Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з технічного обслуговування зовнішніх мереж вуличного освітлення (демонтаж безоблікових ліхтарів) на території с.Олександрівка, с-ще Світле, с.Фонтанка Одеського району Одеської області від Управління капітального будівництва Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-04-010559-a
Id Tender def14932f9b0476e89fc448c69d58371
План UA-P-2025-06-04-010838-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.06.2025 16:36
Остання зміна 30.06.2025 12:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
199 980 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
999.9 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.06.2025 16:35 до 12.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.06.2025 16:35
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.06.2025 16:35
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.06.2025 00:00
до 18.06.2025 23:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.06.2025 23:52
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.06.2025 23:52
до 30.06.2025 12:37
Період уточнень
з 04.06.2025 16:35 до 09.06.2025 00:00
Період оскарження
з 04.06.2025 16:35 до 09.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.06.2025 00:00 до 18.06.2025 23:52
Період кваліфікації
з 12.06.2025 00:00 до 18.06.2025 23:52
Основні параметри
Послуги з технічного обслуговування зовнішніх мереж вуличного освітлення (демонтаж безоблікових ліхтарів) на території с.Олександрівка, с-ще Світле, с.Фонтанка Одеського району Одеської області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
199 980 грн.
Послуги з технічного обслуговування зовнішніх мереж вуличного освітлення (демонтаж безоблікових ліхтарів) на території с.Олександрівка, с-ще Світле, с.Фонтанка Одеського району Одеської області
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування зовнішніх мереж вуличного освітлення (демонтаж безоблікових ліхтарів) на території с.Олександрівка, с-ще Світле, с.Фонтанка Одеського району Одеської області
Очікувана вартість
199 980 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
999,9
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування зовнішніх мереж вуличного освітлення (демонтаж безоблікових ліхтарів) на території с.Олександрівка, с-ще Світле, с.Фонтанка Одеського району Одеської області
Код ДК 021:2015
50230000-6 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
67571, Україна, Одеська область, Фонтанська ОТГ, територія ОТГ
Дата постачання по
31.08.2025 15:35
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП"
Пропозиція:
199 786.79 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.06.2025 16:36
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
04.06.2025 15:31
Тендерна документація
04.06.2025 15:31
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лукьянов Ігор Олександрович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380970216564
Замовник
ЄДРПОУ
44211502
Повна назва
Управління капітального будівництва Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області
Поштовий індекс
67571
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Фонтанка
Адреса
вул. Степна, буд. 4
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного обслуговування зовнішніх мереж вуличного освітлення (демонтаж безоблікових ліхтарів) на території с.Олександрівка, с-ще Світле, с.Фонтанка Одеського району Одеської області
Період вимог/скарг з 18.06.2025 23:52 по 24.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 00:00 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.06.2025 23:52
Довідка НАЗК
18.06.2025 23:52
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.06.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 15:31
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 15:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року із змінами діючими на момент початку проведення закупівлі, пункту 43 (Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.) Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не є меншим ніж два робочі дні до закінчення строку тендерної пропозиції. Таким чином, при розгляді тендерної пропозиції Учасника закупівлі були виявлені наступні невідповідності:учасником не було підтверджено вимог підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації «1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: Для підтвердження та перевірки спроможності Учасника виконати в встановлені строки, якісно, кількісно, згідно вимог Технічного завдання роботи, Замовником вимагається документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних робіт шляхом додавання виконаних аналогічних договорів. Аналогічними договорами будуть виступати договори відповідні за предметом закупівлі (поточний або капітальний ремонт)/за класифікатором/за об’ємом робіт. 3.1. Довідка виконання аналогічних договорів, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника – таблиця № 3. Додатково з наданням у складі тендерної пропозиції скан-копій аналогічних договорів зі всіма додатками, учасником надаються скан-копії документів, які згідно будівельних норм підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт у повному обсязі, згідно вищезазначених договорів. Разом зі скан-копією договорів Учасником надаються відгуки, щодо виконання аналогічного договору. Дата відгуків повинна бути не раніше 2020 року, окрім цього відгук повинен містити інформацію, щодо реквізитів договору (дата укладення, номер (за наявності), а також найменування виконуваних робіт згідно договору, інформацію про достатність технічного потенціалу учасника та наявність необхідних виробничих кадрів під час виконання договору, дотримання учасником вимог чинного законодавства, рекомендації щодо можливої співпраці з таким учасником.» в повному обсязі. Вимагаємо усунути невідповідність в електронній системі закупівель та надати документи відповідно до вимог підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації «1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: Для підтвердження та перевірки спроможності Учасника виконати в встановлені строки, якісно, кількісно, згідно вимог Технічного завдання роботи, Замовником вимагається документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних робіт шляхом додавання виконаних аналогічних договорів. Аналогічними договорами будуть виступати договори відповідні за предметом закупівлі (поточний або капітальний ремонт)/за класифікатором/за об’ємом робіт. 3.1. Довідка виконання аналогічних договорів, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника – таблиця № 3. Додатково з наданням у складі тендерної пропозиції скан-копій аналогічних договорів зі всіма додатками, учасником надаються скан-копії документів, які згідно будівельних норм підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт у повному обсязі, згідно вищезазначених договорів. Разом зі скан-копією договорів Учасником надаються відгуки, щодо виконання аналогічного договору. Дата відгуків повинна бути не раніше 2020 року, окрім цього відгук повинен містити інформацію, щодо реквізитів договору (дата укладення, номер (за наявності), а також найменування виконуваних робіт згідно договору, інформацію про достатність технічного потенціалу учасника та наявність необхідних виробничих кадрів під час виконання договору, дотримання учасником вимог чинного законодавства, рекомендації щодо можливої співпраці з таким учасником.».
Створено
17.06.2025 21:28
Надати до
18.06.2025 21:28
Договір
UA-2025-06-04-010559-a-c1
Підписаний і діє
Номер
27/06
199 786.79 грн.
166 488.99 грн.
З ПДВ
Підписано
27.06.2025
Строк дії договору з
27.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування зовнішніх мереж вуличного освітлення (демонтаж безоблікових ліхтарів) на території с.Олександрівка, с-ще Світле, с.Фонтанка Одеського району Одеської області
Номенклатура
Послуги з технічного обслуговування зовнішніх мереж вуличного освітлення (демонтаж безоблікових ліхтарів) на території с.Олександрівка, с-ще Світле, с.Фонтанка Одеського району Одеської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління капітального будівництва Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області
Повна назва
Управління капітального будівництва Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44211502

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45323348

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.06.2025 12:37
Повідомлення про договір
30.06.2025 12:36
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
199 980 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2025 00:00
Замовник:
Управління капітального будівництва Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області
Контактний телефон:
+380970216564
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
199 980 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2025 00:00
Замовник:
Управління капітального будівництва Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області
Контактний телефон:
+380970216564
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності