Показати схожі тендери

Закупівля З_25П-043_50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту компресора Ariel JGE/4) від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-05-007352-a
Id Tender ab48eae4c87149faaf3b7d1747022c8f
План UA-P-2025-06-05-008507-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 05.06.2025 13:47
Остання зміна 16.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 164 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
23 000 грн. (1,98 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.06.2025 13:45 до 13.06.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 05.06.2025 13:45
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.06.2025 13:45
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.06.2025 15:00
до 10.07.2025 10:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.07.2025 10:11
до 16.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 10.07.2025 10:11
-
Період уточнень
з 05.06.2025 13:45 до 10.06.2025 00:00
Період оскарження
з 05.06.2025 13:45 до 10.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.06.2025 15:00 до 10.07.2025 10:11
Період кваліфікації
з 13.06.2025 15:00 до 10.07.2025 10:11
Основні параметри
З_25П-043_50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту компресора Ariel JGE/4)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
1 164 000 грн.
50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту компресора Ariel JGE/4)
Назва предмета закупівлі
50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту компресора Ariel JGE/4)
Очікувана вартість
1 164 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
23000,0
1,98 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту компресора Ariel JGE/4
Код ДК 021:2015
50531300-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування компресорів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, 81031, Львівська область, Яворівський район, с. Наконечне Друге, УКПГ-1 Віжомля
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки з Виконавцем за надані послуги проводяться шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30-ти календарних днів з дати підписання Сторонами кожного акту приймання-передачі наданих послуг та згідно зведеного розрахунку вартості ремонту компресора Ariel JGE/4, з врахуванням вартості витратних матеріалів та пред’явлення Виконавцем рахунку на оплату.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ПРОМИСЛОВЕ ОБЛАДНАННЯ"
Пропозиція:
1 104 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лариса Сніцарук
Електронна пошта
Телефон
+380322440093
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Кваліфікація
Лот № 1 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту компресора Ariel JGE/4)
Період вимог/скарг з 10.07.2025 10:11 по 16.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.06.2025 15:00 по 12.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
Замовником, за результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ПРОМИСЛОВЕ ОБЛАДНАННЯ", були виявлені наступні невідповідності: 1. У складі тендерної пропозиції надано довідки щодо фахівців (файли «Довідка про фахівців.pdf.p7s», «Довідка про фахівців №2.pdf.p7s»), в яких не підтверджена наявність кваліфікованого персоналу відповідно до мінімальних вимог замовника: сервісний інженер/інженер/механік – 2 особи. 2. Учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів) надано: - довідку щодо виконання аналогічних договорів (файл «Довідка про виконання аналогічних договорів.pdf.p7s»), в якій відсутня інформація щодо ЄДРПОУ, адрес та контактних телефонів замовників за договорами, вказаними в довідці; - скановані копії Договорів: №06-02/01 від 06 лютого 2024 року (файл «Договір ВСТ-ОЙЛ.pdf.p7s»), №29-01/02 від 29 січня 2024 року (файл «Договір ДПС.pdf.p7s»), № 13/3323-МТР від 19.08.2024 року (файл «Договір УКРНАФТА.pdf.p7s»), не можуть вважатися аналогічними, оскільки їх предмет не відповідає предмету закупівлі відповідно до вимог замовника: надання послуг/виконання робіт з технічного обслуговування/ремонту компресорів/компресорного обладнання яке використовується для компримування природнього газу; - лист-відгук від ТОВ «Днєпропресс Сталь», (файл «Лист-відгук ДНЕПРОПРЕСС СТАЛЬ.pdf.p7s»). 3. У складі тендерної пропозиції надано скановану копію Дозволу №ДЗ-2149/ПНС/1-24 від 16.05.2024 року, виданого Північно-Східним Міжрегіональним управлінням Держслужби з питань праці (файл «ДОЗВІЛ.pdf.p7s»), який не містять переліку робіт підвищеної небезпеки відповідно до вимог замовника: монтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування устатковання підвищеної небезпеки на об’єктах нафтогазовидобувної промисловості; - газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. 4. У складі тендерної пропозиції завантажено некоректно заповнений Опитувальник юридичної особи (далі - Опитувальник) (файл «Дод. №5 Опитувальник юридичної особи.pdf.p7s») наявність якого передбачена Додатком № 5 до тендерної документації, а саме в пункті 8.1 розділу 8 надано негативну відповідь, що не відповідає даним з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Також пунктом 8.3. Опитувальника передбачено надання структури власності як обов’язкової для усіх Контрагентів/Учасників, яку Учасником не завантажено. 5. У складі тендерної пропозиції надано довідку про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран, яка не містить всієї необхідної інформації, передбаченої тендерною документацією (файл «Довідка про відсутність ділових відносин.pdf.p7s»). В електронній системі закупівель Замовником було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в строк до 28.06.25, 09:16. Учасник, в строк відведений для усунення невідповідності не завантажив оновлену довідку/лист в довільній формі із зазначенням мінімальних вимог: сервісний інженер/інженер/механік – 2 особи, відповідно до вимог підпункту 1 пункту 1 розділу 1 частини І додатку №1 до тендерної документації. Отже, Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
10.07.2025 10:11
Повідомлення про рішення
17.06.2025 12:17
Електроний протокол про продовження строку
13.06.2025 15:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 13:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 13:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовження строку розгляду ТП Учасника до 20 робочих днів у зв’язку з необхідністю детального опрацювання кваліфікаційної та технічної інформації поданої в тендерній пропозиції учасника та отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації учасника, а також, враховуючи можливу ймовірність оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей.
Дата продовження строку розгляду
17.06.2025 12:17
Дата кінця розгляду
12.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.Перелік виявлених невідповідностей: учасником в складі тендерної пропозиції надано довідки щодо фахівців, (файли «Довідка про фахівців.pdf.p7s», «Довідка про фахівців №2.pdf.p7s»), в яких не підтверджена наявність кваліфікованого персоналу відповідно до мінімальних вимог замовника: сервісний інженер/інженер/механік – 2 особи. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: підпункт 1 пункту 1 розділу 1 частини І додатку №1 до тендерної документації «1.Надати довідку/лист в довільній формі із зазначенням необхідного переліку фахівців, які будуть залучені для виконання обов’язків за договором. Мінімальні вимоги: - Сервісний інженер/інженер/механік – 2 особи*». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: оновлену довідку/лист в довільній формі із зазначенням мінімальних вимог: сервісний інженер/інженер/механік – 2 особи. 2.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів) надано: - довідку щодо виконання аналогічних договорів, (файл «Довідка про виконання аналогічних договорів.pdf.p7s»), в якій відсутня інформація щодо ЄДРПОУ, адрес та контактних телефонів замовників за договорами, вказаними в довідці; - скановані копії Договорів: №06-02/01 від 06 лютого 2024 року, (файл «Договір ВСТ-ОЙЛ.pdf.p7s»), №29-01/02 від 29 січня 2024 року, (файл «Договір ДПС.pdf.p7s»), № 13/3323-МТР від 19.08.2024 року, (файл «Договір УКРНАФТА.pdf.p7s»), не можуть вважатися аналогічними, оскільки їх предмет не відповідає предмету закупівлі відповідно до вимог замовника: надання послуг/виконання робіт з технічного обслуговування/ремонту компресорів/компресорного обладнання яке використовується для компримування природнього газу; - лист-відгук від ТОВ «Днєпропресс Сталь», (файл «Лист-відгук ДНЕПРОПРЕСС СТАЛЬ.pdf.p7s»). Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 2 розділу 1 частини І додатку №1 до тендерної документації «1. Надати довідку/лист* в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору**. Мінімальні вимоги: - один договір. *Вимоги до інформації, що має бути надана Учасником, зокрема: назва Замовника, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника за договором, номер договору. Учасником надано документи в повному обсязі та відповідно до вимог до оформлення, та мінімальні вимоги критерію виконано Учасником НЕ надано документи в повному обсязі або не виконано вимоги до оформлення, або мінімальні вимоги критерію не виконано **Аналогічним договором вважається договір щодо надання послуг/виконання робіт з технічного обслуговування/ремонту компресорів/компресорного обладнання яке використовується для компримування природнього газу. 2. Надати скановану копію договору із додатками, які є невід’ємною частиною договору, (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. 3. Надати скановану копію відгуку/рекомендації від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за аналогічним договором. Документи згідно п. 2 та п. 3 цього критерію надаються учасником по будь-якому договору вказаному в довідці згідно п. 1, при чому такі документи повинні бути оформлені від одного і того ж замовника, що вказаний в довідці/листі згідно п.1 цього критерію». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: оновлену довідку/лист, скановану копію договору з додатками та скановану копію відгуку/рекомендації відповідно до вимог замовника визначених у пункті 2 розділу 1 частини І додатку №1 до тендерної документації. 3. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі тендерної пропозиції надано скановану копію Дозволу №ДЗ-2149/ПНС/1-24 від 16.05.2024 року, виданого Північно-Східним Міжрегіональним управлінням Держслужби з питань праці, (файл «ДОЗВІЛ.pdf.p7s»), який не містять переліку робіт підвищеної небезпеки відповідно до вимог замовника: монтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування устатковання підвищеної небезпеки на об’єктах нафтогазовидобувної промисловості; - газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 2 розділу 2 частини І додатку №1 до ТД: «Надати скановану копію Дозвільного документу на виконання робіт підвищеної небезпеки*: - монтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування устатковання підвищеної небезпеки на об’єктах нафтогазовидобувної промисловості; - газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. або надати довідку/лист з посиланням на місце оприлюднення дозвільних документів, у разі якщо згідно із чинним законодавством паперові свідоцтва, ліцензії, дозволи, допуски, сертифікати не видаються/не реєструються. *- формулювання назв видів робіт у вищезазначених пунктах ліцензій, дозволів, декларацій може відрізнятися від зазначених у тендерній документації (залежно від часу видачі зазначених документів) або відповідно до визначення, що зазначалося у попередніх редакціях законодавчих актів але за умови чинності дозвільного(-их) документів.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: скановану копію Дозвільного документу на виконання робіт підвищеної небезпеки*: - монтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування устатковання підвищеної небезпеки на об’єктах нафтогазовидобувної промисловості; - газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах, або надати довідку/лист з посиланням на місце оприлюднення дозвільних документів, у разі якщо згідно із чинним законодавством паперові свідоцтва, ліцензії, дозволи, допуски, сертифікати не видаються/не реєструються. *- формулювання назв видів робіт у вищезазначених пунктах ліцензій, дозволів, декларацій може відрізнятися від зазначених у тендерній документації (залежно від часу видачі зазначених документів) або відповідно до визначення, що зазначалося у попередніх редакціях законодавчих актів але за умови чинності дозвільного(-их) документів. 4. Перелік виявлених невідповідностей: учасником в складі тендерної пропозиції завантажено некоректно заповнений Опитувальник юридичної особи (далі - Опитувальник), (файл «Дод. №5 Опитувальник юридичної особи.pdf.p7s») наявність якого передбачена Додатком № 5 до тендерної документації, а саме в пункті 8.1 розділу 8 надано негативну відповідь, що не відповідає даним з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Також пунктом 8.3. Опитувальника передбачено надання структури власності як обов’язкової для усіх Контрагентів/Учасників, яку Учасником не завантажено. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 1 частини ІІ додатку №1 до тендерної документації «Додаток №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» (надається учасниками-юридичними особами)». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: коректно заповнений Опитувальник та структуру власності Контрагента у формі додатку до Опитувальника. 5.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран, яка не містить всієї необхідної інформації, передбаченої тендерною документацією, (файл «Довідка про відсутність ділових відносин.pdf.p7s»). Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 7 розділу ІІ Додатку №1 тендерної документації «Довідка про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран….». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідку про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран відповідно до пункту 7 розділу ІІ додатку №1 до тендерної документації.
Створено
27.06.2025 09:16
Надати до
28.06.2025 09:16
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 164 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.06.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380322440093
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 164 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.06.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380322440093
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності