Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з кур’єрської доставки відправлень від Державна установа "Центр громадського здоров"я Міністерства охорони здоров"я України".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-04-014420-a
Id Tender 22c6cc1a2c0445c6b883b05eaacd5026
План UA-P-2025-06-04-018384-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.06.2025 23:48
Остання зміна 02.07.2025 12:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
338 238 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 382.38 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.06.2025 23:46 до 13.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.06.2025 23:46
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.06.2025 23:46
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.06.2025 00:00
до 24.06.2025 14:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.06.2025 14:57
до 30.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.06.2025 14:57
до 02.07.2025 12:55
Період уточнень
з 04.06.2025 23:46 до 10.06.2025 00:00
Період оскарження
з 04.06.2025 23:46 до 10.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.06.2025 00:00 до 24.06.2025 14:57
Період кваліфікації
з 13.06.2025 00:00 до 24.06.2025 14:57
Основні параметри
Послуги з кур’єрської доставки відправлень
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
338 238 грн.
Послуги з кур’єрської доставки відправлень
Назва предмета закупівлі
Послуги з кур’єрської доставки відправлень
Очікувана вартість
338 238 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3382,38
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з кур’єрської доставки відправлень
Код ДК 021:2015
64121200-2 - Послуги з доставки пакунків
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
29.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Послуг шляхом переказу коштів на поточний рахунок Виконавця протягом п’яти робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг. Операції з оплати Послуг звільняються від оподаткування податком на додану вартість на підставі пункту 197.11 статті 197 Податкового кодексу України, у зв’язку з тим, що надання Послуг фінансується за рахунок міжнародної технічної допомоги, яка надається відповідно до міжнародного договору: Угоди між Урядом України і Урядом Сполучених Штатів Америки про гуманітарне і техніко-економічне співробітництво від 07 травня 1992 року в рамках реалізації проектів: SILTP «Посилення лікування ВІЛ-інфекції, спроможності лабораторної мережі, замісної підтримуючої терапії та програмного моніторингу в Україні в рамках Надзвичайної ініціативи Президента США з надання допомоги у боротьбі з ВІЛ/СНІД (PEPFAR)» та ITF «Надання підтримки Центру громадського здоров’я МОЗ України для зміцнення та розбудови спроможності системи охорони здоров’я для здійснення кращого моніторингу, епідеміологічного нагляду, реагування на спалахи захворювання та їхньої профілактики» Component 1: CORE (20NU2HGH000056AMR)
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "МОСПАНЕНКО ЛЮДМИЛА СТАНІСЛАВІВНА"
Пропозиція:
337 700 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Іванова Оксана
Електронна пошта
Телефон
380444824615
Замовник
ЄДРПОУ
40524109
Назва (англійською мовою)
State Institution "Public Health Center of the Ministry of Health of Ukraine"
Повна назва
Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Повна назва (англійською мовою)
State Institution "Public Health Center of the Ministry of Health of Ukraine"
Поштовий індекс
04071
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вулиця Ярославська, будинок 41
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з кур’єрської доставки відправлень
Період вимог/скарг з 24.06.2025 14:57 по 30.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.06.2025 00:00 по 12.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.06.2025 14:57
Довідка НАЗК
24.06.2025 14:56
Повідомлення про рішення
13.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 23:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 23:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до пункту 36 Особливостей, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 Особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв'язку з великим обсягом наданих документів Учасником у складі тендерної пропозиції є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника. Продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій).
Дата продовження строку розгляду
19.06.2025 13:40
Дата кінця розгляду
12.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасником, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (п.п. .1.1. п.1. Таблиці Додатку 1 до тендерної документації), надано файли: 1.1.1. файл «Договір-617.pdf», в якому розміщений Договір № 617 про закупівлю від 31.07.2024 р. не в повному обсязі, а саме: відсутній Додаток 1 до Договору «Технічна специфікація, що не відповідає вимогам визначеним в п.п.1.1.1. п.п. 1.1. п.1. Таблиці Додатку 1 до тендерної документації; 1.1.2. файл «Договір-372.pdf», в якому розміщений Договір № 372 про закупівлю від 20 жовтня 2023 р. на закупівлю послуги перевезення небезпечного вантажу біологічного матеріалу категорії B (код UN 3373) ізоляти вірусів (нативні та на FTA-дисках), що не відповідає вимогам визначеним в п.п.1.1.1. п.п. 1.1. п.1. Таблиці Додатку 1 до тендерної документації, а саме: «*Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на послуги з кур’єрської доставки відправлень, листів, попереджень, інших документів, бандеролей тощо, кур’єрського обслуговування).» 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до пунктів 1, 5 Розділу 3 Тендерної документації та відповідно до п.п. 1.1. п.1. Таблиці Додатку 1 до тендерної документації вимагається надати на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: «1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.1.1. Довідка у довільній формі (або за формою 1 цього Додатку), складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням: - найменування контрагента/замовника договору, - предмету договору, - номер та дата укладення договору; - документ(и), що підтверджують виконання договору. * Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на послуги з кур’єрської доставки відправлень, листів, попереджень, інших документів, бандеролей тощо, кур’єрського обслуговування). 1.1.2. На підтвердження інформації за договором(ами), зазначеному(ими) в довідці відповідно до п.1.1.1 цього додатку, надаються: 1.1.2.1 не менше однієї скан-копії договору про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору**, зазначеного в довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, якщо є такі додатки, додаткові угоди, специфікації до договору тощо). **При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі не зазначення вартісних показників учасником надається лист- відгук до такого договору відповідно до нижчезазначених вимого цього пункту. 1.1.2.2. на підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) надаються: документ(-ти) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів), а саме: акт(акти) про надання послуг (або подібний до його змісту документ), та/або позитивний(-і) лист(-и)-відгук(-ки) від контрагента/замовника договору зазначеного(-их) у довідці 1.1.1, у довільній формі, зміст якого(их) підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. У разі надання відгуку (відгуки), то такий відгук (відгуки) повинен (повинні) бути завірений (завірені) підписом керівника контрагента/замовника та печаткою (за наявності). Підтвердженням виконання аналогічного(их) договору(ів) може бути також звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Форма 1 «Приклад довідки про наявність досвіду виконання аналогічних(-ого) за предметом закупівлі договорів(-у)». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Відповідно до п.п. 1.1. п.1 Таблиці Додатку 1 до тендерної документації надати інформацію та документи, а саме: «1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.1.1. Довідка у довільній формі (або за формою 1 цього Додатку), складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням: - найменування контрагента/замовника договору, - предмету договору, - номер та дата укладення договору; - документ(и), що підтверджують виконання договору. * Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на послуги з кур’єрської доставки відправлень, листів, попереджень, інших документів, бандеролей тощо, кур’єрського обслуговування). 1.1.2. На підтвердження інформації за договором(ами), зазначеному(ими) в довідці відповідно до п.1.1.1 цього додатку, надаються: 1.1.2.1 не менше однієї скан-копії договору про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору**, зазначеного в довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, якщо є такі додатки, додаткові угоди, специфікації до договору тощо). **При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі не зазначення вартісних показників учасником надається лист- відгук до такого договору відповідно до нижчезазначених вимого цього пункту. 1.1.2.2. на підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) надаються: документ(-ти) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів), а саме: акт(акти) про надання послуг (або подібний до його змісту документ), та/або позитивний(-і) лист(-и)-відгук(-ки) від контрагента/замовника договору зазначеного(-их) у довідці 1.1.1, у довільній формі, зміст якого(их) підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. У разі надання відгуку (відгуки), то такий відгук (відгуки) повинен (повинні) бути завірений (завірені) підписом керівника контрагента/замовника та печаткою (за наявності). Підтвердженням виконання аналогічного(их) договору(ів) може бути також звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Форма 1 «Приклад довідки про наявність досвіду виконання аналогічних(-ого) за предметом закупівлі договорів(-у)».
Створено
19.06.2025 13:44
Надати до
20.06.2025 13:44
Договір
UA-2025-06-04-014420-a-a1
Підписаний і діє
Номер
348
337 700 грн.
337 700 грн.
Без ПДВ
Підписано
01.07.2025
Строк дії договору з
01.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з кур’єрської доставки відправлень
Номенклатура
Послуги з кур’єрської доставки відправлень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 29 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Повна назва
Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40524109

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "МОСПАНЕНКО ЛЮДМИЛА СТАНІСЛАВІВНА"
Повна назва
ФОП "МОСПАНЕНКО ЛЮДМИЛА СТАНІСЛАВІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2311318286

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
338 238 грн.
Період подання пропозицій
до 13.06.2025 00:00
Замовник:
Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Контактний телефон:
380444824615
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
338 238 грн.
Період подання пропозицій
до 13.06.2025 00:00
Замовник:
Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Контактний телефон:
380444824615
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності