим на це органом та чинні на дату подання тендерних пропозицій. На працівника(ів) який(і) буде(уть) виконувати роботи на висоті Учасник додатково надає: - сканкопії посвідчення та витягу з протоколу про проходження перевірки знань з допуском до виконання робіт на висоті або іншого документу, що підтверджує допуск до виконання робіт на висоті, видані уповноваженим на це органом та чинні на дату подання тендерних пропозицій. Учасник-нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані Учасником нерезидентом. Якщо тендерна пропозиція подається Учасником (об’єднанням учасників) та працівник(и), який(і) зазначений(і) у тендерній пропозиції такого учасника процедури закупівлі, є штатними або залученими працівниками такого учасника(ів) об’єднання, на виконання частини 5 статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції додатково надається лист підтвердження адресований Замовнику торгів, у довільній формі, від учасника об’єднання про надання згоди щодо використання Учасником (об’єднанням учасників) його штатних або залучених працівників, під час виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі у даній процедурі закупівлі. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)», Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за формою Таблиці № 4.1. Інформація про виконання аналогічного(их) договору(ів) Таблиця №4.1 № п/п Замовник, місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону, код ЄДРПОУ № та дата укладання договору Предмет договору Ціна договору Вартість виконання договору Відсоток виконання договору 1 2 3 4 5 6 7 Всього 0,00 0,00 Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - скан-копію(ї) аналогічного (их) договору (ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору (ів). - акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.12.2009 № 554 та/або наказу Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753) разом з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.12.2009 № 554 та/або наказу Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753) a6o інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним договором. Аналогічним договором слід вважати договір(и) з надання послуг з експлуатаційного утримання, що передбачає ремонт, технічне обслуговування та утримання ліній зовнішнього освітлення, камер відеонагляду, світлофорних об’єктів на автомобільних дорогах загального користування та обслуговування інформаційно-телекомунікаційного вузла зв’язку, укладений (укладені) протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має документально підтвердити досвід виконання основних (ключових) видів робіт/послуг одним договором або сумарно декількома в обсязі не менше ніж: 30 % від об'ємів робіт/послуг, передбачених тендерною документацією, а саме – в обсягах, не менше визначених у Таблиці 4.2. Інформацію на підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію Учасник закупівлі повинен надати у формі Таблиці 4.3. Основні види робіт мають бути надані по тим договорам, по яким Учасник подає інформацію, як аналогічні. Таблиця №4.2 Основні (ключові) види робіт для надання послуг № з/п Найменування Одиниця виміру Об'єм виконаних робіт (30% основних видів робіт) 1 Улаштування (заміна) вуличних світильників шт 22 2 Улаштування (заміна) світлофорів шт 6 3 Обслуговування камер відеонагляду шт 2 Таблиця №4.3 Номер пункту відповідно до переліку основних (ключових) робіт Найменування основної (ключової) роботи Дані з форми КБ-2в аналогічного договору Номер та дата договору Замовник робіт Назва договору Вид робіт з форми КБ-2в Номер пункту у формі КБ-2в Шифр/код роботи за формою КБ-2в Номер та дата акту приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2в Одиниця виміру Кількість одиниць згідно форми КБ-2в Всього обсяг за основних (ключових) робіт по кожній позиції Таблиці №4.2 _____ Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку, що містить перелік техніки (транспортних засобів, машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі - техніка), яка необхідна та достатня для виконання/надання послуг згідно предмету закупівлі (в кількості не менше зазначених в Таблиці №5.2). Таблиця №5.1 № з/п Назва відповідної техніки Учасника Тип /марка/ модель Кількість Зазначення приналежності* Назва та реквізити документу, що підтверджує приналежність ** 1 2 3 4 5 6 1. 2. Ця довідка повинна відображати техніку, їх кількість, що має бути достатньою для забезпечення виконання заявлених замовником обсягів для надання послуг. * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування техніки (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України). ** зазначається номер та дата документу приналежності відповідно до графи 6 Таблиці 5.1. Замовником визначено мінімальний перелік техніки/машин/механізмів, необхідних для належного виконання робіт/надання послуг відповідно до вимог для виконання робіт/надання послуг. Таблиця 5.2. – Розрахункова кількість техніки Призначення Назва Кількість штук Машини та механізми для забезпечення функціонування та модернізація ліній зовнішнього освітлення, обслуговування світлофорних об’єктів та об’єктів автономного освітлення Автогідропідіймач, висота підйому до 18 м 1 Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не менше 10 т 1 Автомобіль бортовий 1 В підтвердження інформації щодо основної (обов’язкової) техніки, Учасник надає сканкопії: - свідоцтво про реєстрацію техніки та/aбo бухгалтерську довідку/оборотно-сальдова відомість про знаходження техніки на балансі учасника, який відповідно до чинного законодавства України посвідчує право власності (обліку) на таку техніку у разі, якщо вона не підлягає державній реєстрації, завірені належним чином власником; - договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу техніки та iншi правочини, передбачені чинним законодавством України (у разі, якщо техніка належить учаснику не на праві власності), завірені належним чином учасником; - договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу техніки, надання послуг техніки та iншi правочини, передбачені чинним законодавством України (у разі, якщо техніка належить учаснику не на праві власності), завірені належним чином учасником; - документ, що підтверджує його право власності на техніку, у разі якщо учасником отримано зазначену техніку за договором суборенди, сублізингу aбo іншим правочином, стороною якого є третя особа, яка не є власником техніки; - договори суборенди, сублізингу техніки aбo інші правочини, укладені власником з третьою особою, яка не є власником техніки, та які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та цієї третьої особи надавати її у користування для виконання відповідних робіт, завірені належним чином. Якщо тендерна пропозиція подається Учасником (об’єднанням учасників) та транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, які зазначені у тендерній пропозиції такого Учасника процедури закупівлі, є власністю учасників об’єднання, на виконання частини 5 статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції подається: - лист підтвердження адресований Замовнику торгів, у довільній формі, від учасника об’єднання про надання згоди щодо використання Учасником (об’єднанням учасників) його транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин або механізмів, під час виконання робіт за предметом закупівлі у разі перемоги у даній процедурі закупівлі. Договори та інші правочини, передбачені чинним законодавством України, зазначені у цьому пункті, мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції. ДОДАТОК №11 Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: № з/п І.Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: 1 Кваліфікаційні критерії Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям 1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку, що містить перелік техніки (транспортних засобів, машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі - техніка), яка необхідна та достатня для виконання/надання послуг згідно предмету закупівлі (в кількості не менше зазначених в Таблиці №5.2). Таблиця №5.1 № з/п Назва відповідної техніки Учасника Тип /марка/ модель Кіль-кість Зазна-чення прина-лежності* Назва та реквізити документу, що підтверджує приналежність ** 1 2 3 4 5 6 3. 4. Ця довідка повинна відображати техніку, їх кількість, що має бути достатньою для забезпечення виконання заявлених замовником обсягів для надання послуг. * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування техніки (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України). ** зазначається номер та дата документу приналежності відповідно до графи 6 Таблиці 5.1. Замовником визначено мінімальний перелік техніки/машин/механізмів, необхідних для належного виконання робіт/надання послуг відповідно до вимог для виконання робіт/надання послуг. Таблиця 5.2. – Розрахункова кількість техніки Призначення Назва Кількість штук Машини та механізми для забезпечення функціонування та модернізація ліній зовнішнього освітлення, обслуговування світлофорних об’єктів та об’єктів автономного освітлення Автогідропідіймач, висота підйому до 18 м 1 Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не менше 10 т 1 Автомобіль бортовий 1 В підтвердження інформації щодо основної (обов’язкової) техніки, Учасник надає сканкопії: - свідоцтво про реєстрацію техніки та/aбo бухгалтерську довідку/оборотно-сальдова відомість про знаходження техніки на балансі учасника, який відповідно до чинного законодавства України посвідчує право власності (обліку) на таку техніку у разі, якщо вона не підлягає державній реєстрації, завірені належним чином власником; - договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу техніки та iншi правочини, передбачені чинним законодавством України (у разі, якщо техніка належить учаснику не на праві власності), завірені належним чином учасником; - договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу техніки, надання послуг техніки та iншi правочини, передбачені чинним законодавством України (у разі, якщо техніка належить учаснику не на праві власності), завірені належним чином учасником; - документ, що підтверджує його право власності на техніку, у разі якщо учасником отримано зазначену техніку за договором суборенди, сублізингу aбo іншим правочином, стороною якого є третя особа, яка не є власником техніки; - договори суборенди, сублізингу техніки aбo інші правочини, укладені власником з третьою особою, яка не є власником техніки, та які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та цієї третьої особи надавати її у користування для виконання відповідних робіт, завірені належним чином. Якщо тендерна пропозиція подається Учасником (об’єднанням учасників) та транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, які зазначені у тендерній пропозиції такого Учасника процедури закупівлі, є власністю учасників об’єднання, на виконання частини 5 статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції подається: - лист підтвердження адресований Замовнику торгів, у довільній формі, від учасника об’єднання про надання згоди щодо використання Учасником (об’єднанням учасників) його транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин або механізмів, під час виконання робіт за предметом закупівлі у разі перемоги у даній процедурі закупівлі. Договори та інші правочини, передбачені чинним законодавством України, зазначені у цьому пункті, мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції з експлуатаційного утримання автомобільних доріг. 1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник в складі тендерної пропозиції надає інформаційну довідку згідно форми Таблиці №3.1 з інформацією про ключові посади працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг. • розрахункова кількість інженерно-технічних працівників ключових посад: Назва Кількість, люд. Головний інженер aбo інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації 1 Виконавець робіт aбo майстер 1 Інженер - енергетик 1 Інженер інформаційно-комунікаційних систем aбo інша особа, яка здійснює вказану роботу 1 • розрахункова кількість робітників-монтажників повинна бути не меншою за 5 людей. • розрахункова кількість машиністів/водіїв/операторів повинна бути достатньою для керування машинами i механізмами, зазначеними в розрахунку щодо транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів та обладнання, але не меншою за 3 людей. Таблиця №3.1 № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівників Посада Освіта/ найменування учбового закладу/ спеціальність* Штатний/ цивільно-правова угода 1 2 3 4 5 *Графа 4 не є обов’зковою для заповнення щодо робітників-монтажників, машиністів/водіїв/операторів Інформація, зазначена у Таблиці №3.1 має бути документального підтверджена учасником та надано: - сканкопії наказів про призначення на посаду або наказів про сумісництво (за наявності таких) або цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, передбачені чинним законодавством України, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. На працівника(ів) який(і) буде(уть) виконувати роботи в електроустановках Учасник додатково надає: - сканкопії посвідчення та витягу з протоколу про проходження перевірки знань з електробезпеки або іншого документу, що підтверджує допуск до виконання робіт в електроустановках, видані уповноваженим на це органом та чинні на дату подання тендерних пропозицій. На працівника(ів) який(і) буде(уть) виконувати роботи на висоті Учасник додатково надає: - сканкопії посвідчення та витягу з протоколу про проходження перевірки знань з допуском до виконання робіт на висоті або іншого документу, що підтверджує допуск до виконання робіт на висоті, видані уповноваженим на це органом та чинні на дату подання тендерних пропозицій. Учасник-нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані Учасником нерезидентом. Якщо тендерна пропозиція подається Учасником (об’єднанням учасників) та працівник(и), який(і) зазначений(і) у тендерній пропозиції такого учасника процедури закупівлі, є штатними або залученими працівниками такого учасника(ів) об’єднання, на виконання частини 5 статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції додатково надається лист підтвердження адресований Замовнику торгів, у довільній формі, від учасника об’єднання про надання згоди щодо використання Учасником (об’єднанням учасників) його штатних або залучених працівників, під час виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі у даній процедурі закупівлі. 1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)», Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за формою Таблиці № 4.1. Інформація про виконання аналогічного(их) договору(ів) Таблиця №4.1 № п/п Замовник, місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону, код ЄДРПОУ № та дата укладання договору Предмет договору Ціна договору Вартість виконання договору Відсоток виконання договору 1 2 3 4 5 6 7 Всього 0,00 0,00 Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - скан-копію(ї) аналогічного (их) договору (ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору (ів). - акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.12.2009 № 554 та/або наказу Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753) разом з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.12.2009 № 554 та/або наказу Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753) a6o інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним договором. Аналогічним договором слід вважати договір(и) з надання послуг з експлуатаційного утримання, що передбачає ремонт, технічне обслуговування та утримання ліній зовнішнього освітлення, камер відеонагляду, світлофорних об’єктів на автомобільних дорогах загального користування та обслуговування інформаційно-телекомунікаційного вузла зв’язку, укладений (укладені) протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має документально підтвердити досвід виконання основних (ключових) видів робіт/послуг одним договором або сумарно декількома в обсязі не менше ніж: 30 % від об'ємів робіт/послуг, передбачених тендерною документацією, а саме – в обсягах, не менше визначених у Таблиці 4.2. Інформацію на підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію Учасник закупівлі повинен надати у формі Таблиці 4.3. Основні види робіт мають бути надані по тим договорам, по яким Учасник подає інформацію, як аналогічні. Таблиця №4.2 Основні (ключові) види робіт для надання послуг № з/п Найменування Одиниця виміру Об'єм виконаних робіт (30% основних видів робіт) 1 Улаштування (заміна) вуличних світильників шт 22 2 Улаштування (заміна) світлофорів шт 6 3 Обслуговування камер відеонагляду шт 2 Таблиця №4.3 Номер пункту відповідно до переліку основних (ключових) робіт Найменування основної (ключової) роботи Дані з форми КБ-2в аналогічного договору Номер та дата договору Замовник робіт Назва договору Вид робіт з форми КБ-2в Номер пункту у формі КБ-2в Шифр/код роботи за формою КБ-2в Номер та дата акту приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2в Одиниця виміру Кількість одиниць згідно форми КБ-2в Всього обсяг за основних (ключових) робіт по кожній позиції Таблиці №4.2 _____ Інші документи від Учасника: 1 Якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу. 2 Довідка, складена в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. Зазначена довідка надається лише учасниками юридичними особами та лише в період, коли Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, не функціонує. Інформація про кінцевого бенефіціарного власника зазначається в довідці лише учасниками – юридичними особами, які повинні мати таку інформацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у відповідності до пункту 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань». 3 У разі, якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб: • військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України або • посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, або • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні, або • посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, або • витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою. У разі, якщо активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», учасник у складі тендерної пропозиції має надати: • Ухвалу слідчого судді, суду, щодо арешту активів, або • Нотаріально засвідчену копію згоди власника, щодо управління активами, а також: • Договір управління майном укладений між Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами одержаними від корупційних та інших злочинів та управителем, або • рішення Кабінету Міністрів України, щодо управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні. 4 Довідка про учасника згідно з Додатком №1 5 Інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, – згідно з Додатком №2 до цієї тендерної документації. 6 Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям– згідно з Додатком №3 до цієї тендерної документації. 7 Інформацію щодо субпідрядників/співвиконавців (Додаток №4) (надається у разі залучення). 8 Гарантійний лист учасника щодо виконання вимог тендерної документації ( Додаток №5). 9 Довідку в довільній формі про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмету закупівлі (Додаток №6). 10 Скан-копія оригіналу Статуту або інший установчий документ. 11 Кваліфікований електронний підпис (КЕП) накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 12 У разі, якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. 13 Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. 14 Учасники надають скановану копію Антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень. 15 Учасник в складі тендерної пропозиції надає Документи, що підтверджують статус платника податку: - витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), або свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або - витяг з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку), або - інформація про реєстраційний номер облікової картки платника податків, та/або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті) (для учасників – фізичних осіб/фізичних осіб-підприємців. А також довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). ІІІ. Перелік документів, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції 1. Вимоги до оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Документи, що підтверджують надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії розміщуються Учасником у відповідне електронне поле визначеному адміністратором електронної системи закупівель і реалізованому в електронній системі закупівель. Забезпечення тендерної пропозиції має чітко відповідати Формі згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 (зі змінами) Додатку №11. ІV. Документи для підтвердження відсутності підстав відмови в участі в процедурі закупівлі згідно із п.47 Особливостей: 1. У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, то на кожного з учасників такого об’єднання надається довідка в довільній формі для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей. До неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання, Статут об'єднання учасників, для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 Особливостей, - згідно з Додатком №2 до цієї тендерної документації Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей. 2. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. 3.Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. 4.Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: -Учаснику надати сканкопії посвідчень з допуском до виконання робіт на висоті або іншого документу, що підтверджує допуск до виконання робіт на висоті, видані уповноваженим на це органом та чинні на дату подання тендерних пропозицій зазначені у Дoвiдцi згідно Таблиці №3.1. -Учаснику надати довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Створено
19.06.2025 14:50
Надати до
20.06.2025 14:50
Договір
UA-2025-06-05-010366-a-a1
Підписаний і діє
Номер
13
11 196 516 грн.
9 330 430 грн.
З ПДВ
Підписано
01.07.2025
Строк дії договору з
01.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
(ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи) – Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Івано-Франківської області (забезпечення функціонування та модернізація ліній зовнішнього освітлення, обслуговування світлофорних об`єктів та об`єктів автономного освітлення)
Номенклатура
(ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи) – Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Івано-Франківської області (забезпечення функціонування та модернізація ліній зовнішнього освітлення, обслуговування світлофорних об`єктів та об`єктів автономного освітлення)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25825434

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ РАУН
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ РАУН
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38700539

Інформація про підписанта

IBAN
UA423348510000000002600120938
ПІБ підписанта
Семанів Любомир Ярославович
Посада підписанта
в.о. начальника, перший заступник
Діє на підставі
Наказу та Положення про Службу
Номер телефону
380673425104
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.07.2025 14:42
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 986 870 грн.
Період подання пропозицій
до 16.06.2025 09:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області
Контактний телефон:
380673448918
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 986 870 грн.
Період подання пропозицій
до 16.06.2025 09:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області
Контактний телефон:
380673448918
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності