Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з технічного обслуговування офісної техніки та обслуговування картриджів, за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки від ТОВ "Тернопільелектропостач".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-04-005520-a
Id Tender 134414c56bb147339471872893f0e823
План UA-P-2025-06-04-007218-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.06.2025 12:18
Остання зміна 25.06.2025 11:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
210 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 050 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.06.2025 12:17 до 12.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.06.2025 12:17
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.06.2025 12:17
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.06.2025 14:39
до 16.06.2025 11:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.06.2025 11:03
до 22.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.06.2025 11:03
до 25.06.2025 11:22
Період уточнень
з 04.06.2025 12:17 до 09.06.2025 00:00
Період оскарження
з 04.06.2025 12:17 до 09.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.06.2025 14:39 до 16.06.2025 11:03
Період кваліфікації
з 12.06.2025 14:39 до 16.06.2025 11:03
Основні параметри
Послуги з технічного обслуговування офісної техніки та обслуговування картриджів, за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
210 000 грн.
Послуги з технічного обслуговування офісної техніки та обслуговування картриджів, за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування офісної техніки та обслуговування картриджів, за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
210 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1050,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.06.2025 14:10
Закінчення аукціону
12.06.2025 14:39
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування офісної техніки та обслуговування картриджів, за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
46016, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, проспект Злуки будинок 2 В
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Піщев Павло Степанович
Пропозиція:
128 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ СЕРВІС-Т"
Пропозиція:
127 998 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Була Ігор Володимирович"
Пропозиція:
109 590 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.06.2025 14:10
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.06.2025 12:17
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
04.06.2025 12:12
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Петрук Зоряна
Електронна пошта
Телефон
380352239650
Замовник
ЄДРПОУ
42145798
Назва (англійською мовою)
Limited Liability Company Ternopilelektropostach
Повна назва
ТОВ "Тернопільелектропостач"
Повна назва (англійською мовою)
Limited Liability Company Ternopilelektropostach
Поштовий індекс
46016
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Тернопіль
Адреса
проспект Злуки будинок 2 В
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного обслуговування офісної техніки та обслуговування картриджів, за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Період вимог/скарг з 16.06.2025 11:03 по 22.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 14:39 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.06.2025 11:03
Довідка НАЗК
16.06.2025 11:03
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.06.2025 14:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 12:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 12:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 7 до Тендерної документації містить перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, зокрема: Згідно з п.п. 4) Додатку 7 потрібно надати Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені у відповідності з вимогами п.6 розділу 3 тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації, зокрема - довідку про наявність власних філій або власних сервісних центрів у м. Тернополі із зазначенням фактичної адреси та контактних телефонів, електронної пошти. 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника, подана довідка не містить інформації про контактні телефони та електронну пошту. 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, - довідку про наявність власних філій або власних сервісних центрів у м. Тернополі із зазначенням фактичної адреси та контактних телефонів, електронної пошти;
Створено
13.06.2025 12:25
Надати до
14.06.2025 12:25
Договір
UA-2025-06-04-005520-a-b1
Підписаний і діє
Номер
43
109 590 грн.
109 590 грн.
Без ПДВ
Підписано
25.06.2025
Строк дії договору з
25.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з технічного обслуговування офісної техніки та обслуговування картриджів, за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Номенклатура
Послуги з технічного обслуговування офісної техніки та обслуговування картриджів, за кодом ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Тернопільелектропостач"
Повна назва
ТОВ "Тернопільелектропостач"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42145798

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Була Ігор Володимирович"
Повна назва
ФОП "Була Ігор Володимирович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2182202515

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.06.2025 11:22
-
25.06.2025 11:22
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
210 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2025 00:00
Замовник:
ТОВ "Тернопільелектропостач"
Контактний телефон:
380352239650
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
210 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2025 00:00
Замовник:
ТОВ "Тернопільелектропостач"
Контактний телефон:
380352239650
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності