Показати схожі тендери

Закупівля Вантажний автомобіль Ford Transit V363 ICA3 DCIV F350 L3H2 130 Trend від Військова частина А4608.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-04-007211-a
Id Tender a48bdfc229b544b7967f94e6fe5b1312
План UA-P-2025-06-04-003832-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.06.2025 14:21
Остання зміна 25.06.2025 15:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 200 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.06.2025 14:19 до 12.06.2025 13:26
Завершено
Період уточнень
з 04.06.2025 14:19
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.06.2025 14:19
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.06.2025 13:26
до 13.06.2025 14:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2025 14:18
до 19.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.06.2025 14:18
до 25.06.2025 15:22
Період уточнень
з 04.06.2025 14:19 до 09.06.2025 00:00
Період оскарження
з 04.06.2025 14:19 до 09.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.06.2025 13:26 до 13.06.2025 14:18
Період кваліфікації
з 12.06.2025 13:26 до 13.06.2025 14:18
Основні параметри
Вантажний автомобіль Ford Transit V363 ICA3 DCIV F350 L3H2 130 Trend
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 200 000 грн.
Вантажний автомобіль Ford Transit V363 ICA3 DCIV F350 L3H2 130 Trend
Назва предмета закупівлі
Вантажний автомобіль Ford Transit V363 ICA3 DCIV F350 L3H2 130 Trend
Очікувана вартість
2 200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Вантажний автомобіль Ford Transit V363 ICA3 DCIV F350 L3H2 130 Trend
Код ДК 021:2015
34130000-7 - Мототранспортні вантажні засоби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АВТО-ІМПУЛЬС"
Пропозиція:
2 200 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.06.2025 16:01
Оголошення про проведення закупівлі
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олексій Кулешов
Електронна пошта
Телефон
+380665714225
Замовник
ЄДРПОУ
08414149
Повна назва
Військова частина А4608
Поштовий індекс
49069
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул.Січових Стрільців 147
Кваліфікація
Лот № 1 Вантажний автомобіль Ford Transit V363 ICA3 DCIV F350 L3H2 130 Trend
Період вимог/скарг з 13.06.2025 14:18 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 13:26 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 14:19
Довідка НАЗК
13.06.2025 14:18
Повідомлення про рішення
12.06.2025 13:26
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-04-007211-a-b1
Підписаний і діє
Номер
54
2 200 000 грн.
2 200 000 грн.
З ПДВ
Підписано
25.06.2025
Строк дії договору з
25.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Вантажний автомобіль Ford Transit V363 ICA3 DCIV F350 L3H2 130 Trend
Номенклатура
Вантажний автомобіль Ford Transit V363 ICA3 DCIV F350 L3H2 130 Trend
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А4608
Повна назва
Військова частина А4608
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08414149

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АВТО-ІМПУЛЬС"
Повна назва
ТОВ "АВТО-ІМПУЛЬС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36532366

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.06.2025 15:22
-
25.06.2025 13:23
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-30-000065
Дата створення проекту
30.06.2025 17:06
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
30.06.2025 18:05
Дата публікації висновку про результати
14.07.2025 17:32
Дата завершення усунення порушень
29.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
22.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 51) 237-62-61
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.06.2025 № 69-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 24.06.2025 № 003100-18/7830-2025; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 30.06.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 30.06.2025 № 69-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 6 UA-2025-06-04-007211-a 04.06.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.06.2025 00:00
Документи рішення
30.06.2025 18:05
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), а також Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції на час здійснення закупівлі, далі – Особливості № 1275); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: оголошення про проведення відкритих торгів Військової частини А4608 (далі - Замовник); тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 04.06.2025 із змінами, внесеними рішенням уповноваженої особи від 04.06.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АВТО-ІМПУЛЬС» (далі – ТОВ «АВТО-ІМПУЛЬС»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.06.2025 № 9/АС; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про закупівлю від 25.06.2025 № 54; пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель Замовник здійснює відкриті торги вантажного автомобілю Ford Transit V363 ICA3 DCIV F350 L3H2 130 Trend (ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби) на підставі річного плану закупівель на 2025 рік UA-P-2025-06-04-003832-a. Відповідно до пункту 8 Особливостей № 1275 державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони зокрема, у порядку проведення відкритих торгів. Відповідно до пункту 10 Особливостей № 1275 закупівлі, визначені пунктами 8 і 9 цих особливостей, не включаються до річного плану закупівель. Отже, Замовник на порушення пункту 10 Особливостей № 1275 включив до річного плану закупівель на 2025 рік відкриті торги вантажного автомобілю Ford Transit V363 ICA3 DCIV F350 L3H2 130 Trend (ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби) та оприлюднив його в електронній системі закупівель. Крім того, моніторингом процедури закупівлі встановлено, що до тендерної документації вносились зміни 04.06.2025, в електронній системі закупівель розміщено нову редакцію тендерної документації. Проте, на порушення вимог пункту 54 Особливостей Замовник разом із змінами до тендерної документації, внесеними 04.06.2025, не оприлюднив в електронній системі закупівель в окремому документі перелік змін, що вносився до тендерної документації.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відображення закупівлі в річному плані встановлено порушення пункту 10 Особливостей № 1275. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель та внесення змін до тендерної документації встановлено порушення пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВТО-ІМПУЛЬС», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
14.07.2025 00:00
Дата публікації
14.07.2025 17:32
Документи висновку
14.07.2025 17:32
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
По факту виявлених Вами порушень можу доповісти наступне: Щоб у подальшому таких порушень не було, з особою яка проводила закупівлю проведено заняття по вивченню та роз'ясненню пункту 10 Особливостей № 1275. Також роз'яснено порядок внесення змін в тендерну документацію згідно пункту 54 Особливостей.
Дата публікації
21.07.2025 09:03
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації та документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби (Вантажний автомобіль Ford Transit V363 ICA3 DCIV F350 L3H2 130 Trend)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-06-04-007211-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
01.07.2025 09:35
Орган перевірки
05.07.2025 00:00
Документи повідомлення
01.07.2025 09:35
-
Відповідь
Надання пояснення
Військовій частині А4608 для виконання поставлених бойових завдань необхідний грузопасажирський автомобіль. На його придбання Управлінням взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи Дніпропетровської облдержадміністрації були виділені кошти в розмірі 4 813 844грн. 00 коп. (додаткова угода №2 від 21.05.2025 року). Провівши моніторинг цін та якості, з урахуванням додаткової комплектації а саме: додаткові 3 пасажирські місця, врізка стекол для пасажирів, фаркоп, комплекти зимньої гуми) було встановлено що на придбання вантажного автомобіля Ford Transit V363 ICA3 DCIV F350 L3H2 130 Trend потрібно ориєнтеровно 2200000 грн. 00 коп. Після проведення торгів в яких приймала участь тільки одна компанія ТОВ "АВТО-ІМПУЛЬС" яка являється офіційним представником компанії Ford в Україні. Було заключено договір на придбання вантажного автомобіля Ford Transit V363 ICA3 DCIV F350 L3H2 130 Trend на суму 2139000 грн 00 коп.
Рішеня
01.07.2025 11:06
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2025 13:26
Замовник:
Військова частина А4608
Контактний телефон:
+380665714225
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2025 13:26
Замовник:
Військова частина А4608
Контактний телефон:
+380665714225
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності