Показати схожі тендери

Закупівля Збір початкових умов для розробки математичної прогнозно-імітаційної модель режимів роботи енергетичних об’єктів Дністровського комплексу. Визначення основних крайових умов об'єктів дослідження які входять до Дністровського комплексу від Національний університет водного господарства та природокористування.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-05-001507-a
Id Tender 144a4a30be7145d6b94a67e4be24fe9c
План UA-P-2025-06-05-001770-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 05.06.2025 10:10
Остання зміна 27.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.06.2025 10:09 до 13.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.06.2025 10:09
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.06.2025 10:09
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.06.2025 00:00
до 13.06.2025 10:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2025 10:36
до 19.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 13.06.2025 10:36
-
Період уточнень
з 05.06.2025 10:09 до 10.06.2025 00:00
Період оскарження
з 05.06.2025 10:09 до 10.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.06.2025 00:00 до 13.06.2025 10:36
Період кваліфікації
з 13.06.2025 00:00 до 13.06.2025 10:36
Основні параметри
Збір початкових умов для розробки математичної прогнозно-імітаційної модель режимів роботи енергетичних об’єктів Дністровського комплексу. Визначення основних крайових умов об'єктів дослідження які входять до Дністровського комплексу
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 500 000 грн.
Збір початкових умов для розробки математичної прогнозно-імітаційної модель режимів роботи енергетичних об’єктів Дністровського комплексу. Визначення основних крайових умов об'єктів дослідження які входять до Дністровського комплексу
Назва предмета закупівлі
Збір початкових умов для розробки математичної прогнозно-імітаційної модель режимів роботи енергетичних об’єктів Дністровського комплексу. Визначення основних крайових умов об'єктів дослідження які входять до Дністровського комплексу
Очікувана вартість
1 500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Збір початкових умов для розробки математичної прогнозно-імітаційної модель режимів роботи енергетичних об’єктів Дністровського комплексу. Визначення основних крайових умов об'єктів дослідження які входять до Дністровського комплексу
Код ДК 021:2015
71700000-5 - Послуги з моніторингу та контролю
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Цурик Сергій Анатолійович
Пропозиція:
1 498 760 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.06.2025 10:10
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Скасування
27.07.2025 00:00
Враховуючи наявність від Державної аудиторської служби України зауважень, які неможливо усунути, а саме після рішення про визначення переможцем Замовник не може створити вимогу для Учасника про усунення невідповідностей, по закупівлі UA-2025-06-05-001507-a предмет закупівлі згідно ДК 021:2015 – 71700000-5 «Послуги з моніторингу та контролю» (Збір початкових умов для розробки математичної прогнозно-імітаційної модель режимів роботи енергетичних об’єктів Дністровського комплексу. Визначення основних крайових умов об'єктів дослідження які входять до Дністровського комплексу), Замовником прийнято рішенн відмінити відкриті торги UA-2025-06-05-001507-a, через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей
16.07.2025 11:44
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марчук Микола
Електронна пошта
Телефон
380362635960
Замовник
ЄДРПОУ
02071116
Назва (англійською мовою)
The National University of Water and Environmental Engineering
Повна назва
Національний університет водного господарства та природокористування
Повна назва (англійською мовою)
The National University of Water and Environmental Engineering
Поштовий індекс
33028
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Рівне
Адреса
Соборна, 11
Кваліфікація
Лот № 1 Збір початкових умов для розробки математичної прогнозно-імітаційної модель режимів роботи енергетичних об’єктів Дністровського комплексу. Визначення основних крайових умов об'єктів дослідження які входять до Дністровського комплексу
Період вимог/скарг з 13.06.2025 10:36 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.06.2025 00:00 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 10:36
Довідка НАЗК
13.06.2025 10:35
Повідомлення про рішення
13.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-30-000026
Дата створення проекту
30.06.2025 15:30
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
30.06.2025 16:49
Дата публікації висновку про результати
18.07.2025 16:08
Дата завершення усунення порушень
02.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
22.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 368-08-17
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168685
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Херсон
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 501-12-16
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168685
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Херсон
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 30.06.2025 № 49-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 24.06.2025 №003100-18/7830-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 30.06.2025. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 30.06.2025 №49-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-06-05-001507-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.06.2025 00:00
Документи рішення
30.06.2025 16:49
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18.07.2025. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та своєчасності відображення інформації; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції 17.05.2025 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного університету водного господарства та природокористування (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена протоколом Уповноваженої особи від 05.06.2025 №57; протокольне рішення уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції та намір укласти договір про закупівлю з переможцем ФОП Цурик Сергій Анатолійович від 13.06.2025 №60; повідомлення про намір укласти договір від 13.06.2025; пояснення Замовника надані 03.07.2025, 09.07.2025 та 14.07.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатом проведеного моніторингу установлено, що тендерна пропозиція ФОП Цурик Сергій Анатолійович не відповідає вимогам тендерної документації. Так, відповідно до частини 1 пункту 2 Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен надати документи, що підтверджують трудові відносини (наказ про прийняття на роботу або трудова угода або цивільно-правова угода) не менше як на одного працівника із ступенем доктора технічних наук за спеціальністю «Математичне моделювання та обчислювальні методи» та не менше як на одного працівника із ступенем кандидата технічних наук, що підтверджується Диплом кандидата, а також вищою освітою за спеціальністю «Гідротехнічне будівництво річкових споруд та гідроелектростанцій». На виконання зазначених вимог учасник ФОП Цурик Сергій Анатолійович у складі своєї пропозиції щодо підтвердженння трудових відносин з Волощук В.А. (працівник із ступенем доктора технічних наук, за спеціальністю «Математичне моделювання та обчислювальні методи») надав договір цивільно-правового підряду від 06.06.2025 б/№, проте зазначений договір не містить у складі пропозиції додатків до договору №1 та №2, які є його невід’ємною частиною (файл – «Довідка наявність працівників _аналогічні проекти.pdf»), чим не дотримано вимоги частини 1 пункту 2 Додатку 1 тендерної документації. Також, ФОП Цурик Сергій Анатолійович у складі своєї пропозиції щодо підтвердженння трудових відносин з Герасимовим Г.Г. (працівник із ступенем кандидата технічних наук, з вищою освітою за спеціальністю «Гідротехнічне будівництво річкових споруд та гідроелектростанцій») надав договір цивільно-правового підряду від 06.06.2025 б/№, проте зазначений договір не містить у складі пропозиції додатків до договору №1 та №2 , які є його невід’ємною частиною (файл – «Довідка наявність працівників _аналогічні проекти.pdf»), чим не дотримано вимоги частини 1 пункту 2 Додатку 1 тендерної документації. На запит Держаудитслужби з цього питання Замовник надав пояснення від 14.07.2025, що не спростовують факту відсутності у тендерній пропозиції ФОП Цурик Сергій Анатолійович додатків до вищевказаних договорів цивільно-правового підряду та узвязку з чим готує рішення щодо скасування вказаної закупівлі, через неможливість усунення виявлених зауважень. Також, відповідно до вимог частини 2 пункту 2 Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен надати довідку у довільній формі із описом, що він та його працівники мають наступний досвід: досвід у розробці стандартів організації яка забезпечує діяльність гідроенергетичних об’єктів; досвід у формування звітів, що включають на моделювання в т.ч. на виконання договорів; досвід супроводу та управління науково-практичними інжиніринговими проектами, впровадження сучасних технологій та систем, моделювання та прогнозування режимів гідроенергетичних об’єктів, математичні прогнозно-імітаційні моделі, аналітична обробка інформації по різним галузям та проектам в електроенергетичній галузі;наявність досвіду роботи з гідрологічними та кліматичними дослідженнями, а саме оцінювання метеорологічних режимів на довготерміновій основі з урахуванням змін клімату. На виконання зазначених вимог учасник ФОП Цурик Сергій Анатолійович у складі своєї пропозиції надав довідку «Підтвердження виконання аналогічних проектів» від 09.06.2025 (файл – «Довідка наявність працівників _аналогічні проекти.pdf»), проте зазначена довідка не містить інформації про наявність досвіду щодо супроводу та управління науково-практичними інжиніринговими проектами, впровадження сучасних технологій та систем, математичних прогнозно-імітаційних моделей, аналітичної обробки інформації по різним галузям та проектам в електроенергетичній галузі, чим не дотримано вимоги частини 2 пункту 2 Додатку 1 тендерної документації. На запит Держаудитслужби з цього питання Замовник надав пояснення від 14.07.2025, що не спростовують факту відсутності вищевказаної інформації про наявність досвіду у довідці «Підтвердження виконання аналогічних проектів» та у звязку з чим готує рішення щодо скасування вказаної закупівлі, через неможливість усунення виявлених зауважень. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Таким чином, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Цурик Сергій Анатолійович (протокол уповноваженої особи від 13.06.2025 №60) не виявив невідповідностей в інформації та/ або документах, що подані учасником ФОП Цурик Сергій Анатолійович та не розмістив повідомлення з вимогою про усунення вищевказаних невідповідностей в електронній системі закупівель, чим порушено вимоги пункту 43 Особливостей. В ході проведення моніторингу Замовник протокольним рішенням від 16.07.2025 №80 прийняв рішення відмінити процедуру закупівлі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Цурик Сергій Анатолійович встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатом аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
18.07.2025 00:00
Дата публікації
18.07.2025 16:08
Документи висновку
18.07.2025 16:08
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Враховуючи наявність від Державної аудиторської служби України зауважень, які неможливо усунути, а саме після рішення про визначення переможцем Замовник не може створити вимогу для Учасника про усунення невідповідностей, по закупівлі UA-2025-06-05-001507-a предмет закупівлі згідно ДК 021:2015 – 71700000-5 «Послуги з моніторингу та контролю» (Збір початкових умов для розробки математичної прогнозно-імітаційної модель режимів роботи енергетичних об’єктів Дністровського комплексу. Визначення основних крайових умов об'єктів дослідження які входять до Дністровського комплексу), Замовником 16.07.2025 року було відмінено відкриті торги UA-2025-06-05-001507-a, через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей. Зауваження від Державної аудиторської служби України розглянуто. Уповноважена особа зобов’язується в подальшому дотримуватись Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції 17.05.2025, та не допускати повторного виникнення виявлених порушень.
Дата публікації
22.07.2025 09:21
Документи інформації про усунення порушення
22.07.2025 09:22
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу збір початкових умов для розробки математичної прогнозно-імітаційної модель режимів роботи енергетичних об’єктів Дністровського комплексу, визначення основних крайових умов об'єктів дослідження які входять до Дністровського комплексу (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2025-06-05-001507-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання: 1.Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Рішеня
02.07.2025 17:41
Орган перевірки
08.07.2025 00:00
Документи повідомлення
02.07.2025 17:41
-
Відповідь
Надання пояснень
1.Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Очікувана вартість визначалась враховуючи рекомендації розділу III. Методи визначення очікуваної вартості Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджена наказом Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. (із рахуванням п. 1 Методики, в частині, що Примірна методика має рекомендаційний характер.) Зокрема, відповідно абзацу 5 підпункту 1, п. 1 Розділу ІІІ Методики при визначені були використані дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, також було проведено комплексний моніторинг в електронній системі закупівель "Prozorro"в т.ч. із використанням ресурсів https://bi.prozorro.org; Проте 100% еквівалентних закупівель не було знайдено, так як роботи є науково-проектними містять роботи прив'язані до певних географічних локацій, із конкретно визначеними специфічними вимогами до виконання , умовами збору та використання даних, термінами виконання, що визначено в Додатку 2 до тендерної документації “ТЕХНIЧНI, ЯКIСНI ТА КIЛЬКIСНI ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПIВЛI Код за ДК 021:2015 – 71700000-5 «Послуги з моніторингу та контролю» (Збір початкових умов для розробки математичної прогнозно-імітаційної моделі режимів роботи енергетичних об’єктів Дністровського комплексу. Визначення основних крайових умов об'єктів дослідження які входять до Дністровського комплексу). Відповідно очікувана вартість визначалась із дотриманням встановлених норм Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 “Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво” та враховуючи попередній досвід виконання наукових послуг/робіт безпосередньо Університетом. А саме, показники кошторисної вартості в розрахунку на 1 людино-день визначаються відповідно таблиці 3 Додатку 7 Настанови № 281. Крім того, в ТД визначено вимоги наявності мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації (кількість працівників впливає на кількість людино/днів). Також Додатком 2 визначено терміни виконання робіт: Збір та аналіз даних – не більше 3 місяців; Визначення основних крайових умов для побудови прогнозно-імітаційної моделі режимів роботи гідроенергетичних об’єктів – до 6 місяців. Що дає можливість визначити очікувану вартість закупівлі орієнтовно 842 людино дня на 1 498 790 грн, що округлено до 1 500 000 грн. Учасником відповідно був завантажений Кошторис який проаналізовано, щодо дотримання всіх вище вказаних критеріїв. 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 2. Національний університет водного господарства та природокористування неухильно дотримується пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Проте у зв'язку із обставинами непереборної сили (у розумінні надзвичайні та невідворотні обставини, які об'єктивно унеможливлюють виконання обов'язків встановлених НПА.), а саму офіційний сайт університету зазнав серйозної кібератаки та був повністю знищений. Щодо підтвердження інформації, що Університет систематично розміщував інформацію відповідно до вимог пункту 4-1 постанови КМУ № 710 можна побачити використовуючи ресурс https://web.archive.org/, а саме https://web.archive.org/web/20250715000000*/https://nuwm.edu.ua/ де видно відсутність доступу до сайту після 10.04.25. Інформація яка оприлюднювалась на виконання вимог пункту 4-1 постанови КМУ № 710 розміщувалась за посиланням https://web.archive.org/web/20240619235221/https://nuwm.edu.ua/publichna-informacija/finansi/derzhavni-zakupivli. Наразі зайшовши на офіційний сайт https://nuwm.edu.ua/ вкладка “Публічна інформація” є неробочою у зв'язку із розробкою повного функціоналу (налагоджується повна розробка frontend та backend Web функціоналу) з метою розміщення всієї публічної інформації яку зобов'язані оприлюднювати бюджетні установи та зокрема Університети відповідно до наказу МОНУ. Як тільки буде завершення вказана робота буде розміщено інформацію по всім закупівлям починаючи із 2022 року так як відповідна база даних існує та регулярно наповнюється. Переглянути вказану інформацію наразі можливо за покликанням: https://lookerstudio.google.com/u/1/reporting/0ea3a320-e855-4acd-9549-0e1bb79534e5/page/Nt63C
Рішеня
03.07.2025 11:55
Замовник
Документи повідомлення
03.07.2025 11:57
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу збір початкових умов для розробки математичної прогнозно-імітаційної модель режимів роботи енергетичних об’єктів Дністровського комплексу, визначення основних крайових умов об'єктів дослідження які входять до Дністровського комплексу (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2025-06-05-001507-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання: 1.Яким чином ФОП Цурик Сергій Анатолійович виконано вимогу частини 1 пункту 2 Додатку 1 тендерної документації щодо підтвердженння трудових відносин з Волощук В.А, якщо наданий ним договір цивільно-правового підряду від 06.06.2025 б/№ не містить у складі пропозиції додаткових угод до договору №1 та №2 (файл – «Довідка наявність працівників _аналогічні проекти.pdf»). Надати посилання на назву файлу та сторінку тендерної пропозиції учасника де в повному обсязі підтверджено виконання вищевказаної вимоги. 2. Яким чином ФОП Цурик Сергій Анатолійович виконано вимогу частини 1 пункту 2 Додатку 1 тендерної документації щодо підтвердженння трудових відносин з Герасимов Г.Г., якщо наданий ним договір цивільно-правового підряду від 06.06.2025 б/№ не містить у складі пропозиції додаткових угод до договору №1 та №2 (файл – «Довідка наявність працівників _аналогічні проекти.pdf»). Надати посилання на назву файлу та сторінку тендерної пропозиції учасника де в повному обсязі підтверджено виконання вищевказаної вимоги. 3. Яким ФОП Цурик Сергій Анатолійович виконано вимогу частини 2 пункту 2 Додатку 1 тендерної документації щодо надання довідки у довільній формі із описом, що він та його працівники мають наступний досвід, а саме: досвід супроводу та управління науково-практичними інжиніринговими проектами, впровадження сучасних технологій та систем, математичні прогнозно-імітаційні моделі, аналітична обробка інформації по різним галузям та проектам в електроенергетичній галузі. Надати посилання на назву файлу тендерної пропозиції учасника де в повному обсязі підтверджено виконання вимоги щодо наявності досвіду супроводу та управління науково-практичними інжиніринговими проектами, впровадження сучасних технологій та систем, математичні прогнозно-імітаційні моделі, аналітична обробка інформації по різним галузям та проектам в електроенергетичній галузі. 4. Прошу пояснити чому вами не оприлюднено договір про закупівлю та всі додатки до нього з ФОП Цурик Сергій Анатолійович (у разі його укладання). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Рішеня
07.07.2025 15:56
Орган перевірки
11.07.2025 00:00
Документи повідомлення
07.07.2025 15:57
-
Відповідь
Надання пояснень
ФОП Цурик Сергій Анатолійович виконано вимогу частини 1 пункту 2 Додатку 1 тендерної документації, а саме у складі пропозиції подано довідку в довільній формі та договори цивільно-правового підряду. Звернемо увагу, що ТД вимагалось підтвердження трудових відносин (наказ про прийняття на роботу або трудова угода або цивільно-правова угода). Замовник на момент розляду документів жодним чином не може підтвердити виконання Учасником укладених договорів так як відповідно то вимог чинного законодавства такий обов’язок покладено на сторони визначені договорами (Замовник не є стороною у цих трудових або цивільних угодах). Зверну увагу Учасником у складі пропозиції надано підписаний документ який посвідчує дійсний правочин відповідно до Цивільного кодексу України. При розгляді поданих документів Замовник не мав обґрунтованих підстав відхилити подану пропозицію. Не зрозумілий запит щодо відсутності у складі пропозиції Учасника додаткових угод.. (ТД не вимагається надання додаткових угод) Відповідно ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. У цьому випадку Замовник прийняв рішення щодо продовження строку для укладання договору, який буде оприлюднено у термінах які не перевищують встановленні Законом.
Рішеня
09.07.2025 10:11
Замовник
Документи повідомлення
09.07.2025 11:57
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу збір початкових умов для розробки математичної прогнозно-імітаційної модель режимів роботи енергетичних об’єктів Дністровського комплексу, визначення основних крайових умов об'єктів дослідження які входять до Дністровського комплексу (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2025-06-05-001507-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання: 1.Яким чином ФОП Цурик Сергій Анатолійович виконано вимогу частини 1 пункту 2 Додатку 1 тендерної документації щодо підтвердженння трудових відносин з Волощук В.А, якщо наданий ним договір цивільно-правового підряду від 06.06.2025 б/№ не містить у складі пропозиції додатків до договору №1 та №2 (файл – «Довідка наявність працівників _аналогічні проекти.pdf»). Надати посилання на назву файлу та сторінку тендерної пропозиції учасника де в повному обсязі підтверджено виконання вищевказаної вимоги шляхом надання договору та додатків до договору №1 та №2, які є його невід’ємною частиною. 2. Яким чином ФОП Цурик Сергій Анатолійович виконано вимогу частини 1 пункту 2 Додатку 1 тендерної документації щодо підтвердженння трудових відносин з Герасимов Г.Г., якщо наданий ним договір цивільно-правового підряду від 06.06.2025 б/№ не містить у складі пропозиції додатків до договору №1 та №2 (файл – «Довідка наявність працівників _аналогічні проекти.pdf»). Надати посилання на назву файлу та сторінку тендерної пропозиції учасника де в повному обсязі підтверджено виконання вищевказаної вимоги шляхом надання договору та додатків до договору №1 та №2, які є його невід’ємною частиною. 3. Яким ФОП Цурик Сергій Анатолійович виконано вимогу частини 2 пункту 2 Додатку 1 тендерної документації щодо надання довідки у довільній формі із описом, що він та його працівники мають наступний досвід, а саме: досвід супроводу та управління науково-практичними інжиніринговими проектами, впровадження сучасних технологій та систем, математичні прогнозно-імітаційні моделі, аналітична обробка інформації по різним галузям та проектам в електроенергетичній галузі. Надати посилання на назву файлу тендерної пропозиції учасника де в повному обсязі підтверджено виконання вимоги щодо наявності досвіду супроводу та управління науково-практичними інжиніринговими проектами, впровадження сучасних технологій та систем, математичні прогнозно-імітаційні моделі, аналітична обробка інформації по різним галузям та проектам в електроенергетичній галузі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Рішеня
10.07.2025 12:28
Орган перевірки
16.07.2025 00:00
Документи повідомлення
10.07.2025 12:28
-
Відповідь
Надання поясненнь
1. Учасником ФОП Цурик Сергій Анатолійович на думку Замовника виконано вимогу частини 1 пункту 2 Додатку 1 Тендерної Документації, а саме у складі пропозиції вимагалось подати довідку в довільній формі та підтвердження трудових відносин (наказ про прийняття на роботу або трудова угода або цивільно-правова угода). Учасником надано Договір цивільно-правового підряду від 06.06.2025 б/№, укладений у розумінні ст. 837 ЦКУ, при оцінці та аналізі якого Замовником перевіряється документ, що підтверджує зобов’язання Учасника щодо оформлення трудових відносин. Учасник надав Договір який відповідно до ст. 629 Цивільного кодексу України (далі - ЦКУ) є обов'язковим для виконання сторонами (у вказаному випаду між ФОП Цурик С.А. та Волощук В.А.) Істотні умови договору які важливі Замовнику визначені у розділі 1 Договору цивільно-правового підряду, та відповідно до ст. 526 ЦКУ зобов'язання взяті Сторонами мають виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Так дійсно Замовник визнає, що у складі пропозиції учасника відсутні Додаткові угоди 1 та 2. Проте з огляду, що відповідно до п.2.1 Договору Додаток 1 визначає розмір винагороди та періодичність сплати. Відповідно до п.2.2. Договору Додаток 2 є погодженою формою акту виконаних робіт за якою сторони будуть підтверджувати факт виконання робіт та буде підставою для оплати. І вказані Додатки до Договору жодним чином не впливають на підтвердження трудових взаємовідносин та зобов’язань сторін, що фактично і вимагалось підтвердити відповідно до умов Тендерної документації Замовника. Крім того, необхідно звернути увагу, що відповідно до ст. 639 ЦКУ Договір може бути укладений у будь-якій формі, якщо вимоги щодо форми договору не встановлені законом. Проте через відсутність вказаних додатків які є невід’ємною частиною договору Замовник готує рішення щодо скасування вказаної закупівлі, через неможливість усунення виявлених зауважень. 2. Учасником ФОП Цурик Сергій Анатолійович на думку Замовника виконано вимогу частини 1 пункту 2 Додатку 1 Тендерної Документації, а саме у складі пропозиції вимагалось подати довідку в довільній формі та підтвердження трудових відносин (наказ про прийняття на роботу або трудова угода або цивільно-правова угода). Учасником надано Договір цивільно-правового підряду від 06.06.2025 б/№, укладений у розумінні ст. 837 ЦКУ, при оцінці та аналізі якого Замовником перевіряється документ, що підтверджує зобов’язання Учасника щодо оформлення трудових відносин. Учасник надав Договір який відповідно до ст. 629 Цивільного кодексу України (далі - ЦКУ) є обов'язковим для виконання сторонами (у вказаному випаду між ФОП Цурик С.А. та Герасимов Г.Г.). Істотні умови договору які важливі Замовнику визначені у розділі 1 Договору цивільно-правового підряду, та відповідно до ст. 526 ЦКУ зобов'язання взяті Сторонами мають виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Так дійсно Замовник визнає, що у складі пропозиції учасника відсутні Додаткові угоди 1 та 2. Проте з огляду, що відповідно до п.2.1 Договору Додаток 1 визначає розмір винагороди та періодичність сплати. Відповідно до п.2.2. Договору Додаток 2 є погодженою формою акту виконаних робіт за якою сторони будуть підтверджувати факт виконання робіт та буде підставою для оплати. І вказані Додатки до Договору жодним чином не впливають на підтвердження трудових взаємовідносин та зобов’язань сторін, що фактично і вимагалось підтвердити відповідно до умов Тендерної документації Замовника. Проте через відсутність вказаних додатків які є невід’ємною частиною договору Замовник готує рішення щодо скасування вказаної закупівлі, через неможливість усунення виявлених зауважень. 3. Учасником ФОП Цурик Сергій Анатолійович на виконання вимоги частини 2 пункту 2 Додатку 1 тендерної документації у складі пропозиції завантажено файли 1. Довідка наявність працівників_аналогічні проекти та 2. Довідка Відповідність технічним вимогам_кошторис. Замовник при розгляді поданих Довідок прийшов до висновку, що вказаний досвід можна вважати еквівалентом який вимагався тендерною документацією. Слід зауважити, що Замовнику важливо оцінити досвід таким чином, щоб Учасник мав можливість повністю та якісно виконати зобов’язання відповідно до укладеного договору за наслідком проведеної закупівлі. Виходячи із того що предмет є певною мірою специфічним та є частиною наукових досліджень за результатами яких проводиться пошук та обґрунтування нових рішень такий досвід стандартизувати досить важко. Враховуючи наявність від ДАСУ зауважень, Замовник готує рішення щодо скасування вказаної закупівлі, через неможливість усунення виявлених зауважень, а саме після рішення про визначення переможцем Замовник не може створити вимогу для Учасника про усунення невідповідностей
Рішеня
14.07.2025 07:20
Замовник
Документи повідомлення
14.07.2025 07:21
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.06.2025 00:00
Замовник:
Національний університет водного господарства та природокористування
Контактний телефон:
380362635960
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.06.2025 00:00
Замовник:
Національний університет водного господарства та природокористування
Контактний телефон:
380362635960
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності