Зміст
Перелік виявлених невідповідностей
Учасник надав лист щодо повноважень посадових осіб, що не відповідає ФОРМІ, наведеній в додатку №1.1 до тендерної документації.
Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності
Додаток №1 до тендерної документації І. Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам 2. Інші вимоги до учасників закупівель п.1 Надання документів, що підтверджують повноваження посадових осіб або представника учасника на підписання пропозиції та договору
1.1. Учасником надається:
1. Лист за підписом керівника по формі Додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити:
- службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції;
- службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника.
В листі повинен міститись перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
2. Учасником у складі тендерної пропозиції надаються копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
3. Учасником у складі тендерної пропозиції надається сканована копія статуту учасника (в останній редакції) або іншого установчого документу учасника (за наявності).
У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи.
В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснював державну реєстрацію юридичної особи.
4. У випадку наявності в статуті обмежень чи заборон на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину, учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину.
5. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи (вимога стосується учасника – юридичної особи) або рішення про перехід на діяльність на підставі модельного статуту та надати Положення, затверджене Загальними зборами (за наявності).
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей
Учаснику необхідно завантажити в систему PROZORRO оновлений лист за встановленою формою відповідно до вимоги пп.1, п.1 розділу 2 «Інші вимоги до учасників закупівель» І. Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам Додатку № 1 до тендерної документації.
Перелік виявлених невідповідностей
Учасником надано довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), однак не повною мірою відповідає вимогам, оскільки не містить всієї необхідної інформації, а саме: не зазначено ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника, предмет договору, дата початку та закінчення договору; статус виконання, наявність претензійної роботи, роль учасника тощо, відповідно вимозі пп. 1, п.1, розділу І, Додатку 1 до тендерної документації.
Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності
Додаток №1 до тендерної документації І. Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам п.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів)
В складі своєї тендерної пропозиції Учасник надає:
1. Довідку/лист в довільній формі про виконання аналогічного/-их договору/-ів* з зазначенням найменування замовника, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника, предмет договору, номер договору, дата початку та закінчення договору; статус виконання, наявність претензійної роботи, роль учасника тощо.
2. Скан-копію/-ї договору/-ів із додатками, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки), вказані в довідці/листі відповідно п.1.** При цьому Договір/-а може/-уть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані.
3. Скан-копії відгуку/-ів/рекомендації/-й від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за аналогічним/-и договором/-ами, зазначеного/-их в довідці/листі відповідно п.1.**
* Аналогічним договором вважається договір/-и, умовами якого/-их передбачено надання архівних послуг.
**Примітки:
• Документи у відповідності з пунктами 2 та 3 надаються учасником по будь-якому договору, вказаному в довідці/листі про виконання аналогічного/-их договору/-ів, при чому такі документи мають бути оформленими від одного і того ж замовника вказаного в довідці про виконання аналогічного/-их договору/-ів.
• Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору, достатньо надання однієї скан-копії договору та однієї скан-копії відгуку.
***Формулювання назви предмету договору може відрізнятися від вищезазначеного предмету договору, але має бути тотожною за змістом послуг, що визначено замовником* - для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору, достатньо надання однієї копії договору та одного відгука до них, незалежно від кількості договорів, вказаних в довідці.
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей
Учаснику необхідно завантажити в систему PROZORRO:
Оновлену довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з зазначенням всієї необхідної інформації, відповідно встановленої вимоги пп.1, п.1, розділу І, Додатку 1 до тендерної документації.
Або
Оновлені документи згідно пп. 1, 2, 3, п.1, розділу І, Додатку 1 до тендерної документації.