Показати схожі тендери

Закупівля C_25П-290_79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (Архівні послуги) від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-04-013572-a
Id Tender c54f758d8f614d50863fec79a8061b87
План UA-P-2025-06-04-017272-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.06.2025 17:57
Остання зміна 04.07.2025 15:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
202 736.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 041 грн. (1,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.06.2025 17:48 до 12.06.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 04.06.2025 17:48
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.06.2025 17:48
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.06.2025 15:00
до 19.06.2025 13:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.06.2025 13:48
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.06.2025 13:48
до 04.07.2025 15:45
Період уточнень
з 04.06.2025 17:48 до 09.06.2025 00:00
Період оскарження
з 04.06.2025 17:48 до 09.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.06.2025 15:00 до 19.06.2025 13:48
Період кваліфікації
з 12.06.2025 15:00 до 19.06.2025 13:48
Основні параметри
C_25П-290_79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (Архівні послуги)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
202 736.4 грн.
79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (Архівні послуги)
Назва предмета закупівлі
79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (Архівні послуги)
Очікувана вартість
202 736.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3041,0
1,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Архівні послуги
Код ДК 021:2015
79995100-6 - Архівні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м. Харків, Основянський р-н
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Протягом 30 календарних днів після підписання Акту приймання-передачі фактично наданих послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ТАБАЧУН ЛОЛІТА ВАЛЕРІЇВНА"
Пропозиція:
134 400 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія МОВА
Електронна пошта
Телефон
+380954081006
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Кваліфікація
Лот № 1 79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (Архівні послуги)
Період вимог/скарг з 19.06.2025 13:48 по 25.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 15:00 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.06.2025 13:48
Довідка НАЗК
19.06.2025 13:48
Повідомлення про рішення
12.06.2025 15:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 17:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 17:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей Учасник надав лист щодо повноважень посадових осіб, що не відповідає ФОРМІ, наведеній в додатку №1.1 до тендерної документації. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності Додаток №1 до тендерної документації І. Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам 2. Інші вимоги до учасників закупівель п.1 Надання документів, що підтверджують повноваження посадових осіб або представника учасника на підписання пропозиції та договору 1.1. Учасником надається: 1. Лист за підписом керівника по формі Додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника. В листі повинен міститись перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 2. Учасником у складі тендерної пропозиції надаються копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 3. Учасником у складі тендерної пропозиції надається сканована копія статуту учасника (в останній редакції) або іншого установчого документу учасника (за наявності). У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснював державну реєстрацію юридичної особи. 4. У випадку наявності в статуті обмежень чи заборон на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину, учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину. 5. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи (вимога стосується учасника – юридичної особи) або рішення про перехід на діяльність на підставі модельного статуту та надати Положення, затверджене Загальними зборами (за наявності). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в систему PROZORRO оновлений лист за встановленою формою відповідно до вимоги пп.1, п.1 розділу 2 «Інші вимоги до учасників закупівель» І. Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам Додатку № 1 до тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей Учасником надано довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), однак не повною мірою відповідає вимогам, оскільки не містить всієї необхідної інформації, а саме: не зазначено ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника, предмет договору, дата початку та закінчення договору; статус виконання, наявність претензійної роботи, роль учасника тощо, відповідно вимозі пп. 1, п.1, розділу І, Додатку 1 до тендерної документації. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності Додаток №1 до тендерної документації І. Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам п.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів) В складі своєї тендерної пропозиції Учасник надає: 1. Довідку/лист в довільній формі про виконання аналогічного/-их договору/-ів* з зазначенням найменування замовника, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника, предмет договору, номер договору, дата початку та закінчення договору; статус виконання, наявність претензійної роботи, роль учасника тощо. 2. Скан-копію/-ї договору/-ів із додатками, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки), вказані в довідці/листі відповідно п.1.** При цьому Договір/-а може/-уть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. 3. Скан-копії відгуку/-ів/рекомендації/-й від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за аналогічним/-и договором/-ами, зазначеного/-их в довідці/листі відповідно п.1.** * Аналогічним договором вважається договір/-и, умовами якого/-их передбачено надання архівних послуг. **Примітки: • Документи у відповідності з пунктами 2 та 3 надаються учасником по будь-якому договору, вказаному в довідці/листі про виконання аналогічного/-их договору/-ів, при чому такі документи мають бути оформленими від одного і того ж замовника вказаного в довідці про виконання аналогічного/-их договору/-ів. • Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору, достатньо надання однієї скан-копії договору та однієї скан-копії відгуку. ***Формулювання назви предмету договору може відрізнятися від вищезазначеного предмету договору, але має бути тотожною за змістом послуг, що визначено замовником* - для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору, достатньо надання однієї копії договору та одного відгука до них, незалежно від кількості договорів, вказаних в довідці. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в систему PROZORRO: Оновлену довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з зазначенням всієї необхідної інформації, відповідно встановленої вимоги пп.1, п.1, розділу І, Додатку 1 до тендерної документації. Або Оновлені документи згідно пп. 1, 2, 3, п.1, розділу І, Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
17.06.2025 12:41
Надати до
18.06.2025 12:41
Договір
UA-2025-06-04-013572-a-a1
Підписаний і діє
Номер
№УГПГФ-1831-пс-25
112 000 грн.
112 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
01.07.2025
Строк дії договору з
01.07.2025
по
28.02.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Архівні послуги
Номенклатура
Архівні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30019775

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ТАБАЧУН ЛОЛІТА ВАЛЕРІЇВНА"
Повна назва
ФОП "ТАБАЧУН ЛОЛІТА ВАЛЕРІЇВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2346709565

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
202 736.4 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380954081006
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
202 736.4 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380954081006
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності