Показати схожі тендери

Закупівля «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів за ДК 021:2015: 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (відповідний код ДК 021:2015: 50112000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів). від Департамент міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-05-006403-a
Id Tender bec9de94d75c481a9f080d7d7a7c9fee
План UA-P-2025-05-30-002639-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 05.06.2025 12:53
Остання зміна 17.06.2025 12:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
156 577.58 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
184.08 грн. (0,12 %)
Вартість подання пропозиції:
550.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.06.2025 12:52 до 13.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.06.2025 12:52
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.06.2025 12:52
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.06.2025 00:00
до 17.06.2025 12:18
Залишилось 5 днів 3 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.06.2025 12:17
до 23.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 17.06.2025 12:18
-
Період уточнень
з 05.06.2025 12:52 до 10.06.2025 00:00
Період оскарження
з 05.06.2025 12:52 до 10.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.06.2025 00:00 до 17.06.2025 12:18
Період кваліфікації
з 13.06.2025 00:00 до 17.06.2025 12:18
Основні параметри
«Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів за ДК 021:2015: 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (відповідний код ДК 021:2015: 50112000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
119 763 грн.
«Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання» за ДК 021:2015: 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (відповідний код ДК 021:2015: 50112000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
Назва предмета закупівлі
«Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання» за ДК 021:2015: 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (відповідний код ДК 021:2015: 50112000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
Очікувана вартість
119 763 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
598,82
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 1 (послуга)
Послуги з проведення ремонту та технічного обслуговування автомобілю Volkswagen Polo синій, р.н. ВС2288НМ (VIN XW8ZZZ61ZJG066773) (з використанням запасних частин і матеріалів Виконавця)
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення ремонту та технічного обслуговування автомобілю Volkswagen Polo синій, р.н. ВС2288НМ (VIN XW8ZZZ61ZJG066773) (з використанням запасних частин і матеріалів Виконавця)
Код ДК 021:2015
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, м. Львів
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Послуги з проведення ремонту та технічного обслуговування автомобілю Volkswagen Polo синій, р.н. ВС2882НМ (VIN XW8ZZZ61ZJG066972) (з використанням запасних частин і матеріалів Виконавця)
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення ремонту та технічного обслуговування автомобілю Volkswagen Polo синій, р.н. ВС2882НМ (VIN XW8ZZZ61ZJG066972) (з використанням запасних частин і матеріалів Виконавця)
Код ДК 021:2015
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, м. Львів
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (послуга)
Послуги з проведення ремонту та технічного обслуговування автомобілю Volkswagen Polo синій, р.н. ВС1020IМ (VIN XW8ZZZ61ZJLG013655) (з використанням запасних частин і матеріалів Виконавця)
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення ремонту та технічного обслуговування автомобілю Volkswagen Polo синій, р.н. ВС1020IМ (VIN XW8ZZZ61ZJLG013655) (з використанням запасних частин і матеріалів Виконавця)
Код ДК 021:2015
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, м. Львів
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 (послуга)
Послуги з проведення ремонту та технічного обслуговування автомобілю Volkswagen Polo синій, р.н. ВС1080IМ (VIN XW8ZZZ61ZLG013676) (з використанням запасних частин і матеріалів Виконавця)
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення ремонту та технічного обслуговування автомобілю Volkswagen Polo синій, р.н. ВС1080IМ (VIN XW8ZZZ61ZLG013676) (з використанням запасних частин і матеріалів Виконавця)
Код ДК 021:2015
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, м. Львів
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Послуг Виконавця здійснюється протягом 15-ти (п’ятнадцяти) робочих днів з дня підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих Послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Технічні специфікації
Проект договору
Критерії прийнятності
Критерії оцінки
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ТИВОДАР МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ"
Пропозиція:
119 763 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
36 814.58 грн.
«Послуги з ремонту автотранспортного засобу і супутнього обладнання» за ДК 021:2015: 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (відповідний код ДК 021:2015: 50112000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
Назва предмета закупівлі
«Послуги з ремонту автотранспортного засобу і супутнього обладнання» за ДК 021:2015: 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (відповідний код ДК 021:2015: 50112000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
Очікувана вартість
36 814.58 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
184,08
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення ремонту автомобіля марки: TOYOTA, модель: Land Cruiser, номер шасі: JT1HDJ810S0001831, д.н.з. ВС 7052 НР
Код ДК 021:2015
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, м. Львів
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 100 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Технічні специфікації
Критерії прийнятності
Критерії оцінки
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ТИВОДАР МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ"
Пропозиція:
36 814.58 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.06.2025 12:53
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Наводило
Електронна пошта
Телефон
+380634866381
Замовник
ЄДРПОУ
44448833
Повна назва
Департамент міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради
Поштовий індекс
79008
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
пл.Ринок будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання» за ДК 021:2015: 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (відповідний код ДК 021:2015: 50112000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
Період вимог/скарг з 17.06.2025 12:17 по 23.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.06.2025 00:00 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.06.2025 12:17
Довідка НАЗК
17.06.2025 12:16
Повідомлення про рішення
13.06.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 12:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 12:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Згідно з п.7.9 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником вимагалось надання від Учасників довідки за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить відомості про учасника, згідно наведеної форми. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку згідно форми, встановленої у п.7.9. Додатку 1 до тендерної документації. Проте, у даній довідці відсутні відомості: у п.3 - дані щодо електронної пошти; у п.7 - дані щодо МФО. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить відомості про учасника, згідно наведеної форми, що встановлена у п.7.9. Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
16.06.2025 12:14
Надати до
17.06.2025 12:14
Лот № 2 «Послуги з ремонту автотранспортного засобу і супутнього обладнання» за ДК 021:2015: 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (відповідний код ДК 021:2015: 50112000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
Період вимог/скарг з 17.06.2025 12:18 по 23.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.06.2025 00:00 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.06.2025 12:19
Довідка НАЗК
17.06.2025 12:18
Повідомлення про рішення
13.06.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 12:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 12:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Згідно з п.7.9 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником вимагалось надання від Учасників довідки за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить відомості про учасника, згідно наведеної форми. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку згідно форми, встановленої у п.7.9. Додатку 1 до тендерної документації. Проте, у даній довідці відсутні відомості: у п.3 - дані щодо електронної пошти; у п.7 - дані щодо МФО. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить відомості про учасника, згідно наведеної форми, що встановлена у п.7.9. Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
16.06.2025 12:15
Надати до
17.06.2025 12:15
Угоди
UA-2025-06-05-006403-a-a1
Очікує підписання
119 763 грн.
119 763 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з проведення ремонту та технічного обслуговування автомобілю Volkswagen Polo синій, р.н. ВС2288НМ (VIN XW8ZZZ61ZJG066773) (з використанням запасних частин і матеріалів Виконавця)
Номенклатура
Послуги з проведення ремонту та технічного обслуговування автомобілю Volkswagen Polo синій, р.н. ВС2288НМ (VIN XW8ZZZ61ZJG066773) (з використанням запасних частин і матеріалів Виконавця)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з проведення ремонту та технічного обслуговування автомобілю Volkswagen Polo синій, р.н. ВС2882НМ (VIN XW8ZZZ61ZJG066972) (з використанням запасних частин і матеріалів Виконавця)
Номенклатура
Послуги з проведення ремонту та технічного обслуговування автомобілю Volkswagen Polo синій, р.н. ВС2882НМ (VIN XW8ZZZ61ZJG066972) (з використанням запасних частин і матеріалів Виконавця)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з проведення ремонту та технічного обслуговування автомобілю Volkswagen Polo синій, р.н. ВС1020IМ (VIN XW8ZZZ61ZJLG013655) (з використанням запасних частин і матеріалів Виконавця)
Номенклатура
Послуги з проведення ремонту та технічного обслуговування автомобілю Volkswagen Polo синій, р.н. ВС1020IМ (VIN XW8ZZZ61ZJLG013655) (з використанням запасних частин і матеріалів Виконавця)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з проведення ремонту та технічного обслуговування автомобілю Volkswagen Polo синій, р.н. ВС1080IМ (VIN XW8ZZZ61ZLG013676) (з використанням запасних частин і матеріалів Виконавця)
Номенклатура
Послуги з проведення ремонту та технічного обслуговування автомобілю Volkswagen Polo синій, р.н. ВС1080IМ (VIN XW8ZZZ61ZLG013676) (з використанням запасних частин і матеріалів Виконавця)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради
Повна назва
Департамент міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44448833

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ТИВОДАР МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ТИВОДАР МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3305801216

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-06-05-006403-a-a2
Очікує підписання
36 814.58 грн.
36 814.58 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з проведення ремонту автомобіля марки: TOYOTA, модель: Land Cruiser, номер шасі: JT1HDJ810S0001831, д.н.з. ВС 7052 НР
Номенклатура
Послуги з проведення ремонту автомобіля марки: TOYOTA, модель: Land Cruiser, номер шасі: JT1HDJ810S0001831, д.н.з. ВС 7052 НР
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради
Повна назва
Департамент міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44448833

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ТИВОДАР МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ТИВОДАР МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3305801216

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
156 577.58 грн.
Період подання пропозицій
до 13.06.2025 00:00
Замовник:
Департамент міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради
Контактний телефон:
+380634866381
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
156 577.58 грн.
Період подання пропозицій
до 13.06.2025 00:00
Замовник:
Департамент міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради
Контактний телефон:
+380634866381
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності