Кваліфікований електронний підпис накладено.
Зміст
Замовник (департамент розвитку інфраструктури міста) не погоджується з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-06-04-012566-a та надає аргументовані заперечення до нього.
Відповідно до пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Тендерна документація розроблена Замовником у відповідності до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), і зокрема, містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та спосіб підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника вищезазначеним характеристикам.
В Пункті 7 Розділу 3 тендерної документації зазначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, згідно вимог встановлених у Додатку 3 тендерної документації. Пунктом 11 Додатку 3 тендерної документації встановлено вимогу та спосіб підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника в цій частині, а саме: На підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам до предмета закупівлі Учасник має надати довідку про те, що Учасник зобов’язується дотримуватись технічних, якісних та кількісних вимог предмету закупівлі (зазначити види і обсяги послуг, які Учасник пропонує надати) з обов’язковим зазначенням усіх вимог Замовника, викладених в Додатку 1 тендерної документації.
На виконання встановленої вимоги Учасник (ТОВ «ВЕСТАШЛЯХБУД»), у складі тендерної пропозиції надав довідку від 09.06.2025 № 78-р/25 із зазначенням, що ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" зобов'язується дотримуватись технiчних, якiсних та кiлькiсних вимог предмету закупiвлi, із зазначенням усіх вимог Замовника, викладених в Додатку 1 тендерної документації, у тому числі, в частині покладення витрат на захоронення будівельного сміття на Учасника. Дана довідка складена на фірмовому бланку, містить підпис та печатку уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі.
Крім того, відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, Замовником в пункті 24 Додатку 3 встановлена вимога щодо надання Учасником копії/сканованого оригіналу чинного договору щодо надання послуг з захоронення відходів будівництва та знесення та відходів промисловості, укладений на весь період надання послуг між Учасником та підприємством, яке здійснює експлуатацію полігонів для складування ТПВ у м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області.
На виконання вищевказаної вимоги Учасником ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" в складі тендерної пропозиції надано договір від 10.01.2025 № 59/16 про надання послуг з захоронення вiдходiв будівництва та знесення та вiдходiв промисловостi, що не є небезпечними, укладений з ТОВ «Екоспецтранс», яке здійснює експлуатацію полігонів для складування ТПВ у м. Кривий Ріг.
Також, в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником оприлюднено проект договору (Додаток 2 тендерної документації) в абзаці 2 пункту 3.2 якого передбачено наступне: До інших витрат, що підлягають оплаті, включаються витрати по розміщенню будівельного сміття на міських полігонах на підставі договірних відносин між Виконавцем та підприємством, яке здійснює експлуатацію полігонів для складування ТПВ.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" міститься проект договору (файл «Проект договору.pdf»), в редакції, встановленій в Додатку 2 тендерної документації, підписаного уповноваженою особою Учасника та посвідченого відбитком печатки (відповідно до встановлених вимог тендерної документації) чим підтверджено згоду Учасника з усіма його умовами.
В свою чергу, відповідно до статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Таким чином, відповідно до Закону, учасник надає документи, інформацію тощо, що вимагались тендерною документацією.
Замовник розглядає тендерну пропозицію відповідно до пункту 36 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, тендерну пропозицію ТОВ «ВЕСТАШЛЯХБУД» було перевірено на її відповідність технічним характеристикам предмета закупівлі, в частині покладення витрат на захоронення будівельного сміття на Учасника, шляхом перевірки довідки про те, що Учасник зобов’язується дотримуватись технічних, якісних та кількісних вимог предмету закупівлі (зазначити види і обсяги послуг, які Учасник пропонує надати) з обов’язковим зазначенням усіх вимог Замовника, викладених в Додатку 1 тендерної документації, наданої у спосіб, встановлений тендерною документацію. В свою чергу, надана Учасником довідка в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації. Жодних інших/додаткових вимог щодо надання підтвердження в частині покладення витрат на захоронення будівельного сміття від Учасника тендерною документацією не вимагалось.
Проте, під час здійснення моніторингу Північно – Східним офісом Держаудитслужби в Полтавській області не взято до уваги пояснення та аргументи замовника, що завершальним етапом проведення процедури закупівлі є укладення договору. Замовником, в свою чергу, в договорі про закупівлю та проекті договору (на етапі проведення закупівлі) передбачено, що до інших витрат, що підлягають оплаті, включаються витрати по розміщенню будівельного сміття на міських полігонах.
Виходячи з вищевикладеного, зазначений висновок буде оскаржений до суду у відповідності до частини 10 статті 8 Закону.