Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Анагрелід 0,5 мг) від Державна установа «Інститут патології крові та трансфузійної медицини НАМН України».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-05-009083-a
Id Tender b08591ae7e5e4bc1992fb3328b60b31b
План UA-P-2025-06-05-010753-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.06.2025 14:50
Остання зміна 03.07.2025 13:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
398 083 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 980.83 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.06.2025 14:50 до 13.06.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 05.06.2025 14:50
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.06.2025 14:50
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.06.2025 14:52
до 25.06.2025 10:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.06.2025 10:50
до 01.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.06.2025 10:50
до 03.07.2025 13:04
Період уточнень
з 05.06.2025 14:50 до 10.06.2025 00:00
Період оскарження
з 05.06.2025 14:50 до 10.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.06.2025 14:52 до 25.06.2025 10:50
Період кваліфікації
з 16.06.2025 14:52 до 25.06.2025 10:50
Основні параметри
ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Анагрелід 0,5 мг)
Категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону : Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
398 083 грн.
ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Анагрелід 0,5 мг)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Анагрелід 0,5 мг)
Очікувана вартість
398 083 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3980,83
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.06.2025 14:29
Закінчення аукціону
16.06.2025 14:52
Позиція
Опис предмета закупівлі
Анагрелід 0,5 мг
Код ДК 021:2015
33600000-6 - Фармацевтична продукція
Код МНН
anagrelide Anagrelide
Кількість
5 300
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
79044, Україна, Львівська область, Львів, вул.Генерала Чупринки, 45 (5-й поверх складське приміщення).
Дата постачання по
15.12.2025 14:49
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за Договором проводяться на підставі накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки проводяться протягом 20 банківських днів з моменту отримання товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться упродовж 5 банківських днів з дати отримання Покупцем на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка здійснюється протягом строку дії воєнного стану в Україні, партіями, згідно Заявок Покупця протягом 10 календарних днів, але в будь -якому разі до 15.12.2025 року включно. Місце поставки товару – Україна, 79044, м. Львів, вул. Генерала Чупринки, 45 (5-й поверх складське приміщення).
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
Пропозиція:
396 970 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Підприємство "ФАРМАСАЙНС Україна Інк"
Пропозиція:
351 828.84 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.06.2025 14:29
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.06.2025 14:50
Оголошення про проведення закупівлі
05.06.2025 14:45
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Довгалюк Наталя Леонідівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Dovgaliuk Natalia
Електронна пошта
Телефон
+380671703008
Факс
+380322383247
Замовник
ЄДРПОУ
02012088
Назва (англійською мовою)
State institution "Institute of Blood Pathology and Transfusion Medicine NAMS of Ukraine"
Повна назва
Державна установа «Інститут патології крові та трансфузійної медицини НАМН України»
Повна назва (англійською мовою)
State institution "Institute of Blood Pathology and Transfusion Medicine NAMS of Ukraine"
Поштовий індекс
79044
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
вул. Генерала Чупринки, 45
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Анагрелід 0,5 мг)
Період вимог/скарг з 25.06.2025 10:50 по 01.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 14:52 по 15.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.06.2025 10:50
Довідка НАЗК
25.06.2025 10:50
Повідомлення про рішення
25.06.2025 10:45
Пропозиція, що перемогла
20.06.2025 13:41
Електроний протокол про продовження строку
16.06.2025 14:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 14:45
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 14:45
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій).
Дата продовження строку розгляду
20.06.2025 13:39
Дата кінця розгляду
15.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: «Відповідно до п.1.2 ч.1 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації: «1.2 Додатково, для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору з усіма додатками і додатковими угодами до нього та копії документів, що підтверджують ступінь його виконання (Скан-копія/-ї (з оригіналу та/або копії) видаткової/-их накладної/-их та/або акта/-ів прийому-передачі товару, та/або лист відгук від отримувача, та/або інших документів, які підтверджують факт постачання товару згідно з наданим договором/-ами)». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: ДОВІДКУ про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі (файл 1.Досвід виконання аналогічних договорів.pdf; 1.Досвід виконання аналогічних договорів(2).pdf), де, відповідно до п.5 ДОВІДКИ зазначено Договір від 22.05.2024 №09/52-05/2024 укладений з ДП «МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ» на суму 4 197 600, 00 грн. – вартість виконаного договору, грн. Крім того, Учасником надано сканкопію (з оригіналу) ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ від 22.05.2024 №09/52-05/2024 укладений між ДП «МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ» та Підприємством «ФАРМАСАЙН Україна Інк» на суму 4 491 432,00 грн (Чотири мільйони чотириста дев’яносто одна тисяча чотириста тридцять дві гривні 00 копійок) з ПДВ*, у тому числі ПДВ - 293 832,00 грн (Двісті дев’яносто три тисячі вісімсот тридцять дві гривні 00 копійок)., Додаткову угода № 1 до Договору про закупівлю № 09/52-05/2024 від 22.05.2024 р. місто Київ, Україна «04» квітня 2025 року щодо продовження терміну попередньої оплати за даним договором, Додаткову угода № 2 до Договору про закупівлю № 09/52-05/2024 від 22.05.2024 р. місто Київ, Україна «30» квітня 2025 року щодо продовження терміну попередньої оплати за даним договором, а також сканкопію (з оригіналу) видаткової накладної №991 від 10 липня 2024 року на суму 1 892 616, 00 грн. З метою надання роз’яснень та усунення (в разі наявності) невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформацію та/або документ щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відповідно до вимог ч.1 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації.
Створено
23.06.2025 10:09
Надати до
24.06.2025 10:09
Договір
UA-2025-06-05-009083-a-c1
Підписаний і діє
Номер
6/0307/25-ВТ
351 828.84 грн.
328 812 грн.
З ПДВ
Підписано
03.07.2025
Строк дії договору з
03.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
5 300 (Одиниця)
Анагрелід 0,5 мг
Номенклатура
Анагрелід 0,5 мг
Кількість
5 300
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
66.38
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Код МНН
anagrelide Anagrelide

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державна установа «Інститут патології крові та трансфузійної медицини НАМН України»
Повна назва
Державна установа «Інститут патології крові та трансфузійної медицини НАМН України»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02012088

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Підприємство "ФАРМАСАЙНС Україна Інк"
Повна назва
Підприємство "ФАРМАСАЙНС Україна Інк"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22900900

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.07.2025 13:04
Повідомлення про договір
03.07.2025 13:00
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
398 083 грн.
Період подання пропозицій
до 13.06.2025 10:00
Замовник:
Державна установа «Інститут патології крові та трансфузійної медицини НАМН України»
Контактний телефон:
+380671703008
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
398 083 грн.
Період подання пропозицій
до 13.06.2025 10:00
Замовник:
Державна установа «Інститут патології крові та трансфузійної медицини НАМН України»
Контактний телефон:
+380671703008
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності