Показати схожі тендери

Закупівля 34310000-3 Двигуни та їх частини (Дизельний двигун) від Публічне акціонерне товариство «Центренерго» Зміївська теплова електрична станція.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-04-011728-a
Id Tender f98239fd6e534087a6f3568cd15952c3
План UA-P-2025-05-14-006768-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.06.2025 16:07
Остання зміна 02.07.2025 10:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 411 166.67 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
34 111.67 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.06.2025 16:06 до 16.06.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 04.06.2025 16:06
до 13.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.06.2025 16:06
до 13.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.06.2025 14:19
до 20.06.2025 13:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.06.2025 13:19
до 26.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.06.2025 13:19
до 02.07.2025 10:33
Період уточнень
з 04.06.2025 16:06 до 13.06.2025 00:00
Період оскарження
з 04.06.2025 16:06 до 13.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.06.2025 14:19 до 20.06.2025 13:19
Період кваліфікації
з 17.06.2025 14:19 до 20.06.2025 13:19
Основні параметри
34310000-3 Двигуни та їх частини (Дизельний двигун)
Строк поставки продукції: 240 календарних днів з дати отримання Постачальником письмової заявки покупця, з можливістю дострокової поставки. Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення виконання договору про закупівлю, при укладанні договору з переможцем - не вимагається. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1%. Тендерна пропозиція учасника, ціна якої буде вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена в оголошенні про проведення відкритих торгів буде відхилена.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
3 411 166.67 грн.
Дизельний двигун
Назва предмета закупівлі
Дизельний двигун
Очікувана вартість
3 411 166.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
34111,67
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.06.2025 13:56
Закінчення аукціону
17.06.2025 14:19
Позиція
Опис предмета закупівлі
Двигун Cummins QSX-15 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
34311120-7 - Дизельні двигуни
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Харківська область, с-ще Слобожанське, Чугуївський р-н, склад Покупця
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за Продукцію здійснюються Покупцем у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника в наступному порядку: до 30-ти календарних днів з моменту поставки продукції до складу Покупця та підписання уповноваженими представниками Сторін Акту приймання – передачі продукції за кожну окремо поставлену партію продукції. Строк поставки продукції: 240 календарних днів з дати отримання Постачальником письмової заявки покупця, з можливістю дострокової поставки. Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення виконання договору про закупівлю, при укладанні договору з переможцем - не вимагається. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1%. Тендерна пропозиція учасника, ціна якої буде вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена в оголошенні про проведення відкритих торгів буде відхилена.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть"
Пропозиція:
3 199 899 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ НОВА БУС
Пропозиція:
3 165 788.33 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.06.2025 13:56
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.06.2025 16:06
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Темнохуд Андрій Іванович
Електронна пошта
Телефон
380504479384
Сайт:
http://www.centrenergo.com
Замовник
ЄДРПОУ
05471247
Повна назва
Публічне акціонерне товариство «Центренерго» Зміївська теплова електрична станція
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
с-ще Слобожанське
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Дизельний двигун
Період вимог/скарг з 20.06.2025 13:19 по 26.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.06.2025 14:19 по 25.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
визначити переможцем відкритих торгів з особливостями на закупівлю: 34310000-3 Двигуни та їх частини (Дизельний двигун) - Товариство з обмеженою відповідальністю «НОВА БУС», та укласти договір про закупівлю з даним учасником
Документи кваліфікації
20.06.2025 13:20
Довідка НАЗК
20.06.2025 13:19
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
17.06.2025 14:19
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-04-011728-a-c1
Підписаний і діє
Номер
12/346
3 798 946 грн.
3 165 788.33 грн.
З ПДВ
Підписано
02.07.2025
Строк дії договору з
02.07.2025
по
30.06.2026
Номенклатура
1 (штуки)
Двигун Cummins QSX-15 (або еквівалент)
Номенклатура
Двигун Cummins QSX-15 (або еквівалент)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 червня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Публічне акціонерне товариство «Центренерго» Зміївська теплова електрична станція
Повна назва
Публічне акціонерне товариство «Центренерго» Зміївська теплова електрична станція
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05471247

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ НОВА БУС
Повна назва
ТОВ НОВА БУС
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39444791

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.07.2025 10:33
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-08-000119
Дата створення проекту
08.09.2025 15:16
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.09.2025 15:58
Дата публікації висновку про результати
23.09.2025 20:05
Дата завершення усунення порушень
08.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 635-24-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ № 266 08.09.2025 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 05.09.2025 № 003100-18/11160-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 08.09.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.09.2025 № 266 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 3 UA-2025-06-04-011728-a 04.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.09.2025 00:00
Документи рішення
08.09.2025 15:58
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформаціі? про закупівлю, відповідності вимог тендерноі? документаціі? вимогам Закону Украі?ни «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостеи? здіи?снення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом Украі?ни «Про публічні закупівлі», на період діі? правового режиму воєнного стану в Украі?ні та протягом 90 днів з дня и?ого припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів Украі?ни від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозицій учасника, своєчасності укладання договорів про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річнии? план закупівель Публічного Акціонерного Товариства "Центренерго" (далі - Замовник) на 2025 рік (ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2025-05-14-006768-a), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями від 04.06.2025, тендерну документацію з Додатками (1-7), затверджену рішенням уповноваженої? особи Замовника від 03.06.2025 протокол № 34310000-3/1/25, реєстр отриманих тендерних пропозицій? від 17.06.2025, тендерную пропозицію ТОВ НОВА БУС (далі - ТОВ НОВА БУС), протокол розкриття тендерних пропозицій від 17.06.2025, протокол розгляду Уповноваженою особою тендерних пропозицій на закупівлю № 34310000-3/4/25 від 20.06.2025р., протокол Замовника щодо визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю від 20.06.2025р., повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.06.2025р., звіт про результати проведення процедури закупівлі від 02.07.2025р., Договір про закупівлю товарів № 12/346 від 02.07.2025р. (далі - Договір) з Додатком № 1, відповідь Замовника на пояснення, отримане через електронну систему закупівель 12.09.2025 року. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 18 Особливостеи? умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Також, за вимогами абзацу четвертому пункту 49 Особливостей, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Поряд з цим, підпунктом 2 пункту 21 Особливостей визначено, що Договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей. Вимогами пункту 6 Додатку 6 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачена вимога надання письмової згоди Учасника, складеної Учасником за формою відповідно до Додатку № 5 до тендерної документації (подається в окремому файлі). Поряд з цим, пунктом 4 Письмової згоди учасника, зазначеної в Додатку 5 до тендерної документації передбачена інформація наступного змісту: «Ми гарантуємо підписати договір в редакції викладеній в Додатку № 4 до тендерної документації не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та не раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. (У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.)» Враховуючи вищевикладене, учасник ТОВ НОВА БУС у складі тендерної пропозиції надав лист (файл "лист згода з умовами договору.docx.asice.zip") від 14.06.2025 № 87 згідно якого ТОВ НОВА БУС гарантує повну і беззаперечну згоду з усіма умовами, що вказані в проекті договору викладених в додатку № 4 до тендерної документації закупiвлі за ідентифікатором UA-2025-06-04-011728-a за 34310000-3 Двигуни та їх частини (Дизельний двигун) та письмову згоду (файл "письмова згода дод._5.docx.asice.zip"), згідно якої учасник гарантує підписати договір в редакції, викладеній в Додатку 4 до тендерної документації. Однак, проведеним співставленням умов договору, укладеного за результатами закупівлі з умовами проекту договору встановлено ряд розбіжностей. Так, згідно Додатку 1 до проекту договору (що згідно пункту 15.1 є невідємною частиною Договору) пунктом 1 передбачена графа «країна походження товару». В той же час в Договорі зазначена графа в пункті 1 Додатку 1 до договору виключена. Також, пунктами 8-14 Додатку 1 до проекту договору передбачено наступні умови: 8. Якість Товарів повинна відповідати технічним характеристикам Покупця. Товари не повинні наносити шкоди довкіллю. 9. Товари повинні бути новими, невживаними, не раніше 20__року виготовлення. 10. Гарантійний строк на товари______________________ Обчислюється з моменту_________________________________________. 11. Строк дії Договору: ______________________________________ 12. Постачальник має статус платника податків:___________________ 13. Додаткові умови: 13.1. Письмові заявки надаються Постачальнику з дотриманням наступних вимог: 13.1.1. Заявка надсилається Постачальнику на поштову адресу (місцезнаходження), вказану у договорі, поштовим відправленням з оголошеною цінністю з описом вкладення та з повідомленням про його вручення та електронною поштою на електронну адресу (e-mail) Постачальника, вказану у договорі. 13.1.2. Постачальник зобов'язаний кожного робочого дня перевірити надходження електронних листів на свою електронну адресу, вказану у договорі, отримати листи Покупця та направити відповідь на електронну адресу Покупця, зазначену у договорі. Постачальник зобов'язаний регулярно, не рідше одного разу у три дні, перевірити надходження та отримати поштові відправлення, які надійшли на його адресу. 13.1.3. Датою отримання Постачальником Заявки є дата отримання Покупцем електронного листа зі сповіщенням про доставку на електронну адресу Постачальника електронного листа з Заявкою. Сторони домовились, що належним та допустимим доказом отримання Покупцем електронного листа зі сповіщенням про доставку на електронну пошту Постачальника електронного листа з Заявкою є зроблений Покупцем, роздрукований на папері скріншот (знімок з екрану), на якому у вікні браузера відкрито сторінку поштової програми. 13 У разі неотримання Покупцем листа зі сповіщенням про доставку на електронну пошту Постачальника електронного листа з Заявкою, датою отримання Постачальником Заявки є дата отримання ним поштового відправлення з Заявкою. У разі неотримання Постачальником поштового відправлення з Заявкою, Заявка вважається отриманою Постачальником на третій день з дня її надходження в поштове відділення Постачальника згідно даних сайту Укрпошти. Сторони домовились, що належним та допустимим доказом надходження поштового відправлення на поштове відділення Постачальника є зроблений Покупцем, роздрукований на папері скріншот (знімок з екрану), на якому у вікні браузера відкрито сторінку сайту Укрпошти з трекінгом (відстеженням місцезнаходження) поштового відправлення з Заявкою. 13.2. Приймання Товарів проводиться з обов'язковим виконанням вхідного контролю. Товари повинні бути упаковані згідно з технічними вимогами Покупця та в тару придатну для транспортування та зберігання. За вимогою Покупця передача Товарів здійснюється в присутності уповноваженого представника Постачальника. Він повинен мати при собі письмове доручення, яке надає йому повноваження представляти інтереси Постачальника при передачі Товарів. Письмове доручення повинно бути завірене підписом керівника та печаткою Постачальника. В разі відсутності уповноваженого представника Постачальника, приймання Товарів не здійснюється і всі збитки, пов'язані з цим, покладаються на Постачальника. 13.3. При постачанні Постачальником Товарів, ввезених на митну територію України (імпортований товар) в Акті (ах) приймання-передачі є обов'язковим реквізитом - "Код товару згідно з УКТ ЗЕД", який зазначає Постачальник. 13.4. Постачальник при поставці Товарів автомобільним транспортом повинен мати відповідні ліцензії, дозволи, інші документи необхідні для здійснення такої діяльності. У разі залучення інших організацій щодо постачання Товарів автомобільним транспортом, останній повинен мати відповідні ліцензії, дозволи, інші документи необхідні для здійснення такої діяльності. 13.5. Постачальник при поставці Товарів зобов'язаний виконувати вимоги Постанови КМУ від 09.04.2022 р. № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації». 13.6. ____________________________________________________. 14. В іншому умови поставки Товарів регулюються Договором. При цьому, пунктами 8-12 Додатку № 1 до Договору про закупівлю товарів № 12/346 від 02.07.2025р. передбачено наступні умови: 8. Гарантійний строк на Продукцію повинен складати не менше 12 місяців з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін Акту приймання - передачі продукції. 9. Строк дії договору до 30.06.2026 року включно, а в частині виконання взаємних зобов'язань, розрахунків, гарантійних зобов'язань до повного виконання їх Сторонами. 10. Постачальник має статус платника податків на загальних підставах. 11. Додаткові умови: 11.1. Письмові заявки надаються Постачальнику з дотриманням наступних вимог: 11.1.1. Заявка надсилається Постачальнику на поштову адресу (місцезнаходження). вказану у договорі, поштовим відправленням з оголошеною цінністю з описом вкладення та з повідомленням про його вручення та електронною поштою на електронну адресу (e-mail: [email protected]) Постачальника, вказану у договорі. 11.1.2. Постачальник зобов'язаний кожного робочого дня перевірити надходження електронних листів на свою електронну адресу, вказану у договорі, отримати листи Покупця та направити відповідь на електронну адресу Покупця, зазначену у договорі. Постачальник зобов'язаний регулярно, не рідше одного разу у три дні, перевірити надходження та отримати поштові відправлення, які надійшли на його адресу. 11.1.3. Датою отримання Постачальником Заявки є дата отримання Покупцем електронного листа зі сповіщенням про доставку на електронну адресу Постачальника електронного листа з Заявкою. Сторони домовились, що належним та допустимим доказом отримання Покупцем електронного листа зі сповіщенням про доставку на електронну пошту Постачальника електронного листа з Заявкою є зроблений Покупцем, роздрукований на папері скріншот (знімок з екрану), на якому у вікні браузера відкрито сторінку поштової програми. У разі неотримання Покупцем листа зі сповіщенням про доставку на електронну пошту Постачальника електронного листа з Заявкою, датою отримання Постачальником Заявки є дата отримання ним поштового відправлення з Заявкою. У разі неотримання Постачальником поштового відправлення з Заявкою, Заявка вважається отриманою Постачальником на третій день з дня її надходження в поштове відділення Постачальника згідно даних сайту Укрпошти. Сторони домовились, що належним та допустимим доказом надходження поштового відправлення на поштове відділення Постачальника є зроблений Покупцем, роздрукований на папері скріншот (знімок з екрану), на якому у вікні браузера відкрито сторінку сайту Укрпошти з трекінгом (відстеженням місцезнаходження) поштового відправлення з Заявкою. 11.2. Приймання Товарів проводиться з обов'язковим виконанням вхідного контролю. Товари повинні бути упаковані згідно з технічними вимогами Покупця та в тару придатну для транспортування та зберігання. За вимогою Покупця передача Товарів здійснюється в присутності уповноваженого представника Постачальника. Він повинен мати при собі письмове доручення, яке надає йому повноваження представляти інтереси Постачальника при передачі Товарів. Письмове доручення повинно бути завірене підписом керівника та печаткою Постачальника. В разі відсутності уповноваженого представника Постачальника, приймання Товарів не здійснюється і всі збитки, пов'язані з цим, покладаються на Постачальника. 11.3. технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. 11.4. Продукція повинна бути виготовлена не раніше 2024 року. 11.5. При постачанні Постачальником Товарів, ввезених на митну територію України (імпортований товар) в Акті (ах) приймання-передачі є обов'язковим реквізитом - "Код товару згідно з УКТ ЗЕД”, який зазначає Постачальник. 11.6. Постачальник при поставці Товарів автомобільним транспортом повинен мати відповідні ліцензії, дозволи, інші документи необхідні для здійснення такої діяльності. У разі залучення інших організацій щодо постачання Товарів автомобільним транспортом, останній повинен мати відповідні ліцензії, дозволи, інші документи необхідні для здійснення такої діяльності. 11.7. Постачальник при поставці Товарів зобов'язаний виконувати вимоги Постанови КМУ від 09.04.2022 р. № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації». 12. В іншому умови поставки Товарів регулюються Договором. Тобто, умови договору про закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі в частині змісту Додатку 1 до Договору, що не відповідає вимогам пункту 18 Особливостей та абзацу четвертого пункту 49 Особливостей. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 10.09.2025 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. На вищезазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 12.09.2025 оприлюднив інформацію наступного змісту: «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Договір був укладений відповідно до проекту договору, який є складовою тендерної документації (Додаток № 4 до тендерної документації) та тендерної пропозиції учасника, яка повинна відповідати та відповідала умовам тендерної документації, в тому числі Технічним вимогам (Додаток №3 до тендерної документації). Всі дані та інформація з Технічних вимог (Додаток №3 до тендерної документації) були перенесені до договору. Неточності щодо пунктів договору носять уточнюючий характер та за змістом повністю відповідають проекту договору, тендерній пропозиції учасника та Технічним вимогам (Додаток №3 до тендерної документації).» Однак, пояснення Замовника не спростовує наявність порушення вимог пункту 18 та абзацу четвертого пункту 49 Особливостей, якими чітко визначено необхідність відповідності умов Договору умовам тендерної пропозиції переможця. З урахуванням вищенаведеного, на порушення пункту 18 та абзацу четвертого пункту 49 Особливостей Замовник уклав з переможцем процедури закупівлі Договір про закупівлю товарів № 12/346 від 02.07.2025 не у відповідності до вимог тендерної документації та змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. В той же час, відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей, Договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції Переможця процедури закупівлі ТОВ НОВА БУС встановлено порушення вимог пункту 18, абзацу четвертого пункту 49 та підпункту 2 пункту 21 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформацій? про закупівлю, відповідності вимог тендерноі? документаціі? вимогам Закону з урахуванням Особливостеи?, розгляду тендерної пропозицій ТОВ НОВА БУС, своєчасності укладання договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує привести договір про закупівлю товарів № 12/346 від 02.07.2025 у відповідність до тендерної пропозиції ТОВ НОВА БУС, а у разі неможливості, здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором № 12/346 від 02.07.2025, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
23.09.2025 00:00
Дата публікації
23.09.2025 20:05
Документи висновку
23.09.2025 20:05
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Надаємо скановану копію Додаткової угоди №1-12/530 від 29.09.2025 року до договору №12/346 від 02.07.2025 року, укладеної з метою усунення порушень, встановлених Держаудитслужбою за результатом проведеного моніторингу.
Дата публікації
29.09.2025 14:34
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «34310000-3 Двигуни та їх частини (Дизельний двигун), код ДК 021:2015:34310000-3: Двигуни та їх частини (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-04-011728-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат з придбання товару та визначено очікувану вартість предмета закупівлі у сумі 3 411 166,67 грн. з наданням відповідних підтверджуючих документів та розрахунків щодо «34310000-3 Двигуни та їх частини (Дизельний двигун)»? 2. У складі Тендерної Пропозиції надано Письмову згоду учасника (файл "16 червня 2025 09:38 письмова згода дод._5.docx.asice.zip" № 84 від 14.06.2025), згідно якої Учасник ТОВ «НОВА БУС» погоджується з умовами, визначеними в тендерній документації та гарантує підписати договір в редакції викладеній в Додатку 4 до тендерної документації. При цьому, в укладеному Договорі про закупівлю товарів № 12/346 від 02.07.2025р. Додаток 1 відрізняється від Додатку 1 до проекту договору, а саме: виключено інформацію з таблиці п.1 щодо зазначення Країни походження товару, виключено пункти 8, 9, змінено редакцію інших пунктів Додатку. Прошу надати пояснення стосовно вищевикладених розбіжностей. Пояснення, інформацію та документи, які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена відповідальність.
Рішеня
10.09.2025 10:50
Орган перевірки
16.09.2025 00:00
Документи повідомлення
10.09.2025 10:52
-
Відповідь
34310000-3 Двигуни та їх частини (Дизельний двигун)
У відповідь на Ваш запит щодо процедури закупівлі: 34310000-3 Двигуни та їх частини (Дизельний двигун), Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-04-011728-a надаємо пояснення, підготовлені підрозділами Замовника, визначеними відповідальними згідно нормативних документів Зміївської ТЕС ПАТ «Центренерго» за організацію роботи, що стосується питань, зазначених в запиті: - по питанню №1 надано відповідь, підготовлену відділом матеріально-технічного постачання на 7 аркушах; - по питанню №2 надаємо відповідь, підготовлену юридичним відділом на 1 аркуші.
Рішеня
12.09.2025 15:53
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 411 166.67 грн.
Період подання пропозицій
до 16.06.2025 11:00
Замовник:
Публічне акціонерне товариство «Центренерго» Зміївська теплова електрична станція
Контактний телефон:
380504479384
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 411 166.67 грн.
Період подання пропозицій
до 16.06.2025 11:00
Замовник:
Публічне акціонерне товариство «Центренерго» Зміївська теплова електрична станція
Контактний телефон:
380504479384
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності