Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015-38430000-8 – Детектори та аналізатори (Обладнання на базі рідинного хроматографа) від Тернопільська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-04-011767-a
Id Tender 6f3d31c34695447b9e56e0621ffadb78
План UA-P-2025-06-04-014909-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.06.2025 16:21
Остання зміна 18.06.2025 10:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 001 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 005 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.06.2025 16:21 до 12.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.06.2025 16:21
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.06.2025 16:21
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.06.2025 00:00
до 12.06.2025 14:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.06.2025 14:30
до 18.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.06.2025 14:30
до 18.06.2025 10:31
Період уточнень
з 04.06.2025 16:21 до 09.06.2025 00:00
Період оскарження
з 04.06.2025 16:21 до 09.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.06.2025 00:00 до 12.06.2025 14:30
Період кваліфікації
з 12.06.2025 00:00 до 12.06.2025 14:30
Основні параметри
ДК 021:2015-38430000-8 – Детектори та аналізатори (Обладнання на базі рідинного хроматографа)
Місцезнаходження Замовника: 46006, Тернопільська область, місто Тернопіль, вулиця Князя Острозького, 68. Категорія Замовника: Юридична особа - установа, яка забезпечує потреби держави, діяльність якої не здійснюється на промисловій чи комерційній основі (юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 001 000 грн.
ДК 021:2015-38430000-8 – Детектори та аналізатори (Обладнання на базі рідинного хроматографа)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015-38430000-8 – Детектори та аналізатори (Обладнання на базі рідинного хроматографа)
Очікувана вартість
1 001 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5005,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Обладнання на базі рідинного хроматографа
Код ДК 021:2015
38430000-8 - Детектори та аналізатори
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
46006, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Князя Острозького, 68
Дата постачання по
31.12.2025 16:13
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІДЕАЛАБ"
Пропозиція:
995 790 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.06.2025 16:21
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кульчицька Оксана Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380352522083
Факс
+380352522083
Замовник
ЄДРПОУ
00704913
Повна назва
Тернопільська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Поштовий індекс
46006
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Тернопіль
Адреса
Тернопіль, Князя Острозького, 68
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015-38430000-8 – Детектори та аналізатори (Обладнання на базі рідинного хроматографа)
Період вимог/скарг з 12.06.2025 14:30 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 00:00 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.06.2025 14:30
Довідка НАЗК
12.06.2025 14:30
Повідомлення про рішення
12.06.2025 14:27
Пропозиція, що перемогла
12.06.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-04-011767-a-c1
Підписаний і діє
Номер
67
995 790 грн.
829 825 грн.
З ПДВ
Підписано
18.06.2025
Строк дії договору з
18.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Обладнання на базі рідинного хроматографа
Номенклатура
Обладнання на базі рідинного хроматографа
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Тернопільська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Повна назва
Тернопільська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00704913

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ІДЕАЛАБ"
Повна назва
ТОВ "ІДЕАЛАБ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42649772

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.06.2025 10:31
Повідомлення про договір
18.06.2025 10:30
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-24-000065
Дата створення проекту
24.06.2025 17:55
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
24.06.2025 18:10
Дата публікації висновку про результати
30.06.2025 15:49
Дата завершення усунення порушень
04.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
16.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 930-19-69
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.06.2025 № 58-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. В.о.начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віталій УСИК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 24.06.2025 № 58-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-06-04-011767-a 04.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.06.2025 00:00
Документи рішення
24.06.2025 18:10
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Тернопільської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (далі – Замовник) UA-P-2025-06-04-014909-a на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена протоколом уповноваженої особи від 04.06.2025 № 24 та додатками до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «ІДЕАЛАБ»; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи від 12.06.2025 № 24/п про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 12.06.2025; Договір від 18.06.2025 № 67; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 30.06.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
30.06.2025 00:00
Дата публікації
30.06.2025 15:49
Документи висновку
30.06.2025 15:49
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «ДК 021:2015-38430000-8 – Детектори та аналізатори (Обладнання на базі рідинного хроматографа)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-04-011767-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі; 2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Рішеня
25.06.2025 17:48
Орган перевірки
01.07.2025 00:00
Документи повідомлення
25.06.2025 17:49
-
Відповідь
Відповідь на запит
Пояснення (інформація та документи) ТЕРНОПІЛЬСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ (далі відповідно – ТРДЛ Держпродспоживслужби, Замовник) висловлює повагу та повідомляє. На запит Державної аудиторської служби України від 25.06.2025 р. про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори (Обладнання на базі рідинного хроматоргафа)» (далі – Процедура закупівлі) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-04-014909-a) надаємо пояснення (інформацію та документи). Спеціалісти лабораторії провели пошук доступних на ринку в Україні рідинних хроматографів. Виконнаня поставлених задач лабораторії відповідають декілька виробників. Шляхом порівняння моделей, які задовільняють потреби лабораторії, було проведено порівняння їх технічних та якісних характеристик, та складено усереднений перелік вимог, яким задовільняють обладнання різних виробників. Технічні характеристики предмета закупівлі складалися на основі доступних в мережі офіційних брошур та специфікацій на сайтах перелічених виробників: https://scioninstruments.com/us/products/scion-lc-6000/ https://www.ecomsro.com/systems/analytical https://en.wufengtech.com/product/75.html Ці документи були взяті за основу у підготовці вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, лабораторія відправила запит на отримання комерційних пропозиції виробникам\представникам виробників рідинних хроматографів. Отримані ціни були усереднені та визначено очікувану вартість. Посилання на веб сторінку власного сайту де вказано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі: http://trdl.com.ua/?page_id=1268
Рішеня
30.06.2025 11:34
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 001 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2025 00:00
Замовник:
Тернопільська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Контактний телефон:
+380352522083
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 001 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2025 00:00
Замовник:
Тернопільська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Контактний телефон:
+380352522083
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності