Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з проведення установчих досліджень від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-04-013221-a
Id Tender b9bb1b5c350544d0abe0984f592a049b
План UA-P-2025-06-04-016546-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.06.2025 17:09
Остання зміна 10.07.2025 17:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 109 466 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 547.33 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.06.2025 17:09 до 12.06.2025 20:00
Завершено
Період уточнень
з 04.06.2025 17:09
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.06.2025 17:09
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.06.2025 15:22
до 04.07.2025 17:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.06.2025 16:24
до 10.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.07.2025 17:17
до 10.07.2025 17:37
Період уточнень
з 04.06.2025 17:09 до 09.06.2025 00:00
Період оскарження
з 04.06.2025 17:09 до 09.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.06.2025 15:22 до 04.07.2025 17:17
Період кваліфікації
з 13.06.2025 15:22 до 04.07.2025 17:17
Основні параметри
Послуги з проведення установчих досліджень
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ та/або інформація на іншій мові ніж українська, учасник надає їх переклад на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо термінів надання послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 109 466 грн.
Послуги з проведення установчих досліджень
Назва предмета закупівлі
Послуги з проведення установчих досліджень
Очікувана вартість
1 109 466 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5547,33
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.06.2025 14:53
Закінчення аукціону
13.06.2025 15:22
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 (послуга)
УСТАНОВЧІ ДОСЛІДЖЕННЯ. Послуга дослідження клієнтського досвіду (якісний етап)
Опис предмета закупівлі
УСТАНОВЧІ ДОСЛІДЖЕННЯ. Послуга дослідження клієнтського досвіду (якісний етап)
Код ДК 021:2015
79311200-9 - Послуги з проведення опитувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
УСТАНОВЧІ ДОСЛІДЖЕННЯ. Послуга дослідження клієнтського досвіду (кількісний етап) з сегментацією
Опис предмета закупівлі
УСТАНОВЧІ ДОСЛІДЖЕННЯ. Послуга дослідження клієнтського досвіду (кількісний етап) з сегментацією
Код ДК 021:2015
79311200-9 - Послуги з проведення опитувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (послуга)
УСТАНОВЧІ ДОСЛІДЖЕННЯ. Послуга аудиту здоров’я бренду з візуалізацією «шляхів користувача» (user journey)
Опис предмета закупівлі
УСТАНОВЧІ ДОСЛІДЖЕННЯ. Послуга аудиту здоров’я бренду з візуалізацією «шляхів користувача» (user journey)
Код ДК 021:2015
79311200-9 - Послуги з проведення опитувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Замовник оплачує надані Послуги на підставі рахунку на оплату, що надається Виконавцем одночасно з Актом, впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Акту, але не раніше дати реєстрації Виконавцем податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Виконавець зобов’язаний розпочати надання Послуг за цим Договором в зазначеному обсязі з дати надання Замовлення на виконання відповідної Послуги, направленого на електронну адресу Виконавця. Місце надання Послуг: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22. Послуги за цим Договором надаються Виконавцем згідно з детальним описом Послуг (Завданням) та у строки, що визначені Специфікацією. Географія: вся Україна, за виключенням тимчасово окупованих територій та територій з активними бойовими діями. Лише міста та села, де є конкуренти.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАДУС РІСЕЧ ПЛЮС"
Пропозиція:
948 001 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Форсервіс ЮА Сейлз"
Пропозиція:
707 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІНМАЙНД АНАЛІТІКС"
Пропозиція:
708 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.06.2025 14:53
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.06.2025 17:09
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Турчина Вікторія Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380500508234
Сайт:
http://ukrposhta.ua
Замовник
ЄДРПОУ
21560045
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Хрещатик, 22
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з проведення установчих досліджень
Період вимог/скарг з 23.06.2025 16:24 по 29.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.06.2025 15:22 по 12.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію ТОВ "Форсервіс ЮА Сейлз". За результатами розгляду встановлено наступне: Керуючись п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник закупівлі повинен протягом 24 годин, з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виправити зазначені невідповідності. 19.06.2025 о 14:39 в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які було виявлено під час розгляду тендерної пропозиції учасника. Проте, учасник процедури закупівлі ТОВ "Форсервіс ЮА Сейлз", протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. Учасником не виправлено невідповідності в назвах контрагентів по договору, про що було зазначено у підпункті 1.1) повідомлення (ФОКСТРОТ замість ТОВ «ФТД «ФТД-РИТЕЙЛ»; АШАН замість ТОВ «АШАН Україна ГІПЕРМАРКЕТ» та інші), така невідповідність не може бути віднесена до формальної помилки, оскільки стосується кваліфікаційного критерію. Надані ті самі відгуки в яких була встановлена невідповідність та зазначена у підпункті 1.2) повідомлення з наданням листа- пояснення, що не може бути прийнято як виправлення невідповідностей. Відповідно пункту 6.1. Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» встановлений певний перелік документів щодо документального підтвердження співпраці Учасника з власником онлайн-платформи яка не є власною, а саме: укладений учасником не пізніше 1 травня 2025 року договір на використання партнерської онлайн-платформи для проведення опитування з можливістю одночасного підключення від 1000 до 2000 користувачів. Інформація про вартість договору та ціну послуг може бути прихована учасником, зокрема заштрихована, замальована, затерта тощо АБО довідка у довільній формі, складена польовим партнером (власником онлайн-платформи), про те, що він підтверджує згоду та готовність надавати польові ресурси учаснику торгів для реалізації досліджень методом онлайн інтерв'ю на правах партнерів для реалізації досліджень та гарантує можливість одночасного підключення від 1000 до 2000 користувачів; документ повинен бути адресований Замовнику торгів та містити номер даного оголошення оприлюдненого на офіційному порталі електронної системи публічних закупівель України https://prozorro.gov.ua АБО меморандум про співпрацю учасника з польовим партнером (власником онлайн-платформи з можливістю одночасного підключення від 1000 до 2000 користувачів). Інформація про вартість та ціну послуг може бути прихована учасником, зокрема заштрихована, замальована, затерта тощо, надання інших документів вимогами тендерної документації не передбачено, дана невідповідність була зазначена в пункті 1.3) повідомлення. Учасником надано інформаційні листи та скрін прикладу оплати 4Service Holdings GmbH (засновника Учасника), проте ці документи не підпадають під визначення документів, передбачених вимогами тендерної документації. На підставі викладеного, керуючись підпунктом 1 п. 44 Особливостей та пунктом 7 розділу V тендерної документації, вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ "Форсервіс ЮА Сейлз".
Документи кваліфікації
23.06.2025 16:24
Повідомлення про рішення
18.06.2025 17:52
Електроний протокол про продовження строку
13.06.2025 15:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 17:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 17:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції У зв’язку з необхідністю більш детального вивчення та всебічного розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Форсервіс ЮА Сейлз" за процедурою відритих торгів Послуги з проведення установчих досліджень згідно коду ДК021-2015: 79310000-0 Послуги з проведення ринкових досліджень (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-04-013221-a), Замовник АТ «Укрпошта» повідомляє, що строк розгляду тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів на підставі ч. 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами. Дата прийняття рішення: 18.06.2025 Уповноважена особа АТ «Укрпошта» _КЕП__ Вікторія ТУРЧИНА
Дата продовження строку розгляду
18.06.2025 17:52
Дата кінця розгляду
12.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "Форсервіс ЮА Сейлз" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1) В складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, в якій встановлено невідповідність в частині зазначення неповної назви контрагентів, які не узгоджуються з назвами згідно наданих листів відгуків; незазначені посади контактних осіб АТБ та Сенс Банк; зазначені в довідці договір з Київстар №424196 від 3 серпня 2021 (ДУ від 1 до 87) та Воля №21122021 від 21 грудня 2021 не відповідають вимогам тендерної документації стосовно періоду договорів, а саме :«за період з 2022 по 2025 роки». 1.2) Надані листи-відгуки не підтверджують в повному обсязі відповідність кваліфікаційному критерію, а саме: відсутні відгуки не менш ніж 3 (трьох) різних контрагентів, що зазначені в довідці про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів; рекомендаційні листи ТОВ «ФТД-РИТЕЙЛ» та ТОВ «АШАН Україна ГІПЕРМАРКЕТ» не містять підпису та/або електронного підпису та/або візуалізації та/або QR-коду, що підтверджує оформлення документу; лист ТОВ «ФТД-РИТЕЙЛ» не містить номеру та дати укладеного договору; контрагенти ТОВ «АШАН Україна ГІПЕРМАРКЕТ» та Національний банк України відсутні в довідці про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів- таким чином зазначені відгуки не підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію; рекомендаційний лист ПрАТ «Київстар» не містить номеру та дати укладеного договору. 1.3) В складі тендерної пропозиції надано Довідку про відповідність тендерної пропозиції учасника та інформаційний лист, в яких встановлено не відповідність в частині зазначення наявності інформації стосовно онлайн-платформи, яка не є власною, та відповідного підтвердження скріншотами з такої платформи без надання документів щодо співпраці з власником онлайн-платформи або права використання партнерської онлайн-платформи оформленими відповідно вимог пункту 6.1. Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», також більшість скріншотів не є інформативними навіть при збільшенні, що унеможливлює проведення аналізу наявної інформації. 1.4) Не підтверджено, відповідно вимог пункту 6.2. Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», наявність власної/партнерської бази респондентів для опитування розміром не менше 100 тис. осіб – станом на дату подачі тендерної пропозиції: відсутні скріншоти, що містять інформацію про останню дата перевірки валідності даних та наявність відповіді респондентів (так/ні) або скріншоти з онлайн-кабінету, в якому знаходяться реалізовані проекти, згідно довідки наданої по пункту 1.1.1. додатку 2, які містять назви контрагентів та назви проєктів. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - підпункт 1.1. та пункт 6 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) Оновлена довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання за період з 2022 по 2025 роки не менше 3 (трьох) аналогічних* за предметом закупівлі договорів від не менше 3 (трьох) різних замовників (контрагентів) із сфери рітейлу та/або АЗС та/або логістики та/або банківської сфери та/або сфери телекомунікацій та/або сфери мобільного зв'язку, що мають розгалужену мережу по Україні щонайменше у 10 областях із зазначенням: ? найменування контрагента, ? сфери контрагента, ? посилання на сайт контрагента (за наявності), ? предмету договору, ? номеру та дати укладення договору; ? контактних осіб замовників (прізвище, ім’я, посада та контактний телефон); ? стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); ? кількості опитаних респондентів ? кількості проведених досліджень аудиту здоров’я бренду ? кількості проведених досліджень клієнтського досвіду ? назви ПЗ або онлайн-платформи, за допомогою якої проводились дослідження Приклад довідки наведений у додатку 2 до тендерної документації *Під аналогічними за предметом закупівлі договорами слід розуміти виконані/частково виконані договори, за умовами яких надано послуги з проведення ринкових досліджень та/або маркетингових досліджень та/або послуг з проведення установчих та/або трекінгових досліджень та/або проведення онлайн-досліджень за участі одночасно 1000 та більше респондентів в результаті виконання яких було здійснено не менше 5 (п’яти) досліджень аудиту здоров’я бренду та не менше 5 (п’яти) досліджень клієнтського досвіду. 3.2) Позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначених у довідці, у довільній формі, зміст яких підтверджує якісне виконання договорів, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору та назви ПЗ або онлайн-платформи, за допомогою якої проводились дослідження (надається щодо договорів зазначених у довідці відповідно до п. 1.1.1 цього Додатку та не менше ніж від 3 (трьх) різних контрагентів). 3.3) Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, про наявність власної онлайн-платформи з можливістю одночасного підключення від 1000 до 2000 користувачів із наданням скріншотів з такої платформи. Скріншоти мають містити: • Форму інтерфейсу, з блоком/ами анкет. • Загальну кількість учасників опитування (респондентів). • Дата скріншоту, зробленого не раніше 01.05.2025. АБО - укладений учасником не пізніше 1 травня 2025 року договір на використання партнерської онлайн-платформи для проведення опитування з можливістю одночасного підключення від 1000 до 2000 користувачів. Інформація про вартість договору та ціну послуг може бути прихована учасником, зокрема заштрихована, замальована, затерта тощо АБО - довідка у довільній формі, складена польовим партнером (власником онлайн-платформи), про те, що він підтверджує згоду та готовність надавати польові ресурси учаснику торгів для реалізації досліджень методом онлайн інтерв'ю на правах партнерів для реалізації досліджень та гарантує можливість одночасного підключення від 1000 до 2000 користувачів; документ повинен бути адресований Замовнику торгів та містити номер даного оголошення оприлюдненого на офіційному порталі електронної системи публічних закупівель України https://prozorro.gov.ua АБО - меморандум про співпрацю учасника з польовим партнером (власником онлайн-платформи з можливістю одночасного підключення від 1000 до 2000 користувачів). Інформація про вартість та ціну послуг може бути прихована учасником, зокрема заштрихована, замальована, затерта тощо 3.4) Гарантійний лист з підтвердженням наявності власної/партнерської бази респондентів для опитування розміром не менше 100 тис. осіб – станом на дату подачі тендерної пропозиції. Додатком до гарантійного листа має бути фінальна зведена таблиця бази даних респондентів, яка розташована на онлайн-платформі у вигляді скрін-шоту/тів, де повинно бути зазначено: • - кількість респондентів • - останню дата перевірки валідності даних • -наявність відповіді респондентів (так/ні) • - додаткові параметри респондентів у відсоткових показниках (вік, стать). АБО - скріншоти з онлайн-кабінету, в якому знаходяться реалізовані проекти згідно довідки наданої по пункту 1.1.1. цього додатку які містять назви контрагентів та назви проєктів. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
19.06.2025 14:39
Надати до
20.06.2025 14:39
Період вимог/скарг з 04.07.2025 17:17 по 10.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.06.2025 16:24 по 22.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації, відповідає вимогам тендерної документації. Відсутні підстави для відмови в участі згідно п. 47Особливостей. Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію ТОВ "ІНМАЙНД АНАЛІТІКС". Розглянута пропозиція, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, повністю відповідає вимогам тендерної документації, у тому числі в частині документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, про що свідчить зміст висновку підрозділу ініціатора, наданого у вигляді службової записки №1.27.001.004.-14746-25 від 27.06.2025 за підписом за підписом начальника УМТЗ Биченко А.С., а також, з урахуванням службової записки напрямку безпеки №1.24.003.-14468-25 від 24.06.2025 з результатами перевірки ділового партнера ТОВ "ІНМАЙНД АНАЛІТІКС", відсутні підстави для відмови в участі учаснику, передбачені п.47 Особливостей, в тому числі за підпунктами 1 і 7, та відхилення його тендерної пропозиції. На підставі викладеного, вирішено визнати ТОВ "ІНМАЙНД АНАЛІТІКС" переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір.
Документи кваліфікації
04.07.2025 17:18
Довідка НАЗК
04.07.2025 17:17
Повідомлення про рішення
30.06.2025 19:03
Електроний протокол про продовження строку
23.06.2025 16:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 17:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 17:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "ІНМАЙНД АНАЛІТІКС" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1) В складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів № 01-1006 від 10 червня 2025, в якій встановлено невідповідність в частині назви контрагентів, які не узгоджуються з назвами згідно наданих листів відгуків; в довідці відсутня дата договору з АТ «ОТП Банк» та зазначений невірний сайт банку, при визначенні кількості проведення досліджень застосоване поняття «хвиля» без його уточнення, що не дає об’єктивно оцінити відповідність наданої інформації вимогам тендерної документації. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - підпункт 1.1. Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) Оновлена довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання за період з 2022 по 2025 роки не менше 3 (трьох) аналогічних* за предметом закупівлі договорів від не менше 3 (трьох) різних замовників (контрагентів) із сфери рітейлу та/або АЗС та/або логістики та/або банківської сфери та/або сфери телекомунікацій та/або сфери мобільного зв'язку, що мають розгалужену мережу по Україні щонайменше у 10 областях із зазначенням: ? найменування контрагента, ? сфери контрагента, ? посилання на сайт контрагента (за наявності), ? предмету договору, ? номеру та дати укладення договору; ? контактних осіб замовників (прізвище, ім’я, посада та контактний телефон); ? стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); ? кількості опитаних респондентів ? кількості проведених досліджень аудиту здоров’я бренду ? кількості проведених досліджень клієнтського досвіду ? назви ПЗ або онлайн-платформи, за допомогою якої проводились дослідження Приклад довідки наведений у додатку 2 до тендерної документації *Під аналогічними за предметом закупівлі договорами слід розуміти виконані/частково виконані договори, за умовами яких надано послуги з проведення ринкових досліджень та/або маркетингових досліджень та/або послуг з проведення установчих та/або трекінгових досліджень та/або проведення онлайн-досліджень за участі одночасно 1000 та більше респондентів в результаті виконання яких було здійснено не менше 5 (п’яти) досліджень аудиту здоров’я бренду та не менше 5 (п’яти) досліджень клієнтського досвіду. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
26.06.2025 14:34
Надати до
27.06.2025 14:34
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. У зв’язку з необхідністю більш детального вивчення та всебічного розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІНМАЙНД АНАЛІТІКС" за процедурою відритих торгів Послуги з проведення установчих досліджень згідно коду ДК021-2015: 79310000-0 Послуги з проведення ринкових досліджень (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-04-013221-a), Замовник АТ «Укрпошта» повідомляє, що строк розгляду тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів на підставі ч. 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами. Дата прийняття рішення: 30.06.2025 Уповноважена особа АТ «Укрпошта» Вікторія ТУРЧИНА /КЕП/
Дата продовження строку розгляду
30.06.2025 19:03
Дата кінця розгляду
22.07.2025 00:00
Договір
UA-2025-06-04-013221-a-b1
Підписаний і діє
Номер
100725-15Е
708 000 грн.
590 000 грн.
З ПДВ
Підписано
10.07.2025
Строк дії договору з
10.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
УСТАНОВЧІ ДОСЛІДЖЕННЯ. Послуга дослідження клієнтського досвіду (якісний етап)
Номенклатура
УСТАНОВЧІ ДОСЛІДЖЕННЯ. Послуга дослідження клієнтського досвіду (якісний етап)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
УСТАНОВЧІ ДОСЛІДЖЕННЯ. Послуга дослідження клієнтського досвіду (кількісний етап) з сегментацією
Номенклатура
УСТАНОВЧІ ДОСЛІДЖЕННЯ. Послуга дослідження клієнтського досвіду (кількісний етап) з сегментацією
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
УСТАНОВЧІ ДОСЛІДЖЕННЯ. Послуга аудиту здоров’я бренду з візуалізацією «шляхів користувача» (user journey)
Номенклатура
УСТАНОВЧІ ДОСЛІДЖЕННЯ. Послуга аудиту здоров’я бренду з візуалізацією «шляхів користувача» (user journey)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21560045

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ІНМАЙНД АНАЛІТІКС"
Повна назва
ТОВ "ІНМАЙНД АНАЛІТІКС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38962316

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.07.2025 17:37
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 109 466 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2025 20:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380500508234
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 109 466 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2025 20:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380500508234
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності