Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів «Технічне обслуговування системи комплексного екологічного моніторингу міста Дніпродзержинська, селищ Таромське і Сухачівка території зони впливу хвостосховищ» (ДК 021:2015 – 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ"ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЕКОСЕРВІС".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-04-007621-a
Id Tender bb1152aa657d457f85a80e3eb04a4b95
План UA-P-2025-06-04-008675-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.06.2025 13:56
Остання зміна 20.06.2025 11:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
741 626.53 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 708.13 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.06.2025 13:49 до 12.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.06.2025 13:49
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.06.2025 13:49
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.06.2025 00:00
до 13.06.2025 10:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2025 10:47
до 19.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.06.2025 10:47
до 20.06.2025 11:06
Період уточнень
з 04.06.2025 13:49 до 09.06.2025 00:00
Період оскарження
з 04.06.2025 13:49 до 09.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.06.2025 00:00 до 13.06.2025 10:47
Період кваліфікації
з 12.06.2025 00:00 до 13.06.2025 10:47
Основні параметри
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів «Технічне обслуговування системи комплексного екологічного моніторингу міста Дніпродзержинська, селищ Таромське і Сухачівка території зони впливу хвостосховищ» (ДК 021:2015 – 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
741 626.53 грн.
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів «Технічне обслуговування системи комплексного екологічного моніторингу міста Дніпродзержинська, селищ Таромське і Сухачівка території зони впливу хвостосховищ»
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів «Технічне обслуговування системи комплексного екологічного моніторингу міста Дніпродзержинська, селищ Таромське і Сухачівка території зони впливу хвостосховищ»
Очікувана вартість
741 626.53 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3708,13
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів «Технічне обслуговування системи комплексного екологічного моніторингу міста Дніпродзержинська, селищ Таромське і Сухачівка території зони впливу хвостосховищ»
Код ДК 021:2015
50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПЛЕКСНІ АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ"
Пропозиція:
741 626.53 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.06.2025 13:56
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
04.06.2025 13:49
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ганна Мамошук
Електронна пошта
Телефон
+380982323334
Замовник
ЄДРПОУ
30257243
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЕКОСЕРВІС"
Поштовий індекс
51925
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Кам'янське
Адреса
вулиця Архівна, будинок 15, оф.8
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів «Технічне обслуговування системи комплексного екологічного моніторингу міста Дніпродзержинська, селищ Таромське і Сухачівка території зони впливу хвостосховищ»
Період вимог/скарг з 13.06.2025 10:47 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 00:00 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 11:03
Довідка НАЗК
13.06.2025 10:47
Повідомлення про рішення
12.06.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-04-007621-a-b1
Підписаний і діє
Номер
190625
590 022.12 грн.
590 022.12 грн.
Без ПДВ
Підписано
19.06.2025
Строк дії договору з
19.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів «Технічне обслуговування системи комплексного екологічного моніторингу міста Дніпродзержинська, селищ Таромське і Сухачівка території зони впливу хвостосховищ»
Номенклатура
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів «Технічне обслуговування системи комплексного екологічного моніторингу міста Дніпродзержинська, селищ Таромське і Сухачівка території зони впливу хвостосховищ»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЕКОСЕРВІС"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЕКОСЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30257243

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПЛЕКСНІ АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПЛЕКСНІ АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42445140

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.06.2025 11:06
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-24-000001
Дата створення проекту
24.06.2025 09:36
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
24.06.2025 12:30
Дата публікації висновку про результати
18.07.2025 15:56
Дата завершення усунення порушень
02.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
16.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 044-15-45
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
23.06.2025 № 181 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 23.06.2025 №181 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 8 UA-2025-06-04-007621-a 04.06.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЕКОСЕРВІС" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.06.2025 00:00
Документи рішення
24.06.2025 12:30
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 липня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність вимог тендерної документації положенням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЕКОСЕРВІС" (далі – Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-06-04-008675-a, оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями), тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.06.2025 № 26/2025, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПЛЕКСНІ АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ» (далі – ТОВ «КОМПЛЕКСНІ АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця закупівлі ТОВ «КОМПЛЕКСНІ АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ» № 27/2025 від 13.06.2025, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 13.06.2025, договір від 19.06.2025 № 190625 (далі – Договір) на суму 590 022,12 грн. без ПДВ, додаткову угоду від 10.07.2025 № 1 до договору від 19.06.2025 № 190625, пояснення надані Замовником на запити Східного офісу через електронну систему закупівель 27.06.2025, 08.07.2025. Пунктом 18 Особливостей визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Моніторингом встановлено, відповідно до пункту 3 Розділу 6 тендерної документації Замовником визначено, що проєкт Договору про закупівлю викладено в Додатку 4 до цієї тендерної документації. Окрім цього, відповідно до пункту 1 Розділу 3 Додатку 3 до тендерної документації Замовником визначено вимогу, що в складі тендерної пропозиції учасник має надати лист-погодження з проектом договору та його істотними умовами. Своєю чергою, у складі тендерної пропозиції учасник, що визначений переможцем закупівлі ТОВ «КОМПЛЕКСНІ АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ» завантажив лист від 11.06.2025 № 015/06/25 про згоду з умовами договору, що є Додатком 4 до тендерної документації (Файл – 11_Лист згода з проектом договору.pdf) та інформацію про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, відповідно до норм частини другої статті 22 Закону від 11.06.2025 № 028/06/25 (Файл – 12_Технічний опис.pdf) та виконав вимоги визначені у пункті 3 Розділу 6 та пункті 4 Розділу 3 Додатку 3 до тендерної документації Замовника. Поряд з цим, моніторингом встановлено, що укладений Договір відрізняється від змісту тендерної документації, зокрема проєкту договору, що визначений Додатком 4 та пропозиції учасника, що визначений переможцем закупівлі ТОВ «КОМПЛЕКСНІ АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ», а саме: ? виключено пункти 2.5–2.9 проєкту договору; ? пункти 2.5 та 2.6 договору мають інший зміст у порівнянні з проєктом договору. Крім того, Додаток 1 до договору від 19.06.2025 №?190625 «Календарний графік обслуговування» не відповідає умовам тендерної пропозиції учасника, наведеним у документі від 11.06.2025 №?028/06/25 «Інформація про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі» (файл: 12_Технічний опис.pdf) (Далі – технічний опис), а саме у договорі від 19.06.2025 № 190625: ? з календарного графіку обслуговування виключений об’єкт АПК ЦУМ, за адресою: – Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Москворецька, 19, який зазначений у п. 1 та п. 3 складу робіт з технічного обслуговування ПАС та АСЕМ викладеному у Додатку 3 тендерної документації (Далі – технічне завдання) та технічному описі тендерної пропозиції учасника; ? відсутня послуга «Усунення несправностей системи, придбання та заміна необхідного технологічного обладнання (окрім ЗВТ)», яка вказана у п. 2 технічного завдання та технічному описі тендерної пропозиції учасника; ? відсутня послуга «Зовнішній огляд устаткування поста спостереження, забезпечення відсутності забруднень і пошкоджень» для АПК № 10, яка вказана у п. 2 технічного завдання та технічному описі тендерної пропозиції учасника, натомість вказана робота «зовнішній огляд устаткування постів контролю, забезпечення відсутності забруднень і пошкоджень»; ? відсутня послуга «Перевірка внутрішнього стану шафи (стан лицьовоїй панелі і кріплень, сигналізація несправностей електроживлення, стан роботи, помилок і тривог, огляд контактів)» для АПК № 10, яка вказана у п. 2 технічного завдання та технічному описі тендерної пропозиції учасника; ? не включена частина послуг «сигналізація несправностей електроживлення, стан роботи, помилок і тривог» для АПК № 2 та АПК № 4, яка вказана у п. 2 технічного завдання та технічному описі тендерної пропозиції учасника; ? відсутня послуга «Перевірка і забезпечення герметичності введення пробовідбірного зонда в термобокс (шафу)» для АПК № 10, яка вказана у п. 2 технічного завдання та технічному описі тендерної пропозиції учасника; ? відсутня послуга «Перевірка і забезпечення цілісності кабелю електроживлення поста спостереження» для АПК № 10, яка вказана у п. 2 технічного завдання та технічному описі тендерної пропозиції учасника; ? відсутня послуга «Перевірка основного та резервного електроживлення», яка вказана у п. 2 технічного завдання та технічному описі тендерної пропозиції учасника; ? відсутня послуга «Перевірка і забезпечення цілісності ланцюгів захисного заземлення постів СКЕМ», яка вказана у п. 2 технічного завдання та технічному описі тендерної пропозиції учасника; ? відсутня послуга «Продування пробовідбірної лінії вимірювача пилу», яка вказана у п. 2 технічного завдання та технічному описі тендерної пропозиції учасника; ? відсутня послуга «Візуальна перевірка стану монтажу на клеймах шафи СКЕМ» для АПК № 10, яка вказана у п. 2 технічного завдання та технічному описі тендерної пропозиції учасника; ? відсутня послуга «Перевірка температурного режиму всередині шафи, оцінка ефективності роботи системи вентиляції» для АПК № 10, яка вказана у п. 2 технічного завдання та технічному описі тендерної пропозиції учасника; ? відсутня послуга «Забезпечення чистоти внутрішньої поверхні трубки газоповітряного тракту пробовідбірного зонда газоаналізатора (відповідно до вимог інструкції з експлуатації)» для АПК № 10, яка вказана у п. 2 технічного завдання та технічному описі тендерної пропозиції учасника; ? відсутня послуга «Перевірка готовності поста спостереження до експлуатації, згідно з вимогами настанови з експлуатації АПК», яка вказана у п. 2 технічного завдання та технічному описі тендерної пропозиції учасника; ? до договору від 19.06.2025 №?190625 включена щомісячна послуга «Перевірка працездатності контролеру» для АПК № 2, № 4 та № 10, яка не була зазначена у технічному завданні та технічному описі, поданому учасником; Отже умови укладеного Договору відрізняються від умов тендерної документації та тендерної пропозиції переможця закупівлі ТОВ «КОМПЛЕКСНІ АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ» за результатами електронного аукціону, що не відповідає вимогам визначеним у пункті 18 Особливостей. Таким чином, Замовником укладено Договір відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей, зокрема Договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей. В ході моніторингу було оприлюднено додаткову угоду від 10.07.2025 №?1 із зазначенням підстави для внесення змін до істотних умов договору, а саме — покращення якості предмета закупівлі. Проте, до додаткової угоди не були включені послуги: «Продування пробовідбірної лінії вимірювача пилу», «Перевірка температурного режиму всередині шафи, оцінка ефективності роботи системи вентиляції» та «Перевірка температурного режиму всередині шафи, оцінка ефективності роботи системи вентиляції» для АПК № 10, що зазначені в п. 2 технічного завдання та технічному описі тендерної пропозиції учасника. Також не включений об’єкт АПК ЦУМ, за адресою: – Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Москворецька, 19, який зазначений у п. 1 та п. 3 у технічному завданні та технічному описі тендерної пропозиції учасника. Замовник на запит Східного офісу від 08.07.2025 надав пояснення, що дані пункти виключені з підстави відмінності оснащення різними засобами вимірювальної техніки на різних АПК. Однак таке пояснення не спростовує факту виявленого порушення, а навпаки, підтверджує визнання замовником внесення змін до істотних умов договору, які не відповідають змісту тендерної пропозиції учасника.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства встановлено порушення підпункту 2 пункту 21 Особливостей та пункту 18 Особливостей. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 19.06.2025 № 190625 з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
15.07.2025 00:00
Дата публікації
18.07.2025 15:56
Документи висновку
18.07.2025 15:56
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Згідно висновку моніторингу Східного офісу Держаудитслужби здійснені заходи щодо припинення зобов'язань за Договором про надання послуг від 19.06.2025 № 190625
Дата публікації
22.07.2025 09:51
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг, а саме Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів «Технічне обслуговування системи комплексного екологічного моніторингу міста Дніпродзержинська, селищ Таромське і Сухачівка території зони впливу хвостосховищ» (ДК 021:2015 – 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за ID: UA-2025-06-04-007621-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЕКОСЕРВІС" (далі – Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року № 2939-XII, статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі – Закон № 922-VIII), із урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 із змінами (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), з питання наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель: 1. Надайте пояснення яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Чому у проекті договору відсутній перелік послуг, відповідно до технічного завдання, викладеного у Додатку 2 до тендерної документації? 3. Відповідно до статті 902 Цивільного кодексу України виконавець повинен надати послугу особисто. У випадках, встановлених договором, виконавець має право покласти виконання договору про надання послуг на іншу особу, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед замовником за порушення договору. Згідно з пунктом 4.5. проекту договору (додаток до тендерної документації) та договору, укладеного за результатами проведення відкритих торгів, від 19.06.2025 № 190625. Погодження та затвердження розроблених документів державними органами здійснюється за процедурами, встановленими відповідними нормативно-правовими актами України. У разі затримки погодження або затвердження розроблених документів з вини уповноважених органів, термін виконання відповідних етапів надання послуг подовжується на час затримки. Переліком послуг, Додатку 2 (додаток до тендерної документації) та договору, укладеного за результатами проведення відкритих торгів, від 19.06.2025 № 190625 передбачена повірка вимірювальних приладів, з подальшим отриманням сертифікату про повірку. Вимогами частини 2 статті 18 ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність» встановлено: «Для проведення зазначеної в частині першій цієї статті повірки наукові метрологічні центри, метрологічні центри та повірочні лабораторії зобов’язані одержати свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології (далі - свідоцтво про уповноваження), яке видається органом з уповноваження. Отже, Під вимогою видати свідоцтво про повірку робочого засобу вимірювальної техніки вбачається наявність в учасника на те повноважень та наявності відповідного свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології (далі - свідоцтво про уповноваження), яке видається органом з уповноваження" без розмежування організацій відповідно до форми власності підприємства. При цьому, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПЛЕКСНІ АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ" (Далі ТОВ «КАС») надав лист, про те що Законодавством України не передбачено отримання дозволу, ліцензії або сертифікатів на право провадження діяльності пов’язаної із виконанням робіт по закупівлі (Файл - 8_Довідка про ліцензування.pdf). Так як, повірка засобів вимірювання з подальшим отриманням сертифікату про повірку у відповідності до додатку 2 до тендерної документації повинна виконуватись в ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" (або як зазначив Замовник у П. 3.7.3. Тендерної документації: Замовник зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам), то надайте пояснення, то які юридичні підстави даної співпраці між КП КМР «ЕКОСЕРВІС» та ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" або іншої уповноваженої на те організації)? Якщо у КП КМР «ЕКОСЕРВІС» відсутній договір співпраці з ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ"(або іншої уповноваженої на те організації), а учасник ТОВ «КАС» надав довідку про те, що не збирається залучати до виконання робіт субпідрядних організацій (Файл - 9_Довідка про субпідрядні організації.pdf) Отже, якщо сертифікати будуть видані від ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" (або іншої уповноваженої на те організації) на ім’я замовника, то які правові підстави передачі даних сертифікатів? Адже, відповідно до п.4.1 договору за результатами кожного етапу надання послуг, але не пізніше 2 числа місяця, наступного за звітним, ВИКОНАВЕЦЬ надає ЗАМОВНИКУ звітні документи. ВИКОНАВЕЦЬ надає ЗАМОВНИКУ Акти надання послуг до 25 числа звітного місяця. Звітні документи повинні бути оформлені у встановленому порядку згідно КАЛЕНДАРНОГО ГРАФІКУ ОБСЛУГОВУВАННЯ. А отже, залучення Замовником інших осіб для виконання договору не надає право виконавцю договору здійснювати повірку вимірювальних засобів. Тобто Акти виконаних робіт будуть між КП КМР «ЕКОСЕРВІС» та ТОВ «КАС», а сертифікати видані ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" для КП КМР «ЕКОСЕРВІС»?
Рішеня
27.06.2025 16:25
Орган перевірки
03.07.2025 00:00
Документи повідомлення
27.06.2025 16:25
-
Відповідь
Відповідь на запит, щодо закупівлі за номером UA-2025-06-04-007621-a
Відповідь на запит додано в Додатках
Рішеня
02.07.2025 13:35
Замовник
Запит
Запит на пояснення-2
У файлі
Рішеня
08.07.2025 15:05
Орган перевірки
12.07.2025 00:00
Документи повідомлення
08.07.2025 15:06
-
Відповідь
Відповідь на запит, щодо закупівлі за номером UA-2025-06-04-007621-a
Відповідь на запит додано в Додатках
Рішеня
11.07.2025 10:17
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
741 626.53 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЕКОСЕРВІС"
Контактний телефон:
+380982323334
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
741 626.53 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЕКОСЕРВІС"
Контактний телефон:
+380982323334
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності