Показати схожі тендери

Закупівля Вугілля кам’яне Г(Г2) 13-100, брикет паливний вугільний за кодом ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (09111100-1 Вугілля, 09111220-8 Брикетоване вугілля) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-04-010076-a
Id Tender 8d8a3248024d4413bf0aae8da2e23844
План UA-P-2025-06-04-000873-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.06.2025 16:52
Остання зміна 23.06.2025 15:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 618 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
23 090 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.06.2025 16:51 до 12.06.2025 15:08
Завершено
Період уточнень
з 04.06.2025 16:51
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.06.2025 16:51
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.06.2025 15:08
до 13.06.2025 15:26
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2025 15:26
до 19.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.06.2025 15:26
до 23.06.2025 15:01
Період уточнень
з 04.06.2025 16:51 до 09.06.2025 00:00
Період оскарження
з 04.06.2025 16:51 до 09.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.06.2025 15:08 до 13.06.2025 15:26
Період кваліфікації
з 12.06.2025 15:08 до 13.06.2025 15:26
Основні параметри
Вугілля кам’яне Г(Г2) 13-100, брикет паливний вугільний за кодом ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (09111100-1 Вугілля, 09111220-8 Брикетоване вугілля)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 618 000 грн.
Вугілля кам’яне Г(Г2) 13-100, брикет паливний вугільний за кодом ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (09111100-1 Вугілля, 09111220-8 Брикетоване вугілля)
Назва предмета закупівлі
Вугілля кам’яне Г(Г2) 13-100, брикет паливний вугільний за кодом ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (09111100-1 Вугілля, 09111220-8 Брикетоване вугілля)
Очікувана вартість
4 618 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
23090,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 20 (тонни)
Брикет паливний вугільний
Опис предмета закупівлі
Брикет паливний вугільний
Код ДК 021:2015
09111220-8 - Брикетоване вугілля
Кількість
20
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 342.5 (тонни)
Вугілля кам’яне марки Г (Г2) (13-100)
Опис предмета закупівлі
Вугілля кам’яне марки Г (Г2) (13-100)
Код ДК 021:2015
09111100-1 - Вугілля
Кількість
342.5
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЙМІЛ АКТИВ"
Пропозиція:
4 582 515 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.06.2025 16:52
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анастасія Гуз
Електронна пошта
Телефон
+380965447392
Замовник
ЄДРПОУ
40600473
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
65107
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
місто Одеса
Адреса
ВУЛИЦЯ КАНАТНА, будинок 83
Кваліфікація
Лот № 1 Вугілля кам’яне Г(Г2) 13-100, брикет паливний вугільний за кодом ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (09111100-1 Вугілля, 09111220-8 Брикетоване вугілля)
Період вимог/скарг з 13.06.2025 15:26 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 15:08 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 15:26
Довідка НАЗК
13.06.2025 15:26
Повідомлення про рішення
12.06.2025 15:08
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-04-010076-a-b1
Підписаний і діє
Номер
137
4 582 515 грн.
3 818 762.5 грн.
З ПДВ
Підписано
23.06.2025
Строк дії договору з
23.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
20 (тонни)
Брикет паливний вугільний
Номенклатура
Брикет паливний вугільний
Кількість
20
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
342.5 (тонни)
Вугілля кам’яне марки Г (Г2) (13-100)
Номенклатура
Вугілля кам’яне марки Г (Г2) (13-100)
Кількість
342.5
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КУ "БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ"
Повна назва
КУ "БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03190610

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЙМІЛ АКТИВ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЙМІЛ АКТИВ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44814855

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.06.2025 15:01
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-30-000028
Дата створення проекту
30.06.2025 15:35
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
30.06.2025 16:50
Дата публікації висновку про результати
09.07.2025 11:31
Дата завершення усунення порушень
24.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
22.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 368-08-17
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168685
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Херсон
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 766-83-49
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168685
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Херсон
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 30.06.2025 № 49-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 24.06.2025 №003100-18/7830-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 30.06.2025. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 30.06.2025 №49-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-06-04-010076-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.06.2025 00:00
Документи рішення
30.06.2025 16:50
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 09 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 17.05.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Одеської обласної ради» (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом Уповноваженої особи від 04.06.2025 № 60/06-25; протокол розкриття тендерних пропозицій від 12.06.2025; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення учасника ТОВ «БЕЙМІЛ АКТИВ» переможцем процедури відкритих торгів з особливостями від 13.06.2025 № 62/06-25; повідомлення про намір укласти договір від 13.06.2025; договір від 23.06.2025 № 137 ціною 4 582 515,00 гривень; пояснення Замовника, надані 03.07.2025 та 08.07.2025 на запит Держаудитслужби. За наслідками проведеного моніторингу розгляду питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено наступне. Згідно абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Також, відповідно до статті 117 Конституції України постанови і розпорядження, виданні Кабінетом Міністрів України, є обов’язковими до виконання. Разом з цим, абзац третій підпункту 3 пункту 3 розділу 5 тендерної документації Замовник виклав без урахування змін внесених постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382 до пункту 47 Особливостей, що набрали чинності 09.04.2024, шляхом виключення абзацу чотирнадцятого із пункту 47 Особливостей. Таким чином, замовником до тендерної документації включено інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 28 Особливостей та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Надана Замовником відповідь 08.07.2025 на запит органу державного фінансового контролю не спростовує факту встановленого порушення.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, встановлено порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов`язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
09.07.2025 00:00
Дата публікації
09.07.2025 11:31
Документи висновку
09.07.2025 11:31
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Доброго дня, На підтвердження виконання приписів висновку Держаудитслужби, надаємо документ про притягнення до дисциплінарної відповідальності особи, якою допущені визначені висновком порушення.
Дата публікації
14.07.2025 15:17
Документи інформації про усунення порушення
14.07.2025 15:17
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Вугілля кам’яне Г(Г2) 13-100, брикет паливний вугільний за кодом ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (09111100-1 Вугілля, 09111220-8 Брикетоване вугілля), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-04-010076-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
01.07.2025 17:26
Орган перевірки
05.07.2025 00:00
Документи повідомлення
01.07.2025 17:26
-
Відповідь
Відповідь на запит
Доброго дня, Надаємо інформацію та документи на Ваш запит у додатках.
Рішеня
03.07.2025 12:44
Замовник
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Вугілля кам’яне Г(Г2) 13-100, брикет паливний вугільний за кодом ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (09111100-1 Вугілля, 09111220-8 Брикетоване вугілля), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-04-010076-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Поясніть, чому замовником до тендерної документації включено інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством, а саме: абзац третій підпункту 3 пункту 3 розділу 5 тендерної документації складено без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою від 02.04.2024 №382 (абзац чотирнадцятий пункту 47 Особливостей виключено)? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
03.07.2025 17:20
Орган перевірки
09.07.2025 00:00
Документи повідомлення
03.07.2025 17:21
-
Відповідь
Відповідь на запит
Доброго дня, Надаємо інформацію та документи на Ваш запит у додатках.
Рішеня
08.07.2025 16:37
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 618 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2025 15:08
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380965447392
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 618 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2025 15:08
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380965447392
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності