Показати схожі тендери

Закупівля Планшетний рiжучий плотер разом з комп"ютером у комплектi від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ЗАПОРІЖМІСЬКСВІТЛО".

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-06-04-007580-a
Id Tender 3aba9f08a4774cc58e3bfee2c2fbce22
План UA-P-2025-06-04-009063-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 04.06.2025 13:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 494 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Основні параметри
Планшетний рiжучий плотер разом з комп'ютером у комплектi
товари
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
ID: UA-2025-04-22-009498-a ID: UA-2025-04-08-012315-a
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Планшетний рiжучий плотер разом з комп'ютером у комплектi
Код ДК 021:2015
42630000-1 - Металообробні верстати
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69032, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Південне шосе, 7
Дата постачання по
01.08.2025 00:00
Документи закупівлі
04.06.2025 13:47
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Людмила Петрова
Електронна пошта
Телефон
+380508523593
Замовник
ЄДРПОУ
03345076
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ЗАПОРІЖМІСЬКСВІТЛО"
Поштовий індекс
69032
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м. Запоріжжя
Адреса
вул. Південне шосе, буд. 7
Кваліфікація
Договір
UA-2025-06-04-007580-a-a1
Підписаний і діє
Номер
86/25/БМ
1 494 000 грн.
1 245 000 грн.
З ПДВ
Підписано
02.06.2025
Строк дії договору з
02.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Планшетний рiжучий плотер разом з комп'ютером у комплектi
Номенклатура
Планшетний рiжучий плотер разом з комп'ютером у комплектi
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 1 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ЗАПОРІЖМІСЬКСВІТЛО"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ЗАПОРІЖМІСЬКСВІТЛО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03345076

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІОД"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІОД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34869557

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-06-000005
Дата створення проекту
06.06.2025 12:46
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
06.06.2025 14:36
Дата публікації висновку про результати
12.06.2025 11:12
Дата завершення усунення порушень
18.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
28.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 331-53-64
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 808-55-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.06.2025 № 70-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. В.о. начальника управління Алла МАМОНОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 06.06.2025 № 70-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 2. UA-2025-06-04-007580-a, яку проводить Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення «Запоріжміськсвітло».
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.06.2025 00:00
Документи рішення
06.06.2025 14:36
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: «12» червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність проведеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 №1178. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства електромереж зовнішнього освітлення «ЗАПОРІЖМІСЬКСВІТЛО» (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення закупівлі без використання електронної системи, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю товарів від 02.06.2025 № 86/25/БМ, протокольне рішення уповноваженої особи від 02.06.2025 № 86/25/БМ, обґрунтування від 02.06.2025, наказ від 27.09.2023 № 259 та відповідь Замовника від 11.06.2025 на запит від 09.06.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладання договору без проведення відкритих торгів з особливостями - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Відсутні.
Дата висновку
12.06.2025 00:00
Дата публікації
12.06.2025 11:12
Документи висновку
12.06.2025 11:12
-
Повідомлення
Запит
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: ДК 021:2015:42630000-1: Металообробні верстати. Планшетний рiжучий плотер разом з комп'ютером у комплекті (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-04-007580-a), яка проведена Комунальним підприємством Електромереж зовнішнього освітлення «ЗАПОРІЖМІСЬКСВІТЛО» (далі - Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання. В ході дослідження даної процедури встановлено, що Замовником не оприлюднено обґрунтування (підстави) для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. В зв’язку з викладеним, прошу надати інформацію з копіями підтверджуючих документів щодо фактичних обставин та підстав із посиланням на відповідні законодавчі норми, якими обумовлено здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.06.2025 12:19
Орган перевірки
13.06.2025 00:00
Документи повідомлення
09.06.2025 12:19
-
Відповідь
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ Східного офісу Держаудитслужби
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ Східного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу процедури закупівлі: ДК 021:2015:42630000-1: Металообробні верстати. Планшетний рiжучий плотер разом з комп'ютером у комплекті (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-04-007580-a), яка проведена Комунальним підприємством Електромереж зовнішнього освітлення «ЗАПОРІЖМІСЬКСВІТЛО», надалі Замовник. В ході дослідження даної процедури Східним офісом Держаудитслужби встановлено, що Замовником не оприлюднено обґрунтування (підстави) для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, що не відповідає фактичним обставинам. Вимоги щодо наявності, оформлення, оприлюднення обґрунтування підстави застосування пунктів 9 та 13 Особливостей є виконано замовником: Замовником в межах процедури закупівлі ID: UA-2025-06-04-007580-a було оприлюднено звіт про укладений договір, договір з усіма додатками та обгрунтування проведення процедури без застосування відкритих торгів у вигляді протоколу уповноваженої особи. Крім того, оголошенні процедури закупівлі чітко зазначена інформація Підстава: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом Опис: ID: UA-2025-04-22-009498-a, ID: UA-2025-04-08-012315-a Крім того, Замовником у протоколі чітко зазначено слова «Обгрунтування підстави здійснення закупівлі на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей», є посилання на пункт Особливостей, визначено ідентифікатор раніше проведених процедур закупівлі — ID: UA-2025-04-08-012315-a Планшетний рiжучий плотер разом з комп'ютером у комплектi за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: Очікувана вартість закупівлі становить 1 495 000,00 грн з ПДВ - ID: UA-2025-04-22-009498-a Планшетний рiжучий плотер разом з комп'ютером у комплектi за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 42630000-1 Металообробні верстати. Очікувана вартість закупівлі становить 1 495 000,00 грн з ПДВ, надалі Закупівлі, та зазначено, що Закупівлі були автоматично відмінені внаслідок неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах. Враховуючи наведене, наявні підстави для укладення прямого договору відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей. Це забезпечує прозорість і відповідність формальностям. Такий формат відповідає законодавству. Багато замовників діють саме так — об'єднують обґрунтування і протокол в один документ, що є практично й законно. Так, на сайті PROZORROІНФОБОКС https://infobox.prozorro.org/articles/ukladayemo-pryamiy-dogovir-pislya-vidmini-vidkritih-torgiv-vnaslidok-nepodannya-zhodnoji-tendernoji-propoziciji оприлюднено роз’яснення наступного змісту: «…Підпунктом 6 пункту 13 Особливостей передбачено, що замовник може укласти прямий договір після того, як було відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. Як замовнику правильно укласти договір, з урахуванням останніх змін до Особливостей. Чи має замовник взагалі таке право враховуючи останні зміни? Замовник має право укласти прямий договір, якщо відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції. Разом з тим, замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також зазначає підстави для здійснення закупівлі. Останні ви можете вказати в протоколі та оприлюднити разом з документами по укладеному договору. Це можна зробити в будь-який момент. Немає ніякого нормативно затвердженого часу для зазначення цієї інформації, адже як зазначалось вище нормативно немає обов'язковості наразі обґрунтовувати закупівлю в системі…» Також на порталі РАДНИК У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ у розділі «ЗРАЗКИ ЗАМОВНИКАМ ЗА ОСОБЛИВОСТЯМИ» міститься зразок 06.03.2024 Приклад Законодавством не встановлено обов’язковості підготовки цього документа, тому він готується на розсуд замовника. ЗВЕРТАЄМО УВАГУ, що, керуючись пунктами 9, 10 Особливостей № 1275, за результатом закупівлі, здійсненої відповідно до абзацу першого пункту 9 цих особливостей (крім зазначених у цьому пункті винятків), державні замовники протягом 90 днів з дня припинення або скасування дії правового режиму воєнного стану прикріплюють до зазначених звітів про договори, укладені без використання електронної системи закупівель, файли з відповідними договорами, всіма додатками та змінами до них ОБҐРУНТУВАННЯ ПІДСТАВИ для здійснення закупівлі згідно з пунктом 9 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі — Особливості № 1275); підпункт 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) Враховуючи викладене, замовником належним чином оприлюднено інформацію про укладений договір з обгрунтуванням процедури закупівлі без застосування відкритих торгів на підставі п.п.6 п.13 Особливостей.
Рішеня
11.06.2025 15:47
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 494 000 грн.
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ЗАПОРІЖМІСЬКСВІТЛО"
Контактний телефон:
+380508523593
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 494 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ЗАПОРІЖМІСЬКСВІТЛО"
Контактний телефон:
+380508523593
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності