Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в школі І-ІІІ ступенів №238 Деснянського району міста Києва, вул. Закревського, 35-Б, (код ДК 021:2015 код CPV 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) від Школа І-ІІІ ступенів №238 Деснянського району міста Києва.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-03-014279-a
Id Tender d75355ad5c8d4b7ebb3f584fe0eea203
План UA-P-2025-06-03-017184-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.06.2025 21:04
Остання зміна 09.07.2025 16:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 227 171.17 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
22 271.71 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.06.2025 21:03 до 17.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.06.2025 21:03
до 14.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.06.2025 21:03
до 14.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.06.2025 16:21
до 23.06.2025 14:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.06.2025 16:46
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.06.2025 14:13
до 09.07.2025 16:19
Період уточнень
з 03.06.2025 21:03 до 14.06.2025 00:00
Період оскарження
з 03.06.2025 21:03 до 14.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.06.2025 16:21 до 23.06.2025 14:13
Період кваліфікації
з 17.06.2025 16:21 до 23.06.2025 14:13
Основні параметри
Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в школі І-ІІІ ступенів №238 Деснянського району міста Києва, вул. Закревського, 35-Б, (код ДК 021:2015 код CPV 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 227 171.17 грн.
Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в школі І-ІІІ ступенів №238 Деснянського району міста Києва, вул. Закревського, 35-Б, (код ДК 021:2015 код CPV 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в школі І-ІІІ ступенів №238 Деснянського району міста Києва, вул. Закревського, 35-Б, (код ДК 021:2015 код CPV 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 227 171.17 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
22271,71
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.06.2025 15:52
Закінчення аукціону
17.06.2025 16:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в школі І-ІІІ ступенів №238 Деснянського району міста Києва, вул. Закревського, 35-Б, (код ДК 021:2015 код CPV 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
02217, Україна, м. Київ, вул. Закревського 35Б
Дата постачання по
29.08.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЄВРОБУД ГРУП"
Пропозиція:
1 870 390.84 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
Пропозиція:
2 194 518.48 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В"
Пропозиція:
2 194 252.01 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.06.2025 15:52
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.06.2025 21:04
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Стецюк Наталія Борисівна
Електронна пошта
Телефон
380663825894
Замовник
ЄДРПОУ
03598771
Повна назва
Школа І-ІІІ ступенів №238 Деснянського району міста Києва
Поштовий індекс
02217
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Закревського 35Б
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в школі І-ІІІ ступенів №238 Деснянського району міста Києва, вул. Закревського, 35-Б, (код ДК 021:2015 код CPV 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 18.06.2025 16:46 по 24.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.06.2025 16:21 по 25.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Учасником ТОВ "ЄВРОБУД ГРУП" у складі тендерної пропозиції надано інформацію та / або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: Розрахунок показників фактичних загальновиробничих витрат розрахунково-аналітичним методом за попередній звітний період (за минулий календарний рік) за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт та розрахунок заробітної плати на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi (при розрядi робiт 3,8 та середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу дійсного на період подання тендерної пропозиції) затверджений керівником підприємства наданий ТОВ "ЄВРОБУД ГРУП" у версії 3.9.3 програмного комплексу АВК-5. Станом на дату подання тендерної пропозиції версія АВК-5 оновлена до версії 3.10.1., тому тендерна пропозиція учасника ТОВ "ЄВРОБУД ГРУП" не відповідає вимогам п. 3.2.1.1. Таблиці 2 Додатку №1 до Тендерної документації. Крім того розрахунок показників фактичних загальновиробничих витрат розрахунково-аналітичним методом за попередній звітний період (за минулий календарний рік) за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт наданий ТОВ "ЄВРОБУД ГРУП" не містить підпису та печатки сертифікованого інженера-проектувальника, що не відповідає вимогам п. 3.2.1.1. Таблиці 2 Додатку №1 до Тендерної документації.
Документи кваліфікації
18.06.2025 16:44
Повідомлення про рішення
17.06.2025 16:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 21:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 21:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 19.06.2025 11:38 по 25.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.06.2025 16:46 по 26.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Учасником ТОВ "ГЛОРІЯ-В" у складі тендерної пропозиції надано інформацію та / або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: пропозиція Учасника не відповідає вимогам п. 3.2.1.1. Таблиці 2 Додатку №1 та не відповідає Додатку №2 до Тендерної документації , що є не відповідністю технічним характеристикам закупівлі.
Документи кваліфікації
19.06.2025 11:34
Повідомлення про рішення
18.06.2025 16:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 21:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2025 21:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 23.06.2025 14:13 по 29.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.06.2025 11:38 по 27.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.06.2025 14:13
Довідка НАЗК
23.06.2025 14:11
Повідомлення про рішення
19.06.2025 11:38
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-03-014279-a-a1
Підписаний і діє
Номер
07/07-МС
2 194 518.48 грн.
1 828 765.4 грн.
З ПДВ
Підписано
07.07.2025
Строк дії договору з
07.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в школі І-ІІІ ступенів №238 Деснянського району міста Києва, вул. Закревського, 35-Б, (код ДК 021:2015 код CPV 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в школі І-ІІІ ступенів №238 Деснянського району міста Києва, вул. Закревського, 35-Б, (код ДК 021:2015 код CPV 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 29 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Школа І-ІІІ ступенів №238 Деснянського району міста Києва
Повна назва
Школа І-ІІІ ступенів №238 Деснянського району міста Києва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03598771

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
Повна назва
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41235604

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.07.2025 16:18
-
Підписаний договір
09.07.2025 16:09
-
09.07.2025 16:05
Підписаний договір
09.07.2025 16:05
Додатки до договору
09.07.2025 16:05
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
09.07.2025 16:05
Додатки до договору
09.07.2025 16:05
Додатки до договору
09.07.2025 16:05
Додатки до договору
09.07.2025 16:05
Додатки до договору
09.07.2025 16:05
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-15-000007
Дата створення проекту
15.07.2025 09:58
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
15.07.2025 12:21
Дата публікації висновку про результати
29.07.2025 12:51
Дата завершення усунення порушень
02.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
06.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 185-55-57
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.07.2025 №258 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-06-03-014279-a 03.06.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.07.2025 00:00
Документи рішення
15.07.2025 12:21
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.06.2025 № 49, тендерні пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП», ТОВ «ГЛОРІЯ-В» та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ», протоколи про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерних пропозицій ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» від 18.06.2025 № 70 та ТОВ «ГЛОРІЯ-В» від 19.06.2025 № 71, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.07.2025 № 10468-р/пк-пз, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» від 23.06.2025 № 73 та повідомлення про намір укласти договір від 23.06.2025, договір підряду від 07.07.2025 № 07/07/-МС, додаткову угоду від 08.07.2025 № 1, пояснення та документи надані Замовником від 22.07.2025 на запит Північного офісу Держаудитслужби. Моніторингом встановлено, що рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.06.2025 № 71 пропозицію ТОВ «ГЛОРІЯ-В» відхилено, на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення пропозицій ТОВ «ГЛОРІЯ-В» - порушень не установлено. Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» з ціновою пропозицією 2 194 518,48 гривень з ПДВ та укладено договір підряду від 07.07.2025 № 07/07/-МС. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
29.07.2025 00:00
Дата публікації
29.07.2025 12:51
Документи висновку
29.07.2025 12:51
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в школі І-ІІІ ступенів №238 Деснянського району міста Києва, вул. Закревського, 35-Б», за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-03-014279-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі згідно з субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетом за видатками інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
17.07.2025 16:10
Орган перевірки
23.07.2025 00:00
Документи повідомлення
17.07.2025 16:11
-
Відповідь
Пояснення на запит від 17.07.2025
Щодо запитання № 1 Потреба у проведенні капітального ремонту, що є предметом закупівлі даної процедури закупівлі виникла 2025 року. При цьому, у відповідності до абзацу першого пункту 11.2. Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 №45 передбачено наступне: «11.2. При виконанні будівельних робіт з капітального ремонту об’єктів з незначними наслідками (СС1), пов’язаних виключно з поліпшенням експлуатаційних показників, допускається здійснювати проектування в одну стадію робочого проекту у складі лише дефектного акта, в якому визначаються фізичні обсяги робіт та умови їх виконання, пояснювальної записки, в якій зазначаються умови виконання робіт, та кошторисної документації, що має бути передбачено завданням на проектування». У відповідності до абзацу 3 пункту 5.1. Настанови з визначення вартості будівництва, для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. З огляду на вказане, беручи до уваги те, що роботи, які виступають Предметом закупівлі є роботами з незначними наслідками (СС1), пов’язаними виключно з поліпшенням експлуатаційних показників об?єкта будівництва, то в даному випадку виконання Предмету закупівлі планувалось на підставі відомості обсягів робіт, що увійшла до складу тендерної документації по Процедурі закупівлі та створена в результаті роботи відповідної комісії Замовника. Окрім того, звертаємо увагу на те, що розмір очікуваної вартості Предмету закупівлі, що вказана в оголошенні про проведення Процедури закупівлі в першу чергу зумовлена розміром асигнувань на придбання Предмету закупівлі, що затверджені розпорядженням Деснянської районної в місті Києві Державної адміністрації від 15.01.2025 №31 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансуються в 2025 році за рахунок бюджетних коштів по Деснянській районній в місті Києві Державній адміністрації» (Додаток № 1) та від 05.05.2025 №357 «Про внесення змін до розпорядження Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації від 15 січня 2025 року № 31 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансуються в 2025 році за рахунок бюджетних коштів по Деснянській районній в місті Києві державній адміністрації» (Додаток № 2) (доступні за наступним посиланням: https://desn.kyivcity.gov.ua/administratsiia/rozporiadzhennia) Щодо запитання № 2. Враховуючи те, що згідно з положеннями пункту 4 постановами Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті не є обов’язковим для замовника, але зазначені вище відомості були оприлюднені: посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://www.school238.kiev.sch.in.ua/zhittya_shkoli/publichni_zakupivli/ Також звертаємо Вашу увагу на те, що інформація про закупівлю з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщена на сторінці Київської міської державної адміністрації Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Офіційного інтернет-порталу "КИЇВАУДИТ": https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/994E79F04C99A27CC2258C9E004D3FDF Щодо запитання № 3. Фінансування закупівлі відбувається за рахунок коштів місцевого бюджету (КПКВК 4211021 - Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету). Щодо запитання № 4. Інструмент Ukraine Facility не застосовується для фінансування закупівлі робіт, що становлять предмет даної процедури закупівлі.
Рішеня
22.07.2025 12:02
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 227 171.17 грн.
Період подання пропозицій
до 17.06.2025 00:00
Замовник:
Школа І-ІІІ ступенів №238 Деснянського району міста Києва
Контактний телефон:
380663825894
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 227 171.17 грн.
Період подання пропозицій
до 17.06.2025 00:00
Замовник:
Школа І-ІІІ ступенів №238 Деснянського району міста Києва
Контактний телефон:
380663825894
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності