Показати схожі тендери

Закупівля Благоустрій населених пунктів - поточний ремонт вулиць і доріг комунальної власності міста від Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-04-012566-a
Id Tender d3a96bc3e6a249b1998ce589a75080ac
План UA-P-2025-06-04-015908-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.06.2025 16:39
Остання зміна 19.06.2025 12:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
339 675 401.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 698 377.01 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.06.2025 16:39 до 12.06.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 04.06.2025 16:39
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.06.2025 16:39
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.06.2025 09:00
до 13.06.2025 16:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2025 16:30
до 19.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.06.2025 16:30
до 19.06.2025 12:23
Період уточнень
з 04.06.2025 16:39 до 09.06.2025 00:00
Період оскарження
з 04.06.2025 16:39 до 09.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.06.2025 09:00 до 13.06.2025 16:30
Період кваліфікації
з 12.06.2025 09:00 до 13.06.2025 16:30
Основні параметри
Благоустрій населених пунктів - поточний ремонт вулиць і доріг комунальної власності міста
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
339 675 401.6 грн.
Благоустрій населених пунктів - поточний ремонт вулиць і доріг комунальної власності міста (45230000-8-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Назва предмета закупівлі
Благоустрій населених пунктів - поточний ремонт вулиць і доріг комунальної власності міста (45230000-8-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
339 675 401.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1698377,01
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Благоустрій населених пунктів - поточний ремонт вулиць і доріг комунальної власності міста
Код ДК 021:2015
45233142-6 - Ремонт доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вулиці та дороги м. Кривий Ріг
Дата постачання по
31.12.2025 16:40
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД"
Пропозиція:
339 510 010.8 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.06.2025 16:39
Оголошення про проведення закупівлі
04.06.2025 16:35
Тендерна документація
04.06.2025 16:35
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.06.2025 16:35
Проект договору
04.06.2025 16:35
-
04.06.2025 16:35
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Семенюк Олена Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380564930920
Замовник
ЄДРПОУ
03364234
Назва (англійською мовою)
Department of Improvement and Housing Policy of Executive Committee of the Kryvyi Rih City Council
Повна назва
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Improvement and Housing Policy of Executive Committee of the Kryvyi Rih City Council
Поштовий індекс
50101
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Кривий Ріг
Адреса
площа Молодіжна, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Благоустрій населених пунктів - поточний ремонт вулиць і доріг комунальної власності міста (45230000-8-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Період вимог/скарг з 13.06.2025 16:30 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 09:00 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 16:30
Довідка НАЗК
13.06.2025 16:30
Повідомлення про рішення
12.06.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-04-012566-a-a1
Підписаний і діє
Номер
283-Т
243 446 167.2 грн.
202 871 806 грн.
З ПДВ
Підписано
19.06.2025
Строк дії договору з
19.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Благоустрій населених пунктів - поточний ремонт вулиць і доріг комунальної власності міста
Номенклатура
Благоустрій населених пунктів - поточний ремонт вулиць і доріг комунальної власності міста
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Повна назва
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03364234

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД"
Повна назва
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31933268

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.06.2025 12:20
Підписаний договір
19.06.2025 12:23
Повідомлення про договір
03.10.2025 12:11
Повідомлення про договір
09.12.2025 16:10
Повідомлення про договір
Зміни до договору
03.10.2025
Статус
Опубліковано
Номер
1
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Документи зміни договору
Підписаний договір
Зміни до договору
09.12.2025
Статус
Опубліковано
Номер
2
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Документи зміни договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-25-000014
Дата створення проекту
25.06.2025 11:38
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
25.06.2025 13:49
Дата публікації висновку про результати
11.07.2025 13:35
Дата завершення усунення порушень
26.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 408-99-53
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.06.2025 № 76-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 25.06.2025 № 76-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-06-04-012566-a, 04.06.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.06.2025 00:00
Документи рішення
25.06.2025 13:49
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради (далі ? Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-06-04-015908-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 04.06.2025 б/н; протокольне рішення уповноваженої особи від 13.06.2025 № 42/1; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВЕСТАШЛЯХБУД»; договір від 19.06.2025 № 283-Т на суму 339510010,80 грн з ПДВ; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 30.06.2025 та 08.07.2025 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання дотримання Замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення чинного законодавства, а саме: абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, в частині невідповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Замовником в пункті 7 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена в Додатку 1 тендерної документації. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, згідно вимог встановлених у Додатку 3 тендерної документації». В пункті 25 Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлена вимога надання договірної ціни з локальним кошторисом з обов’язковим дотриманням видів та обсягів послуг, зазначених в Додатку 1 тендерної документації. Водночас, в Додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником встановлено вимоги, зокрема «Вивезення та захоронення будівельного сміття здійснювати на полігони ТПВ м. Кривого Рогу. Витрати на захоронення будівельного сміття покладаються на Учасника»; На виконання вищевказаного, Учасником у складі тендерної пропозиції надано Договірну ціну з локальним кошторисом (файл «Договірна ціна з локальним кошторисом.pdf»). При цьому, до Договірної ціни (пункт 5) Учасником включено вартість інших витрат – вартість послуг міського полігону в сумі 1 929,759 тис. грн, що не відповідає встановленим Замовником вимогам Додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, в частині включення до Договірної ціни витрат, які повинні покладатися на учасника. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 04.07.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Замовником 08.07.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує задокументованого порушення. Так, у відповіді Замовником зазначено, зокрема що «…тендерну пропозицію ТОВ «ВЕСТАШЛЯХБУД» було перевірено на її відповідність технічним характеристикам предмета закупівлі, в частині покладення витрат на захоронення будівельного сміття на Учасника, шляхом перевірки довідки про те, що Учасник зобов’язується дотримуватись технічних, якісних та кількісних вимог предмету закупівлі (зазначити види і обсяги послуг, які Учасник пропонує надати) з обов’язковим зазначенням усіх вимог Замовника, викладених в Додатку 1 тендерної документації, наданої у спосіб, встановлений тендерною документацію. В свою чергу, надана Учасником довідка в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації. Жодних інших/додаткових вимог щодо надання підтвердження в частині покладення витрат на захоронення будівельного сміття від Учасника тендерною документацією не вимагалось …»; Надана Замовником відповідь не спростовує задокументованого порушення, а навпаки підтверджує, що Замовником встановлені вимоги, зокрема, до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі щодо покладення витрат на захоронення будівельного сміття саме на Учасника, а не на Замовника (Додаток 1 до тендерної документації), в той час як ТОВ «ВЕСТАШЛЯХБУД» покладено витрати на захоронення будівельного сміття на Замовника, що суперечить вимогам тендерної документації Замовника та призвело до здорожчання вартості послуг з поточного ремонту за об’єктом. За вказаних обставин, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ВЕСТАШЛЯХБУД», як таку що не відповідає умовам технічної специфікації тендерної документації, що всупереч абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не забезпечено Замовником.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору від 19.06.2025 № 283-Т та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
11.07.2025 00:00
Дата публікації
11.07.2025 13:35
Документи висновку
11.07.2025 13:35
-
Оскарження в суді
23 липня 2025 року Департаментом розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради отримано інформацію про відкриття Дніпропетровським окружним адміністративним судом провадження в адміністративній справі №160/21349/25 від 23 липня 2025 року.
Дата публікації
23.07.2025 15:52
Документи оскарження в суді
23.07.2025 15:54
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Замовник (департамент розвитку інфраструктури міста) не погоджується з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-06-04-012566-a та надає аргументовані заперечення до нього. Відповідно до пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Тендерна документація розроблена Замовником у відповідності до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), і зокрема, містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та спосіб підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника вищезазначеним характеристикам. В Пункті 7 Розділу 3 тендерної документації зазначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, згідно вимог встановлених у Додатку 3 тендерної документації. Пунктом 11 Додатку 3 тендерної документації встановлено вимогу та спосіб підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника в цій частині, а саме: На підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам до предмета закупівлі Учасник має надати довідку про те, що Учасник зобов’язується дотримуватись технічних, якісних та кількісних вимог предмету закупівлі (зазначити види і обсяги послуг, які Учасник пропонує надати) з обов’язковим зазначенням усіх вимог Замовника, викладених в Додатку 1 тендерної документації. На виконання встановленої вимоги Учасник (ТОВ «ВЕСТАШЛЯХБУД»), у складі тендерної пропозиції надав довідку від 09.06.2025 № 78-р/25 із зазначенням, що ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" зобов'язується дотримуватись технiчних, якiсних та кiлькiсних вимог предмету закупiвлi, із зазначенням усіх вимог Замовника, викладених в Додатку 1 тендерної документації, у тому числі, в частині покладення витрат на захоронення будівельного сміття на Учасника. Дана довідка складена на фірмовому бланку, містить підпис та печатку уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі. Крім того, відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, Замовником в пункті 24 Додатку 3 встановлена вимога щодо надання Учасником копії/сканованого оригіналу чинного договору щодо надання послуг з захоронення відходів будівництва та знесення та відходів промисловості, укладений на весь період надання послуг між Учасником та підприємством, яке здійснює експлуатацію полігонів для складування ТПВ у м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області. На виконання вищевказаної вимоги Учасником ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" в складі тендерної пропозиції надано договір від 10.01.2025 № 59/16 про надання послуг з захоронення вiдходiв будівництва та знесення та вiдходiв промисловостi, що не є небезпечними, укладений з ТОВ «Екоспецтранс», яке здійснює експлуатацію полігонів для складування ТПВ у м. Кривий Ріг. Також, в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником оприлюднено проект договору (Додаток 2 тендерної документації) в абзаці 2 пункту 3.2 якого передбачено наступне: До інших витрат, що підлягають оплаті, включаються витрати по розміщенню будівельного сміття на міських полігонах на підставі договірних відносин між Виконавцем та підприємством, яке здійснює експлуатацію полігонів для складування ТПВ. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" міститься проект договору (файл «Проект договору.pdf»), в редакції, встановленій в Додатку 2 тендерної документації, підписаного уповноваженою особою Учасника та посвідченого відбитком печатки (відповідно до встановлених вимог тендерної документації) чим підтверджено згоду Учасника з усіма його умовами. В свою чергу, відповідно до статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Таким чином, відповідно до Закону, учасник надає документи, інформацію тощо, що вимагались тендерною документацією. Замовник розглядає тендерну пропозицію відповідно до пункту 36 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, тендерну пропозицію ТОВ «ВЕСТАШЛЯХБУД» було перевірено на її відповідність технічним характеристикам предмета закупівлі, в частині покладення витрат на захоронення будівельного сміття на Учасника, шляхом перевірки довідки про те, що Учасник зобов’язується дотримуватись технічних, якісних та кількісних вимог предмету закупівлі (зазначити види і обсяги послуг, які Учасник пропонує надати) з обов’язковим зазначенням усіх вимог Замовника, викладених в Додатку 1 тендерної документації, наданої у спосіб, встановлений тендерною документацію. В свою чергу, надана Учасником довідка в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації. Жодних інших/додаткових вимог щодо надання підтвердження в частині покладення витрат на захоронення будівельного сміття від Учасника тендерною документацією не вимагалось. Проте, під час здійснення моніторингу Північно – Східним офісом Держаудитслужби в Полтавській області не взято до уваги пояснення та аргументи замовника, що завершальним етапом проведення процедури закупівлі є укладення договору. Замовником, в свою чергу, в договорі про закупівлю та проекті договору (на етапі проведення закупівлі) передбачено, що до інших витрат, що підлягають оплаті, включаються витрати по розміщенню будівельного сміття на міських полігонах. Виходячи з вищевикладеного, зазначений висновок буде оскаржений до суду у відповідності до частини 10 статті 8 Закону.
Дата публікації
17.07.2025 10:26
Документи інформації про усунення порушення
17.07.2025 13:23
-
23.07.2025 10:25
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 339675401,60 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-04-012566-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи (дефектні акти, експертні звіти тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
26.06.2025 09:48
Орган перевірки
02.07.2025 00:00
Документи повідомлення
26.06.2025 09:48
-
Відповідь
Пояснення на запит
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради, відповідно до статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надає свої пояснення на запит, які розміщено у вкладенні "Пояснення на запит", "Скріншот", "Дефектний акт"
Рішеня
30.06.2025 15:15
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 339675401,60 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-04-012566-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: Яким чином було перевірено тендерну пропозицію ТОВ «ВЕСТАШЛЯХБУД» на її відповідність технічним характеристикам предмета закупівлі, передбаченим Замовником у тендерній документації, в частині покладення витрат на захоронення будівельного сміття на Учасника? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
04.07.2025 15:18
Орган перевірки
10.07.2025 00:00
Документи повідомлення
04.07.2025 15:19
-
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 339675401,60 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-04-012566-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: Яким чином було перевірено тендерну пропозицію ТОВ «ВЕСТАШЛЯХБУД» на її відповідність технічним характеристикам предмета закупівлі, передбаченим Замовником у тендерній документації, в частині застосування коефіцієнта 1,06 - при виконанні послуг, що надаються в обмежених умовах забудованої частини міста при розрахунку договірної ціни, тоді як учасником в локальному кошторисі (файл «Договірна ціна з локальним кошторисом.pdf») застосовано коефіцієнт 1,2? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
04.07.2025 16:37
Орган перевірки
10.07.2025 00:00
Документи повідомлення
04.07.2025 16:37
-
Відповідь
Пояснення на запит
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради, відповідно до статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надає свої пояснення на запит, які розміщено у вкладенні "Відповідь на запит"
Рішеня
08.07.2025 16:33
Замовник
Документи повідомлення
08.07.2025 16:53
-
Відповідь
Пояснення на запит
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради, відповідно до статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надає свої пояснення на запит, які розміщено у вкладенні "Пояснення на запит"
Рішеня
08.07.2025 17:07
Замовник
Документи повідомлення
08.07.2025 17:09
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
339 675 401.6 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2025 09:00
Замовник:
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Контактний телефон:
+380564930920
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
339 675 401.6 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2025 09:00
Замовник:
Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Контактний телефон:
+380564930920
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності