Показати схожі тендери

Закупівля Прокат вантажних транспортних засобів без водія для перевезення товарів ДП "Глухівський агролісгосп" від ГЛУХІВСЬКЕ ДОЧІРНЄ АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЛУХІВСЬКИЙ АГРОЛІСГОСП".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-05-004679-a
Id Tender 98a73355d9df442ea3df95a23c0443ca
План UA-P-2025-06-04-012672-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.06.2025 11:39
Остання зміна 21.07.2025 17:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
420 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 100 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.06.2025 11:36 до 21.06.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 05.06.2025 11:36
до 18.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.06.2025 11:36
до 18.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.06.2025 09:00
до 27.06.2025 16:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.06.2025 16:28
до 03.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.06.2025 16:28
до 21.07.2025 17:29
Період уточнень
з 05.06.2025 11:36 до 18.06.2025 00:00
Період оскарження
з 05.06.2025 11:36 до 18.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.06.2025 09:00 до 27.06.2025 16:28
Період кваліфікації
з 21.06.2025 09:00 до 27.06.2025 16:28
Основні параметри
Прокат вантажних транспортних засобів без водія для перевезення товарів ДП "Глухівський агролісгосп"
Для здійснення господарської діяльності підприємства - перевезення вантажів
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
420 000 грн.
Прокат вантажних транспортних засобів без водія для перевезення товарів
Назва предмета закупівлі
Прокат вантажних транспортних засобів без водія для перевезення товарів
Примітки
Для здійснення господарської діяльності підприємства - перевезення вантажів
Очікувана вартість
420 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2100,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
12 600
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (Одиниця)
Учасник надає в оренду вантажний автомобіль КАМАЗ з маніпулятором
Опис предмета закупівлі
Учасник надає в оренду вантажний автомобіль КАМАЗ з маніпулятором
Код ДК 021:2015
60184000-1 - 60184000-1
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.07.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (Одиниця)
Учасник надає в оренду вантажний автомобіль ЗІЛ (не раніше 1988 року випуску)
Опис предмета закупівлі
Учасник надає в оренду вантажний автомобіль ЗІЛ (не раніше 1988 року випуску)
Код ДК 021:2015
60184000-1 - 60184000-1
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.07.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Учасник надає в оренду вантажні автомобілі для перевезення лісоматеріалів, пиломатеріалів та інших вантажів
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 3 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Учасник надає в оренду вантажні автомобілі для перевезення лісоматеріалів, пиломатеріалів та інших вантажів
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КРУШ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ
Пропозиція:
420 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.06.2025 12:05
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Критерії оцінки
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Трубчик Олена Василівна
Електронна пошта
Телефон
+380663229654
Замовник
ЄДРПОУ
23637196
Повна назва
ДП "ГЛУХІВСЬКИЙ АГРОЛІСГОСП"
Поштовий індекс
41422
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
с.Уланове
Адреса
вул.Успенська, буд.40
Кваліфікація
Лот № 1 Прокат вантажних транспортних засобів без водія для перевезення товарів
Період вимог/скарг з 27.06.2025 16:28 по 03.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.06.2025 09:00 по 28.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.06.2025 16:28
Довідка НАЗК
27.06.2025 16:28
Повідомлення про рішення
27.06.2025 16:25
Пропозиція, що перемогла
21.06.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-05-004679-a-b1
Завершився
Номер
004679
420 000 грн.
420 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
15.07.2025
Строк дії договору з
15.07.2025
по
31.12.2025
Сума оплати за договором
420 000
Сума оплати за договором без ПДВ
420 000
Причина припинення договору
Порушення переможцем торгів умов тендерної документації про надання необхідних документів.
Номенклатура
1 (Одиниця)
Учасник надає в оренду вантажний автомобіль КАМАЗ з маніпулятором
Номенклатура
Учасник надає в оренду вантажний автомобіль КАМАЗ з маніпулятором
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (Одиниця)
Учасник надає в оренду вантажний автомобіль ЗІЛ (не раніше 1988 року випуску)
Номенклатура
Учасник надає в оренду вантажний автомобіль ЗІЛ (не раніше 1988 року випуску)
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ДП "ГЛУХІВСЬКИЙ АГРОЛІСГОСП"
Повна назва
ГЛУХІВСЬКЕ ДОЧІРНЄ АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЛУХІВСЬКИЙ АГРОЛІСГОСП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23637196

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП КРУШ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ
Повна назва
ФОП КРУШ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2794205290

Інформація про підписанта

IBAN
UA523052990000026000035203284
ПІБ підписанта
Моісеєнко Павло Олексійович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
+380687039077
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
21.07.2025 17:29
Повідомлення про договір
Заходи для припинення договору
25.07.2025 15:10
Повідомлення про договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-14-000028
Дата створення проекту
14.07.2025 13:51
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
15.07.2025 09:18
Дата публікації висновку про результати
22.07.2025 15:27
Дата завершення усунення порушень
06.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
06.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 313-79-38
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.07.2025 № 82-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 14.07.2025 №82-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-06-05-004679-a 05.06.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.07.2025 00:00
Документи рішення
15.07.2025 09:18
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 17.05.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Глухівського дочірнього агролісогосподарського підприємства «Глухівський агролісгосп» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.05.2025 (протокол б/н), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.06.2025, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Круш Андрія Валерійовича (далі – ФОП Круш А.В.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 27.06.2025 №7, повідомлення про намір укласти договір від 27.06.2025, договір про закупівлю від 15.07.2025 № 004679, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 21.07.2025. 1. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник вносив зміни до тендерної документації, а саме: 12.06.2025 додатково до початкової редакції Додатку 2 до тендерної документації, розміщеного 05.06.2025, розмістив нову редакцію цього додатку, а також 16.06.2025 додатково до початкової редакції тендерної документації, розміщеної 05.06.2025, розмістив нову редакцію тендерної документації. Відповідно до абзацу четвертого пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції тендерної документації додатково до її попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Однак, Замовник не оприлюднив разом із змінами до тендерної документації в окремому документі перелік змін, що вносились, чим порушив вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. З огляду на викладене, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 16.07.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень. На зазначений запит Управління Замовник 21.07.2025 оприлюднив в електронній системі пояснення, в якому, зазначив: «В розділі ІІІ п.3 тендерної документації була допущена арифметична помилка, а саме невірно вказана цифрами сума гарантійного забезпечення. Уповноважена особа жодних істотних змін до тендерної документації не вносила, а лише виправила арифметичну помилку. В додатку 2 "Технічна специфікація" були видалені бажаний рік випуску автомобіля та модифікація з метою полегшення конкурентоспроможності учасників». Слід зазначити, що в новій редакції Додатку 2 тендерної документації Замовником видалено вимогу щодо року випуску автомобіля ЗІЛ (не раніше 1988 року). Також, в новій редакції тендерної документації з метою виправлення арифметичної помилки, змінено розмір забезпечення тендерної пропозиції з 13860,00 на 12600,00 гривень. Таким чином, Замовник не спростував виявленого порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. 2. Відповідно до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Також, у Додатку 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» (далі – Додаток 5) до тендерної документації Замовника, визначено, що переможець процедури закупівлі, зокрема, для підтвердження відсутності підстав, зазначених у підпунктах 5 та 12 пункту 47 Особливостей у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що повідомлення про намір укласти договір з учасником ФОП Круш А.В оприлюднено в електронній системі закупівель 27 червня 2025 року. При цьому, переможцем торгів надано шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» стосовно фізичної особи-підприємця - Круша Андрія Валерійовича - 02 липня 2025 року, на п’ятий день з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір з ним, чим порушено вимоги абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей та Додатку 5 до тендерної документації Замовнкиа. Таким чином, переможець торгів ФОП Круш А.В. не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації документ, який підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 5 та 12 пункту 47 Особливостей шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Однак на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Круша А.В., як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документу, що підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 5 та 12 пункту 47 цих Особливостей та уклав з ним договір від 15.07.2025 №004679. 3. Відповідно до абзацу другого пункту 10 Особливостей за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 10 частини першої статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. При цьому, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник уклав договір про закупівлю 15 липня 2025 року (договір від 15.07.2025 № 004679), при цьому оприлюднив його в електронній системі закупівель – 21 липня 2025 року (на 4-й робочий день з дня укладання), чим порушив строки, визначені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Дата висновку
22.07.2025 00:00
Дата публікації
22.07.2025 15:27
Документи висновку
22.07.2025 15:27
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Здійснено заходи щодо припинення зобов’язань за договором на вимогу Держаудитслужби
Дата публікації
25.07.2025 17:26
Документи інформації про усунення порушення
25.07.2025 17:26
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Прокат вантажних транспортних засобів без водія для перевезення товарів ДП «Глухівський агролісгосп»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-05-004679-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Просимо надати пояснення щодо неоприлюдненя в окремому документі переліку змін, які були внесені до тендерної документації. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
16.07.2025 13:54
Орган перевірки
22.07.2025 00:00
Документи повідомлення
16.07.2025 13:54
-
Відповідь
Пояснення
1. "Замовник" не отримує бюджетних коштів ні від Засновника, ні від Сумської обласної ради. Вся господарська діяльність підприємства проводиться виключно за рахунок власних коштів, а тому обгрунтування розміру бюджетного призначення предмета закупівлі не могло здійснюватися. Обгрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі проводилося на підставі калькуляції собівартості фактичних витрат на оренду вантажного автотранспорту та моніторингу ринкових цін, що склалися у регіоні. 2. Оприлюднення на власному веб-сайті обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі не відбувалася через відсутність власного веб-сайту в замовника. 3. В розділі ІІІ п.3 тендерної документації була допущена арифметична помилка, а саме невірно вказана цифрами сума гарантійного забезпечення. Уповноважена особа жодних істотних змін до тендерної документації не вносила, а лише виправила арифметичну помилку. В додатку 2 "Технічна специфікація" були видалені бажаний рік випуску автомобіля та модифікація з метою полегшення конкурентоспроможності учасників.
Рішеня
21.07.2025 18:20
Замовник
Документи повідомлення
21.07.2025 18:22
Повідомлення про рішення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
420 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.06.2025 09:00
Замовник:
ДП "ГЛУХІВСЬКИЙ АГРОЛІСГОСП"
Контактний телефон:
+380663229654
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
420 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.06.2025 09:00
Замовник:
ДП "ГЛУХІВСЬКИЙ АГРОЛІСГОСП"
Контактний телефон:
+380663229654
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності