Показати схожі тендери

Закупівля C_25П-288_79990000-0 – Різні послуги пов’язані з діловою сферою (Послуги з упорядкування документів та справ) від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-03-014532-a
Id Tender ff1c64f7c22f431db26dce8b7011dc9d
План UA-P-2025-06-03-017508-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.06.2025 23:23
Остання зміна 11.07.2025 14:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
144 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 160 грн. (1,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.06.2025 23:22 до 11.06.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 03.06.2025 23:22
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.06.2025 23:22
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.06.2025 12:43
до 19.06.2025 14:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.06.2025 14:35
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.06.2025 14:35
до 11.07.2025 14:37
Період уточнень
з 03.06.2025 23:22 до 08.06.2025 00:00
Період оскарження
з 03.06.2025 23:22 до 08.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.06.2025 12:43 до 19.06.2025 14:35
Період кваліфікації
з 12.06.2025 12:43 до 19.06.2025 14:35
Основні параметри
C_25П-288_79990000-0 – Різні послуги пов’язані з діловою сферою (Послуги з упорядкування документів та справ)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
144 000 грн.
79990000-0 – Різні послуги пов’язані з діловою сферою (Послуги з упорядкування документів та справ)
Назва предмета закупівлі
79990000-0 – Різні послуги пов’язані з діловою сферою (Послуги з упорядкування документів та справ)
Очікувана вартість
144 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2160,0
1,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.06.2025 12:14
Закінчення аукціону
12.06.2025 12:43
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з упорядкування документів та справ
Код ДК 021:2015
79995100-6 - Архівні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Харківська область, Ізюмський р-н, смт. Донець
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Протягом 30 календарних днів після підписання Акту приймання-передачі фактично наданих послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС УА"
Пропозиція:
111 950.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ТАБАЧУН ЛОЛІТА ВАЛЕРІЇВНА"
Пропозиція:
112 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Чендакова Ольга Вікторівна
Пропозиція:
112 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.06.2025 12:14
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія МОВА
Електронна пошта
Телефон
+380954081006
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Кваліфікація
Лот № 1 79990000-0 – Різні послуги пов’язані з діловою сферою (Послуги з упорядкування документів та справ)
Період вимог/скарг з 19.06.2025 14:35 по 25.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 12:43 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.06.2025 14:35
Довідка НАЗК
19.06.2025 14:35
Повідомлення про рішення
12.06.2025 12:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 23:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 23:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей Учасником надано довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 10.06.2025 р. вих. № 121/03-25, однак не повною мірою відповідає вимогам, оскільки не містить всієї необхідної інформації, а саме: не вірно зазначено дата початку та закінчення договору та відсутня інформація щодо ролі учасника, відповідно вимозі пп 1, п.1, розділу І, Додатку 1 до тендерної документації. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності Додаток №1 до тендерної документації І. Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам 1.1. Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель п.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів) В складі своєї тендерної пропозиції Учасник надає: 1. Довідку/лист в довільній формі про виконання аналогічного/-их договору/-ів* з зазначенням найменування замовника, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника, предмет договору, номер договору, дата початку та закінчення договору; статус виконання, наявність претензійної роботи, роль учасника тощо. 2. Скан-копію/-ї договору/-ів із додатками, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки), вказані в довідці/листі відповідно п.1.** При цьому Договір/-а може/-уть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. 3. Скан-копії відгуку/-ів/рекомендації/-й від замовника за договором про належне виконання зобов’язань за аналогічним/-и договором/-ами, зазначеного/-их в довідці/листі відповідно п.1.** * Аналогічним договором вважається договір/-и, умовами якого/-их передбачено надання архівних послуг. **Примітки: • Документи у відповідності з пунктами 2 та 3 надаються учасником по будь-якому договору, вказаному в довідці/листі про виконання аналогічного/-их договору/-ів, при чому такі документи мають бути оформленими від одного і того ж замовника вказаного в довідці про виконання аналогічного/-их договору/-ів. • Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору, достатньо надання однієї скан-копії договору та однієї скан-копії відгуку. ***Формулювання назви предмету договору може відрізнятися від вищезазначеного предмету договору, але має бути тотожною за змістом послуг, що визначено замовником* - для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору, достатньо надання однієї копії договору та одного відгука до них, незалежно від кількості договорів, вказаних в довідці. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в систему PROZORRO: Оновлену довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з зазначенням у відповідності до підтверджуючих документів необхідної інформації відповідно вимозі пп. 1 п.1 розділу І Додатку 1 до тендерної документації. Або Оновлені документи згідно пп. 1, 2, 3, п.1 розділу І Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
17.06.2025 16:25
Надати до
18.06.2025 16:25
Договір
UA-2025-06-03-014532-a-a1
Підписаний і діє
Номер
№1876
93 292 грн.
93 292 грн.
Без ПДВ
Підписано
09.07.2025
Строк дії договору з
09.07.2025
по
31.01.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з упорядкування документів та справ
Номенклатура
Послуги з упорядкування документів та справ
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30019775

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС УА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ СЕРВІС УА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42753749

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
144 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380954081006
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
144 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380954081006
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності