Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт внутрішніх приміщень в ліцеї №32 за адресою: вул. Федорова, 2 у Печерському районі міста Києва) від Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-04-010431-a
Id Tender 09d78d9642824ae7bb72f38dd4fa6c83
План UA-P-2025-05-21-012698-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 04.06.2025 15:35
Остання зміна 03.07.2025 13:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.06.2025 15:33 до 12.06.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 04.06.2025 15:33
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.06.2025 15:33
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.06.2025 14:37
до 25.06.2025 15:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.06.2025 16:18
до 01.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 25.06.2025 15:07
-
Період уточнень
з 04.06.2025 15:33 до 09.06.2025 00:00
Період оскарження
з 04.06.2025 15:33 до 09.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.06.2025 14:37 до 25.06.2025 15:07
Період кваліфікації
з 13.06.2025 14:37 до 25.06.2025 15:07
Основні параметри
ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт внутрішніх приміщень в ліцеї №32 за адресою: вул. Федорова, 2 у Печерському районі міста Києва)
ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт внутрішніх приміщень в ліцеї №32 за адресою: вул. Федорова, 2 у Печерському районі міста Києва) згідно документації. Необхідність в проведенні поточного ремонту сходових клітин м. Київ, ЗЗСО №32, вул. Федорова, 2, виникла у зв’язку фізичним зносом , підлоги, пошкодженням оздоблення стін та стелі, системи електропостачання та електричних щитів. З метою забезпечення безперебійного функціонування закладу освіти Печерського району, підготовки до нового навчального 2025-2026 року, існує нагальна потреба у поточному ремонті.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 500 000 грн.
ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт внутрішніх приміщень в ліцеї №32 за адресою: вул. Федорова, 2 у Печерському районі міста Києва)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт внутрішніх приміщень в ліцеї №32 за адресою: вул. Федорова, 2 у Печерському районі міста Києва)
Очікувана вартість
2 500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.06.2025 14:14
Закінчення аукціону
13.06.2025 14:37
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт внутрішніх приміщень в ліцеї №32 за адресою: вул. Федорова, 2 у Печерському районі міста Києва (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником виконаних робіт після підписання Сторонами акта здачі-прийомки виконаних робіт по формі №КБ-2в, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3. Авансові платежі за Договором не передбачені.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Грін Трейдінг"
Пропозиція:
2 414 555.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕП КЕПІТАЛ»
Пропозиція:
2 194 707.06 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.06.2025 14:14
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.06.2025 15:34
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Скасування
01.07.2025 17:02
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: Відповідно настанови 281 "Настанова з визначення вартості будівництва", ціни на матеріальні ресурси включаються до кошторисної вартості будівництва. Згідно з листом-роз’яснення Міністерства економіки України від 28.10.2024 № 3323-04/76642-07 щодо внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі”, інформація про ціни повинна включати найменування ресурсу, одиницю виміру, кількість, відпускну ціну, а також вартість транспортування та заготівельно-складських витрат. В складі Пропозиції Учасника-Переможця надано Інформацію про ціни, яка не відповідає нормам чинного законодавства та умовам Тендерної документації. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
01.07.2025 17:05
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ФіліцМатяш Людмила Олегівна
Електронна пошта
Телефон
380442530086
Замовник
ЄДРПОУ
39833860
Назва (англійською мовою)
Department of Education and innovation Pechersk district in Kyiv state administration
Повна назва
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education and innovation Pechersk district in Kyiv state administration
Поштовий індекс
01021
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Інститутська, буд. 24/7
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт внутрішніх приміщень в ліцеї №32 за адресою: вул. Федорова, 2 у Печерському районі міста Києва)
Період вимог/скарг з 20.06.2025 16:18 по 26.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.06.2025 14:37 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 15:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 15:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Додаток 2 до Тендерної документації, Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»: 1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* * Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. 1.1. Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: № з/п Назва та кількість необхідного обладнання, матеріальнотехнічної бази та технологій, відповідно до вимог замовника Назва необхідного обладнання, матеріальнотехнічної бази та технологій учасника Кількість Зазначення належності * Назва та реквізити документа, що підтверджує належність ** 1 2 3 4 5 6 * Якщо учасник є власником, зазначається “власний”, в інших випадках вказується “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України). На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції Учасника в складі Пропозиції Учасника надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій відсутня інформація про кількість та належність позиції №5 «Автомобіль для перевезення» Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Довідку що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: № з/п Назва та кількість необхідного обладнання, матеріальнотехнічної бази та технологій, відповідно до вимог замовника Назва необхідного обладнання, матеріальнотехнічної бази та технологій учасника Кількість Зазначення належності * Назва та реквізити документа, що підтверджує належність ** 1 2 3 4 5 6 * Якщо учасник є власником, зазначається “власний”, в інших випадках вказується “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України).
Створено
19.06.2025 00:11
Надати до
20.06.2025 00:11
Період вимог/скарг з 25.06.2025 15:07 по 01.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.06.2025 16:18 по 28.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.06.2025 15:07
Довідка НАЗК
25.06.2025 15:06
Повідомлення про рішення
20.06.2025 16:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 15:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 15:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Додаток 2 до Тендерної документації, Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»: 1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* *Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців. 1.2.6. для інженерно-технічних працівників Учасника, що зазначені в довідці, що дійсні на момент подачі пропозиції та до кінця 2025 року (окрім працівників, що безпосередньо не будуть відвідувати об’єкт Замовника), підтвердити наявність посвідчень (протоколів (витягів з протоколів)) про проходження навчання: - з питань охорони праці, пожежної безпеки, роботи з інструментом та пристроями, електробезпеки (ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПТЕЕС, ПУЕ), - НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві» (ДБН А. 3.2-2-2009); - НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках»; - НПАОП 0.00-7.17-18 «Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров'я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці»; - НПАОП 0.00- 1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; - НПАОП 28.0-1.32-13 «Правила охорони праці під час фарбувальних робіт». На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні посвідчення (протоколи (витяги з протоколів)) про проходження навчання НПАОП 28.0-1.32-13 «Правила охорони праці під час фарбувальних робіт» на працівників: Пятницький, Федорчук, Ткаченко та Попелишко. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями посвідчення (протоколи (витяги з протоколів)) про проходження навчання НПАОП 28.0-1.32-13 «Правила охорони праці під час фарбувальних робіт» на працівників: Пятницький, Федорчук, Ткаченко та Попелишко. 2. Додаток 2 до Тендерної документації, Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»: 1.4. Наявність фінансової спроможності* *Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). 1.4. Для юридичних осіб: 1.4.1. Копія балансу підприємства з відміткою про прийняття відповідного органу за 2024. 1.4.2. Копія звіту про рух грошових коштів з відміткою про прийняття відповідного органу за 2024 рік. Примітка: З метою уникнення дискримінації новостворених підприємств (утворених 2025 р.), для підтвердження наявності фінансової спроможності, такі підприємства у складі своєї пропозиції надають лист у довільній формі з обґрунтованими причинами неможливості надати в складі пропозиції копію балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів. На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції Учасника надано документ «Лист роз’яснення щодо звіту про рух грошових коштів та звіт про власний капітал», який адресований не Замовнику. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями лист у довільній формі з обґрунтованими причинами неможливості надати в складі пропозиції звіту про рух грошових коштів, адресований Замовнику. 3. Додаток 2 до Тендерної документації, Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників: 7.13. Інформацію (довідка, складена учасником в довільній формі), яка містить загальні відомості про учасника: повне найменування; місцезнаходження (адреса: юридична та фактична, телефон, факс, e-mail); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по-батькові, телефон для контактів); код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер – для фізичних осіб-підприємців; основний/і вид/и господарської діяльності; банківські реквізити (номер р/рахунка за стандартом IBAN, назва обслуговуючого банку, МФО банку); відомості про осіб, уповноважених діяти від імені учасника, що мають право підписувати юридично значимі документи, за якими учасник бере на себе зобов’язання та щодо виконання зобов’язань за результатами процедур закупівель (ПІБ, посада, контактний телефон); форма власності та організаційно – правова форма; відомості про осіб, яких буде призначено відповідальними за виконання договору (ПІБ, посада, контактний телефон). На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції Учасника надано документ «Відомості про учасника», в якому вказана не вся вищезазначена інформація, яку вимагає Замовник. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Інформацію (довідка, складена учасником в довільній формі), яка містить загальні відомості про учасника: повне найменування; місцезнаходження (адреса: юридична та фактична, телефон, факс, e-mail); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по-батькові, телефон для контактів); код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер – для фізичних осіб-підприємців; основний/і вид/и господарської діяльності; банківські реквізити (номер р/рахунка за стандартом IBAN, назва обслуговуючого банку, МФО банку); відомості про осіб, уповноважених діяти від імені учасника, що мають право підписувати юридично значимі документи, за якими учасник бере на себе зобов’язання та щодо виконання зобов’язань за результатами процедур закупівель (ПІБ, посада, контактний телефон); форма власності та організаційно – правова форма; відомості про осіб, яких буде призначено відповідальними за виконання договору (ПІБ, посада, контактний телефон).
Створено
23.06.2025 23:42
Надати до
24.06.2025 23:42
Договір
UA-2025-06-04-010431-a-a1
Очікує підписання
2 414 555.6 грн.
2 414 555.6 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт внутрішніх приміщень в ліцеї №32 за адресою: вул. Федорова, 2 у Печерському районі міста Києва (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Номенклатура
Поточний ремонт внутрішніх приміщень в ліцеї №32 за адресою: вул. Федорова, 2 у Печерському районі міста Києва (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39833860

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Грін Трейдінг"
Повна назва
ТОВ "Грін Трейдінг"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40729651

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2025 09:00
Замовник:
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380442530086
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2025 09:00
Замовник:
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380442530086
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності