Показати схожі тендери

Закупівля Послуги автогрейдера, котків, асфальтоукладчика; код 45520000-8 «Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» від Управління освіти Коломийської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-05-010360-a
Id Tender 08774307dde94ed295c75a8e5bbf6091
План UA-P-2025-06-05-010483-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.06.2025 15:29
Остання зміна 30.06.2025 09:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
707 730 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 538.65 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.06.2025 15:23 до 13.06.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 05.06.2025 15:23
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.06.2025 15:23
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.06.2025 09:00
до 20.06.2025 10:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.06.2025 10:23
до 26.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.06.2025 10:23
до 30.06.2025 09:05
Період уточнень
з 05.06.2025 15:23 до 10.06.2025 00:00
Період оскарження
з 05.06.2025 15:23 до 10.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.06.2025 09:00 до 20.06.2025 10:23
Період кваліфікації
з 13.06.2025 09:00 до 20.06.2025 10:23
Основні параметри
Послуги автогрейдера, котків, асфальтоукладчика; код 45520000-8 «Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
707 730 грн.
Послуги автогрейдера, котків, асфальтоукладчика; код 45520000-8 «Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Назва предмета закупівлі
Послуги автогрейдера, котків, асфальтоукладчика; код 45520000-8 «Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Очікувана вартість
707 730 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3538,65
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 1 (послуга)
Послуги автогрейдера
Опис предмета закупівлі
Послуги автогрейдера
Код ДК 021:2015
45520000-8 - Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
78203, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Послуги котка (від 3т. до 5 т.)
Опис предмета закупівлі
Послуги котка (від 3т. до 5 т.)
Код ДК 021:2015
45520000-8 - Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
78203, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (послуга)
Послуги котка (від 8т. до 9 т.)
Опис предмета закупівлі
Послуги котка (від 8т. до 9 т.)
Код ДК 021:2015
45520000-8 - Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
78203, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 (послуга)
Послуги асфальтоукладчика
Опис предмета закупівлі
Послуги асфальтоукладчика
Код ДК 021:2015
45520000-8 - Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
78203, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за надані Виконавцем Послуги здійснюється Замовником протягом 30 (тридцять) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін акту приймання–передачі наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ"
Пропозиція:
706 920 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.06.2025 15:29
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Христина Качмарська
Електронна пошта
Телефон
+380343322463
Замовник
ЄДРПОУ
02143442
Повна назва
Управління освіти Коломийської міської ради
Поштовий індекс
78200
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
місто Коломия,
Адреса
ВУЛИЦЯ Й.КОБРИНСЬКОГО, будинок 10
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги автогрейдера, котків, асфальтоукладчика; код 45520000-8 «Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Період вимог/скарг з 20.06.2025 10:23 по 26.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.06.2025 09:00 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.06.2025 10:23
Довідка НАЗК
20.06.2025 10:23
Повідомлення про рішення
13.06.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-05-010360-a-a1
Підписаний і діє
Номер
58
706 920 грн.
589 100 грн.
З ПДВ
Підписано
30.06.2025
Строк дії договору з
30.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги автогрейдера
Номенклатура
Послуги автогрейдера
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги котка (від 3т. до 5 т.)
Номенклатура
Послуги котка (від 3т. до 5 т.)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги котка (від 8т. до 9 т.)
Номенклатура
Послуги котка (від 8т. до 9 т.)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги асфальтоукладчика
Номенклатура
Послуги асфальтоукладчика
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти Коломийської міської ради
Повна назва
Управління освіти Коломийської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02143442

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ"
Повна назва
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39053510

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.06.2025 09:05
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-23-000007
Дата створення проекту
23.06.2025 11:17
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
23.06.2025 11:43
Дата публікації висновку про результати
01.07.2025 12:08
Дата завершення усунення порушень
05.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
15.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.06.2025 №46-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 23.06.2025 №46-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2025-06-05-010360-a 05.06.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.06.2025 00:00
Документи рішення
23.06.2025 11:43
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 01 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Коломийської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 05.06.2025 №49 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ", протокольньне рішення (протокол) уповноваженої особи від 20.06.2025 №54, повідомлення про намір укласти договір від 20.06.2025 року, договір надання послуг від 30.06.2025 №58, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 27.06.2025 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, питання оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
01.07.2025 00:00
Дата публікації
01.07.2025 12:08
Документи висновку
01.07.2025 12:08
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги автогрейдера, котків, асфальтоукладчика; код 45520000-8 «Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-05-010360-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
25.06.2025 10:31
Орган перевірки
01.07.2025 00:00
Документи повідомлення
25.06.2025 10:31
-
Відповідь
Відповідь на звернення.
УПРАВЛІННЮ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Наступним повідомляємо, що правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції визначено Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до частини 1 статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. На Ваш запит від 25 червня 2025 року, який надійшов о 10:31 щодо закупівлі за ідентифікатором закупівлі № UA-2025-06-05-010360-a за предметом закупівлі Послуги автогрейдера, котків, асфальтоукладчика; код 45520000-8 «Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». «Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?». Надання пояснення по суті питання, які виникли: Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Відповідно до рішення Коломийської міської ради від 03.04.2025 року № 4277-61/2025-61 «Про уточнення бюджету Коломийської міської територіальної громади на 2025 рік»( із змінами) .управлінню освіти за КПКВК 0611142 «Інші програми та заходи у сфері освіти» по Програмі «Розвиток освіти Коломийської територіальної громади на 2022 – 2026 роки» було збільшено в сумі 10 000 000 грн. за КЕКВ 2200 «Використання товарів і послуг»; На виконання напряму бюджетної програми «Інші програми та заходи у сфері освіти» затвердженого наказом управління освіти Коломийської міської ради № 77/од від 16 квітня 2025 року за КПКВК 0611142 КФКВК 0990 в межах виділених бюджетних асигнувань з міського бюджету, за рахунок коштів місцевого бюджету» становить 707 730 грн. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Замовником, для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цінових пропозицій постачальників предмету закупівлі, моніторингу цін з веб-сайтів виробників цієї продукції. Також при визначені очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro. Нами було сформовано запити щодо отримання комерційних пропозицій на електронні адреси організацій, які активно приймають участь у державних закупівлях та компетентні у визначенні цінових показників товару, який був необхідний та самостійного аналізу цін на аналогічні за технічними характеристиками через мережу Інтернет. На наше звернення відгукнулося три організації, які надали свої комерційні пропозиції на товар, який необхідний, а саме: 1) Городенківське товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК" (код ЄДРПОУ 03578136). 2) Товариство з обмеженою відповідальністю «ХІМРЕСУРС - ПРИКАРПАТТЯ» (код ЄДРПОУ 41421108) . 3) Товариство з обмеженою відповідальністю "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" (код ЄДРПОУ - 39053510). (копії надаються) Виходячи із інформації у наданих листах (скани прикріплені до пояснення) та самоаналізу ринку відповідного товару нами було сформовано орієнтовну очікувану вартість предмета закупівлі у торги за ідентифікатором № UA-2025-06-05-010360-a, методом порівняння ринкових цін, а також із урахуванням логістичних витрат. Відповідно очікувана вартість предмета закупівлі за результатами порівняння ринкових цін та комерційних пропозицій потенційних учасників становить 707 730 грн. З огляду на вище викладене, рішення замовника про проведення відкритих торгів із Особливостями відповідає чинному законодавству, а розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі був проведений відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», з урахуванням фактичного фінансування та обсягів робіт. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: У межах здійснення благоустрою та облаштування територій закладів освіти, що перебувають у підпорядкуванні управління освіти Коломийської міської ради, виникла необхідність у використанні спеціалізованої техніки. Зокрема, для асфальтування територій навчальних закладів, потрібні послуги автогрейдера, котків та асфальтоукладчика. Власне технічне забезпечення управління освіти не передбачає наявності такого виду техніки, а придбання її у власність є економічно недоцільним через епізодичний характер використання. Тому найоптимальнішим рішенням є здійснення закупівлі послуг обладнання з оператором для якісного та своєчасного надання даного виду послуг. Очікувані результати: забезпечення належного стану та безпечної експлуатації територій освітніх установ, підвищення рівня благоустрою навчального середовища, раціональне та ефективне використання бюджетних коштів. З огляду на вищевикладене, закупівля послуг автогрейдера, котків, асфальтоукладчика; код 45520000-8 «Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» є обґрунтованою, економічно доцільною та відповідає реальним потребам замовника. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» https://kolrada.gov.ua/news/obgruntuvannya-texnicnix-ta-yakisnix-xarakteristik-predmeta-zakupivli-poslugi-avtogreidera-kotkiv-asfaltoukladcika-kod-45520000-8-prokat-obladnannya-z-operatorom-dlya-vikonannya-zemlyanix-robit-za-dk-0212015-jedinii-zakupivelnii-slovnik-2025 Додатково додаються скан-копії цінових пропозицій потенційних учасників , протокольних рішень щодо планування закупівлі та затвердження тендерної документації №48, №49, вимоги до технічної специфікації. Уповноважена особа Управління освіти міської ради Завідувач сектором з питань фінансово-господарської діяльності Христина Качмарська
Рішеня
27.06.2025 14:13
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
707 730 грн.
Період подання пропозицій
до 13.06.2025 09:00
Замовник:
Управління освіти Коломийської міської ради
Контактний телефон:
+380343322463
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
707 730 грн.
Період подання пропозицій
до 13.06.2025 09:00
Замовник:
Управління освіти Коломийської міської ради
Контактний телефон:
+380343322463
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності