Показати схожі тендери

Закупівля «Комплект мультимедійного обладнання ТИП 3 (Інтерактивна панель)» на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році від ЛІЦЕЙ № 1 ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-05-007466-a
Id Tender c173140f495a4f7cb6d43eea6e31d360
План UA-P-2025-06-05-008021-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.06.2025 13:56
Остання зміна 24.06.2025 11:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
375 703.81 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 878.52 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.06.2025 13:55 до 13.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.06.2025 13:55
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.06.2025 13:55
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.06.2025 00:00
до 16.06.2025 10:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.06.2025 10:04
до 22.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.06.2025 10:04
до 24.06.2025 11:21
Період уточнень
з 05.06.2025 13:55 до 10.06.2025 00:00
Період оскарження
з 05.06.2025 13:55 до 10.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.06.2025 00:00 до 16.06.2025 10:04
Період кваліфікації
з 13.06.2025 00:00 до 16.06.2025 10:04
Основні параметри
«Комплект мультимедійного обладнання ТИП 3 (Інтерактивна панель)» на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
375 703.81 грн.
“Комплект мультимедійного обладнання ТИП 3 (Інтерактивна панель)” на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році
Назва предмета закупівлі
“Комплект мультимедійного обладнання ТИП 3 (Інтерактивна панель)” на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році
Очікувана вартість
375 703.81 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1878,52
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
“Комплект мультимедійного обладнання ТИП 3 (Інтерактивна панель)” на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році
Код ДК 021:2015
32322000-6 - Мультимедійне обладнання
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
42700, Україна, Сумська область, м. Охтирка, вул. Перемоги, буд. 2
Дата постачання по
15.08.2025 13:54
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за графіком 53% від загальної суми товару протягом червня, 30% від загальної суми товару протягом липня, решта протягом серпня 2025р.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП БІЛОВОДСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ГРИГОРОВИЧ
Пропозиція:
375 600 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.06.2025 13:55
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Барма Олена Юріївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380958447770
Замовник
ЄДРПОУ
22977103
Повна назва
ЛІЦЕЙ № 1 ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
42700
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Охтирка
Адреса
вул. Перемоги, буд. 2
Кваліфікація
Лот № 1 “Комплект мультимедійного обладнання ТИП 3 (Інтерактивна панель)” на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році
Період вимог/скарг з 16.06.2025 10:04 по 22.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.06.2025 00:00 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.06.2025 10:04
Довідка НАЗК
16.06.2025 10:04
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
13.06.2025 00:02
Витяг з ЄДР
13.06.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-05-007466-a-b1
Підписаний і діє
Номер
25
375 600 грн.
375 600 грн.
Без ПДВ
Підписано
24.06.2025
Строк дії договору з
24.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 (штуки)
“Комплект мультимедійного обладнання ТИП 3 (Інтерактивна панель)” на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році
Номенклатура
“Комплект мультимедійного обладнання ТИП 3 (Інтерактивна панель)” на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 15 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЛІЦЕЙ № 1 ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ЛІЦЕЙ № 1 ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22977103

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП БІЛОВОДСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ГРИГОРОВИЧ
Повна назва
ФОП БІЛОВОДСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ГРИГОРОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2882610296

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.06.2025 11:21
Повідомлення про договір
24.06.2025 11:04
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-21-000005
Дата створення проекту
21.07.2025 10:03
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
21.07.2025 11:15
Дата публікації висновку про результати
06.08.2025 11:53
Дата завершення усунення порушень
21.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
12.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 54) 222-46-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127036
Назва
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Суми
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 54) 222-46-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127036
Назва
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Суми
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.07.2025 №83-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 21.07.2025 №83-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-06-05-007466-a 05.06.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.07.2025 00:00
Документи рішення
21.07.2025 11:15
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 06 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 17.05.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов тендерної документації, проєкту договору та договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліцею № 1 Охтирської міської ради Сумської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.06.2025 (протокол №50), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.06.2025, тендерну пропозицію фізичної особи -підприємця Біловодського Олексія Григоровича (далі ФОП Біловодський О.Г.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.06.2025 №55, повідомлення про намір укласти договір від 16.06.2025, договір від 24.06.2025 № 25, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 25.07.2025 та від 30.07.2025. 1. Абзацом першим частини третьої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Аналізом тендерної документації установлено, що Замовник в Додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (далі – Додаток 4) до тендерної документації установив вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції, зокрема, копії чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивну панель, вбудований комп’ютер, мобільний стенд для транспортування в приміщенні. Відповідно до Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. При цьому, Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» втратив чинність 01.10.2023 на підставі пункту 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про систему громадського здоров’я» від 06.09.2022 № 2573-IX. За таких умов, вимога тендерної документації щодо надання у складі тендерної пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи суперечить положенням чинного законодавства. Отже, тендерна документація Замовника не відповідає нормам абзацу першого частини третьої статті 22 Закону в частині включення до неї інформації, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. 2. Окрім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у Додатку 4 до тендерної документації, встановив вимогу щодо надання копій: чинного сертифікату на систему екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) виробників інтерактивної панелі, вбудованого комп’ютеру, мобільного стенду для транспортування в приміщенні, мережевого фільтру та комплекту клавіатури з мишкою; чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивну панель, вбудований комп’ютер, мобільний стенд для транспортування в приміщенні. На виконання вищезазначених вимог учасником ФОП Біловодським О.Г. у складі тендерної пропозиції надано копію сертифікату «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» ISO 14001:2015 від 27.05.2022 ТОВ «КОМЕЛ» (файл «ТОВ КОМЕЛ ISO 14001 UA.pdf»), термін дії якого завершився 26.05.2025 року. Таким чином, учасником ФОП Біловодським О.Г. у складі тендерної пропозиції надано нечинний на дату розкриття тендерних пропозицій (13.06.2025) сертифікат, що не відповідає вимогам Додатку 4 тендерної документації Замовника. З огляду на викладене, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 22.07.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень. На зазначений запит Управління Замовник 25.07.2025 надав Сертифікат на систему екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) ТОВ «КОМЕЛ» з терміном дії до 21.01.2026. Слід зазначити, що наданий Замовником Сертифікат на систему екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) з терміном дії до 21.01.2026 відсутній у складі тендерної пропозиції ФОП Біловодського О.Г. Таким чином, Замовник підтвердив факт встановлено порушення. Також, у складі тендерної пропозиції ФОП Біловодським О.Г. на підтвердження відповідності технічно-якісним характеристикам предмета закупівлі надано копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 05.07.2018 № 602-123-20-2/29392 та від 18.07.2025 № 602-123-20-1/31719 на продукцію ТОВ «КОМЕЛ» (файли: «Висновок СЕС Vinga.pdf» та «Висновок СЕС ТУ.pdf») з об’єктом експертизи «Комплекти базові комп’ютерів. Технічні умови». Проте, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивну панель та мобільний стенд для транспортування в приміщенні у складі тендерної пропозиції ФОП Біловодського О.Г. відсутні, що не відповідає вимогам Додатку 4 до тендерної документації. З огляду на викладене, Управління 29.07.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень. На зазначений запит Управління Замовник 30.06.2025 надав пояснення, в якому зазначив, що «висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи наразі є документом, який не передбачений законодавством для Учасників, а отже відсутність даного документу не може бути підставою для відхилення Пропозиції Учасників». Однак, слід зазначити, що Замовник у підпункті 2 пункту 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації встановив, що: «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього». Проте, учасником ФОП Біловодським О.Г. у складі тендерної пропозиції не надано листа-роз’яснення в довільній формі щодо ненадання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивну панель та мобільний стенд для транспортування в приміщенні, чим не дотримано вимоги підпункту 2 пункту 2 розділу 5 тендерної документації Замовника. Окрім того, слід зазначити, що у разі відсутності в учасника ФОП Біловодського О.Г висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію, яку він пропонує, відповідно до Закону України «Про систему громадського здоров'я» ФОП Біловодський О.Г. міг надати висновки наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству на товари, які пропонувалися ним у складі пропозиції, чим міг виконати вимоги Замовника, зазначені у Додатку 4 тендерної документації для підтвердження технічних і якісних характеристик предмета закупівлі. Слід зазначити, що абзацом першим пункту 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Отже, Замовник на порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ФОП Біловодським О.Г. вищезазначеної невідповідності шляхом надання чинного Сертифікату на систему екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), тим самим не надав можливість цьому учаснику усунути таку невідповідність.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов тендерної документації, проєкту договору та договору про закупівлю умовам Рамкової угоди – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
06.08.2025 00:00
Дата публікації
06.08.2025 11:53
Документи висновку
06.08.2025 11:53
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Надаємо інформацію про усунення порушення Замовником Управлінню Північно-східного офісу Держаудитслужби у Сумській області, на виконання Висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2025-06-05-007466-a від 06.08.2025р. за предметом закупівлі ДК 021:2015:32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (“Комплект мультимедійного обладнання ТИП 3 (Інтерактивна панель)» на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році).
Дата публікації
07.08.2025 11:29
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Комплект мультимедійного обладнання ТИП 3 (Інтерактивна панель)» на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-05-007466-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Надати комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання учасником фізичною особою-підприємцем Біловодським Олексієм Григоровичем вимог Додатку № 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації стосовно надання копії ЧИННОГО сертифікату на систему екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) виробників інтерактивної панелі, вбудованого комп’ютеру, мобільного стенду для транспортування в приміщенні, мережевого фільтру та комплекту клавіатури з мишкою, враховуючи надання у складі тендерної пропозиції сертифікату від 27.05.2022 про відповідність системі екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 ТОВ «КОМЕЛ», чинного до 26.05.2025. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
22.07.2025 16:11
Орган перевірки
26.07.2025 00:00
Документи повідомлення
22.07.2025 16:12
-
Відповідь
Пояснення щодо моніторингу закупівлі UA-2025-06-05-007466-a
Відповідь на звернення щодо моніторингу закупівлі UA-2025-06-05-007466-a Пояснення щодо моніторингу закупівлі UA-2025-06-05-007466-a До Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби у Сумській області Від Ліцею № 1 Охтирської міської ради Сумської області. Дата: 25.07.2025 У відповідь на ваш запит від 22.07.2025 № UA-M-2025-07-21-000005 щодо моніторингу закупівлі «Комплект мультимедійного обладнання ТИП 3 (Інтерактивна панель)» на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році» надаємо пояснення та документи відповідно до поставлених питань: 1. Щодо обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 9 ЗУ «Про публічні закупівлі», Основними функціями Уповноваженого органу є розроблення та затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Наказом № 275 від 18.02.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджено примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Визначення потреби в товарі, інтерактивна панель, що є предметом закупівлі, здійснювалося на підставі аналізу фактичної потреби у таких товарах та на підставі вимог до сучасного освітнього процесу, що сприяє впровадженню інноваційних методів навчання та підготовці учнів до життя в цифровому суспільстві, є важливим інструментом для Нової української школи (НУШ) оскільки вона сприяє активному залученню учнів до навчання, розвитку їхніх креативних здібностей та покращує сприйняття навчального матеріалу, дозволяє вчителю проводити уроки більш цікаво та ефективно, використовуючи інтерактивні можливості для залучення уваги учнів та їх взаємодії з контентом. Визначення очікуваної вартості відбувалося методом «порівняння ринкових цін», який передбачено пунктом 1 розділом III Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена вищезгаданим Наказом № 275. З метою визначення вартості товару було застосовано метод порівняння ринкових цін, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій, прайс-листів та інформації оприлюдненої на веб-порталі уповноваженого органу. Також, на момент вивчення ринку, та направлено запити до цінових пропозицій до постачальників аналогічних товарів. За результатами направлених запитів було отримано комерційні пропозиції що додаються. У свою чергу, технічні характеристики предмета закупівлі та кваліфікаційні критерії до учасників встановлювалися із урахуванням специфіки предмета закупівлі, з урахуванням положень Наказу № 574 від 29.04.2020 Міністерства освіти і науки України та Закону України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» від 06.06.2024 р. № 3786-ІХ, Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility. Перелік прийнятних країн розміщено за посиланням: https://me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=99515de8-4512-4941-afaaca5887a9b4f4&title=PerelikPriiniatnikhKrain. 2. Щодо оприлюднення на власному веб-сайті або іншому офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі забезпечено на веб-сайті https://1.school.sumy.ua/wp-content/uploads/2025/07/Obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-ta-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupirli-Komplekt-multimediynogo-obladnannya-tip-3-Interaktivna-panel-1.pdf 3. Додатком 4 Документації встановлено, що у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копію чинного сертифікату на систему екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) виробників вбудованого комп’ютеру, мережевого фільтру та комплекту клавіатури з мишкою. У складі Пропозиції ФОП Біловодського Олексія Григоровича міститься Порівняльна таблиця № 53 від 11.06.2025 року, в якій зазначено, що Учасником пропонується до постачання, зокрема: - Вбудований комп’ютер Vinga CS302B (V6405.293W), виробництва ТОВ «КОМЕЛ»; - Мережевий фільтр Vinga VB6-10-100, виробництва ТОВ «КОМЕЛ»; - Комплект клавіатура з мишкою Vinga KBSW-110, виробництва ТОВ «КОМЕЛ». Також, у складі Пропозиції ФОП Біловодського Олексія Григоровича міститься Сертифікат на систему екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) ТОВ «КОМЕЛ», в якому зазначено наступне: - Дата видачі сертифікату: 09.04.2024; - Цикл сертифікації: 3 роки (до 26.05.2025); Пунктом 42 Особливостей встановлено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Враховуючи, що цикл сертифікації складає 3 роки за умови щорічного підтвердження, нами було направлено запит до ТОВ «КОМЕЛ» щодо підтвердження проходження щорічного підтвердження для продовження дії Сертифікату на систему екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015). У відповідь на наш запит ТОВ «КОМЕЛ» направило інформацію, що ТОВ «КОМЕЛ» 21.02.2025 року пройшло щорічне підтвердження для продовження дії Сертифікату на систему екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) та надало підтверджуючі документи у вигляду Сертифікату на систему екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) № SIC.MS.005.ISO14001.4584 від 21.02.2025 року. Наведене вище свідчить, що наданий у складі Пропозиції ФОП Біловодського Олексія Григоровича Сертифікат на систему екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) ТОВ «КОМЕЛ» є чинним.
Рішеня
25.07.2025 15:15
Замовник
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Комплект мультимедійного обладнання ТИП 3 (Інтерактивна панель)» на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-05-007466-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). Надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Біловодського Олексія Григоровича (далі – учасник), а саме: 1) вказати в якому файлі (зазначити назву файлу та номер сторінки) у складі пропозиції учасника на вимогу Додатку № 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації міститься копія чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивну панель; 2) вказати в якому файлі (зазначити назву файлу та номер сторінки) у складі пропозиції учасника на вимогу Додатку № 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації міститься копія чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на мобільний стенд для транспортування в приміщенні. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
29.07.2025 11:57
Орган перевірки
02.08.2025 00:00
Документи повідомлення
29.07.2025 11:58
-
Відповідь
Пояснення щодо моніторингу закупівлі UA-2025-06-05-007466-a
ПОЯСНЕННЯ на виконання Запиту замовнику про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури, UA-2025-06-05-007466-a за предметом закупівлі «Комплект мультимедійного обладнання ТИП 3 (Інтерактивна панель)» на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році. Надаємо пояснення УПРАВЛІННЮ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ, на виконання Запиту замовнику про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури, UA-2025-06-05-007466-a за предметом закупівлі «Комплект мультимедійного обладнання ТИП 3 (Інтерактивна панель)» на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році. Запит замовнику на пояснення: 1) вказати в якому файлі (зазначити назву файлу та номер сторінки) у складі пропозиції учасника на вимогу Додатку № 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації міститься копія чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивну панель; 2) вказати в якому файлі (зазначити назву файлу та номер сторінки) у складі пропозиції учасника на вимогу Додатку № 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації міститься копія чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на мобільний стенд для транспортування в приміщенні. Відповідно до Додатку 4 Документації Учасник у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати, зокрема, копію чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивну панель та мобільний стенд для транспортування в приміщенні. Підпунктом 3 пункту 2 розділу 5 Документації визначено, що документи, які не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Підпунктом 4 пункту 2 розділу 5 Документації визначено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Відповідно до Закону України «Про систему громадського здоров’я» 2573-IX, що був прийнятий від 06.09.2022р., втратив чинність ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», яким регламентувалися питання видачі висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Наведене вище свідчить, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи наразі є документом який не передбачений законодавством для Учасників, а отже відсутність даного документу не може бути підставою для відхилення Пропозиції Учасників.
Рішеня
30.07.2025 13:50
Замовник
Документи повідомлення
30.07.2025 13:54
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
375 703.81 грн.
Період подання пропозицій
до 13.06.2025 00:00
Замовник:
ЛІЦЕЙ № 1 ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380958447770
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
375 703.81 грн.
Період подання пропозицій
до 13.06.2025 00:00
Замовник:
ЛІЦЕЙ № 1 ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380958447770
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності