Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт частини покрівлі будівлі ЗДО №1 за адресою: вул. Марка Вовчка 47А за ДК 021:2015: 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи від ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №1 ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-04-005112-a
Id Tender c807f94871dc49bbbc17f7e7dc534d2a
План UA-P-2025-06-04-005907-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 04.06.2025 11:53
Остання зміна 20.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
509 660 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 548.3 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.06.2025 11:52 до 12.06.2025 00:01
Завершено
Період уточнень
з 04.06.2025 11:52
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.06.2025 11:52
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.06.2025 00:01
до 16.06.2025 07:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.06.2025 07:36
до 22.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 16.06.2025 07:36
-
Період уточнень
з 04.06.2025 11:52 до 09.06.2025 00:00
Період оскарження
з 04.06.2025 11:52 до 09.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.06.2025 00:01 до 16.06.2025 07:36
Період кваліфікації
з 12.06.2025 00:01 до 16.06.2025 07:36
Основні параметри
Поточний ремонт частини покрівлі будівлі ЗДО №1 за адресою: вул. Марка Вовчка 47А за ДК 021:2015: 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
509 660 грн.
Поточний ремонт частини покрівлі будівлі ЗДО №1 за адресою: вул. Марка Вовчка 47А за ДК 021:2015: 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт частини покрівлі будівлі ЗДО №1 за адресою: вул. Марка Вовчка 47А за ДК 021:2015: 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Очікувана вартість
509 660 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2548,3
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт частини покрівлі будівлі ЗДО №1 за адресою: вул. Марка Вовчка 47А
Код ДК 021:2015
45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Марка Вовчка, 47а
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані Послуги здійснюються у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Виконавця на підставі виставленого рахунку та з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг протягом 30 календарних днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЧОРНАК ВІТАЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ"
Пропозиція:
508 615 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Скасування
20.07.2025 00:00
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
09.07.2025 23:28
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Еріка Михайлівна Продан
Електронна пошта
Телефон
+380312668479, +380508530307
Замовник
ЄДРПОУ
34888585
Повна назва
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №1 ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
88000
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
м. Ужгород
Адреса
вул. Марка Вовчка, буд. 47 А
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт частини покрівлі будівлі ЗДО №1 за адресою: вул. Марка Вовчка 47А за ДК 021:2015: 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Період вимог/скарг з 16.06.2025 07:36 по 22.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 00:01 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.06.2025 07:37
Довідка НАЗК
16.06.2025 07:36
Повідомлення про рішення
12.06.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-03-000003
Дата створення проекту
03.07.2025 09:42
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
03.07.2025 10:20
Дата публікації висновку про результати
14.07.2025 14:32
Дата завершення усунення порушень
29.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
25.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 192-36-82
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.07.2025 № 46-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 02.07.2025 № 46-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-06-04-005112-a 04.06.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.07.2025 00:00
Документи рішення
03.07.2025 10:20
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.05.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №1 ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 04.06.2025 року; тендерну пропозицію фізичної особи підприємця «ЧОРНАК ВІТАЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ» (далі – ФОП «ЧОРНАК ВІТАЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ»); протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ФОП «ЧОРНАК ВІТАЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ» від 16.06.2025; повідомлення про намір укласти договір від 16.06.2025; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 04 липня 2025 року. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону №922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. За результатами аналізу питання своєчасності та відповідності до умов тендерної документації надання документів переможцем процедури закупівлі ФОП «ЧОРНАК ВІТАЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ», з урахуванням Особливостей, встановлено наступне. Перелік документів та спосіб підтвердження переможцем відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей встановлені Замовником у Додатку 4 до тендерної документації, а саме: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів», зокрема наступні документи, які надаються переможцем (юридичною особою) стосовно того, що: 1 - керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією (підпункту 3 пункт 47 Особливостей) - після визначення замовником переможця електронна система закупівель автоматично формує запит до НАЗК щодо отримання інформації про наявність або відсутність відомостей в Реєстрі, що робить інформацію доступною в системі закупівель. Або Замовник самостійно перевіряє інформацію: Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (nazk.gov.ua). Або у випадку зупинення/ обмеження роботи інформаційних , інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, Переможець надає інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі https://corruptinfo.nazk.gov.ua/reference/getpersonalreference/individual 2, 3 та 4 – фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку (підпункт 5 пункту 47 Особливостей), керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку (підпункт 6 пункту 47 Особливостей) та керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (підпункт 12 пункту 47 Особливостей) - надає Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing Або Оригінал або нотаріально завірена копія документа (-ів) або довідку у електронному вигляді з ЕЦП, виданого (-их) відповідним органом, який має такі повноваження з інформацією про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України Згідно наявної в електронній системі закупівель інформації встановлено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено Замовником 16.06.2025 року, однак переможцем ФОП «ЧОРНАК ВІТАЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ» документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей у спосіб та строки, встановлені у тендерній документації Замовника, не надано. Абзацом третім підпункту 3 пункту 44 Особливостей імперативно установлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Внаслідок вказаних дій та прийнятих рішень Замовника виникли обставини, передбачені абзацом третім підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Проте, під час здійснення моніторингу встановлено, що Замовником не відхилено переможця торгів ФОП «ЧОРНАК ВІТАЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ», чим порушено вимоги абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Враховуючи викладене, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 04.07.2025 через електронну систему закупівель звернулося до Замовника з запитом про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. З приводу запитуваного Замовником надано пояснення, що уповноваженою особою було усунуто порушення шляхом відміни торгів. Відповідну інформацію про відміну процедури закупівлі «Поточний ремонт частини покрівлі будівлі ЗДО №1 за адресою: вул. Марка Вовчка 47А за ДК 021:2015: 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» за ID:UA-2025-06-04-005112-a у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель уповноваженою особою оприлюднено в електронній системі закупівель 09 липня 2025 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ФОП «ЧОРНАК ВІТАЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ» на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
14.07.2025 00:00
Дата публікації
14.07.2025 14:32
Документи висновку
14.07.2025 14:32
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт частини покрівлі будівлі ЗДО №1 за адресою: вул. Марка Вовчка 47А за ДК 021:2015: 45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-04-005112-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1) Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3) Поясніть, чому Уповноваженою особою закладу дошкільної освіти №1 загального розвитку Ужгородської міської ради Закарпатської області не відхилено тендерну пропозицію переможця ФОП «ЧОРНАК ВІТАЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ», тоді як: У Додатку 4 «Перелік документів та / або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» тендерної документації встановлено вимогу, а саме: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів». Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовником 16.06.2025 в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення про намір укласти договір. Однак, переможцем закупівлі ФОП «ЧОРНАК ВІТАЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ», документи, що вимагалися Замовником у Додатку 4 у визначений період з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано. У відповідності до вимог підпункту 3 пункту 44 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
04.07.2025 11:09
Орган перевірки
10.07.2025 00:00
Документи повідомлення
04.07.2025 11:14
-
Відповідь
уповноваженою особою було усунуто порушення шляхом відміни торгів.
уповноваженою особою було усунуто порушення шляхом відміни торгів.
Рішеня
09.07.2025 23:29
Замовник
Відповідь
уповноваженлою особою було усунуто порушення, шляхом відміни торгів.
уповноваженлою особою було усунуто порушення, шляхом відміни торгів.
Рішеня
09.07.2025 23:30
Замовник
Документи повідомлення
09.07.2025 23:30
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
509 660 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2025 00:01
Замовник:
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №1 ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380312668479, +380508530307
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
509 660 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2025 00:01
Замовник:
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №1 ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380312668479, +380508530307
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності