Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ямковий ремонт дорожнього покриття по вулиці Лесі Українки в селі Городківка, Тульчинського району, Вінницької області (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) від ВІДДІЛ ЖКГ, МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, ТРАНСПОРТУ, БЛАГОУСТРОЮ, ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ГОРОДКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-04-009263-a
Id Tender 57a2239aa8cc413d9ecc3ffb55784c7c
План UA-P-2025-06-04-010432-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 04.06.2025 14:53
Остання зміна 13.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
989 886 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 949.43 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.06.2025 14:50 до 12.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.06.2025 14:50
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.06.2025 14:50
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.06.2025 12:51
до 25.06.2025 09:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.06.2025 10:49
до 01.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 25.06.2025 09:33
-
Період уточнень
з 04.06.2025 14:50 до 09.06.2025 00:00
Період оскарження
з 04.06.2025 14:50 до 09.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.06.2025 12:51 до 25.06.2025 09:33
Період кваліфікації
з 12.06.2025 12:51 до 25.06.2025 09:33
Основні параметри
Поточний ямковий ремонт дорожнього покриття по вулиці Лесі Українки в селі Городківка, Тульчинського району, Вінницької області (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
989 886 грн.
Поточний ямковий ремонт дорожнього покриття по вулиці Лесі Українки в селі Городківка, Тульчинського району, Вінницької області (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Назва предмета закупівлі
Поточний ямковий ремонт дорожнього покриття по вулиці Лесі Українки в селі Городківка, Тульчинського району, Вінницької області (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
989 886 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4949,43
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.06.2025 12:27
Закінчення аукціону
12.06.2025 12:51
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ямковий ремонт дорожнього покриття по вулиці Лесі Українки в селі Городківка, Тульчинського району, Вінницької області (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
24615, Україна, Вінницька область, с. Городківка, вул. Лесі Українки
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Проект договору
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП АВЕТІСЯН ГЕВОРГ АРТУРОВИЧ
Пропозиція:
983 622.53 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "РУТКОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
748 424 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.06.2025 12:27
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.06.2025 13:29
Оголошення про проведення закупівлі
-
Скасування
02.07.2025 11:05
у зв’язку із відсутністю механізму усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме переможцю аукціону не було надано 24 години на виправлення невідповідностей відповідно п.43 Постанови 1178, прийнято рішення відмінити відкриті торги за предметом закупівлі Поточний ямковий ремонт дорожнього покриття по вулиці Лесі Українки в селі Городківка, Тульчинського району, Вінницької області (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і з
13.07.2025 00:00
у зв’язку із відсутністю механізму усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме переможцю аукціону не було надано 24 години на виправлення невідповідностей відповідно п.43 Постанови 1178, прийнято рішення відмінити відкриті торги
02.07.2025 11:26
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Шумило
Електронна пошта
Телефон
+380686058295
Замовник
ЄДРПОУ
44131485
Повна назва
ВІДДІЛ ЖКГ, МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, ТРАНСПОРТУ, БЛАГОУСТРОЮ, ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ГОРОДКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
24615
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
с. Городківка
Адреса
вулиця Благовіщенська, будинок 51
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ямковий ремонт дорожнього покриття по вулиці Лесі Українки в селі Городківка, Тульчинського району, Вінницької області (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Період вимог/скарг з 19.06.2025 10:49 по 25.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 12:51 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
19.06.2025 10:49
Повідомлення про рішення
12.06.2025 12:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 14:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 14:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 25.06.2025 09:33 по 01.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.06.2025 10:49 по 27.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.06.2025 09:33
Довідка НАЗК
25.06.2025 09:33
Повідомлення про рішення
19.06.2025 10:49
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-30-000011
Дата створення проекту
30.06.2025 12:11
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
30.06.2025 16:48
Дата публікації висновку про результати
16.07.2025 16:52
Дата завершення усунення порушень
31.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
22.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919605
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Вінниця
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.06.2025 №94-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 30.06.2025 №94-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2.UA-2025-06-04-009263-a 04.06.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.06.2025 00:00
Документи рішення
30.06.2025 16:48
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури, транспорту, благоустрою, земельних відносин Городківської сільської ради (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 06.06.2025 № 24) із змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «Рутковський Олександр Миколайович» (далі – ФОП «Рутковський Олександр Миколайович»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.06.2025 № 25, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «Аветісян Геворг Артурович» (далі – ФОП «Аветісян Геворг Артурович»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.06.2025 № 27, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.07.2025 № 29 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 02.07.2025 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що рішенням уповноваженої особи від 19.06.2025 (протокол № 25) відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «Рутковський Олександр Миколайович», яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, відповідно до частини 1 статті 31 Закону, як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. У зазначеному рішенні уповноваженою особою вказано, що учасник ФОП «Рутковський Олександр Миколайович» у складі тендерної пропозиції: - не надав підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (скан-копії документів, які згідно з будівельними нормами підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт у повному обсязі, згідно з вищезазначеними договорами, відгук щодо виконання аналогічного договору, який мав містити інформацію щодо реквізитів, а також найменування виконуваних робіт згідно з договором, інформацію про достатність технічного потенціалу учасника та наявність необхідних виробничих кадрів під час виконання договору, дотримання учасником вимог чинного законодавства, рекомендації щодо можливої співпраці з таким учасником); - не підтвердив наявність працівників відповідної кваліфікації (відсутні для працівників за основним місцем роботи – копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу та копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, для працівників за неосновним місцем роботи - копії наказів про прийняття на роботу таких працівників за сумісництвом, відповідно до довідки, для працівників залучених на підставі цивільно-правових угод відповідний договір цивільно-правового характеру або інший документ); - не надав звітності/балансу/інформації про обсяги доходів; - не надав інформаційної довідки згідно з формою таблиці про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів) із зазначенням типу, найменування, марки, моделі (відсутні документ(и), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та інше документальне підтвердження учасника даній вимозі). Відповідно до пункту 43 Постанови №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Таким чином, Замовника зобов’язано у разі виявлення ним невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, розміщувати повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а учасникам надана можливість виправляти такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані ними у своїх тендерних пропозиціях, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (частина дев’ята статті 26 Закону). Отже, невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП «Рутковський Олександр Миколайович» у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, наявності працівників відповідної кваліфікації, матеріально-технічної бази може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови, оскільки зазначені документи та інформація не є інформацією (та/або документом) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а також не стосується забезпечення тендерної пропозиції. Проте, Замовником на порушення пункту 43 Постанови №1178 не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які відображені у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.06.2025 № 25 стосовно учасника процедури закупівлі ФОП «Рутковський Олександр Миколайович», а відхилено її з підстави невідповідності кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника ФОП «Рутковський Олександр Миколайович» (остаточна цінова пропозиція 748 424,00 грн) з підстав, зазначених у рішенні уповноваженої особи від 19.06.2025 року (протокол № 25), без розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, Замовник пояснив, що «…прийнято рішення відмінити відкриті торги за предметом закупівлі Поточний ямковий ремонт дорожнього покриття по вулиці Лесі Українки в селі Городківка, Тульчинського району, Вінницької області (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ФОП «Рутковський Олександр Миколайович» установлено порушення вимог пункту 43 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови № 1178), розгляду тендерної пропозиції ФОП «Аветісян Геворг Артурович» – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
16.07.2025 00:00
Дата публікації
16.07.2025 16:52
Документи висновку
16.07.2025 16:52
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
У ході моніторингу публічної закупівлі, здійсненого Державною аудиторською службою України, було виявлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Зокрема, порушення стосувалися 9Замовником на порушення пункту 43 Постанови №1178 не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей). З метою недопущення порушення законодавства замовником було прийнято рішення про відміну процедури закупівлі. Таким чином, виявлені порушення усунено в повному обсязі шляхом скасування закупівлі, що підтверджується відповідним рішенням, оприлюдненим в електронній системі закупівель Prozorro.
Дата публікації
18.07.2025 12:08
Документи інформації про усунення порушення
18.07.2025 12:50
-
18.07.2025 12:50
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто.
Результат
Усунуто
Дата публікації
22.07.2025 10:38
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
22.07.2025 10:39
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ямкового ремонту дорожнього покриття по вулиці Лесі Українки в селі Городківка, Тульчинського району, Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-06-04-009263-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме: 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду? 2. У пункті 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи зазначене, поясніть, чому відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ФОП «Рутковський Олександр Миколайович» з підстав, зазначених у рішенні уповноваженої особи від 19 червня 2025 року (протокол № 25), без розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
01.07.2025 14:10
Орган перевірки
05.07.2025 00:00
Документи повідомлення
01.07.2025 14:11
-
Відповідь
На виконання Запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 1 липня 2025 року на надання пояснень
На виконання Запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 1 липня 2025 року на надання пояснень, а саме: 1.Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду, Відділ ЖКГ, містобудування, архітектури, транспорту, благоустрою, земельних відносин Городківської сільської ради повідомляємо про те, що на замовлення Відділу ЖКГ, містобудування, архітектури, транспорту, благоустрою, земельних відносин Городківської сільської ради (далі по тексту – Замовника) було розроблено кошторисної документації : «Поточний ямковий ремонт дорожнього покриття по вулиці Лесі Українки в селі Городківка, Тульчинського району, Вінницької області, інв.0525-ІК.(кошторисна документація додається) На підставі кошторисної документації, Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі взяті з кошторисної документації «Поточний ямковий ремонт дорожнього покриття по вулиці Лесі Українки в селі Городківка, Тульчинського району, Вінницької області». Визначення його очікуваної вартості проведено Замовником на підставі кошторисної документації, «Поточний ямковий ремонт дорожнього покриття по вулиці Лесі Українки в селі Городківка, Тульчинського району, Вінницької області». Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, повідомляємо наступне, оголошення про проведення Закупівлі було розміщено на сайті Городківської сільської ради, посилання https://gosilrada.gov.ua/news/1749038670/ . Чому відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ФОП «Рутковський Олександр Миколайович» з підстав, зазначених у рішенні уповноваженої особи від 19 червня 2025 року (протокол № 25), без розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, надаємо пояснення, що у зв’язку із відсутністю механізму усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме переможцю аукціону не надано 24 години на виправлення невідповідностей відповідно п.43 Постанови 1178 і було відхилено його пропозицію, прийнято рішення відмінити відкриті торги за предметом закупівлі Поточний ямковий ремонт дорожнього покриття по вулиці Лесі Українки в селі Городківка, Тульчинського району, Вінницької області (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Рішеня
02.07.2025 11:12
Замовник
Документи повідомлення
Торги відмінено
Очікувана вартість
989 886 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ЖКГ, МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, ТРАНСПОРТУ, БЛАГОУСТРОЮ, ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ГОРОДКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380686058295
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
989 886 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ЖКГ, МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, ТРАНСПОРТУ, БЛАГОУСТРОЮ, ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ГОРОДКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380686058295
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності