Показати схожі тендери

Закупівля Придбання путівок на оздоровлення та відпочинок дітей громади, код ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку від ЦИРКУНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-04-014454-a
Id Tender 082fe98602eb4c998e35c22121ea4dc2
План UA-P-2025-05-27-004202-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 04.06.2025 23:52
Остання зміна 11.07.2025 10:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
900 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.06.2025 23:51 до 12.06.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 04.06.2025 23:51
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.06.2025 23:51
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.06.2025 08:00
до 08.07.2025 13:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.07.2025 13:06
до 14.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 08.07.2025 13:06
-
Період уточнень
з 04.06.2025 23:51 до 09.06.2025 00:00
Період оскарження
з 04.06.2025 23:51 до 09.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.06.2025 08:00 до 08.07.2025 13:06
Період кваліфікації
з 12.06.2025 08:00 до 08.07.2025 13:06
Основні параметри
Придбання путівок на оздоровлення та відпочинок дітей громади, код ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
900 000 грн.
Придбання путівок на оздоровлення та відпочинок дітей громади, код ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку
Назва предмета закупівлі
Придбання путівок на оздоровлення та відпочинок дітей громади, код ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку
Очікувана вартість
900 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Придбання путівок на оздоровлення та відпочинок дітей громади
Код ДК 021:2015
55243000-5 - Послуги дитячих таборів
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за надані послуги здійснюються протягом 7-ми (семи) робочих днів .
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АГРОТРАНСГРУПА"
Пропозиція:
852 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.06.2025 23:52
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Алла Євдокимова
Електронна пошта
Телефон
+380577479465
Замовник
ЄДРПОУ
04396685
Повна назва
ЦИРКУНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Поштовий індекс
62441
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харківський р-н, с. Циркуни
Адреса
вул. Соборна, буд. 26
Кваліфікація
Лот № 1 Придбання путівок на оздоровлення та відпочинок дітей громади, код ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку
Період вимог/скарг з 08.07.2025 13:06 по 14.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 08:00 по 11.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.07.2025 13:07
Довідка НАЗК
08.07.2025 13:06
Повідомлення про рішення
17.06.2025 22:52
Електроний протокол про продовження строку
12.06.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 23:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 23:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Керуючись ч.10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АГРОТРАНСГРУПА», продовжено до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
17.06.2025 22:52
Дата кінця розгляду
11.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Встановлені невідповідності щодо підтвердження відповідності Учасника процедури закупівлі: 1. Додатком 1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагається надання Довідки, що містить інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), за формою згідно таблиці 1, копію (-ії) виконаного(-их) протягом останніх двох років аналогічного(-их) договору(-ів) (з додатками). Додаток(-и) до договору вважаються наданими в достатній кількості, якщо вони містять інформацію про аналогічні послуги, які надавалися за договором. На підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів) надати копії видаткових накладних або актів, які підтверджують виконання наданого договору. Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо надання послуг, які є предметом закупівлі даних торгів / або договір щодо надання послуг по тому ж коду ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”. Учасником ТОВ «АГРОТРАНСГРУПА» надано довідку від 11.06.2025 №896 в якій для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, про досвід виконання аналогічного договору вказано, Замовник: Миронівська міська рада, договір від 03.07.2023 №132-ВС-ВТ, Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей в позаміських закладах оздоровлення та відпочинку розташованих в Закарпатській області (код ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку), сума договору 770000,00 грн. Також, Учасником ТОВ «АГРОТРАНСГРУПА» надано договір про закупівлю послуг з Миронівською міською радою від 03.07.2023 №132-ВС-ВТ на суму 770000,0 грн. Однак, Додаток до додаткової угоди №1 від 03.08.2023 Додаток 1 до Договору №132-ВС-ВТ від 03 липня 2023 по колонці виконавець містить підпис не ТОВ «АГРОТРАНСГРУПА», а фізичної особи – підприємця Штельмах Руслан Віталійович. Крім того, для підтвердження виконання аналогічного договору надано акт №ОУ-1/445 наданих послуг без дати тільки на суму 722 260,0 грн., що не підтверджує виконання договору укладеного на 770 000,0 грн. 2. Підпунктом 1 пункту 3 «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції» Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» передбачено, надання для керівника учасника – виписки з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника. Учасником ТОВ «АГРОТРАНСГРУПА» надано наказ №5 від 25.09.2019 «Про призначення директора» в якому вказана підстава: рішення загальних зборів засновника Товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «АГРОТРАНСГРУПА» згідно з протоколом №1/19 від 23.09.2019. Однак, в складі тендерної пропозиції Учасника відсутній зазначений протокол загальних зборів засновника №1/19 від 23.09.2019 або виписка з нього. 3. Крім того, абзацом 2 пп.3 пункту 3 «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції» Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» передбачено, що згідно ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Згідно ПСБО (Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку) 19, чисті активи - активи підприємства за вирахуванням його зобов'язань. Отже, у разі, якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника, та у випадку, якщо вартість предмету договору (вартість тендерної пропозиції учасника) перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності додатково надати рішення загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається згода на вчинення значних правочинів, в тому числі укладення договору за результатами даної закупівлі. Учасником ТОВ «АГРОТРАНСГРУПА» не надано останньої затвердженої фінансової звітності (балансу), а замість неї надано довідку 11.06.2025 №907, в якій вказано, що ТОВ «АГРОТРАНСГРУПА» цією довідкою повідомляє, що укладання договору про закупівлю за результатами відкритих торгів не є значним правочином, так як не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. Однак, тендерною документацією на дану закупівлю не передбачено, що замість запитуваних документів Учасник може надати інформацію. 4. Підпунктом 2 п.10 «Інша інформація» Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» передбачено, надання копії паспорту (всі сторінки) для керівника. Однак, в складі тендерної пропозиції Учасника надано тільки 1-5, 10-11 паспорта директора Штельмах Руслана Віталійовича 5. Підпунктом 2 п.10 «Інша інформація» Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» передбачено, що Учасник накладає електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” (далі – електронний підпис) на тендерну пропозицію. Пунктом 27 ст.1 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» визначено, що кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Однак, за результатами перевірки електронного підпису Учасника на сайт Центрального засвідчуваного органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify, що накладений підпис має тип підпису удосконалений, тип носія особистого ключа незахищений, що не відповідає вимогам до кваліфікованого електронного підпису згідно Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» На підставі п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом: 1. надання необхідних документів до договору від 03.07.2023 №132-ВС-ВТ з Миронівською міською радою, або привести у відповідність дані довідки від 11.06.2025 №896 та доданих до неї документів, 2. надати протокол загальних зборів засновника №1/19 від 23.09.2019 або виписку з нього стосовно призначення директора, 3 надати останню затверджену фінансову звітність (баланс), 4. надати всі сторінки паспорту директора Штельмах Руслана Віталійовича. 5 підписати тендерну пропозицію учасника та електронні документи тендерної пропозиції учасника кваліфікованим електронним підписом. В разі не виправлення виявлених невідповідності протягом 24 годин, тендерну пропозицію ТОВ «АГРОТРАНСГРУПА» (код 43247653) буде відхилено у відповідності до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Створено
04.07.2025 12:15
Надати до
05.07.2025 12:15
Договір
UA-2025-06-04-014454-a-a1
Очікує підписання
852 000 грн.
852 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
40 (штуки)
Придбання путівок на оздоровлення та відпочинок дітей громади
Номенклатура
Придбання путівок на оздоровлення та відпочинок дітей громади
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЦИРКУНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Повна назва
ЦИРКУНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04396685

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АГРОТРАНСГРУПА"
Повна назва
ТОВ "АГРОТРАНСГРУПА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43247653

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
900 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2025 08:00
Замовник:
ЦИРКУНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Контактний телефон:
+380577479465
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
900 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2025 08:00
Замовник:
ЦИРКУНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Контактний телефон:
+380577479465
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності