Закупівля (ПК-25П_0197_ВО) Послуги з управління небезпечними відходами від ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".
(ПК-25П_0197_ВО) Послуги з управління небезпечними відходами
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2025-06-04-012465-a
про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900.
3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ -
4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25П_0197_ВО) ДК 021:2015 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління небезпечними відходами)
5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 90523000-9
6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації.
7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації.
8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 617 125,59 грн без ПДВ (шістсот сімнадцять тисяч сто двадцять п’ять гривень 59 копійок), в тому числі: лот № 1 - 141 734,25 грн без ПДВ (сто сорок одна тисяча сімсот тридцять чотири гривні 25 копійок); лот № 2 - 110 557,96 грн без ПДВ (сто десять тисяч п’ятсот п’ятдесят сім гривень 96 копійок); лот № 3 - 67 916,71 грн без ПДВ (шістдесят сім тисяч дев’ятсот шістнадцять гривень 71 копійка); лот № 4 - 50 000,00 грн без ПДВ (п’ятдесят тисяч 00 нуль гривень 00 копійки); лот № 5 - 62 666,67 грн без ПДВ (шістдесят дві тисячі шістсот шістдесят шість гривень 67 копійок); лот № 6 - 184 250,00 грн без ПДВ (сто вісімдесят чотири тисячі двісті п’ятдесят гривень 00 копійок)
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору.
10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12.06.2025 18:00
11. Умови оплати: відповідно до умов Договору
12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.
13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується;
18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»;
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
90520000-8 -
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
7
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна. Інформація про субпідрядника/співвиконавця відповідно пропозиції учасника.
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 15:24
Спосіб підтвердження
Назва
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
Опис
На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати:
3.3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного).
Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з управління небезпечними відходами.
У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг.
3.3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме:
- первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й)
та/або
позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Лот 2. Послуги з управління небезпечними відходами
Очікувана вартість
110 557.96 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1105,58
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.06.2025 15:19
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з управління небезпечними відходами
Код ДК 021:2015
90520000-8 -
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
7
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна. Інформація про субпідрядника/співвиконавця відповідно пропозиції учасника.
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 15:24
Спосіб підтвердження
Назва
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
Опис
На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати:
3.3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного).
Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з управління небезпечними відходами.
У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг.
3.3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме:
- первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й)
та/або
позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Лот 3. Послуги з управління небезпечними відходами
Очікувана вартість
67 916.71 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
679,17
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.06.2025 11:28
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з управління небезпечними відходами
Код ДК 021:2015
90520000-8 -
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
7
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна. Інформація про субпідрядника/співвиконавця відповідно пропозиції учасника.
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 15:24
Спосіб підтвердження
Назва
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
Опис
На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати:
3.3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного).
Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з управління небезпечними відходами.
У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг.
3.3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме:
- первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й)
та/або
позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Лот 4. Послуги з управління небезпечними відходами
Очікувана вартість
50 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
500,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.06.2025 15:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з управління небезпечними відходами
Код ДК 021:2015
90520000-8 -
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
7
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна. Інформація про субпідрядника/співвиконавця відповідно пропозиції учасника.
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 15:24
Спосіб підтвердження
Назва
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
Опис
На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати:
3.3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного).
Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з управління небезпечними відходами.
У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг.
3.3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме:
- первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й)
та/або
позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Лот 5. Послуги з управління небезпечними відходами
Очікувана вартість
62 666.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
626,67
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.06.2025 11:45
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з управління небезпечними відходами
Код ДК 021:2015
90520000-8 -
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
7
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна. Інформація про субпідрядника/співвиконавця відповідно пропозиції учасника.
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 15:24
Спосіб підтвердження
Назва
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
Опис
На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати:
3.3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного).
Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з управління небезпечними відходами.
У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг.
3.3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме:
- первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й)
та/або
позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
Лот 6. Послуги з управління небезпечними відходами
Очікувана вартість
184 250 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1842,5
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.06.2025 14:04
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з управління небезпечними відходами
Код ДК 021:2015
90520000-8 -
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
7
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна. Інформація про субпідрядника/співвиконавця відповідно пропозиції учасника.
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 15:24
Спосіб підтвердження
Назва
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
Опис
На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати:
3.3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного).
Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з управління небезпечними відходами.
У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг.
3.3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме:
- первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й)
та/або
позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують кваліфікацію"
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 15:24
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 15:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 15:24
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 15:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 15:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 15:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 15:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 15:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 15:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 15:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"