Показати схожі тендери

Закупівля Адресні вивіски на багатоквартирні житлові будинки від Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-05-003773-a
Id Tender 7e776bb4100a466f9d52d9de98e1fcf9
План UA-P-2025-06-05-002723-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.06.2025 11:15
Остання зміна 07.07.2025 15:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
170 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
850 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.06.2025 11:14 до 13.06.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 05.06.2025 11:14
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.06.2025 11:14
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.06.2025 16:26
до 23.06.2025 16:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.06.2025 10:19
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.06.2025 16:02
до 07.07.2025 15:22
Період уточнень
з 05.06.2025 11:14 до 10.06.2025 00:00
Період оскарження
з 05.06.2025 11:14 до 10.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.06.2025 16:26 до 23.06.2025 16:02
Період кваліфікації
з 16.06.2025 16:26 до 23.06.2025 16:02
Основні параметри
Адресні вивіски на багатоквартирні житлові будинки
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
170 000 грн.
44420000-0 Будівельні товари (адресні вивіски на багатоквартирні житлові будинки)
Назва предмета закупівлі
44420000-0 Будівельні товари (адресні вивіски на багатоквартирні житлові будинки)
Очікувана вартість
170 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
850,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.06.2025 15:51
Закінчення аукціону
16.06.2025 16:26
Позиція
Опис предмета закупівлі
Адресні вивіски на багатоквартирні житлові будинки
Код ДК 021:2015
44423460-3 - Адресні вивіски
Кількість
502
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Молодіжна 1, каб.550
Дата постачання по
18.08.2025 11:12
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВІЗУАЛ ІНДАСТРІ"
Пропозиція:
153 612 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗУР МАРІЯ АДОЛЬФІВНА
Пропозиція:
134 500.86 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛЕЯДА ДРУК""
Пропозиція:
105 415 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Приходько Павло Олексійович
Пропозиція:
104 570 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.06.2025 15:51
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.06.2025 11:15
Оголошення про проведення закупівлі
05.06.2025 11:08
Тендерна документація
05.06.2025 11:08
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
05.06.2025 11:08
Проект договору
05.06.2025 11:08
-
05.06.2025 11:08
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Корнілова Юлія Сергіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380564930920
Замовник
ЄДРПОУ
03364234
Назва (англійською мовою)
Department of Improvement and Housing Policy of Executive Committee of the Kryvyi Rih City Council
Повна назва
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Improvement and Housing Policy of Executive Committee of the Kryvyi Rih City Council
Поштовий індекс
50101
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Кривий Ріг
Адреса
площа Молодіжна, 1
Кваліфікація
Лот № 1 44420000-0 Будівельні товари (адресні вивіски на багатоквартирні житлові будинки)
Період вимог/скарг з 19.06.2025 10:19 по 25.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 16:26 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;. тендерна пропозиція не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
. Відповідно до абзаців 2, 5 п. п. 2 п. 44 Особливостей відхилено тендерну пропозицію ФОП Приходько Павло Олексійович із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Документи кваліфікації
19.06.2025 10:18
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
16.06.2025 16:27
Витяг з ЄДР
16.06.2025 16:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 11:08
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 11:08
Період вимог/скарг з 23.06.2025 16:02 по 29.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.06.2025 10:19 по 27.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.06.2025 16:02
Довідка НАЗК
23.06.2025 16:01
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
19.06.2025 10:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 11:08
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.06.2025 11:08
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПЛЕЯДА ДРУК", поданої на закупівлю товару: 44420000-0 Будівельні товари (адресні вивіски на багатоквартирні житлові будинки) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: - відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації та пункту 8 Додатку 3 тендерної документації встановлено наступну вимогу: «…Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження файлів з:…проектом договору в редакції, встановленій у Додатку 2 тендерної документації, підписаного уповноваженою особою Учасника та посвідченого відбитком печатки (у разі використання)». Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено проект договору файл «Договір.pdf», в якому в преамбулі не вказана посада підписанта договору Учасника, що не відповідає вимозі, встановленій у Додатку 2 тендерної документації. Для усунення виявленої невідповідності Учасник має надати оновлений проект договору в редакції, встановленій у Додатку 2 тендерної документації, підписаний уповноваженою особою Учасника та посвідчений відбитком печатки (у разі використання).
Створено
20.06.2025 09:21
Надати до
21.06.2025 09:21
Договір
UA-2025-06-05-003773-a-a1
Підписаний і діє
Номер
367-Т
105 415 грн.
87 845.83 грн.
З ПДВ
Підписано
07.07.2025
Строк дії договору з
07.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
502 (Одиниця)
Адресні вивіски на багатоквартирні житлові будинки
Номенклатура
Адресні вивіски на багатоквартирні житлові будинки
Кількість
502
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 18 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Повна назва
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03364234

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛЕЯДА ДРУК""
Повна назва
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛЕЯДА ДРУК""
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42810492

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.07.2025 15:22
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
170 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.06.2025 09:00
Замовник:
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Контактний телефон:
+380564930920
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
170 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.06.2025 09:00
Замовник:
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Контактний телефон:
+380564930920
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності