Закупівля ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт фасаду Ліцею №80, бульв. Миколи Міхновського, 12-Б (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження)» від Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.
ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт фасаду Ліцею №80, бульв. Миколи Міхновського, 12-Б (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження)»
ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт фасаду Ліцею №80, бульв. Миколи Міхновського, 12-Б (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження)» згідно документації. Обгрунтування: необхідність в проведенні капітального ремонту в покрівлі у зв’язку фізичним зносом. При проведенні капітальних ремонтних робіт Підрядник повинен виконувати заходи, що забезпечують дотримання правил техніки безпеки у відповідності із Законом України «Про охорону праці», інших чинних нормативних документів та актів з охорони праці. Забезпечити обов‘язкове виконання вимог чинного законодавства України по охороні навколишнього середовища, пожежній безпеці та додержуватись вимог державних будівельних норм і державних стандартів України, гігієнічних нормативів, санітарних правил і норм тощо. Будівельні матеріали та вироби, які будуть використані виконавцем під час надання послуг з поточного ремонту мають відповідати основним вимогам, визначеним національним стандартам ДСТУ і будівельним нормам та повинні бути промарковані національним знаком відповідності.
З метою гарантування якісної підготовки цінової пропозиції Учасник може здійснити огляд об'єкту з представником інженерно-господарського відділу Замовника 253-73-75. Огляд об’єкту здійснюється виключно протягом періоду уточнень, за присутності представника Замовника. Дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути умови, з якими він може зіткнутися при виконані робіт (можливості підключення до існуючих мереж, обставини, що обмежують доступ до об’єкту тощо) та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому безпідставного корегування вартості її робіт, що відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Строк виконання робіт: 180 календарних днів з дня укладання договору, 2025 року.
Учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби — планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку, а також можливість надання послуг відповідно до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації, в порядку, встановленому цією тендерною документацією.
У місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент».
У місцях, де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином, вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».
Примітка: кошторисну документацію підготувати згідно обсягів робіт та у відповідності з Кошторисними нормами України у будівництві, Державними Стандартами України. У разі, якщо технічна специфікація замовника містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасник може надати саме такі матеріали, як вимагається замовником, або еквівалент, не гірший за якістю.
* Якість запропонованого еквіваленту товару/послуги тощо має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника (підтверджується порівняльної таблицею технічних характеристик товару/послуги тощо, заявлених Замовником і запропонованим Учасником їх еквіваленту).
Учасник визначає вартість робіт/послуг, які він пропонує виконати за Договором, у відповідності з Кошторисними нормами України у будівництві, Державними Стандартами України та Державними будівельними нормами на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту поточного ремонту (будівля, що експлуатується) згідно умов їх виконання, які він пропонує виконати з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів (приймаються за відповідними обґрунтованими цінами та посиланнями на постачальника), вартості експлуатації будівельних машин та механізмів (визначається згідно Державних Стандартів України), інших витрат підтверджених обґрунтованими розрахунками, коштами на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт/наданням послуг, коштами на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами. Необґрунтована і неврахована Учасником вартість матеріалів, витрат, тощо не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх покриття вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції. Додатково Учасником надається копія договору на виконання дослідницьких робіт з підприємством, вимірювальні можливості якої підтверджені чинним сертифікатом визнання вимірювальних можливостей.
На Учасника покладається обов’язок з проведення експертної оцінки/експертизи щодо розгляду кошторисної частини проектної документації із залученням незалежної експертної установи/організації (за погодженням з замовником). Вартість робіт/послуг, які Учасник пропонує виконати за Договором, включає в себе витрати Учасника на проведення такої оцінки.
Розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів) відповідно до технічного завдання. Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) версія 3.9.0 (не нижче, з врахуванням вимог Настанова з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, у складі:
- Договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою
(визначається з урахуванням витрат на технічний нагляд);
- Локальні кошториси;
- Дефектний акт;
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку;
Усі кошторисні розрахунки повинні бути надані у пропозиції у форматі .pdf та у форматі .imd.
Структура договірної ціни є твердою і визначається у відповідності до Настанови з урахуванням змін та доповнень.
Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
При складанні пояснювальної записки з розділу «Договірна ціна» учасник повинен враховувати Показник середньомісячної норми тривалості робочого часу з урахуванням Закону України «Про правовий режим воєнного стану» № 389-VIII, Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» 64/2022, в редакціях що стосуються періоду (даті) у який здійснює Учасник розрахунок Договірної ціни. Будівництво розташоване на території м. Києва.
Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути розроблений у програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін та складений у відповідності до чинної Настанови.
Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не весь перелік робіт або зміну обсягів та складу робіт (та/або не розцінені всі пункти технічного завдання) згідно з документацією закупівлі або відсутня взагалі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником.
З метою гарантування якісної підготовки цінової пропозиції Учасник може здійснити огляд об'єкту з представником інженерно-господарського відділу Замовника 253-73-75. Огляд об’єкту здійснюється виключно протягом періоду уточнень, за присутності представника Замовника. Дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути умови, з якими він може зіткнутися при виконані робіт (можливості підключення до існуючих мереж, обставини, що обмежують доступ до об’єкту тощо) та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому безпідставного корегування вартості її робіт, що відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт фасаду Ліцею №80, бульв. Миколи Міхновського, 12-Б (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження)»
Очікувана вартість
17 403 842 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
87019,21
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.06.2025 11:57
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт фасаду Ліцею №80, бульв. Миколи Міхновського, 12-Б (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження)».
Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Код ДК 021:2015
45450000-6 -
Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
27.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
10
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи за цим Договором здійснюються Замовником на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (ф. КБ-3) та актів приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в), відповідно до фактично виконаних обсягів робіт з урахуванням фактичної вартості матеріалів і шляхом безготівкового перерахування відповідних сум на розрахунковий рахунок Підрядника в національній валюті України на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. Підрядник у відповідності до п. 15.7. Договору надає Замовнику складені та підписані акти приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (ф. КБ-3) для перевірки та підписання. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх. Підписані з боку Підрядника акти приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) мають містити підпис та печатку уповноваженого спеціаліста з технічного нагляду та у разі залучення уповноваженого інженера-консультанта. В зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та відповідно до протоколу доручення № 5 від 20.05.2022 Київської міської державної адміністрації, підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, в залежності від реального фінансування. Оплата за виконані роботи здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, що вказаний у цьому Договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження бюджетного фінансування.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 17:24
Спосіб підтвердження
Назва
1.1.1. Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: № з/п Назва та кількість необхідного обладнання, матеріальнотехнічної бази та технологій, відповідно до вимог замовника Назва необхідного обладнання, матеріальнотехнічної бази та технологій учасника Кількість Зазначення належності * Назва та реквізити документа, що підтверджує належність ** 1 2 3 4 5 6 * Якщо учасник є власником, зазначається “власний”, в інших випадках вказується “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України). ** Зазначаються номер і дата документа щодо належності відповідно до графи 5 таблиці. 1.1.2. Учасник повинен підтвердити наведену інформацію щодо власності (оренди, тощо) на період виконання робіт наступними копіями можливих документів: договору купівлі-продажу, або свідоцтва про право власності, або договору оренди (з переліком обладнання, матеріально-технічної бази та технологій), або договору на надання послуг (з переліком обладнання матеріально-технічної бази та технологій), або бухгалтерського документу (витяг з оборотно-сальдової відомості учасника станом на дату оголошення про закупівлю), або технічних паспортів (чи інших реєстраційних документів із зазначенням власника). Якщо договори оренди, надання послуг рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем).
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 17:24
Спосіб підтвердження
Назва
1.2.1. Довідка в довільній формі про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації (робочої професії), які мають необхідну освіту, спеціальність, розряд (у разі наявності), та будуть залучені до виконання зобов’язань перед замовником у разі укладення відповідного договору. 1.2.2. Надати копії документів, що підтверджують технічну освіту наступних працівників: - головний інженер - виконавець робіт. 1.2.3. Обов'язково в учасника повинні бути працівники наступних професій *: - інженер проектувальник в частині кошторисної документації; - інженер з охорони праці (або співробітник на якого покладені подібні обов’язки); - монтажники (не нижче 3-го розряду); - електромонтажник силових мереж та електроустаткування (не нижче 4-го розряду); - маляр (не нижче 3-го розряду); - штукатур (не нижче 3-го розряду); *З метою підтвердження зазначеної інформації Учасник обов’язково надає: - копії першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копію наказу про призначення/переведення /сумісництво/суміщення або копії договорів (контрактів, угод, наказів, тощо) та документи, що підтверджують їх освіту або інший альтернативний документ, який підтверджує отримання/наявність відповідної кваліфікації. - документи, які підтверджують інформацію, наведену в довідці, про успішне проходження спеціального навчання та перевірки знань з охорони праці працівників підприємства, а саме: з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, НПАОП 0.00-7.11-12 «Загальнi вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників», НПАОП 0.00-1.15-07. «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони працi пiд час експлуатацiї вантажопiдiймальних кранiв, пiдiймальних пристроїв вiдповiдного обладнання». У документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника (Якщо перевірка знань зазначених вище вимог нормативно-правових актів з охорони праці та Правил відбувалась відповідно Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві учасника (роботодавця), надати в складі тендерної пропозиції протоколи/витяги з протоколів, посвідчення на весь склад комісії які підтверджують проходження ними навчання з охорони праці в навчальному центрі); - документи, які підтверджують інформацію, наведену в довідці, про успішне проходження спеціального навчання та перевірки знань правил з пожежної безпеки в Україні на головного інженера, інженера з охорони праці (або співробітник на якого покладені подібні обов’язки) та виконавця робіт. У документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника; - Інженер з охорони праці (або співробітник на якого покладені подібні обов’язки), головний інженер та виконроб додатково має підтвердити знання (надати в складі тендерної пропозиції копію(ї) протоколу/витягу з протоколу комісії перевірки знань з охорони праці та копію(ї) чинного посвідчення) НПАОП 45.2-7.02-12 Системи стандартів безпеки праці Охорони праці і промислової безпеки у будівництві (ДБН А.3.2-2-2009). - На головного інженера; виконроба; інженера з охорони праці (або співробітник на якого покладені подібні обов’язки); інженера проектуальника в частині кошторисної документації надати скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу відповідно за формою, згідно з додатком до Порядку № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу. - На інженера проектувальника в частині кошторисної документації надати копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (завірена підписами та печатками інженера-проектувальника та Учасника), а також документи які підтверджують страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (копія договору страхування та чинний страховий поліс).
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 17:24
Спосіб підтвердження
Назва
1.3.1. Довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору (не менше одного) із зазначенням предмета закупівлі, номера договору, дати договору, адреси об’єкта виконаних робіт, назви та адреси замовників, П.І.Б. та засіб зв’язку осіб цих замовників. *Примітка: Під аналогічним розуміється договір на реконструкцію / капітальний ремонт будівлі, роботи якого співставні за складом та характером робіт Додатку 3 до тендерної документації. 1.3.2. Копії договорів, зазначених у довідці (у повному обсязі). 1.3.3. Листа–відгук виконання аналогічного договору (не менше одного), який повинен бути належним чином оформлений з вихідним номером, датою видачі, інформацією про виконання зобов’язань, відсутність (наявність) претензій тощо. 1.3.4. Копії актів виконаних робіт (форма КБ-2, КБ-3) щодо виконання предмету договору в повному обсязі, які зазначені у довідці.
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 17:24
Спосіб підтвердження
Назва
1.4. Для юридичних осіб: 1.4.1. Копія балансу підприємства з відміткою про прийняття відповідного органу за 2024. 1.4.2. Копія звіту про рух грошових коштів з відміткою про прийняття відповідного органу за 2024 рік з відміткою про прийняття відповідного органу. Примітка: З метою уникнення дискримінації новостворених підприємств (утворених 2025 р.), для підтвердження наявності фінансової спроможності, такі підприємства у складі своєї пропозиції надають лист у довільній формі з обґрунтованими причинами неможливості надати в складі пропозиції копію балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів. 1.4.4. Для фізичних осіб-підприємців: 1.4.5. Копія податкової декларації за 2024 рік або пізніше відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2020 № 752. 1.4.6. Копія квитанції про сплату єдиного податку за останній звітний період. Примітка: З метою уникнення дискримінації новостворених підприємств (утворених в 2025 р), для підтвердження наявності фінансової спроможності, такі підприємства у складі своєї пропозиції надають лист у довільній формі з обґрунтованими причинами неможливості надати в складі пропозиції копію балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів.
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 17:24
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 17:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 17:24
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 17:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 17:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 17:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 17:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 17:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 17:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 17:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Department of Education and innovation Pechersk district in Kyiv state administration
Повна назва
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education and innovation Pechersk district in Kyiv state administration
Поштовий індекс
01021
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Інститутська, буд. 24/7
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт фасаду Ліцею №80, бульв. Миколи Міхновського, 12-Б (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження)»
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт фасаду Ліцею №80, бульв. Миколи Міхновського, 12-Б (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження)»
Тема:
CC
Зміст:
Який клас наслідків об'єкту?
Дата оприлюднення звернення:
05.06.2025 10:16
Доброго дня, Клас наслідків (відповідальності) об’єкту СС2.
Дата оприлюднення відповіді:
05.06.2025 10:52
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
17 403 842
грн.
Період подання пропозицій
до
19.06.2025 09:00
Замовник:
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації