Показати схожі тендери

Закупівля Інші послуги (кравецькі послуги) від ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ "АВТОБАЗА ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-04-002906-a
Id Tender 62e21710f0c249648b44f83664ca809f
План UA-P-2025-06-04-003667-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 04.06.2025 10:44
Остання зміна 22.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
199 380 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
996.9 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.06.2025 10:44 до 12.06.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 04.06.2025 10:44
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.06.2025 10:44
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.06.2025 10:00
до 16.06.2025 09:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.06.2025 09:57
до 22.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 16.06.2025 09:57
-
Період уточнень
з 04.06.2025 10:44 до 09.06.2025 00:00
Період оскарження
з 04.06.2025 10:44 до 09.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.06.2025 10:00 до 16.06.2025 09:57
Період кваліфікації
з 12.06.2025 10:00 до 16.06.2025 09:57
Основні параметри
Інші послуги (кравецькі послуги)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
199 380 грн.
Інші послуги (Кравецькі послуги)
Назва предмета закупівлі
Інші послуги (Кравецькі послуги)
Очікувана вартість
199 380 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
996,9
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 10
Позиція : №1 6 (послуга)
Перетяжка керма (автошкіра)
Опис предмета закупівлі
Перетяжка керма (автошкіра)
Код ДК 021:2015
98390000-3 - Інші послуги
Кількість
6
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 3 (послуга)
Перетяжка чохла КПШ (автошкіра)
Опис предмета закупівлі
Перетяжка чохла КПШ (автошкіра)
Код ДК 021:2015
98390000-3 - Інші послуги
Кількість
3
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 8 (послуга)
Перетяжка карти дверей (автотканина)
Опис предмета закупівлі
Перетяжка карти дверей (автотканина)
Код ДК 021:2015
98390000-3 - Інші послуги
Кількість
8
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 2 (послуга)
Перетяжка стелі (автотканина)
Опис предмета закупівлі
Перетяжка стелі (автотканина)
Код ДК 021:2015
98390000-3 - Інші послуги
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 16 (послуга)
Перетяжка переднього сидіння (автотканина)
Опис предмета закупівлі
Перетяжка переднього сидіння (автотканина)
Код ДК 021:2015
98390000-3 - Інші послуги
Кількість
16
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 2 (послуга)
Перетяжка переднього сидіння (автошкіра)
Опис предмета закупівлі
Перетяжка переднього сидіння (автошкіра)
Код ДК 021:2015
98390000-3 - Інші послуги
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 4 (послуга)
Ремонт наповнювача переднього сидіння
Опис предмета закупівлі
Ремонт наповнювача переднього сидіння
Код ДК 021:2015
98390000-3 - Інші послуги
Кількість
4
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 5 (послуга)
Перетяжка каркаса переднього сидіння
Опис предмета закупівлі
Перетяжка каркаса переднього сидіння
Код ДК 021:2015
98390000-3 - Інші послуги
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 2 (послуга)
Перетяжки стійки стелі
Опис предмета закупівлі
Перетяжки стійки стелі
Код ДК 021:2015
98390000-3 - Інші послуги
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №10 1 (послуга)
Ремонт килима салону (текстиль) Toyota Land Cruiser 100
Опис предмета закупівлі
Ремонт килима салону (текстиль) Toyota Land Cruiser 100
Код ДК 021:2015
98390000-3 - Інші послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги здійснюються на умовах відстрочення платежу протягом 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, за умови надходження бюджетних асигнувань на реєстраційний рахунок Замовника за програмою КПКВ 0301020 "Забезпечення діяльності підприємств, установ та організацій Державного управління справами". У випадку затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на власний реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Кутенков М.В.
Пропозиція:
198 111 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.06.2025 10:44
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мегем Володимир Віталійович
Електронна пошта
Телефон
+380444254993
Замовник
ЄДРПОУ
19134105
Повна назва
ДО "АВТОБАЗА ДУС"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Інші послуги (Кравецькі послуги)
Період вимог/скарг з 16.06.2025 09:57 по 22.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 10:00 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
16.06.2025 09:57
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
12.06.2025 10:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 10:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2025 10:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до п.1 Додатку 2 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» та п.1.1. Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» зазначено, що Учасник у складі тендерної документації, має надати документально підтверджений досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договір (договорів). Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного Договору за предметом закупівлі. Довідка в довільній формі, за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання) з інформацією про досвід виконання аналогічного договору (у 2023 або 2024 або 2025 роках на надання послуг аналогічного виду (за кодом ДК 021:2015 - 98390000-3) із зазначенням номеру та дати договору, з підтверджуючим документом (копія аналогічного договору та листом-відгуком від контрагента). Довідка повинна супроводжуватись: -копією вищезазначеного аналогічного договору (з усіма додатками), позитивним відгуком від контрагента, з яким укладений аналогічний договір, що підтверджує факт виконання договору, зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом уповноваженої особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору); 2. Відповідно до п.1.2. Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» зазначено, що Учасник у складі тендерної документації, має надати інформаційну довідку, складену за формою, в якій зазначається інформація про наявність обладнання, необхідного для виконання послуг, згідно предмету закупівлі. Учасник повинен підтвердити форму власності обладнання cкан-копіями наступних документів: договором купівлі-продажу, або бухгалтерським документом, або чинним договором оренди, термін його дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2025 року (у разі надання договору оренди з фізичною особою, договір повинен бути укладений у відповідності до норм ЦКУ). Перелік виявлених невідповідностей Учасником Фізична особа-підприємець Кутенков Максим Вікторович: 1. Учасником у складі пропозиції не надано документально підтверджений досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі Код ДК 021:2015 – 98390000-3 Інші послуги (Кравецькі послуги). 2. Учасником у складі пропозиції не надано документально підтверджену наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідного для виконання послуг, згідно предмету закупівлі. Таким чином, для усунення виявлених невідповідностей, учасник Фізична особа-підприємець Кутенков Максим Вікторович повинен виправити зазначені вище невідповідності в інформації щодо закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель інформацію, яка відповідає документації закупівлі, а саме: - надати у відповідності до п.1 Додатку 2 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» та п.1.1. Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та надати документально підтверджений досвід виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі Код ДК 021:2015 – 98390000-3 Інші послуги (Кравецькі послуги) із зазначенням номеру та дати договору, з підтверджуючим документом (скан-копія аналогічного договору та листом-відгуком від контрагента). - надати у відповідності до п.1.2. Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» зазначено, що Учасник у складі тендерної документації, має надати інформаційну довідку, складену за формою, в якій зазначається інформація про наявність обладнання, необхідного для виконання послуг, згідно предмету закупівлі.
Створено
12.06.2025 11:37
Надати до
13.06.2025 11:37
Торги не відбулися
Очікувана вартість
199 380 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2025 10:00
Замовник:
ДО "АВТОБАЗА ДУС"
Контактний телефон:
+380444254993
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
199 380 грн.
Період подання пропозицій
до 12.06.2025 10:00
Замовник:
ДО "АВТОБАЗА ДУС"
Контактний телефон:
+380444254993
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності