Зміст
Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року із змінами діючими на момент початку проведення закупівлі, пункту 43 (Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.) Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не є меншим ніж два робочі дні до закінчення строку тендерної пропозиції. Таким чином, при розгляді тендерної пропозиції Учасника закупівлі були виявлені наступні невідповідності:учасником не було підтверджено вимог підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації «1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: Для підтвердження та перевірки спроможності Учасника виконати в встановлені строки, якісно, кількісно, згідно вимог Технічного завдання роботи, Замовником вимагається документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних робіт шляхом додавання виконаних аналогічних договорів. Аналогічними договорами будуть виступати договори відповідні за предметом закупівлі (поточний або капітальний ремонт)/за класифікатором/за об’ємом робіт. 3.1. Довідка виконання аналогічних договорів, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника – таблиця № 3. Додатково з наданням у складі тендерної пропозиції скан-копій аналогічних договорів зі всіма додатками, учасником надаються скан-копії документів, які згідно будівельних норм підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт у повному обсязі, згідно вищезазначених договорів. Разом зі скан-копією договорів Учасником надаються відгуки, щодо виконання аналогічного договору. Дата відгуків повинна бути не раніше 2020 року, окрім цього відгук повинен містити інформацію, щодо реквізитів договору (дата укладення, номер (за наявності), а також найменування виконуваних робіт згідно договору, інформацію про достатність технічного потенціалу учасника та наявність необхідних виробничих кадрів під час виконання договору, дотримання учасником вимог чинного законодавства, рекомендації щодо можливої співпраці з таким учасником.» в повному обсязі. Вимагаємо усунути невідповідність в електронній системі закупівель та надати документи відповідно до вимог підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації «1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: Для підтвердження та перевірки спроможності Учасника виконати в встановлені строки, якісно, кількісно, згідно вимог Технічного завдання роботи, Замовником вимагається документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних робіт шляхом додавання виконаних аналогічних договорів. Аналогічними договорами будуть виступати договори відповідні за предметом закупівлі (поточний або капітальний ремонт)/за класифікатором/за об’ємом робіт. 3.1. Довідка виконання аналогічних договорів, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника – таблиця № 3. Додатково з наданням у складі тендерної пропозиції скан-копій аналогічних договорів зі всіма додатками, учасником надаються скан-копії документів, які згідно будівельних норм підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт у повному обсязі, згідно вищезазначених договорів. Разом зі скан-копією договорів Учасником надаються відгуки, щодо виконання аналогічного договору. Дата відгуків повинна бути не раніше 2020 року, окрім цього відгук повинен містити інформацію, щодо реквізитів договору (дата укладення, номер (за наявності), а також найменування виконуваних робіт згідно договору, інформацію про достатність технічного потенціалу учасника та наявність необхідних виробничих кадрів під час виконання договору, дотримання учасником вимог чинного законодавства, рекомендації щодо можливої співпраці з таким учасником.».